Auteur
|
Bericht
|
M(L)....
Forum berichten: 131
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 11:46
|
|
Citaat:
Ik heb nog een vraagje over de kaartverkoop, ervan uitgaande dat er Ajacieden meemogen. Hoe gaat de kaartverkoop in zijn werk? Moet je een uitkaart hebben? En wie mogen er als eerste kaarten halen?
Is wat ik me ook afvroeg,
en wanneer krijgen we te horen of we mee mogen? ( ik hoop toch dat er 15.000 supporters mee gaan)
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 11:48
|
|
Citaat:
Ik heb nog een vraagje over de kaartverkoop, ervan uitgaande dat er Ajacieden meemogen. Hoe gaat de kaartverkoop in zijn werk? Moet je een uitkaart hebben? En wie mogen er als eerste kaarten halen?
Is wat ik me ook afvroeg,
en wanneer krijgen we te horen of we mee mogen? ( ik hoop toch dat er 15.000 supporters mee gaan)
Vandaag krijgen we het te horen, las ik gisteren.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 12:56
|
|
Citaat: Ajax mag eigen supporters meenemen naar bekerfinale
Rotterdam, 26 maart. Ajax mag eigen supporters meenemen naar Rotterdam voor de bekerfinale op zondag 25 april tegen aartsrivaal Feyenoord. Maar over het aantal wil burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam nog nader overleg met zowel de clubs als de voetbalbond KNVB. Dat heeft zijn woordvoerder vanmiddag laten weten.
Bovendien gaat Aboutaleb niet akkoord met het geplande aanvangstijdstip van zes uur ’s avonds. „Het zal met het oog op de veiligheid echt vroeger moeten beginnen”, zegt zijn woordvoerder. De KNVB hanteert als stelregel dat beide bekerfinalisten evenveel kaarten krijgen toegewezen. De bond drong eerder aan op 15.000 toegangskaarten, voor zowel de Feyenoord- als de Ajax-fans.
Voor de competitie geldt sinds een jaar een afspraak dat beide clubs gedurende vijf seizoenen geen bezoekende supporters in hun stadions toelaten. Dit naar aanleiding van talrijke wanordelijkheden, zelfs bij duels van de beloftenteams. Voor de bekerfinale en het duel om de Johan Cruijff Schaal kan een uitzondering worden gemaakt.
Aboutaleb behoudt zich het recht voor om, in het geval van aanwijzingen over geregisseerd geweld, de supporters uit Amsterdam alsnog te weren uit zijn stad. In 1998 liep het voor, tijdens en na de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip uit op ernstige ongeregeldheden. De Mobiele Eenheid voerde charges uit om de verschillende supportersgroepen uit elkaar te houden. De finale was destijds uit voorzorg al vervroegd naar 15.00 uur.
bron
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 13:03
|
|
YES!!!!!!
Gewoon de volle mep (15.000) neem ik aan!?
Ik ga zeker proberen kaarten te halen!
Lekker die gefrusteerde koppen kijken als ze weer eens verloren hebben van Ajax terwijl ze 3 moeilijke tegenstanders hebben gehad en Ajax een makkelijk programma.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 13:18
|
|
Citaat: YES!!!!!!
Gewoon de volle mep (15.000) neem ik aan!?
Ik ga zeker proberen kaarten te halen!
Lekker die gefrusteerde koppen kijken als ze weer eens verloren hebben van Ajax terwijl ze 3 moeilijke tegenstanders hebben gehad en Ajax een makkelijk programma.
Het aantal supporters dat mee mag zal in een volgende overleg met beide clubs, de gemeente en de KNVB bepaald worden. Hoop echt op 15000 kaarten en daar zal ik er ook zeker 1 van proberen te bemachtigen!
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 13:24
|
|
Ik ga denk ik ook proberen kaarten te krijgen, moet toch de eerste prijs van dit worden..
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 14:28
|
|
Volgens mij is de KNVB-beker pas ná de competitie dus word dat pas de 2e prijs, Geraldo.
|
deadbysunrise
Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 14:34
|
|
De finale zit tussen de een-na-laatste en de laatste speelronde in volgens mij.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 14:35
|
|
De bekerfinale is 25 april en de laatste speelronde in de competitie is op 2 mei. Dus de beker is wel onze eerste prijs (als het naar wens verloopt natuurlijk).
|
10Oele
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 15:29
|
|
"Gelijk aantal supporters Ajax en Feyenoord"
Ajax en Feyenoord moeten op 25 april een gelijk aantal supporters naar De Kuip kunnen sturen. Dat is het uitgangspunt van de KNVB, waarmee burgemeester Ahmed Aboutaleb inmiddels mee heeft ingestemd.
Aboutaleb zal volgende week overleggen met de KNVB en beide voetbalclubs over het aantal supporters dat bij de wedstrijd aanwezig mag zijn. Duidelijk is in ieder geval dat beide clubs evenveel supporters meenemen.
"De politie moet aangeven hoeveel supporters zij kan managen", aldus Aboutaleb. De twee finalisten krijgen normaal gesproken ieder zo'n 15.000 toegangskaartjes. Ook de KNVB ontvangt een dergelijk aantal tickets.
De burgemeester van Rotterdam zegt zijn besluit niet te hebben genomen vanwege commerciële belangen. "Dat interesseert mij geen biet. De afspraak gold alleen voor competitieduels. Het gaat voor mij om het sportieve belang, het gaat erom dat het een voetbalfeest is", aldus Aboutaleb, die hoopt dat de twee supportersgroepen aantonen dat een onderling duel ook zonder problemen kan verlopen.
www.voetbalprimeur.nl
In ieder geval een gelijk aantal supporters dus. Ik ga ervan uit dat beide clubs ook gewoon 15000 kaarten krijgen.
|
TheJoker
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 16:22
|
|
Super mooi!!!
Ik hoop ook dat er 15.000 ajax supporters mee kunnen.
Wanneer er kaarten beschikbaar zijn heb ik er 1
|
judithafca
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 16:26
|
|
Het maakt me niet uit hoeveel supporters, hoe laat de wedstrijd begint! Als ik er maar heen mag en als ze maar goed spelen!
Ajax wordt kampioen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Vr 26 maa 2010 19:26
|
|
Even wat informatie:
Citaat:
Momenteel hebben wij nog geen kaartverkoopinformatie mbt de KNVB bekerfinale op 25 april 2010.
Wij adviseren je onze website www.ajax.nl goed in de gaten te houden.
Begin volgende week zal pas meer informatie bekend zijn.
Eerder heeft het geen zin om specifieke vragen te stellen aangezien wij wachten op definitieve informatie.
Indien verkoop:
- Tickets strikt persoonlijk op naam (s)cc houder
- 1 kaart per (s)cc houder
- Overname tussen kaarthouders is niet mogelijk
Bron Ajax.nl
|
RodneyAFCA
Forum berichten: 334
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 07:57
|
|
Ricardo020,
Ik wil naar de bekerfinale, maar natuurlijk niet in mijn eentje, maar als je clubcard/seizoenskaart hebt kan je dan maar 1 kaartje kopen? Dat is wel raar dan vindt ik
|
M(L)....
Forum berichten: 131
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 08:26
|
|
Citaat: Ricardo020,
Ik wil naar de bekerfinale, maar natuurlijk niet in mijn eentje, maar als je clubcard/seizoenskaart hebt kan je dan maar 1 kaartje kopen? Dat is wel raar dan vindt ik
hoezo is dat raar. het is een zeer belangrijke wedstrijd en daarnaast is het voor de veiligheid.
Je moet er dus voor zorgen dat je vrienden een eigen pas hebben.
Ik heb er geen problemen mee, hoop dat ik een kaartje kan krijgen !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 09:03
|
|
Citaat: Ricardo020,
Ja, maar dat is niet raar want dat kaartje komt op jouw naam en jij moet je ook kunnen legitimeren. Anders zouden andere kaartjes kunnen kopen voor mensen met stadionverboden...
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 09:58
|
|
12.000 kaarten dus waarschijnlijk.. Zal dan met mn clubcard er wel geen kunnen halen, jammer had graag eens een bekerfinale meegemaakt..
Had 2 kaarten kunnen kopen met korting via de KNVB, ware het niet dat er een volledig amateur competitieprogramma is op de 25ste april, daardoor konden ze geen kaarten "verkopen'" aan scheidsrechters.. Volgend jaar dan maar.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Za 27 maa 2010 11:36
|
|
Weet iemand hoe lang het duurt een een club card om te laten zetten in een scc? Ik heb zelf een scc maar mijn vader niet, waarschijnlijk mag ik niet alleen naar de wedstrijd.
|
El ninho
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 12:44
|
|
Dus kun je als je alleen maar een Clubcard hebt de bekerfinale vergeten?
Ik vind eigenlijk wie het eerst koopt die mag naar de wedstrijd.
|
10Oele
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 13:14
|
|
Citaat: Dus kun je als je alleen maar een Clubcard hebt de bekerfinale vergeten?
Ik vind eigenlijk wie het eerst koopt die mag naar de wedstrijd.
Met alleen een clubcard kun je de bekerfinale inderdaad vergeten. Alleen seizoenkaarthouders zullen kaarten op naam kunnen krijgen.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 14:26
|
|
Ik gebruik al bijna 2 seizoenen een SCC van een maat van me, die dus officieel op zijn naam staat. Op zijn naam staan 3 SCC.
Kan ik dan wel of niet heen?
|
10Oele
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 14:37
|
|
Citaat: Ik gebruik al bijna 2 seizoenen een SCC van een maat van me, die dus officieel op zijn naam staat. Op zijn naam staan 3 SCC.
Kaarten voor de bekerfinale zullen kaarten op naam zijn. De naam op het kaartje zal dus overeen moeten komen met de naam op de seizoenkaart en op je legitimatiebewijs.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 14:42
|
|
Heb een supporters club-card op naam, waarschijnlijk zal ik dus wel geen kans maken aangezien er genoeg mensen met een seizoenskaart meezullen gaan naar de bekerfinale. Mijn hoop is dus gevestigd op een finale met 2 wedstrijden..
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Di 30 maa 2010 09:42
|
|
Citaat: Ik gebruik al bijna 2 seizoenen een SCC van een maat van me, die dus officieel op zijn naam staat. Op zijn naam staan 3 SCC.
Kaarten voor de bekerfinale zullen kaarten op naam zijn. De naam op het kaartje zal dus overeen moeten komen met de naam op de seizoenkaart en op je legitimatiebewijs.
Helder, thanks. Baal ik van!
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 12:40
|
|
[list">Tienduizend kaarten per club voor bekerfinale
Bij de bekerfinale Feyenoord-Ajax zijn van beide clubs maximaal tienduizend supporters welkom. Dat heeft burgemeester Aboutaleb van Rotterdam de KNVB laten weten.
De overige ruim 25 duizend kaarten moeten van tevoren bij de KNVB op naam worden besteld. Vanmiddag overlegt de KNVB met de gemeente Rotterdam over de voorwaarden. De bond is van mening dat het erg lastig is om zoveel kaarten op naam te zetten en houdt er rekening mee dat niet alle kaarten kunnen worden verkocht.
De bekerfinale vindt plaats op 25 april en begint om 14:00.
# bron: VI.nl[/list">
|