Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 19 maa 2010 01:17
|
|
Ha die Ad, leuk je hier te zien.
RKC is inderdaad met afstand de zwakste ploeg van de Eredivisie. Met een enigszins logische opstelling scoort Ajax daar minimaal drie keer.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 19 maa 2010 12:14
|
|
Kappelhof heeft meegetraind vandaag. Het was een besloten training dus misschien heeft Jol plannen met hem?
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5311
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 19 maa 2010 15:15
|
|
Zoals ik uit z'n portret kon opmaken, is het een opbouwende speler. Kan iemand meer over hem vertellen?
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Vr 19 maa 2010 17:02
|
|
Ajax-trainer Martin Jol lijkt een verrassing uit de hoge hoed te toveren tegen RKC Waalwijk. De jonge verdediger Johan Kappelhof traint namelijk mee met het eerste elftal en stevent op basis van de oefenpotjes op een basisplaats af. "Ik ben eruit, maar ik vertel nog niet welke oplossing ik heb bedacht", vertelde Jol op de persconferentie.
Kappelhof speelt normaliter voor Jong Ajax, maar is door de schorsingen van Jan Vertonghen en Toby Alderweireld bij de selectie gehaald. De negentienjarige centrumverdediger lijkt het centrale duo te gaan vormen met Oleguer. Overigens was het mogelijke debuut van Kappelhof niet het enige onderwerp dat Jol aansloeg. Ook het gat met PSV (één punt) en FC Twente (zes punten) kwam aan bod.
"Ik heb er over nagedacht, maar ben er nog niet uit", aldus Jol over de topper van zaterdagavond. "Een overwinning van PSV is misschien het beste scenario. Aan de andere kant is een gelijkspel wellicht beter. Aan het einde van de competitie zullen we pas weten wat uiteindelijk de beste uitslag geweest zou zijn. We laten het daarom maar over ons heen komen. Bovendien zullen we het zondag tegen RKC zelf ook moeten doen."
Bron: Soccernews. Dus het lijkt toch Kappelhof te worden?
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 19 maa 2010 17:15
|
|
Kappelhof dus, volgens verhalen van andere posters hier dus wel een goede keuze naast Oleguer. Nou we gaan het zien..
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 19 maa 2010 19:04
|
|
Citaat: Kappelhof dus, volgens verhalen van andere posters hier dus wel een goede keuze naast Oleguer. Nou we gaan het zien..
Goed nieuws dat Jol waarschijnlijk voor Kappelhof kiest in plaats van V.d. Meulen of Wielaert. Kappelhof heeft in mijn ogen wel een toekomst bij Ajax en daarbij zal zijn snelheid goed ten pas komen naast de wat slome Oleguer.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 14:30
|
|
Citaat: Ajax-trainer Martin Jol heeft zaterdag zijn wedstrijdselectie bekendgemaakt voor het competitieduel met RKC Waalwijk. Jong Ajax-speler Johan Kappelhof is opgenomen in de selectie. Ook George Ogararu en Kennedy behoren tot de twintig spelers, van wie er nog twee af zullen vallen.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kennedy
Johan Kappelhof
Hyun Jun Suk
Nicolás Lodeiro
Jeroen Verhoeven
Christian Eriksen
De aftrap van de wedstrijd RKC Waalwijk - Ajax is zondag om 12.30 uur. Demy de Zeeuw, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld missen het duel in het Mandemakers Stadion wegens schorsingen.
Bron: Ajax.nl
Drie keepers, dat zal wel te maken hebben met de zwangerschap van de vriendin van Vermeer. Daarnaast zal Kennedy of Sulejmani wel afvallen. Even een topic voor Kappelhof maken trouwens.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 15:34
|
|
Citaat: Ajax-trainer Martin Jol heeft zaterdag zijn wedstrijdselectie bekendgemaakt voor het competitieduel met RKC Waalwijk. Jong Ajax-speler Johan Kappelhof is opgenomen in de selectie. Ook George Ogararu en Kennedy behoren tot de twintig spelers, van wie er nog twee af zullen vallen.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kennedy
Johan Kappelhof
Hyun Jun Suk
Nicolás Lodeiro
Jeroen Verhoeven
Christian Eriksen
De aftrap van de wedstrijd RKC Waalwijk - Ajax is zondag om 12.30 uur. Demy de Zeeuw, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld missen het duel in het Mandemakers Stadion wegens schorsingen.
Bron: Ajax.nl
Drie keepers, dat zal wel te maken hebben met de zwangerschap van de vriendin van Vermeer. Daarnaast zal Kennedy of Sulejmani wel afvallen. Even een topic voor Kappelhof maken trouwens.
Laat Kennedy maar mooi thuis..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 18:15
|
|
Inderdaad ik kan die Kennedy niet meer zien of luchten .
Net als wat Ad zegt, ik ben er tegenwoordig bij geen enkele wedstrijd van Ajax gerust op maar mag bij deze toch wel een overwinning verwachten?? Ook al spelen we zonder Vertonghen en co. Verder heeft RKC maar 2 gevaarlijke spelers Boerrigter en Benschop want ik vind De Ceulaer ondanks zijn goal in de ArenA dit seizoen tegenvallen. Ook vind ik de keeper van Waalwijk, Levita geen betrouwbare en eigenlijk een zeer slechte doelman.
1-3 of 1-4
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 18:26
|
|
Citaat: Inderdaad ik kan die Kennedy niet meer zien of luchten  .
Primitief gelul. Van Kennedy kan je zeggen dat ie niet goed genoeg is, maar je kan niet zeggen dat hij verzaakt. Hij doet z'n best en is niet op onprofessioneel gedrag te betrappen. Dat is meer dan je van sommige andere spelers kunt zeggen. Kennedy valt niks te verwijten. Die middelvinger die je gebruikt; ik zou zeggen up yours, Ricardo.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 18:31
|
|
Primitief gelul. Van Kennedy kan je zeggen dat ie niet goed genoeg is, maar je kan niet zeggen dat hij verzaakt. Hij doet z'n best en is niet op onprofessioneel gedrag te betrappen. Dat is meer dan je van sommige andere spelers kunt zeggen. Kennedy valt niks te verwijten. Die middelvinger die je gebruikt; ik zou zeggen up yours, Ricardo.
Mee eens, Kennedy mag dan geen voetballer zijn ala Suarez die pingelend zijn man voorbij komt, hij schuwt het verdedigende werk niet. Vaak brengt hij alleen aanvallend te weinig voor zijn positie, waardoor we hem minder vinden. Echter vervult hij wel vaak de taak die hij meekrijgt..
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Za 20 maa 2010 19:03
|
|
Mee eens, Kennedy mag dan geen voetballer zijn ala Suarez die pingelend zijn man voorbij komt, hij schuwt het verdedigende werk niet. Vaak brengt hij alleen aanvallend te weinig voor zijn positie, waardoor we hem minder vinden. Echter vervult hij wel vaak de taak die hij meekrijgt.. Dat doet hij ook zeker en Kennedy valt ook vrij weinig te verwijten. Feit is wel dat deze jongen het nooit heeft gemaakt bij Ajax en er ook nooit meer had mogen voetballen. We zijn geen sociale instelling en zie daarom ook het nut er niet van om hem erbij te halen.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 11:41
|
|
Opstelling Ajax:
Stekelenburg
Van der Wiel-Oleguer-Anita-Emanuelson
Gabri-De Jong-Enoh
Suárez-Pantelic-Eriksen
Bron: EL
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 11:46
|
|
Citaat: Opstelling Ajax:
Stekelenburg
Van der Wiel-Oleguer-Anita-Emanuelson
Gabri-De Jong-Enoh
Suárez-Pantelic-Eriksen
Bron: EL
Weet jij ook wie er na Verhoeven/Vermeer is afgevallen in de selectie?
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 11:49
|
|
Nee, alleen de basis lieten ze zien.
|
tasdfm

Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:16
|
|
RKC Waalwijk: Levita, D.Mulder, Colin, Van Mosselveld, Metaj, Di Gregorio, Berger, H.Mulder, De Ceulaer, Benschop, Boerrigter
Wissels: Wevers; Luirink, Varela, Vink, Idabdelhay, Lifondja, Agustien
[color=#FF4000"> Ajax: Stekelenburg; v.d.Wiel, Oleguer, Anita, Emanuelson, Gabri, De Jong, Enoh, Suarez, Pantelic, Eriksen
Wissels: Vermeer, Ogararu, Sulejmani, Rommedahl, Kennedy, Suk, Lodeiro[/color">
|
MarcxD

Forum berichten: 170
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:21
|
|
Aww, Kennedy wel en die jonge gast niet?
|
tasdfm

Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:24
|
|
Welke jonge gast? Eriksen? die staat er gewoon in hoor(en Kennedy op de bank)...
|
wijmaajax

Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:28
|
|
Hij bedoelt Kappelhof denk ik!
|
wijmaajax

Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:32
|
|
Ik denk dat het 0-4 word.
2x Suarez, Eriksen en De Jong! Ik hoop dat Jol Lodeiro in de rust inbrengt!
Kom op AJAX!
|
Zlathan

Forum berichten: 110
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:33
|
|
Ben benieuwd hoe het gaat met Anita in het centrum. Ik verwacht/hoop simpele overwinning en dan pisvee voorbij op de ranglijst!
|
MarcxD

|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:36
|
|
Bijna 1-0 net, ze mogen wakker worden.
|
Zlathan

Forum berichten: 110
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:40
|
|
HOPPAA Tweede plek here we come. 0-1 de Jong!
|
MarcxD

|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:41
|
|
Laat maar wat ik zei, 0-1, natuurlijk de Jong weer
|
Fenix

Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Zo 21 maa 2010 12:45
|
|
Nog speelt ajax niet zo goed hoor. Ben er nog niet gerust op tenzij er snel de 2-0 komt.
|