Auteur
|
Bericht
|
Fregge

Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 21:52
|
|
Suárez is geschorst. Staat ook niet in de openingspost of zo.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 22:56
|
|
Citaat: Suárez is geschorst. Staat ook niet in de openingspost of zo.
Klopt
Fregge! waar is je Smurfen Avatar ik vond dat zo bij Veghel passen . Denk dat sincere1983 me hierin gelijk geeft
Citaat: Stekelenburg
vdWiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita
de Zeeuw - de Jong - Enoh
Suarez - Pantelic - Emanuelson
Ja, inderdaad met vleugels. Emanuelson er weer in voor de Jong. Niet dat Eriksen het niet goed doet, maar in een 4-3-3 is in uitwedstrijden op dit moment geen ruimte voor hem. Eriksen heeft wat meer spelinzicht en uiteraard veel meer talent dan de Jong, maar de Jong heeft net wat meer ervaring en met name veel meer fysieke kracht dan Eriksen, dus ik denk dat hij nuttiger kan zijn dan de Jong.
Uhh in jou opstelling staat gewoon de Jong ipv Eriksen hoor .
|
Fregge

|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 22:58
|
|
Citaat: Fregge! waar is je Smurfen Avatar ik vond dat zo bij Veghel passen  . Denk dat sincere1983 me hierin gelijk geeft
Ik juist niet, ik begon hem kinderachtig te vinden. Dus de smurf eruit gegooid, en Verthongen erin gezet.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 09:02
|
|
Citaat:
Citaat: Fregge! waar is je Smurfen Avatar ik vond dat zo bij Veghel passen  . Denk dat sincere1983 me hierin gelijk geeft
Ik juist niet, ik begon hem kinderachtig te vinden. Dus de smurf eruit gegooid, en Vertonghen erin gezet.
Wat betreft Veghel ben ik het met Riejuh eens. Nou weet ik niet of Riejuh recht van spreken heeft met een plaatsnaam die Ijzendijke heet
OT: Ik hoop dat Ajax start met buitenspelers en de Jong in de spits. Tegen de Sparta-achterhoede moeten we het vooral breed houden en de Jong kan best aardig koppen. Dat moet dan wel gaan lukken.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 09:09
|
|
De bijnaam van IJzendijke is Petit-Paris..
Ik hoop dat Pantelic gewoon fit genoeg is om te spelen zondag, o.k. hij is geblesseerd uitgevallen maar heeft zich volgens mij gewoon gemeldt bij de servische selectie. We zullen het zien/horen/lezen vanavond.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 09:11
|
|
Petit-Paris... Ijzendijke = een kakbuurt. Krijgjes omhoog. De Gooische R. En een grootse Hockeyclub...
|
sincere1983

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 10:10
|
|
Citaat: De bijnaam van IJzendijke is Petit-Paris..
Ik hoop dat Pantelic gewoon fit genoeg is om te spelen zondag, o.k. hij is geblesseerd uitgevallen maar heeft zich volgens mij gewoon gemeldt bij de servische selectie. We zullen het zien/horen/lezen vanavond.
Heb je de laatste tijd het nieuws gezien wat betreft Parijs??Alleen maar kommer en kwel daar met rellen etc. Dus die bijnaam zal wellicht kloppen ja..
Ik denk ook dat Pantelic er gewoon bij is. Als hij inderdaad geblesseerd zou zijn geweest was hij niet eens weggegaan.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 10:28
|
|
Voor Ajax is het deze wedstrijd en de wedstrijd erop winnen om nog enigzins kans te maken op het kampioenschap. Ajax heeft namelijk op papier verreweg het makkelijkste programma. (ik onderschat ze niet, een club die strijdt voor degradatie kan boven de pan uitstijgen) Ajax hoeft als enige van de top 3 niet naar Venlo, dat is een erg groot voordeel. Als Ajax speelt zoals ze afgelopen weken doen, moeten ze nog op de laatste dag meedoen om het kampioenschap. Voor geintereseerde het programma van de top 3:
PSV:
NAC Breda - PSV
Ajax - PSV
PSV - FC Twente
VVV-Venlo - PSV
Willem II - PSV
PSV - Feyenoord
SC Heerenveen - PSV
PSV - FC Groningen
AZ - PSV
FC Twente:
RKC Waalwijk - FC Twente
FC Twente - ADO Den Haag
PSV - FC Twente
FC Twente - Sparta
VVV Venlo - FC Twente
FC Twente - SC Heerenveen
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
NAC Breda - FC Twente
Ajax:
Sparta - Ajax
Ajax - PSV
RKC Waalwijk - Ajax
Ajax - FC Groningen
ADO Den Haag - Ajax
Ajax - VVV-Venlo
Willem II - Ajax
Ajax - Heracles Almelo
NEC - Ajax
|
sincere1983

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 11:00
|
|
Als Ajax de komende 2 wedstrijden 6 punten haalt dan zie ik ze nog best kampioen worden. Zelfs als het 4 punten zijn (gelijkspel tegen pisvee) zou het in principe nog mogelijk moeten zijn, maar is niet wenselijk, thuis moeten we gewoon winnen van die boeren.
|
Vienna

Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 12:03
|
|
Het schijnt onmogelijk te zijn een serie van 9 overwinningen oprij neer te zetten, met daarbij opgeteld nog'ns de 5 die er al staan. Aan de andere kant kun je zeggen dat van alle wedstrijden die wij nog krijgen Twente er 8 van de 9 gehad heeft en er 7 daarvan won, slechts PSV-thuis werd een gelijkspelletje. PSV heeft er 7 gehad (PSV-Ajax meegerekend) en won er daarvan 6, die speelden zoals bekend gelijk tegen VVV.
De komende twee zijn voor de titel absoluut allesbepalend, die moeten allebei gewonnen worden. Zeker van PSV, maar daar maak ik me niet druk om. Sparta-uit daarentegen... Daarvoor liggen de laatste edities te vers in het geheugen en nu ook zonder Suarez. Mocht er onverhoopt niet gewonnen worden op Het Kasteel dan is tweede worden nog zeker niet uitgesloten, moeten we daar maar voor gaan. En gezien de puinzooi van de laatste seizoenen mogen we vooralsnog niet klagen met zoals het nu loopt.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:15
|
|
PSV:
NAC Breda - PSV: 3 punten
Ajax - PSV: 0 punten
PSV - FC Twente: 3 punten
VVV-Venlo - PSV: 3 punten
Willem II - PSV: 3 punten
PSV - Feyenoord: 1 punt
SC Heerenveen - PSV: 3 punten
PSV - FC Groningen: 3 punten
AZ - PSV: 0 punten
PSV: 65 + 19 = 84 punten
FC Twente:
RKC Waalwijk - FC Twente: 3 punten
FC Twente - ADO Den Haag: 3 punten
PSV - FC Twente: 0 punten
FC Twente - Sparta: 3 punten
VVV Venlo - FC Twente: 3 punten
FC Twente - SC Heerenveen 3 punten
AZ - FC Twente: 0 punten
FC Twente - Feyenoord: 1 punt
NAC Breda - FC Twente: 1 punt
FC Twente: 64 + 17 = 81 punten
Ajax:
Sparta - Ajax: 3 punten
Ajax - PSV: 3 punten
RKC Waalwijk - Ajax: 3 punten
Ajax - FC Groningen: 3 punten
ADO Den Haag - Ajax: 1 punt
Ajax - VVV-Venlo: 3 punten
Willem II - Ajax: 3 punten
Ajax - Heracles Almelo: 3 punten
NEC - Ajax: 3 punten
Ajax: 58 + 25 = 83 punten
AZ en Feyenoord gaan het nog erg spannend maken, maar PSV zal op 1 punt kampioen worden omdat we traditioneel ergens de mist in gaan. Of dat nu Heracles thuis, ADO thuis of NEC uit is maakt neit veel uit. Ook dit jaar worden we geen kampioen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:18
|
|
Citaat: Het schijnt onmogelijk te zijn een serie van 9 overwinningen oprij neer te zetten, met daarbij opgeteld nog'ns de 5 die er al staan. Aan de andere kant kun je zeggen dat van alle wedstrijden die wij nog krijgen Twente er 8 van de 9 gehad heeft en er 7 daarvan won, slechts PSV-thuis werd een gelijkspelletje. PSV heeft er 7 gehad (PSV-Ajax meegerekend) en won er daarvan 6, die speelden zoals bekend gelijk tegen VVV.
De komende twee zijn voor de titel absoluut allesbepalend, die moeten allebei gewonnen worden. Zeker van PSV, maar daar maak ik me niet druk om. Sparta-uit daarentegen... Daarvoor liggen de laatste edities te vers in het geheugen en nu ook zonder Suarez. Mocht er onverhoopt niet gewonnen worden op Het Kasteel dan is tweede worden nog zeker niet uitgesloten, moeten we daar maar voor gaan. En gezien de puinzooi van de laatste seizoenen mogen we vooralsnog niet klagen met zoals het nu loopt.
Hier ben ik het helemaal mee eens, het moet gewoon kunnen die laatste 9 wedstrijden allemaal winnen, PSV en Twente hebben een veel moeilijker programma.
@Scio, het zal dan wel Den Haag uit worden, altijd lastig daar.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 14:21
|
|
Het is niet onmogelijk, maar blijkbaar wel moeilijk. Ajax heeft er een bekerronde tussendoor. Ik zal voor elke wedstrijd bidden.
|
Fregge

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:04
|
|
Nu wordt de competitie een stuk spannender lijkt me. Lazovic, 1 van de constantste krachten bij PSV weg.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:05
|
|
Citaat: Nu wordt de competitie een stuk spannender lijkt me. Lazovic, 1 van de constantste krachten bij PSV weg.
Kon wel eens een breekpunt gaan worden inderdaad. 1 blessure erbij voor een vleugelspeler en PSV is klaar....
|
Vienna

Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:23
|
|
Willen we de inbreng van Lazovic niet overschatten? Ze hebben zelf de keuze gemaakt'm te laten lopen, dan zal het wel meevallen. Het draait er toch vooral om het middenveld.
Citaat: AZ en Feyenoord gaan het nog erg spannend maken, maar PSV zal op 1 punt kampioen worden omdat we traditioneel ergens de mist in gaan. Of dat nu Heracles thuis, ADO thuis of NEC uit is maakt niet veel uit. Ook dit jaar worden we geen kampioen.
Heb uiteraard zelf ook zo'n staatje gemaakt (je moet toch weten waar je aan toe bent? ) en bij Twente kom ik op nagenoeg hetzelfde uit.
Bij VVV is er tot nog toe één ploeg geweest die er dit seizoen de 0 wist te houden, dezelfde als die er tot nog toe als enige in slaagde in Venlo te winnen. Nu met die rare Nigeriaan voorin weet je het nooit. Anders moet het komende zaterdag gebeuren. In dat geval kunnen we zelf ook nog ergens tegen een gelijkspelletje aanlopen wat je realistisch gezien wel moet incalculeren. Dat is tenminste mijn scenario met goede afloop.
|
Riejuh

|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:32
|
|
Ik denk dat Sparta-uit de lastigste uit wedstrijd van allemaal gaat zijn, mede ook vanwege het feit dat we Suarez missen. Verder de laatste wedstrijden NEC-uit kunnen we geluk hebben dat NEC voor niets meer hoeft te spelen. Met een beetje geluk zijn AZ/NAC nog bezig voor een goede positie in de Play-offs..
VVV zal ook nog een lastige dobber worden voor beide clubs.
Eerst maar eens zelf 27 punten halen, Ajax dient niet naar andere clubs te kijken maar naar zichzelf. 27punten in 9 wedstrijden is een behoorlijke opgave maar als je ziet dat we de afgelopen weken flink gegroeit zijn qua: inzet, spel, de 0 houden (dat doen die 5 uit eigen jeugd goed) en goals scoren geef ik Ajax 25% kans voor de titel. PSV 50% en Twente 25%.
Verder is onze defensie al sinds Roda-JC thuis? niet gepasseerd meen ik dus:
Roda JC, Twente, Heerenveen, Vitesse en Utrecht. Toch niet de minste tegenstanders.
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 15:56
|
|
Ik heb er vertrouwen in dat Ajax minimaal 25 punten gaat halen uit de laatste 9 wedstrijden. PSV gaat onderuit bij Ajax en gaat echt wel punten verliezen in de wedstrijden tegen Twente, NAC, Heerenveen, AZ, Groningen en Feyenoord die nog komen. Het zou me niks verbazen als ze daar nog een punt of 7, 8 laten liggen. Twente speelt al weken beroerd voetbal en wint steeds maar net van degradatiekandidaten. Die spelen nog tegen PSV, AZ, Heerenveen, Feyenoord en NAC. Die gaan ook nog echt punten verspelen. Wij hebben ALLE moeilijke wedstrijden gehad, dus ik denk dat Ajax nog flink kan inlopen en dat de titel zeker mogelijk is. De wedstrijden worden alleen maar makkelijker, dus CL voetbal is zeker nog mogelijk. Ik heb er iig vertrouwen in.
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 17:06
|
|
Pantelic raakte toch geblesseerd afgelopen weekend? Weet iemand misschien hoe het daarmee gaat? Anders word het improviseren voor Jol komend weekend..
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 17:17
|
|
Citaat: Pantelic raakte toch geblesseerd afgelopen weekend? Weet iemand misschien hoe het daarmee gaat? Anders word het improviseren voor Jol komend weekend..
In de VI stond dat Pantelic gewoon inzetbaar is.
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 17:24
|
|
Oke.. Dan zal Sulejmani wel de plek van Suarez overnemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 21:44
|
|
Citaat: Pantelic raakte toch geblesseerd afgelopen weekend? Weet iemand misschien hoe het daarmee gaat? Anders word het improviseren voor Jol komend weekend..
Hij heeft gespeeld en gescoord vanavond in Servië dus hij kan gewoon spelen .
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 4 maa 2010 16:27
|
|
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel - Toby Alderweireld - Jan Vertonghen - Vurnon Anita
Eyong Enoh
Demy de Zeeuw - Nicolas Lodeiro
Siem de Jong
Marko Pantelic - Miralem Sulejmani/Dennis Rommedahl
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 4 maa 2010 16:34
|
|
En op basis waarvan speelt Lodeiro in plaats van Eriksen?
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 4 maa 2010 16:41
|
|
Vanwege het feit dat Nathan Rutjes wellicht Christian dan zal opvangen en we vorig jaar goed zagen hoe dat met Aissati afliep. Ik stel liever een balvastere speler op en gun het talent eventjes rust. Laat hem eerst maar eens tekenen.
|