Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 742 Nieuws reacties: 3 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 8 apr 2010 00:09
Citaat:
Hoe dom zijn Amerikanen???
ZO DOM!!!
Geniaal!
- How many sides does a triangle have? - There's no sides. One?
- In terms of the war on terror, who do you think should be the next country to invade? - I'm thinking.... Italy.
Eigenlijk is alles wat ze laten zien geweldig om te zien, maar die twee zijn echt het allerbest vind ik!
Hier misschien een Algemeen Youtube Topic van maken? Ik wilde zelf een algemeen Youtube topic aanmaken maar ik las dit, dus ik dacht misschien kan dit worden veranderd. Dat is misschien handiger voor de overzichtelijkheid. On Topic.
Ik kwam net via de Twitter van Ajaxlife te weten dat het Youtube kanaal van Ajax uit de lucht is gehaald door de UEFA: http://www.youtube.com/ajax.
dan denk ik hebben die gasten van de UEFA nou echt niets beters te doen dan een beetje zielig het Youtube kanaal van grote clubs uit de lucht te halen .
Gestopt
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 17:41
Echt die van die Panda echt geniaal...
Van die Amerikanen vind ik deze echt het domst: Who's Fidel Castro ? " A Singer ? "
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 19:01
Ajax op YouTube niet bereikbaar
Het officiële YouTube-kanaal van Ajax is tijdelijk niet bereikbaar door het nieuwe social media beleid van de UEFA.
Waarschijnlijk is het YouTube-kanaal van Ajax door het nieuwe beleid van de UEFA uit de lucht gehaald. Het officiële Ajax-kanaal is daarom tijdelijk niet bereikbaar.
kan iemand mij uitleggen hoe ik een filmpje op het forum zet? Wat ik geprobeerd heb is de link kopiëren die ik krijg als ik op insluiten druk, en heb hem toen gezet. Wat doe ik fout?