Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 22:20
|
|
Welkom terug ( oftewel Ad)
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 20:01
|
|
Toppie Ad, vooral fijn dat het goed gaat met je. En laat Ajax daar verder goed aan meewerken. Zou wat zijn als we toch nog kampioen gaan worden.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 22 maa 2010 03:43
|
|
Citaat: Toppie Ad, vooral fijn dat het goed gaat met je. En laat Ajax daar verder goed aan meewerken. Zou wat zijn als we toch nog kampioen gaan worden.
Ik lach mijn L.... uit mijn broek als dat gebeurd Jasper......dan word het hoog tijd om weer wat oude vrienden in Eindhoven op te zoeken.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 22 maa 2010 21:43
|
|
He Ad,
Blij dat jij de gelederen weer komt sterken hier.
Tot op het forum man.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 22 maa 2010 21:47
|
|
Citaat: Toppie Ad, vooral fijn dat het goed gaat met je. En laat Ajax daar verder goed aan meewerken. Zou wat zijn als we toch nog kampioen gaan worden.
Ik lach mijn L.... uit mijn broek als dat gebeurd Jasper......dan word het hoog tijd om weer wat oude vrienden in Eindhoven op te zoeken.
Kom maar langs!
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 22 maa 2010 23:54
|
|
Kom maar langs!
Ga er vanuit vriend ........ ik ben dat mannetje met die megafoon....
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 07:27
|
|
Is goed.. Sinds je bezoeken vorig jaar ben ik verhuist en woon op zo'n 200m van dat vieze stadion.. Gelukkig is mijn raam richting de andere kant anders zag ik elke ochtend dat vieze stadion..
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 08:52
|
|
Als er een kampioensfeest komt, doe ik m'n Blauw Geel petje op, dus ik ben ook herkenbaar
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 23 maa 2010 09:04
|
|
Citaat: Als er een kampioensfeest komt, doe ik m'n Blauw Geel petje op, dus ik ben ook herkenbaar
Kan Blauw Geel dan kampioen worden? Ga toch weg met je Veghel...
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 18 apr 2010 06:14
|
|
Citaat: Ik was al een tijdje van plan om weer terug te keren op het AF forum en hier ben ik dan. Had het eigenlijk al eerder willen doen, maar vond het wel gepast om het op de verjaardag van onze club te doen.
Mijn ellende ligt grotendeels achter me, de pijn en het verdriet een plaatsje gegeven en ik ben er weer klaar voor en scherp als een mes om jullie weer tot waanzin te drijven met mijn geheel eigen mening.
Dat ik jullie allemaal kanjers vind, weten jullie al en dat ik hier niet terug kom omdat Ajax misschien per ongeluk nog kampioen kan worden lijkt me helemaal glashelder.
Ik ben er vanaf heden dus weer bij (in de komende dagen nog even niet zo vaak) en hopelijk hebben jullie daar vrede mee. .........was even bang dat mijn smillie weg was, maar heb hem weer gevonden hahaha
VAMOSSSSSSSSSSSS NACCCCCCCCCCCCCCCCCC volgende week amigo!
|