Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 13:55
|
|
Citaat: Ik had niet anders verwacht van Jol. Hij houd gewoon vast aan zijn vaste opstelling waarmee hij de laatste tijd succes heeft gehad. Ik zie hem ook niet tegen het volgende jaar anders zien spelen omdat het daar de trainer niet naar is.
Hopelijk wordt hij dan gedwongen anders te gaan spelen door en wisseling in spelers en de opkomst van jonge talenten als Eriksen en Jozefzoon.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:00
|
|
Citaat: Hopelijk wordt hij dan gedwongen anders te gaan spelen door en wisseling in spelers en de opkomst van jonge talenten als Eriksen en Jozefzoon. Jol zal altijd met met een verdedigend blok van twee op het middenveld spelen. Daar doet niks af aan de ontwikkeling van de creatieve spelers. Volgend seizoen kun je dan Eriksen voor Emanuelson vervangen. Maar je blijft dan de zelfde spelers vervangen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:08
|
|
Laf? Ja. 3 punten? Zo goed als zeker ja. En dat is het belangrijkste op dit moment.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:13
|
|
Het is niet erg om met een verdedigend blok te spelen zolang deze verdedigende middenvelers dan maar technisch goed onderlecht zijn. De Zeeuw vind ik geen slechte verdedigende middenvelder en is technisch ook redelijk. Ik ben alleen totaal geen supporter van een speler als Enoh die zie ik veel liever worden vervangen door een verdedigende middenvelder met meer inzicht en een betere techniek, misschien Daley Blind.
Citaat: Laf? Ja. 3 punten? Zo goed als zeker ja. En dat is het belangrijkste op dit moment.
Ik denk dat je die drie punten net zo makkelijk had kunnen halen met Eriksen of Lodeiro op de plaats van Gabri.
|
Fregge

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:24
|
|
Citaat: Laf? Ja. 3 punten? Zo goed als zeker ja. En dat is het belangrijkste op dit moment.
Ik denk dat je die drie punten net zo makkelijk had kunnen halen met Eriksen of Lodeiro op de plaats van Gabri.
En toch blijft VVV een degradatiekandidaat, die moet knokken om de nacompetitie te ontlopen. Zeker omdat ADO en Sparta verassend punten hebben gepakt.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:27
|
|
Dat neemt niet weg dat ik denk dat Eriksen en Lodeiro beter zouden presteren dan Gabri.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:40
|
|
Lekker 1-0 door Suarez, hopelijk doet dit hem goed want die zat de laatste tijd in een vormdipje en dan gaat zijn kop omlaag en wordt hij een zeer egoistische speler terwijl hij als hij lekker in zijn vel zit het overzicht beter bewaart en net veel vaker afspeelt.
Hopelijk kan Ajax er voor rust nog twee inschieten zodat Sulejmani, Lodeiro en Eriksen nog wat speeltijd kunnen krijgen in de tweede helft.
[color=#FF4000">EDIT: mijn stream is offline gegaan heeft iemand een linkje voor mij, graag per PB/PM want je mag het hier niet neerzetten.[/color">
2-0 door een penalty ingeschoten door Suarez. Nou jongen geniet er van en nu je twee keer hebt gescoord kan je kop omhoog, dan zal je ook wat assists kunnen geven en niet meer zo egoistisch spelen als de afgelopen weken.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:44
|
|
De Zeeuw is geen verdedigende middenvelder.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:46
|
|
Citaat: De Zeeuw is geen verdedigende middenvelder.
Ik vind hem een opbouwende verdediger voor achter de bal die je makkelijk in een verdedigend blok neer kan zetten achter een jongen als Eriksen. In het begin van het seizoen speelde De Zeeuw in een veel verdedigendere rol dan hij nu in speelt en toen speelde hij echt goed voor Ajax.
3-0 door Pantelic
Nou Sulejmani, Lodeiro en Eriksen mogen hopelijk vroeg invallen en wat minuten maken voor hun ontwikkeling. De Zeeuw zou ik er in ieder geval eruit halen en wat rust gunnen want hij lijkt dat, gezien zijn spel van de afgelopen weken, nodig te hebben.
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:50
|
|
De Zeeuw heeft nooit als verdedigende middenvelder gespeeld. Alleen in het desastreus verlopen seizoen 2007/2008 was hij bij AZ even verdedigende middenvelder. Gevolg: hij kwam op de bank.
De Zeeuw is een dynamische box to box-player die een meerwaarde kan hebben door zijn balverplaatsing. Als hij vanuit een man moet spelen of puur controlerend moet spelen, dan komt hij in de problemen. Daarom heeft hij tegen een beetje tegenstand ook iemand als Enoh in zijn rug nodig. Enoh is wel een echte verdedigende middenvelder.
|
Fregge

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 14:58
|
|
Kunnen ze even heel gauw die supporters in Vak 410 en de F-side die 'K*nker-bestuur' roepen daar weghalen? Je kan hiermee Ajax zo erg in de problemen brengen en aanleiding van die spreekkoren was juist om Ajax uit de problemen te houden!
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:12
|
|
Ik vind sowieso dat ze verschikkelijk overdreven reageren, juist door dat soort types is het bestuur genoodzaakt dit te doen.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:15
|
|
Citaat: De Zeeuw heeft nooit als verdedigende middenvelder gespeeld. Alleen in het desastreus verlopen seizoen 2007/2008 was hij bij AZ even verdedigende middenvelder. Gevolg: hij kwam op de bank.
De Zeeuw is een dynamische box to box-player die een meerwaarde kan hebben door zijn balverplaatsing. Als hij vanuit een man moet spelen of puur controlerend moet spelen, dan komt hij in de problemen. Daarom heeft hij tegen een beetje tegenstand ook iemand als Enoh in zijn rug nodig. Enoh is wel een echte verdedigende middenvelder.
Ik zeg nergens dat hij als verdedigende middenvelder heeft gespeelt maar hij speelde aan het begin van dit seizoen wel veel verdedigender dan nu. Ik denk daarbij dat De Zeeuw veel meer baat heeft bij een speler als Schaars naast hem dan aan Enoh achter hem.
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:20
|
|
De Zeeuw heeft mensen achter zich nodig die de ruimtes afdekken. Of dat nu Schaars of Enoh is, dat maakt op zich weinig uit. Enoh is (op Anita een beetje na) in ieder geval de enige speler van Ajax die dat kan.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:24
|
|
Citaat: De Zeeuw heeft mensen achter zich nodig die de ruimtes afdekken. Of dat nu Schaars of Enoh is, dat maakt op zich weinig uit. Enoh is (op Anita een beetje na) in ieder geval de enige speler van Ajax die dat kan.
Behalve dat Schaars, in tegenstelling tot Enoh, een heel goed inzicht had en dat De Zeeuw iemand met inzicht naast hem nodig heeft. Dat is een van de redenen dat ik liever Blind naast De Zeeuw zie spelen dan Enoh.
Enoh kan je gebruiken in wedstrijden tegen FC Twente, Feyenoord, PSV, AZ en in Europa maar de rest van de wedstrijden kan je beter iemand met inzicht en een goede techniek gebruiken.
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:28
|
|
Enoh staat zonder bal bij balbezit tegenstander beter opgesteld dan Blind. Absoluut.
Enoh heeft het in zich de nieuwe Diarra te worden.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:32
|
|
Citaat: Enoh heeft het in zich de nieuwe Diarra te worden.
Ja als je dat echt denkt dan heeft het voor mij een nut meer om verder te discussieren. Ik weet niet welke Diarra je bedoelt maar ik vind Lassana, Alou en Mahamadou allemaal veel en veel beter en Enoh zal dat niveau nooit gaan halen.
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:40
|
|
Grappig. Dat denk ik ook negen van de tien keer als jij iets post.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 15:47
|
|
Citaat: Grappig. Dat denk ik ook negen van de tien keer als jij iets post.
Leuk opmerking, totaal nutteloos alleen, maar sterke terug komst, heb je daar lang overna moeten denken?
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 16:28
|
|
Citaat: Grappig. Dat denk ik ook negen van de tien keer als jij iets post.
Inderdaad grappig, want ik heb hetzelfde bij JD.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 16:39
|
|
Als Enoh aan zijn passing gaat werken dan kan het een hele grote worden. Vergeet niet dat hij pas anderhalf jaar in Nederland speelt, er valt nog veel winst te behalen. Zijn mentaliteit, positionering en wegdraaien maakt hem een lust voor het oog.
|
Fregge

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 16:49
|
|
Dus, om al dat gebazel te stoppen en weer heerlijk on topic te gaan: 7-0 overwinning
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 16:51
|
|
Citaat: Ik zeg nergens dat hij als verdedigende middenvelder heeft gespeelt maar hij speelde aan het begin van dit seizoen wel veel verdedigender dan nu. Ik denk daarbij dat De Zeeuw veel meer baat heeft bij een speler als Schaars naast hem dan aan Enoh achter hem.
Hij heeft aan beide baat. Vergeet niet dat de beste man zijn mannetje nog wel eens laat lopen. Vergeet niet dat bij AZ Mendez ook achter hem stond. Enoh vind ik in ieder geval geen issue in ons team. Zeker als we 4,4,2 gaan spelen met een ruit op het middenveld. Ik zie niet in hoe we met ons materiaal 4,3,3 moeten gaan voetballen. Urby moeten we lozen, hij kan een paar miljoen op leveren met zijn aflopende contract. Rommedahl vertrekt waarschijnlijk ook en tevens is dit niet de rechtsbuiten die ik bij Ajax vast wil zien spelen. Josefzoon en Zeegelaar komen te vroeg voor dik 40 wedstrijden in een seizoen. En voorin heeft een spits de meeste prioriteit voor een versterking.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 16:56
|
|
VVV is wel een hele zwakke ploeg, totaal niet Eredivisie waardig. Ajax speelde helemaal geen topvoetbal en met een beetje meer concentratie en inzet had het zo 10-0 kunnen worden.
De komende week is de week van de waarheid waarin FC Twente tegen AZ en Feyenoord moet spelen. Als AZ een punt week te pakken dan zie ik ook Feyenoord wel stand zien houden. Ajax moet zich op hun eigen spel blijven richten want Willem II en Heracles mogen dan geen probleem moeten zijn als Ajax op 100% speelt maar je moet wel op 100% spelen.
|
chrisje110

Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Zo 11 apr 2010 17:00
|
|
7-0
Prima overwinning niks op af te dingen.
Op naar Willem 2 en hopen dat AZ wint !
Chris