Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Ajax-Groningen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax-Groningen
Maker: PushkinBekeken: 6673
Status: InactiefBerichten: 79
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ssvoogel

Forum berichten: 908
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 28 maa 2010 19:32
Citaat:
Lodeiro heeft het loopvermogen van Eriksen niet. Dat baseer ik op de wedstrijden die ik van beide spelers zie. Lodeiro is wel actief, maar zet enkel druk vooruit. Grotere ruimtes kan hij niet belopen.

En Lodeiro viel in op het moment dat Groningen geen enkele druk meer zette, dus dat hij wat minder ballen verspeelde is dan ook niet meer dan logisch.

Dan kun je dus geen objectief oordeel vellen over Lodeiro aangezien hij elke keer maar 10 minuten mee mag doen als de wedstrijd al gespeeld is. Lodeiro heeft meer fysieke kracht, een beter schot en meer overzicht dan Eriksen. Bovendien doet hij qua meeverdedigen en passing niet onder voor de Deen.

Hoeveel mensen hebben Lodeiro nou zien spelen voordat hij bij Ajax kwam? In het Ajax-shirt moet hij even wachten op zijn kans, wat zeer terecht is gezien de prestaties van het team de laatste maanden.

Eriksen beter noemen dan Lodeiro is onzin als je Lodeiro nog niet meer dan 10 minuten hebt zien spelen. Lodeiro moet de kans krijgen een hele wedstrijd te spelen en niet elke keer als de wedstrijd al gespeeld is en de rest van het team het wel goed vind.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Zo 28 maa 2010 19:33
Heel nou even diep adem en lees m'n post nog een keer. Dan zie je dat ik helemaal niet met een waardeoordeel kom.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Zo 28 maa 2010 19:49
Citaat:
Lodeiro heeft het loopvermogen van Eriksen niet. Dat baseer ik op de wedstrijden die ik van beide spelers zie

Je ziet Lodeiro alleen spelen als de wedstrijd al gespeeld is. Natuurlijk zie je hem dan niet zoveel lopen als Eriksen in de 80 minuten daarvoor.

Citaat:
Lodeiro is wel actief, maar zet enkel druk vooruit. Grotere ruimtes kan hij niet belopen.

Lodeiro geeft geen druk naar voren omdat de wedstrijd al gespeeld is als hij invalt. Grotere ruimtes zijn er niet om te belopen omdat de wedstrijd al gespeeld is en beide ploegen het wel best vinden

Citaat:
En Lodeiro viel in op het moment dat Groningen geen enkele druk meer zette, dus dat hij wat minder ballen verspeelde is dan ook niet meer dan logisch.

Net zoals het logisch is dat hij minder druk zet, minder de grote ruimtes beloopt en je het loopvermogen minder kunt beoordelen.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Zo 28 maa 2010 20:20
Citaat:
Dat is precies wat ik vanmiddag ook al zei, de Zeeuw lijkt wel moe. Misschien Gabri een wedstrijd in de basis?

Ik zeg al een tijdje dat De Zeeuw misschien een weekje rust nodig heeft maar Gabri vond ik tegen RKC echt waardeloos spelen en hopelijk hoeft hij dit seizoen in ieder geval niet meer te wordne gebruikt. Jol kan De Jong de rol van De Zeeuw laten invullen en Lodeiro of Eriksen op de positie van De Jong zetten.
MarcxD

Forum berichten: 170
Geplaatst: Ma 29 maa 2010 09:39
Toen Eriksen inviel zette Groningen ook nog nauwelijks druk... en Lodeiro heeft nog nooit in de basis gestaan, alleen ingevallen in de laatste 10-15 minuten.

Ik wil wel eens zien hoe dat gaat.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 1 Leden online: 0 Actieve leden: 1.892
Berichten: 213.634 Onderwerpen: 2.466 Nieuwste lid: jasonsmith
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.532.371 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Ajax-Groningen
Ga
Zoeken: