Auteur
|
Bericht
|
Marco2052
Forum berichten: 7
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 14:14
|
|
Citaat: Welk vak zitten jullie allemaal?
Ik zit 423, rij 22!
Hopen op een mooie zondag, in ieder geval op tijd naar Amsterdam om lekker in de zon alvast wat te drinken!
Wij gaan met een groep van een man of 10 uit Venlo ook vroeg naar amsterdam om lekker in de sfeer te komen. Zit op rij 6 in vak 426
Weet jij, of iemand anders misschien, waar voor de wedstrijd meerdere ajax supporters te vinden zijn? De vorige keren dat ik voor de wedstrijd naar Amsterdam ging kwam ik bijna niemand tegen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 14:20
|
|
Citaat: Welk vak zitten jullie allemaal?
Ik zit 423, rij 22!
Hopen op een mooie zondag, in ieder geval op tijd naar Amsterdam om lekker in de zon alvast wat te drinken!
Wij gaan met een groep van een man of 10 uit Venlo ook vroeg naar amsterdam om lekker in de sfeer te komen. Zit op rij 6 in vak 426
Weet jij, of iemand anders misschien, waar voor de wedstrijd meerdere ajax supporters te vinden zijn? De vorige keren dat ik voor de wedstrijd naar Amsterdam ging kwam ik bijna niemand tegen..
Is het op het Leidseplein niet altijd druk? Ben zelf nooit in Amsterdam bij wedstrijden van Ajax, tenzij ik naar de ArenA zelf ga, maar een vriend van me die daar vlakbij woont vertelde mij dat ooit eens!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 14:28
|
|
Ik heb gelukkig me kaarten binnen. Twee in 112 op de eerste rij Gelukkig kan ik wel naast me neef zitten, niet dat je allebei op een andere rij zit.
|
Crouch89
Forum berichten: 120
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 15:06
|
|
Heb 2 kaarten in vak 420, rij 14 en stoel 55-56.
Maar wij gaan ook meestal op tijd erheen en dan vtv naar de stad. Meestal gaan we naar het Leidseplein omdat daar meerdere bekende zijn. Maar het is niet zo dat er verder veel Ajax-supporters zijn. Denk dat je dan bij de ArenA moet zijn. In de café's/kroegen rond de ArenA is het wel druk.
|
RodneyAFCA
Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 16:51
|
|
Ik wil vandaag of morgen kaarten bestellen, maar als ik morgenmiddag of avond bestel, wanneer krijg ik die kaarten dan denk je binnen?
En ik ga met een clubcard van iemand anders nog een kaart kopen zodat ik wel met iemand samen kan, maar wordt die kaart dan naar zijn adres verstuurd of kan je aanvragen dat het op een ander adres wordt geleverd, want anders moet ik helemaal naar Almere.
|
Marco2052
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 16:54
|
|
Als je bij ajax kaarten besteld moet je je aanmelden voor die ticketshop van ajax.nl De kaarten komen binnen op het adres dat je daar hebt ingevuld; dus gewoon je eigen adres neem ik aan.
Ajax zorgt er als het goed is voor dat jij je kaarten uiterlijk zaterdag hebt, anders wordt het lastig binnen komen he! Eventueel kan je naar de Primera (ticketbox) gaan, dan heb je ze meteen!
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 17:08
|
|
Kaarten komen altijd binnen op het adres van de seizoenkaarthouder/clubcard houder. Wil je van te voren sfeerproeven in Amsterdam? Wij gaan meestal naar het Rembrandtplein of naar kroegen op/rond de wallen, daar houden de meeste supporters zich op. Leidseplein/Museumplein is ook wel gezellig, zeker als het weer goed is in verband met de terrassen.
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Wo 21 apr 2010 17:32
|
|
Citaat: Als je bij ajax kaarten besteld moet je je aanmelden voor die ticketshop van ajax.nl De kaarten komen binnen op het adres dat je daar hebt ingevuld; dus gewoon je eigen adres neem ik aan.
Ajax zorgt er als het goed is voor dat jij je kaarten uiterlijk zaterdag hebt, anders wordt het lastig binnen komen he! Eventueel kan je naar de Primera (ticketbox) gaan, dan heb je ze meteen!
Dat weet ik, maar dat betekend dus helaas dat ik eerst naar Almere moet
|
BenKie
Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 18:28
|
|
">
AJACIEDEN!!!!
kijk naar de blik in de ogen van Jaap Stam.... zie de manier waarop zijn handen die dennenappel vasthouden.
DIE IS VOOR EN VAN ONS!!!!!!!!
Het affiche is duidelijk. Door toedoen van de commotie rondom de wedstrijd krijgen wij, AJACIEDEN, een kadootje in ons schoot geworpen.
Onze "vrienden" moeten!! de reis naar Amsterdam ondernemen! Normaal gesproken kunnen wij heden ten dage slechts 1 keer genieten van de vernedering die zij in ons stadion moeten ondergaan.
Maar dankzij een voortreffelijke 'samenwerking' tussen knvb, burgemeesters en last but not least, de politiek, worden wij zo aan het einde van het seizoen op een heerlijk 'toetje' getracteerd.
Okay, iedereen wil natuurlijk dat een bekerfinale in 1 wedstrijd wordt gespeeld, met eventueel verlengen e/o penalties. Dit keer is dat dus niet het geval.
Laten wij ons niet beinvloeden door de gang van zaken, maar ons focussen op de kern.
Een wedstrijd tussen A.F.C.A. en feyenoord.
Normaal gesproken gaat je hart al een paar slagen sneller slaan als dit een wedstrijd tijdens de gewone competitie zou zijn. Nu is het 1 van de 2 wedstrijden waar nog wat op het spel staat ook!
Reden temeer om massaal naar de arena te komen. Wij, de AJAX fans, zullen heel Nederland laten zien en vooral horen! hoe wij achter ons team staan.
Bedenk deze beelden gaan de hele wereld over!
Laten wij als een man achter ons team staan. De messen zijn geslepen na de wanvertoning van 010 tegen twente. Die gasten zullen het merken om in de arena tegen onze club, maar vooral tegen ons, de supporters, te spelen!
Kom in grote getale naar het stadion, zing met kracht en trots onze liederen, schreeuw ons team naar de overwinning!!
Bedenk: ik geniet, ik verneder!!!!!!
AJAX, onze trots! AMSTERDAM, onze stad!!!!
mzzl.
Ben.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 18:34
|
|
Ik ben erbij.. Vandaag zoveel mogelijk clubcards geregeld zodat we met een groep van 5 man uit Iziendieke aanwezig zullen zijn in de ArenA.. Bedoeling is ook dat we eerst nog de stad ingaan!.. Iemand anders die dit ook van plan is?
Laat maar weten dan houden we ook een Forum meeting voorafgaande de wedstrijd in de stad...
AFCA!!!!
Maandag staat er al 17 1/2e beker titel op het palmares...
|
RodneyAFCA
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 19:17
|
|
Zou het nog mogelijk zijn om morgen kaarten te halen bij Primera, ik zou eigenlijk vandaag kopen, maar degene was zijn clubcard vergeten. Ik denk namelijk niet dat het zoveel nut heeft want ik denk dat de kaarten bij Primera al weg zullen zijn, ofniet?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 19:22
|
|
Ik denk dat je nog steeds kaarten kan halen bij Primera.
|
Crouch89
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 20:53
|
|
Er zijn nog maar 32.500 kaarten verkocht. Dus er zijn nog zon 19.000 kaarten beschikbaar, je kan morgen dus best nog kaarten halen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103851
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 23 apr 2010 13:27
|
|
Citaat: Vlaar op tijd hersteld voor eerste finaleduel
Feyenoord-trainer Mario Been kan voor het eerste duel om de KNVB-beker beschikken over een nagenoeg complete selectie. Ron Vlaar nam de laatste twijfels weg.
Vlaar kampte sinds de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam met een hamstringblessure. De ontmoeting met FC Twente liet hij schieten, maar meer duels hoeft hij niet te missen. De international hervatte vrijdagochtend de groepstraining en nam daarmee de twijfels over zijn beschikbaarheid weg.
Met de rentree van Vlaar op het trainingsveld is de Feyenoord-selectie voor de ontmoeting met Ajax nagenoeg compleet. Alleen Dani Fernández is nog herstellende van een knieblessure.
Vi.nl
|
Bart
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 14:58
|
|
Citaat: Selectie voor bekerfinale
Trainer Martin Jol heeft zaterdagmiddag zijn selectie bekendgemaakt voor de bekerfinale tegen Feyenoord. Negentien spelers, van wie er nog een af zal vallen, zijn opgenomen in de wedstrijdselectie voor de eerste ontmoeting in de ArenA.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Kennedy
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Ajax.nl
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 15:45
|
|
En weer zit Kennedy er bij. Hoop toch echt dat hij degene is die afvalt.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 17:48
|
|
Kennedy zit de laatste weken er steeds bij dus ik verwacht niet dat hij gaat afvallen. Dan zie ik eerder Sulejmani afvallen waar Jol deze week toch wat kritiek op heeft, al is het afwachten hoe fit Rommedahl is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 24 apr 2010 19:43
|
|
Het zou of Sulejmani of Kennedy worden, de rest zit al maanden in de selectie.
Leuk trouwens dat contrast tussen de oud spelers die de beker uitreiken.
Clubiconen van Ajax: Frank de Boer en Dennis Bergkamp
Clubiconen van Feyenoord: John de Wolf en Paul Bosvelt
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 12:20
|
|
Het is zover!!! Dag van de finale (1e)..
Ik verwacht vanavond een ruime overwinning waardoor de kuip een extraatje wordt om daar te winnen.
Om een of andere reden heb ik al 1,5 week 2 gevoelens:
1.) Ajax vlamt er vol overheen bij feyenoord vandaag. En verwacht dus minimaal een 3-0
2.) NAC snoept punten af van Twente.
Heb er zin in! Rond half 5 zijn we in de ArenA..Vak 023 rij 2!!
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 12:23
|
|
Citaat: Het is zover!!! Dag van de finale (1e)..
Ik verwacht vanavond een ruime overwinning waardoor de kuip een extraatje wordt om daar te winnen.
Om een of andere reden heb ik al 1,5 week 2 gevoelens:
1.) Ajax vlamt er vol overheen bij feyenoord vandaag. En verwacht dus minimaal een 3-0
2.) NAC snoept punten af van Twente.
Heb er zin in! Rond half 5 zijn we in de ArenA..Vak 023 rij 2!!
Haha, laat ik die gevoelens van jou 2 punten nou ook hebben.. Maar ja eerst moet er nog gewonnen worden en NAC moet nog gelijk spelen.. pff, zenuwen beginnen alweer te komen!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 12:33
|
|
Citaat:
Haha, laat ik die gevoelens van jou 2 punten nou ook hebben.. Maar ja eerst moet er nog gewonnen worden en NAC moet nog gelijk spelen.. pff, zenuwen beginnen alweer te komen!
Ja, en het punt bij mij is, dat ik niet had verwacht dat feyenoord zou winnen en ik meer zenuwen had voor de wedstrijd van AJAX tegen Heracles dan nu tegen feyenoord.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 13:16
|
|
Citaat:
Ja, en het punt bij mij is, dat ik niet had verwacht dat feyenoord zou winnen en ik meer zenuwen had voor de wedstrijd van AJAX tegen Heracles dan nu tegen feyenoord.
Ooh, nee viel wel mee bij mij bij mij had ik meer last van zenuwen toen Ajax moest spelen tegen Willem II nadat twente had gelijk gespeeld!!
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 14:09
|
|
Ik heb er weer zin in gappies.. biertjes drinken in het zonnetje en dan kijken hoe de havenslaven met een nulletje of 4 worden afgestraft.
|
Bart
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 17:27
|
|
Citaat: Opstellingen Ajax en Feyenoord
Trainer Martin Jol houdt in de eerste bekerfinalewedstrijd tegen Feyenoord vast aan zijn vertrouwde basiselftal. Lees hier de opstellingen van beide elftallen en vanaf 18.00 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.
Scheidsrechter: Eric Braamhaar
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson; Pantelic, Suarez (c).
Wissels: Vermeer; Oleguer, Sulejmani, Gabri, Rommedahl, Lodeiro, Eriksen
Feyenoord: Mulder; De Vrij, Bahia, Vlaar, Van Bronckhorst (c); Landzaat, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi; Bruins, Tomasson.
Wissels: Van Dijk, De Cler, Makaay, Babovic, Cisse, Leerdam, Schenkeveld
Ajax.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 18:06
|
|
WAT. EEN. START!