Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 21:23
|
|
Citaat: Ja inderdaad Koen,
- Pantelic rood inrukken
- Bosschaart rood inrukken
- Suarez penalty en zeker als de grensrechter het nog aangeeft ook...
Kortom Nederland toont weer is aan dat het terecht geen scheidsrechters heeft op het WK, muv van Nijhuis, die zou het wel verdienen.
Ik begrijp alleen dit niet, waarom krijgen Wegereef en Luinge de wedstrijden van PSV en Ajax ipv Blom of Vink?
Welk moment had een penalty moeten zijn? Het moment dat Suarez in botsing kwam met Zwinkels? Dat vond ik niet omdat ze beiden voor de bal gingen en de bal raakten. Pantelic rood? Ook dat niet hij raakte zijn tegenstander dan wel maar volgens mij was er geen opzet in het spel.
Bosschaart rood zou wel terecht zijn geweest, net als Ditewig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 21:26
|
|
Citaat: Alderweireld een 7,5? Die jongen was weer eens een gevaar voor z'n eigen ploeg.
Waar baseer je dat op?
|
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 21:37
|
|
Omdat zijn directe tegenstander weer met gemak over zijn zwakke been kon wegdraaien, hij weer eens geen enkele bal opving doordat hij uit zijn positie liep en hij ook nog eens een paar keer heel lomp de bal inleverde.
|
Superspits

Forum berichten: 23
|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 23:35
|
|
Citaat: De keuze voor Eriksen was een goede, hij had alleen van begin af aan moeten spelen.
Ik vond het geen goede keuze. Ik vond Eriksen heel matig invallen met heel veel balverlies. Alles wat die jongen doet, wordt in de publieke opinie in goud veranderd, maar er word nu wel heel erg in doorgeslagen. Hij heeft niets dan krachteloze balletjes en balverlies laten zien. Ik vond het een flinke verzwakking.
|
Bertje

|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 23:51
|
|
Tsja, knippen in zinnen. Zo is er geen discussie mogelijk.
|
Superspits

Forum berichten: 23
|
Geplaatst: Zo 4 apr 2010 23:56
|
|
Citaat: Lodeiro versnelt het spel helemaal niet. Hij speelt nog veel te veel kort.
De keuze voor Eriksen was een goede, hij had alleen van begin af aan moeten spelen en bovenal centraal zonder die vervelende De Jong die constant in de weg loopt. Als je De Jong per se moet opstellen, moffel je hem maar weg aan de zijkant waar hij het teamspel minder frustreert.
Op verzoek je hele citaat. Ik weet niet wat het toevoegt, ik dacht dat ik de kern eruitgehaald had, maar bij deze. Zoals gezegd vond ik Eriksen heel matig invallen en ik begrijp niet waar je je loftuitingen aan zijn adres op baseert.
|
Bertje

|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:00
|
|
Voor de duidelijkheid: Eriksen stond dus ergens opgesteld waar zijn kwaliteiten niet renderen.
Suarez bakt er als verdedigende middenvelder ook niets van (al raakte hij vandaag sowieso geen pepernoot).
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:11
|
|
Eriksen stond inderdaad verkeerd opgesteld. Ik zou De Jong dan ook in de spits zetten, aangezien die het op die positie sowieso beter zal doen dan Pantelic, zodat Eriksen centraler op het middenveld kan komen te spelen. Verder zou ik De Zeeuw zou ik een meer verdedigendere rol achter de bal geven aangezien hij daarin beter tot zijn recht komt, aangezien Enoh tegen VVV sowieso niet mee mag doen is dat ook wel nodig.
Tegen VVV: Stekelenburg; V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita: Eriksen, De Zeeuw, Lodeiro; Suarez, De Jong, Emanuelson
Lekker aanvallend, tegen VVV thuis moet dat eigenlijk wel als Ajax zijnde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:22
|
|
Citaat: Eriksen stond inderdaad verkeerd opgesteld. Ik zou De Jong dan ook in de spits zetten, aangezien die het op die positie sowieso beter zal doen dan Pantelic, zodat Eriksen centraler op het middenveld kan komen te spelen. Verder zou ik De Zeeuw zou ik een meer verdedigendere rol achter de bal geven aangezien hij daarin beter tot zijn recht komt, aangezien Enoh tegen VVV sowieso niet mee mag doen is dat ook wel nodig.
Tegen VVV: Stekelenburg; V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita: Eriksen, De Zeeuw, Lodeiro; Suarez, De Jong, Emanuelson
Lekker aanvallend, tegen VVV thuis moet dat eigenlijk wel als Ajax zijnde.
Ik zou juist De Zeeuw aanvallend laten spelen en Gabri alles laten opvangen. Verder zou ik Eriksen iets dieper zetten dan De Zeeuw.
---------Steek------------
--Wiel-Toby-Jan-Anita--
---------Gabri-------------
De Zeeuw - Eriksen
Suarez-De Jong-Lodeiro
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:23
|
|
De Zeeuw heeft de laatste tijd wel bewezen in een aanvallende rol slecht tot zijn recht te komen. Verder vind ik Gabri en De Zeeuw samen op een middenveld meer iets voor Feyenoord niet Ajax.
Tegen VVV thuis moet je de volle 90 minuten op hun helft spelen en ze vast zetten met technisch voetbal waarbij de bal snel rond moet worden gespeelt. Met een middenveld met Eriksen, De Zeeuw en Lodeiro kan dat en zeker als De Jong zich uit de spits laat zakken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:25
|
|
Daarom zeg ik ook Eriksen wat dieper dan De Zeeuw.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:27
|
|
Citaat: Daarom zeg ik ook Eriksen wat dieper dan De Zeeuw. 
Ja maar met Gabri achter De Zeeuw zal De Zeeuw toch veel voor de bal komen te spelen, zeker thuis tegen VVV.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 00:30
|
|
Dat is waar, maar als hij zo speelt als tegen de Kakkies thuis dan zou het wel goed gaan. Verder vind ik dat De Zeeuw na de winterstop sowieso wat is teruggevallen maar hij blijft belangrijk.
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 09:58
|
|
Een slechte wedstrijd, maar laten we dit snel vergeten. Toen we 10 wedstrijden voor het einde nog een grote achterstand hadden, werd duidelijk dat als we alles zouden winnen er misschien nog mogelijkheden zouden liggen op de titel. ADO uit was de wedstrijd waarvoor ik bang was, en terecht blijkbaar. Ik ben blij dat we de 3 punten gepakt hebben, ook al is het eens een keer met het nodige geluk.
Waar ik me meer zorgen om maak is de langdurige vormcrisis bij Suarez. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een natte krant. Maakt dan nog wel eens een nietszeggende 4-0 ofzo, maar goed spelen doet hij niet meer. Hetzelfde geldt een beetje voor de Zeeuw die ook echt beter moet gaan spelen.
Ik hoop dat volgende week tegen VVV wel wat wijzigingen doorgevoerd worden. Pantelic mag van mij op de bank plaatsnemen, en de Jong in de spits. Dan kan Lodeiro zijn plek op het middenveld overnemen. Verder mag ook Urby naar de bank, en wordt dan vervangen door Rommedahl. De absentie van Enoh zal opgevangen worden door Gabri
Stekelenburg
van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita
de Zeeuw - Lodeiro - Gabri
Rommedahl - de Jong - Suarez
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 apr 2010 11:49
|
|
Citaat: Een slechte wedstrijd, maar laten we dit snel vergeten. Toen we 10 wedstrijden voor het einde nog een grote achterstand hadden, werd duidelijk dat als we alles zouden winnen er misschien nog mogelijkheden zouden liggen op de titel. ADO uit was de wedstrijd waarvoor ik bang was, en terecht blijkbaar. Ik ben blij dat we de 3 punten gepakt hebben, ook al is het eens een keer met het nodige geluk.
Waar ik me meer zorgen om maak is de langdurige vormcrisis bij Suarez. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een natte krant. Maakt dan nog wel eens een nietszeggende 4-0 ofzo, maar goed spelen doet hij niet meer. Hetzelfde geldt een beetje voor de Zeeuw die ook echt beter moet gaan spelen.
Ik hoop dat volgende week tegen VVV wel wat wijzigingen doorgevoerd worden. Pantelic mag van mij op de bank plaatsnemen, en de Jong in de spits. Dan kan Lodeiro zijn plek op het middenveld overnemen. Verder mag ook Urby naar de bank, en wordt dan vervangen door Rommedahl. De absentie van Enoh zal opgevangen worden door Gabri
Stekelenburg
van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita
de Zeeuw - Lodeiro - Gabri
Rommedahl - de Jong - Suarez
Tsja dat mag ook wel inderdaad, Lodeiro moet gewoon spelen als hij invalt ziet het er gewoon altijd super uit..
En over Pantelic die mag gewoon blijven spelen hoor, speelde gister beter als Suarez.
|