Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 17:06
Nou hier dan alsnog mijn vraag:
Tegen welke club speelde Huntelaar zijn laatste wedstrijd voor Ajax alvorens hij naar Real Madrid verkaste. En wat was er zo bijzonder aan die laatste wedstrijd van Huntelaar?
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:28
Ado speelde wel degelijk in de Eredivisie, tegen Ado was het afscheid van Klaas-Jan, waarin Cvitanich nog 3x scoorde. Maar doet er verder niet toe. Overigens vond ik het bijzonderder(?) dat Sno 2x scoorde en dat Bakircioglu toen scoorde . Tenminste dat dacht ik.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:51
Citaat:
Tsja, of je het nou wilt of niet. Je zult toch met de tijd mee moeten...
Er MOET helemaal niks Niels, het gaat om de manier waarop........ik snap best dat we niet in "De Meer" konden blijven, maar had daar dan een nieuw stadion weg gezet en was in het Olympisch gaan spelen. Had een echt voetbalstadion gebouwd ipv deze snelkookpan.
In het buitenland zijn volop voorbeelden van clubs die het wel hebben begrepen.
Geregistreerd: 31-03-2009 Forum berichten: 2138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:54
Persoonlijk vind ik de Arena helemaal geen lelijk stadion, maar ik heb natuurlijk ook helemaal niets meegekregen van de tijd van voor dit stadion. Er zijn echter wel dingen die beter kunnen.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:57
Ik vind het ook geen lelijk gebouw.
Maar daar gaat het niet eens om. Het is onpersoonlijk. Het is niet het stadion van AJAX.
Het echte clubhart ligt bij De Toekomst. Het veld lag er jaren verschrikkelijk slecht bij. Ook een teken dat AJAX helemaal niet op de eerste plaats stond.