Pff en wiens training begint om 7 uur? Jawel, die van mij. Als ik terug ben, zal wel rond half 9 zijn, krijg ik de uitslag wel te horen. En anders in de kleedkamer al, met alleen maar PSV-fans om me heen.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 apr 2010 17:42
Citaat:
Pff en wiens training begint om 7 uur? Jawel, die van mij. Als ik terug ben, zal wel rond half 9 zijn, krijg ik de uitslag wel te horen. En anders in de kleedkamer al, met alleen maar PSV-fans om me heen.
Deze jongen hier moet ook om zeven uur trainen, maar ik ga gewoon lekker niet.
Ik moet ook training geven, maar neem mobiel mee. De Snor smst me wel.
Over de wedstrijd: Sprak vandaag een Tilburger, die voorspelde 9-0. Ik denk inderdaad dat het een afwerktraining wordt. In dat geval even ballen op Suárez, want dan kan die ook eens wat afronden. Kan die wel gebruiken, zo'n training.
Typisch dat Rommedahl, die het bijna nooit goed doet als hij vanaf het begin speelt, de voorkeur krijgt boven Lodeiro die tegen VVV liet zien het niveau makkelijk aan te kunnen.
Rommedahl speelt weer echt geweldig, not! Laat die jongen nou gewoon in de tweede helft invallen want als basisspeler komt hij nooit goed tot zijn recht. Doordat Rommedahl zo zwak speelt heeft Ajax het middenveld ook niet goed in handen terwijl ik zeker weet dat ze dat met Lodeiro wel hadden gehad.
Maar ja, 0-1 voor Ajax na een penalty gemaakt door Suarez die voortkwam door een schwalbe. Hopelijk maakt Ajax snel de 0-2 en daar zijn al een paar kansen voor geweest, vooral twee redelijke kansen voor De Jong.
Ik blijf niet begrijpen wat mensen in Enoh zien. Net weer zag hij niet in dat Pantelic hem de bal zou geven waardoor hij verkeerd stapte en een enorme kans onbenut lied. Daarna een totaal blind trap naar voren waar niemand stond zonder dat dat ook nodig was.
Ik blijf niet begrijpen wat mensen in Enoh zien. Net weer zag hij niet in dat Pantelic hem de bal zou geven waardoor hij verkeerd stapte en een enorme kans onbenut lied. Daarna een totaal blind trap naar voren waar niemand stond zonder dat dat ook nodig was.
Iedereen doet wel eens wat fout. Man, als je iemand op 1 of 2 momenten gaat beoordelen....
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 apr 2010 19:56
Citaat:
Ondanks dat Enoh niet de beste afmaker is was dit gewoon een ziekenhuisbal van Pantelic. Wat een foutenfestival is dit duel trouwens, Donald die mogen ze van mij verkopen dat is de grootste dissonant. De Zeeuw loopt trouwens continu de ruimtes dicht op het veld, volgens mij ontstaat er als hij dat niet doet veel meer ruimte om te voetballen.
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 apr 2010 20:00
Citaat:
Het was alleen een slechte pass omdat Enoh verkeerd stapte.
Jij bedoelt eigenlijk dat Enoh een halve meter achter de bal diende te staan dat kon niet vanwege de verdediger die voor hem opdook, de bal had juist een halve meter dieper gemoeten.
Gol! Gol! Gol! Marko, 2-0! opluchting zeg, spel is niet om aan te zien. Meer dan lange ballen en het spelen door het midden komt Ajax niet. Willem II speelt ook belabberd maar Ajax moet dit Willem II gewoon wegtikken, met de nadruk op tikken, en niet proberen op zo'n belabberde manier een goal te forceren, ook al komt het nu goed uit. Uittikken die handel!
Lompe gele kaart weer voor Enoh trouwens.
Marc Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 164 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 apr 2010 20:33
Citaat:
goede balafpakker, fysiek sterk, tactisch niet heel sterk maar hij zorgt toch voor enige balans op het middenveld. Wie zou jij dan liever in zn plaats zien?
Zeer matige wedstrijd. Toch een makkelijke overwinning voor Ajax en voeren de druk weer wat extra op Twente. De Jong was weer eens matig en het wachten wanneer Eriksen of Lodeiro de kans gaan krijgen. Op naar Heracles.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 apr 2010 21:21
Inderdaad matige wedstrijd maar gewoon zakelijk de punten gepakt en nu is de druk op FC Twente optimaal. Dit was het scenario waar ik op had gehoopt en het pakt voor Ons Aller Ajax goed uit.
Ik vond het één van de beste uitwedstrijden van Ajax. Amper kansen weggegeven, behoorlijk wat druk op de tegenstander gezet en een redelijk aantal uitgespeelde kansen gecreëerd. Beter heb ik in uitwedstrijden niet gezien, gedurende het afgelopen seizoen. Van een waardeloze instelling was bij de meeste spelers dan ook absoluut geen sprake. Ajax wilde echt wel.
Pantelic heb ik weinig betere wedstrijden in Ajax 1 zien spelen. De Zeeuw en De Jong wederom erg matig. Enoh goed, maar dat is hij de laatste weken altijd. Anita fel, terwijl Van der Wiel voor het eerst in weken wat minder speelde.
Donald is normaal gesproken al weinig soeps, maar vanavond was het wel heel erg belabberd.
Ik vond de ontlading na de 2-0 wel mooi te zien, iedereen was opgelucht! Was voor mij ook wel weer een teken dat ze alles geven om het nu wel tot een mooi einde te brengen ook al hebben we het niet meer in eigen hand, maar met de mentaliteit zit het wel snor dit seizoen.