Auteur
|
Bericht
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 10:57
|
|
Ricardo ik mag hopen dat je dat sarcastisch bedoelde anders kan ik je op dat gebied niet meer serieus nemen. Genieten?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 11:06
|
|
Dat bedoel ik wel serieus, Lex. Kijk echt van die horrortackles daar ben ik natuurlijk op tegen, maar van die frustratie schoppen als deze daar kan ik van genieten. Gewoon een keiharde zaag, een Janssen die 2 meter verder vliegt en Swinkels met rood het veld af. Heerlijk.
|
Zapata
Forum berichten: 28
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 12:37
|
|
Een crimineel is het, ik ben benieuwd naar wat voor soort mensen je sympathie nog meer uitgaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 12:39
|
|
Citaat: Dat bedoel ik wel serieus, Lex. Kijk echt van die horrortackles daar ben ik natuurlijk op tegen, maar van die frustratie schoppen als deze daar kan ik van genieten. Gewoon een keiharde zaag, een Janssen die 2 meter verder vliegt en Swinkels met rood het veld af. Heerlijk.
Wat is het verschil tussen een horrortackle en een zaag?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 19:44
|
|
Nou, bij een horrortackle blesseer je de andere speler ernstig en bij een zaag geef je hem gewoon een rotschop.
Ik weet zeker dat jullie ook wel in de lach schoten, als je die Swinkels, clubman in hart en nieren, zo'n schop zagen geven en dat je die Janssen zo door de lucht zag vliegen.
|
Zapata
Forum berichten: 28
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 19:49
|
|
Citaat: Nou, bij een horrortackle blesseer je de andere speler ernstig en bij een zaag geef je hem gewoon een rotschop.
En dat weet je van te voren zeg maar? Knap.
Citaat:
Ik weet zeker dat jullie ook wel in de lach schoten, als je die Swinkels, clubman in hart en nieren, zo'n schop zagen geven en dat je die Janssen zo door de lucht zag vliegen.
Nee, Swinkels is domme speler en een gevaar voor zijn collega's. Die bovendien niet kan voetballen.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 22:02
|
|
Het verschil tussen die van Swinkels en een klassiek uitgevoerde, tweevoetige benenbreker zit'm in het frontale en het feit dat je'm bij Arjen bijkans 10 minuten vantevoren zag aankomen. Ik ga met Ricardo mee als-ie daar onderscheid tussen maakt. Vond er verder weinig humoristisch aan al heeft dat niets met de aard van de overtreding vandoen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Zo 3 apr 2011 22:06
|
|
Citaat: Nou, bij een horrortackle blesseer je de andere speler ernstig en bij een zaag geef je hem gewoon een rotschop.
Nee daar schiet ik zeker niet van in de lach.. Daar walg ik echt van, zulke acties horen niet op een sportveld thuis!
En wat Zapata ook al zegt, je kan van te voren natuurlijk nooit weten of je iemand een wel of niet ernstig blesseert. Overigens vind ik een rotschop waar je iemand niet mee blesseert ook ronduit smerig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 15:12
|
|
Citaat: Aanklager: vier duels Swerts, Swinkels en Grindheim
Bron: Vi.nl
De aanklager betaald voetbal heeft verschillende spelers uit de Eredivisie, waaronder Feyenoorder Gill Swerts, een schikkingsvoorstel gestuurd.
Gill Swerts, Christian Grindheim (Heerenveen) en Arjan Swinkels (Willem II) ontvingen een voorstel met een schorsing van vier duels. Het drietal heeft tot maandagmiddag 16:00 uur om te reageren. Swinkels heeft zijn straf inmiddels geaccepteerd.
Swerts gleed in de thuiswedstrijd tegen AZ (0-1) hard door op de inlopende Maarten Martens. De Belgische middenvelder hield daar een grote snijwond aan over. Grindheim blesseerde tegen Excelsior (2-3 verlies) Leen van Steensel, terwijl Swinkels Roda JC'er Willem Janssen torpedeerde.
Daarnaast ontvingen De Graafschap-spelers Leon Broekhof en Rogier Meijer een voorstel van een duel voor het neerhalen van een doorgebroken speler in het duel met NAC Breda (1-3 verlies). Meijer heeft het voorstel inmiddels afgewezen en verschijnt dientengevolge voor de tuchtcommissie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 15 apr 2011 15:42
|
|
HEERKES ONTSLAGEN
TILBURG - Willem II en trainer Gert Heerkes gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar. In een gesprek tussen beide partijen vanochtend stelde de club Gert Heerkes op de hoogte van het besluit om na dit seizoen de samenwerking te beëindigen. Daarop is in overleg besloten dat de wegen per direct scheiden. De zeer tegenvallende resultaten van de Tricolores liggen hieraan ten grondslag.
De beslissing van Willem II om vier wedstrijden voor het einde van de competitie de samenwerking met Gert Heerkes te beëindigen, moet ook gezien worden in het licht van de voorbereidingen op het nieuwe seizoen waarbij voor spelers, potentiële spelers en technische staf zo snel mogelijk duidelijkheid gewenst is.
Voor Gert Heerkes, die in juli 2010 in dienst trad bij de Tricolores, is het besluit van de club een forse teleurstelling. Hij zag nog wel degelijk perspectief voor een verdere samenwerking, maar Willem II heeft daarover een andere mening.
Willem II staat al het hele seizoen op de laatste plaats van de eredivisie. De 'tricolores' bleven in de eerste seizoenshelft zelfs verstoken van een overwinning. Met twaalf punten uit dertig wedstrijden stevent Willem II af op rechtstreekse degradatie. Het verschil met de nummer zeventien VVV-Venlo bedraagt vijf punten. De Tilburgers gaan zondag op bezoek bij Feyenoord. Heerkes was eerder hoofdtrainer van Heracles Almelo en werkte als assistent bij sc Heerenveen.
Technisch manager Marc van Hintum gaat op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Van Hintum is sinds 1 april in dienst. Hij werkte eerder dit seizoen samen met Theo Bos bij Polonia Warschau. Het duo werd daar afgelopen maand ontslagen.
De assistent-trainers John Feskens en Raymond Vissers maken het seizoen af als eindverantwoordelijken.
Bron: Telesport.nl
Weer een trainer erbij op het trainerskerkhof.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 21 apr 2011 16:51
|
|
Streppel hoopt op wonder in Tilburg
Willem II heeft in Jurgen Streppel de opvolger gevonden van Gert Heerkes. De huidige coach van Helmond Sport hoopt nog op een wonder in Tilburg, maar rekent erop dat hij Willem II komend seizoen onder zijn hoeden heeft in de Jupiler League.
Tegenover VI Radio zegt Streppel uit te kijken naar het avontuur in Tilburg. "Ze wilden me heel graag hebben en hebben genoeg ambities die ook passen bij mijn ambities. Bij Helmond Sport zat er niet heel veel rek meer in."
Streppel tekent bij de hekkensluiter van de Eredivisie een contract voor twee seizoenen. De coach beseft dat de kans groot is dat Willem II degradeert, maar desondanks heeft hij nog hoop. "Ik hoop dat ze de laatste strohalm pakken."
De oefenmeester wil met Willem II dan ook zo snel mogelijk terugkeren op het hoogste niveau. "We moeten op korte termijn richting de Eredivisie."
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|