Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:08
|
|
Het is voorbij; 0-2 voor Twente. Fc kesler heeft het gedaan. Gefeliciteerd.
|
Ad

Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:10
|
|
Citaat: Kutzooi zeg, ga wieberen nu.
Wat klote , ongelooflijk.
Dat ze de tering maar krijgen Jasper
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:12
|
|
Citaat: Het is voorbij; 0-2 voor Twente. Fc kesler heeft het gedaan. Gefeliciteerd.
Weg ermee !!!! Kampioen van de 1-0 overwinningen en vaak ook nog in de laatste minuut...........een nieuw Pisvee is opgestaan.
Wat heeft deze baggerclub in de CL te zoeken dan?? Ik kan het niet opbrengen om die arrogante rot Munsterman te feliciteren.
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:13
|
|
Toch ben ik trots op onze club Ajax en gun ik het Twente ook wel. Ik zie een stijgende lijn qua voetbal dus ik ben niet zo somber. Nou zorgen dat we de ploeg zo veel mogelijk bij elkaar kunnen houden en op naar volgend jaar!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:24
|
|
Ik ook niet, Ad. Leuk, hoor. Maar het is echt op het tandvlees en in de CL zullen ze geen potten breken. Volgend seizoen storten ze in elkaar. Net als Az. Daar is niets tegen te doen.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:28
|
|
De Twentse uitloop is al direct begonnen. McClaren volgens Die Welt naar Wolfsburg.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... =telesport
|
wwe-marijn

Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:31
|
|
Zeer zeer zeur dit, Ajax heeft de cijfers van een kampioen en toch eindig je 2e. Maar ja het is terecht over 34 duels gezien. Verwacht ook niet dat Twente dit komend seizoen volhoudt. En dan zullen inderdaad net als bij AZ het aantal supporters weer flink afnemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:32
|
|
Daar heb je het al. Dan Ruiz nog en dan kan Twente wel willen kopen en ze hebben veel geld, maar wie wilt er naar Twente?
|
gusieboy

Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:39
|
|
Godverdomme.
Ik had het al vewacht maar toch.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:40
|
|
Citaat:
Er kunnen er niet genoeg vertrekken.......vuile baggerclub
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:42
|
|
Citaat: Daar heb je het al. Dan Ruiz nog en dan kan Twente wel willen kopen en ze hebben veel geld, maar wie wilt er naar Twente?
Ik !!!!! maar de reden waarom zal ik voor me houden.......
|
Scio

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:43
|
|
Volgend jaar issie van ons! Dat mag duidelijk zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:47
|
|
Dat weet ik niet. Maar ik heb wel veel vertrouwen in de groei van AJAX. Sinds VDB en Jol er zijn gebeuren er alleen maar goede en logische dingen (op de aankoop Atouba en dat gesteggel met Petrovic na dan).
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:47
|
|
Citaat: Volgend jaar issie van ons! Dat mag duidelijk zijn.
Waar baseer jij dat op??? Ik hoor alweer dat het Pisvee half AZ aan het opkopen is en iedereen maar roepen dat het daar afgelopen is nu ze weer geen CL spelen......het lijkt toch weer mee te vallen.
Die klote Tukkers neem ik niet serieus......nu niet en nooit niet, dat is een omhoog gevallen provincieclub.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:48
|
|
Citaat: Daar heb je het al. Dan Ruiz nog en dan kan Twente wel willen kopen en ze hebben veel geld, maar wie wilt er naar Twente?
Haha, ik heb wel zo'n idee denk ik !!
|
wwe-marijn

Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:50
|
|
Met alle respect Ad, maar ik vind Twente ook geen geweldige club, en ik snap de frustratie maar wat jij roept is gewoon onzin. Het is heel knap wat ze hebben bereikt. En daar mag je als concurrent, best respect voor tonen. En niet zo kinderachtig doen.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:51
|
|
Haha, ik heb wel zo'n idee denk ik !!
Die rotzakken lopen nu 800 meter van mijn huis te leuren met die schaal, dat is meer dan ik kan verdragen. Zag net die achterlijke Perez en die vreselijke Ruiz hun haar goed doen met die schaal als spiegel, dan komt de oude F-Sider van vroeger weer in me boven........
Het liefst zou ik nu even naar het NAC stadion lopen .......... mijn vriendin Ingrid heeft de zaak jammer genoeg nog onder controle.
|
Ad

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:54
|
|
Citaat: Met alle respect Ad, maar ik vind Twente ook geen geweldige club, en ik snap de frustratie maar wat jij roept is gewoon onzin. Het is heel knap wat ze hebben bereikt. En daar mag je als concurrent, best respect voor tonen. En niet zo kinderachtig doen.
Dat mag jij vinden Marijn, maar ik ben toch blij dat ik supporter ben van een club die meer dan 100 goals heeft gemaakt dan die achterlijke zooi van Munsterman met hun 1-0 overwinningen.........jij kunt dat geweldig vinden, ik walg van dergelijke "Duitse" clubs.........zag die oer Duitser Youri Mulder al lopen grijnzen van geluk........wat een ergernis...............vind jij het maar knap.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:57
|
|
Waar baseer jij dat op??? Ik hoor alweer dat het PSV half AZ aan het opkopen is en iedereen maar roepen dat het daar afgelopen is nu ze weer geen CL spelen......het lijkt toch weer mee te vallen.
Die klote Tukkers neem ik niet serieus......nu niet en nooit niet, dat is een omhoog gevallen provincieclub.
Ze mogen dromen, Ad.
Psv heeft geen CL. De jaren daarvoor MET CL was het al flink sappelen. Dit scheelt minimaal 10 miljoen. En al halen ze Lens...moeten we daar bang van worden? En dat in een ruildeal met die krullebol? Anders kunnen ze hem niet eens halen.
Hey, is het weer aan, Ad?
|
gusieboy

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:59
|
|
Je kon wel verwachten dat ze zo kampioen worden.
Enschede licht best dicht bij Duistland.
Schande voor het voetbal met hun 1-0 overwinninkjes (overwinningjes hoe spel je dat?)
|
Scio

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 16:59
|
|
Inderdaad Ad! In onze micky mouse competitie zou elke topclub minimaal 90 doelpunten erin moeten kunnen leggen. Dat Twente kampioen wordt en nog niet eens aan de 70 komt is weer eens exemplarisch voor de Twentse insteek. Je mag je afvragen wat daar dan ook knap aan is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:01
|
|
Citaat: Het is voorbij; 0-2 voor Twente. Fc kesler heeft het gedaan. Gefeliciteerd.
Laten we aub niet in dat soort calimero-gedrag vervallen, Twente heeft 86 gehaald en heeft gewoon goed gedaan, daar heeft de KNVB niets mee te maken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:02
|
|
Waar baseer jij dat op??? Ik hoor alweer dat het PSV half AZ aan het opkopen is en iedereen maar roepen dat het daar afgelopen is nu ze weer geen CL spelen......het lijkt toch weer mee te vallen.
Klopt, maar die behalen ook titels, kijk maar naar PSV.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:04
|
|
Mwoah, was 'grappig' bedoeld, Godfather. Je kunt Kesler niet onpartijdig noemen, he. Ik vind dat niet kunnen, hoor.
Citaat: Je kon wel verwachten dat ze zo kampioen worden.
Enschede licht best dicht bij Duitsland.
Schande voor het voetbal met hun 1-0 overwinninkjes (overwinningjes hoe spel je dat?)
Overwinninkjes, Gus. Denk ik. Lang geleden. Neem Bob ook eens mee de volgende keer.
Tsja, Twente de terechte kampioen. AJAX was ook de terechte kampioen geweest. En de mooiere kampioen. Maar, ja....daar koop je niets voor, he.
|
gusieboy

|
Geplaatst: Zo 2 mei 2010 17:06
|
|
Citaat: Mwoah, was 'grappig' bedoeld, Godfather. Je kunt Kesler niet onpartijdig noemen, he. Ik vind dat niet kunnen, hoor.
Citaat: Je kon wel verwachten dat ze zo kampioen worden.
Enschede licht best dicht bij Duitsland.
Overwinninkjes, Gus. Denk ik. Lang geleden. Neem Bob ook eens mee de volgende keer.
Tsja, Twente de terechte kampioen. AJAX was ook de terechte kampioen geweest. En de mooiere kampioen. Maar, ja....daar koop je niets voor, he.
Ja terecht wel.
Maar AJAX was terechtere kampioen geweest als je ziet van welke plek ze afkomen sinds de winterstop.
Maar ook daar koop je niet zoveel van.
|