Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:21
|
|
Please vertel me hoe er werd gescoord, ik kom net terug van een college en zie dat het al 2-0 staat , kom op Ajax zo doorgaan.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:31
|
|
Wat een sprint van PANTELIC! Absurd die gast rende mee terug alsog hij Bolt zelf was.
|
jaryzlatano
Forum berichten: 32
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:31
|
|
Yes ! binnen 10 minuten al 2 - 0 !
Nu doorgaan .. blijven jagen en aanvallen
Want met 3 of 4 - o naar de badkuip is zo goed als zeker weer eens een prijs
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:48
|
|
Citaat: Please vertel me hoe er werd gescoord, ik kom net terug van een college en zie dat het al 2-0 staat , kom op Ajax zo doorgaan.
Doelman Mulder ging niet goed in op De Jong en De Jong won. Tweede goal was een voorzet van Emanuelson en De Jong tikte gelijk hoog in het doel in.
Verder erg teleurstellend. Suarez speelt weer zijn eigen wedstrijd. Voor de rest is Van der Wiel onzichtbaar, grossiert Emanuelson weer in foute passes.
Wel een mooie actie van Pantelic die Vlaar op de vierkante cm enorm voor l*l zette. En daarna een leuk lobje. Had meer verdiend.
|
jaryzlatano
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:51
|
|
Ik hoop dat ze de tweede helft net zo beginnen als de eerste!
En dan doordrukken
Maar 2 - 0 met rust is natuurlijk al prachtig
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:51
|
|
Na de 2-0 werd het wel erg matig bij Ajax. Suarez die weer zijn eigen wedstrijd speelt en gaat zoveel mogelijk zijn eigen kansen. Verder hoeft Ajax niet bang te zijn voor dit Feyenoord. Als Ajax iets beter voetbalt dan loopt het gewoon uit. De Jong weer erg belangrijk met zijn loopacties in de zestien.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:55
|
|
Na rust snel de 3-0 maken en dan Rommedahl en Eriksen erin gooien en de wedstrijd uit counteren en het doel schoon houden. WInt Ajax deze wedstrijd met 3-0 dan kan je de return net zo goed op papier afdoen.
|
jaryzlatano
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 19:07
|
|
Helemaal eens met Bart en Ghostwriter!
Kom op AJAX .. wat meer tempo/precisie en graag 1 of 2 goals
Ps. belangrijk: de 0 houden en geen blessures/gele of rode kaarten!
|
jaryzlatano
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 19:09
|
|
Zo gaat-ie goed :) !
|
jaryzlatano
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 19:30
|
|
Ik hoop dat ze nog even gas gaan geven !
Lijkt wel of ze gezopen hebben ????
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 19:57
|
|
D R A M A !!!
|
Bart
|
|
|
Zeer matige wedstrijd van beide kanten. Het positieve is dat Ajax de nul heeft gehouden wat toch belangrijk is in deze wedstrijden. Het leek op sommige momenten wel een vriendschappelijke wedstrijd met weinig inzet.
|
jaryzlatano
|
|
|
Slechte wedstrijd .. jammer!
Maar ja .. toch 2 - 0 .
In hoop dat ze de klus kunnen klaren in de kuip !?
Later ...
|
LouisJari
Forum berichten: 431
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 20:10
|
|
Geen goed spel, maar 2-0 is goed. 90% kampioen.
I found a problem in our attacking from the back. When Toby or Vertonghen get the ball,they almost never pass the ball to de Zeeuw or Enoh.Only they do is pass a long ball to find the forwards or move forward with the ball. What Enoh do is to cover the room Vertonghen left . I don't think this is good for attack. We must using Enoh/de Zeeuw more in build up. (like Jonk)Not just as aanjager.(Forgive me for I can't express myself correctly in Dutch.If using English is forbidden, I will delete my reply.I hope you can understand what I want to say.)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 20:14
|
|
Afschuwelijke wedstrijd. Het leek inderdaad wel een oefenduel.
Emanuelson....WTF? Wat zal ik blij zijn dat we van deze speler verlost zullen zijn. Technisch zwak. Bijna geen pass of voorzet komt aan. Tactisch zo dom als stront. Er zit werkelijk geen enkel idee achter wat hij doet. De zoveelste kansloze rush, de zoveelste waardeloze voorzet...afschuwelijk. Ik ben zo verschrikkelijk klaar met hem. Hopelijk dient hij zijn contract niet uit. Gewoon verkopen tegen ieder bod boven de 1 miljoen.
Suarez? Prima speler. Maar vandaag? Heeft hij wel iets goeds gedaan? Puur egoistisch. Hakje kort voor tijd. In het begin een schot vanaf 50 meter. Een blok beton aan de voeten van AJAX de laatste weken.
Er kwam bijna geen pass aan, behalve dan Vertonghen die wel redelijk speelde. Pantelic deed ook wel iets goeds met de bal, maar ja....hoeveel ballen kreeg hij wel niet van Emanuelson en Suarez?
Ik weet niet waar het aan lag.....misschien door het weer en dat door het dichte dak de warmte binnen bleef? AJAX ziet de beker niet als prijs? Ik weet het niet, maar ik heb me de eerste 10 minuten kapot gelachen en de laatste 80 minuten enorm op zitten vreten.
Driessen zei dat het aan Feyenoord lag, maar het lag voor 100 procent aan het enorm belabberde spel van AJAX en de 'saboteurs' Emanuelson en Suarez.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 20:37
|
|
Even m'n analyse over de wedstrijd: We hebben gewonnen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 20:43
|
|
Citaat: Even m'n analyse over de wedstrijd: We hebben gewonnen.
Precies. We hebben gewonnen, we hebben twee keer gescoord en we hebben vooral zeer belangrijk geen doelpunt tegen gekregen. Ajax moet het nu in Rotterdam afmaken en er vanaf de eerste miljoen opvliegen zodat Feyenoord geen hoop op een goed resultaat zal krijgen.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 21:08
|
|
We hebben inderdaad gewonnen, maar het spel moet veel beter. Als je na zeven minuten al met 2-0 voorstaat dan moet je de wedstrijd gewoon doordrukken. Bij veel spelers ontbrak het niveau wat ze laatste tijd wel halen. De Jong was weer belangrijk voor Ajax met zijn doelpunten maar verder kwam die ook niet in het spel voor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 21:34
|
|
2-0 gewonnen, maar wat waren Emanuelson, Suarez en De Zeeuw slecht. Bij Feyenoord was het gelukkig niet veel beter. El Ahmadi heeft trouwens het gelijk van Jol aangetoond betreft zijn keuze om Aissati te passeren, "een voortreffelijke techniek, maar in balverlies of zonder bal nauwelijks in beweging". De twee spelers zijn daarin identiek.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 21:56
|
|
Citaat: Afschuwelijke wedstrijd. Het leek inderdaad wel een oefenduel.
Emanuelson....WTF? Wat zal ik blij zijn dat we van deze speler verlost zullen zijn. Technisch zwak. Bijna geen pass of voorzet komt aan. Tactisch zo dom als stront. Er zit werkelijk geen enkel idee achter wat hij doet. De zoveelste kansloze rush, de zoveelste waardeloze voorzet...afschuwelijk. Ik ben zo verschrikkelijk klaar met hem. Hopelijk dient hij zijn contract niet uit. Gewoon verkopen tegen ieder bod boven de 1 miljoen.
Suarez? Prima speler. Maar vandaag? Heeft hij wel iets goeds gedaan? Puur egoistisch. Hakje kort voor tijd. In het begin een schot vanaf 50 meter. Een blok beton aan de voeten van AJAX de laatste weken.
Er kwam bijna geen pass aan, behalve dan Vertonghen die wel redelijk speelde. Pantelic deed ook wel iets goeds met de bal, maar ja....hoeveel ballen kreeg hij wel niet van Emanuelson en Suarez?
Ik weet niet waar het aan lag.....misschien door het weer en dat door het dichte dak de warmte binnen bleef? AJAX ziet de beker niet als prijs? Ik weet het niet, maar ik heb me de eerste 10 minuten kapot gelachen en de laatste 80 minuten enorm op zitten vreten.
Driessen zei dat het aan Feyenoord lag, maar het lag voor 100 procent aan het enorm belabberde spel van AJAX en de 'saboteurs' Emanuelson en Suarez.
Ik ben het (bijna) volledig met je eens. Het was zeker een saaie pot, in een half gevuld stadion. Het had totaal geen bekerfinale sfeer.
Ik heb mij ook (zoals elke wedstrijd) groen en geel geërgerd aan Urby Emanuelson. Aanvallend bracht hij niets, maar ook verdedigend was het schandalig. Tactisch is hij inderdaad onverbeterlijk dom. Steeds zette het hele elftal druk, behalve deze mislukte linksbuiten/linksback/linkshalf. Keer op keer werd Ajax daardoor uitgespeeld en kwam Feyenoord beter in het spel. Het lijkt wel alsof ik de enige ben die dit ziet, want ook Jol stelt hem constant weer op. Wanprestaties na wanprestatie. Ik ben hem helemaal ZAT en ik hoop dat ik hem voor het laatst in de Arena heb zien spelen!
Suarez had inderdaad zijn dag niet, maar van hem kan ik dat wel hebben. Het blijft onze sterspeler en ook al speelt hij slecht creëert hij wel veel aanvallende situaties. Wanneer je hem wisselt, merk je dat direct.
Al met al is 2-0 wel een goede uitslag. Complimenten gaan uit naar Enoh. Wat is hij geweldig op dreef de laatste weken! Zijn spel is cruciaal geworden voor dit Ajax
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 22:23
|
|
Citaat: 2-0 gewonnen, maar wat waren Emanuelson, Suarez en De Zeeuw slecht. Bij Feyenoord was het gelukkig niet veel beter. El Ahmadi heeft trouwens het gelijk van Jol aangetoond betreft zijn keuze om Aissati te passeren, "een voortreffelijke techniek, maar in balverlies of zonder bal nauwelijks in beweging". De twee spelers zijn daarin identiek. De keuze om Aissati te passeren had ook een andere reden. Jol ziet graag een middenvelder die graag scoort. Aan die voorwaarde voldoet de Jong veel beter dan Aissati die meer een aangever was. Onder van Basten kwam Aissati veel beter van pas omdat die zich eerder met de opbouw bemoeide.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 22:32
|
|
Waarom trouwens zeiken op Urby? Zo verkeerd speelde die niet. Had een uitstekend begin, daarna zakte het wat in.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 22:35
|
|
Citaat: Waarom trouwens zeiken op Urby? Zo verkeerd speelde die niet. Had een uitstekend begin, daarna zakte het wat in.
Wat in? Heb je hem na de eerste 10 min nog een fatsoenlijke bal zien geven?
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 22:38
|
|
Citaat: Waarom trouwens zeiken op Urby? Zo verkeerd speelde die niet. Had een uitstekend begin, daarna zakte het wat in.
Speelde een dramatische pot, evenals Suarez.
Irriteerde me weer het apenlazerus aan die twee.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 23:54
|
|
Citaat: 2-0 gewonnen, maar wat waren Emanuelson, Suarez en De Zeeuw slecht. Bij Feyenoord was het gelukkig niet veel beter. El Ahmadi heeft trouwens het gelijk van Jol aangetoond betreft zijn keuze om Aissati te passeren, "een voortreffelijke techniek, maar in balverlies of zonder bal nauwelijks in beweging". De twee spelers zijn daarin identiek. De keuze om Aissati te passeren had ook een andere reden. Jol ziet graag een middenvelder die graag scoort. Aan die voorwaarde voldoet de Jong veel beter dan Aissati die meer een aangever was. Onder van Basten kwam Aissati veel beter van pas omdat die zich eerder met de opbouw bemoeide.
Ja maar om te scoren moet je ook bij de goal in de buurt komen en dus zonder bal bewegen, het een hangt met het ander samen.
|