Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 23:26
|
|
De voorlopige selectie
[list">Ibrahim Afellay (PSV), Ryan Babel (Liverpool), Otman Bakkal (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Edson Braafheid (Celtic), Wout Brama (FC Twente, foto), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Eljero Elia (HSV), Orlando Engelaar (PSV), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Dirk Kuyt (Liverpool), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (Ajax), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Piet Velthuizen (Vitesse), Ron Vlaar (Feyenoord), Michel Vorm (FC Utrecht), Gregory van der Wiel (Ajax) en Demy de Zeeuw (Ajax).[/list">
Ron Vlaar er dus bij, terecht in mijn ogen..
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 26 feb 2010 12:38
|
|
En de complete. Met Vlaar:
[list">Selectie Oranje:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Piet Velthuizen (Vitesse), Michel Vorm (FC Utrecht)
Verdediging: Edson Braafheid (Celtic), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax)
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Man. City), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Internazionale), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (Ajax)
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (Hamburger SV), Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan), Dirk Kuyt (Liverpool), Arjen Robben (Bayern München)
Bron: VoetbalPrimeur[/list">
Opstelling (iig, dat denk ik):
Steek; Gio, Heitinga, Mathijssen, Van der Wiel; Van Bommel, De Jong; Elia, Sneijder, Robben; Huntelaar.
|
Nathan
Forum berichten: 22
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 17:35
|
|
Ik verwacht toch een centraal duo met Mathijssen en Heitinga. Verder denk ik dat Ron Vlaar ook wel een kans krijgt.
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 18:36
|
|
Ik ga hier naar toe. Het is zeker heeeeeeeeeeeel anders dan een wedstrijd van Ajax? Haha.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 18:50
|
|
Een oefenduel van Oranje is echt het ergste wat je kan overkomen, geloof me...
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 19:41
|
|
Citaat: Een oefenduel van Oranje is echt het ergste wat je kan overkomen, geloof me...
Haha hmmm gelukkig heb ik een gratis kaartje.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 22:49
|
|
Citaat: Een oefenduel van Oranje is echt het ergste wat je kan overkomen, geloof me...
Haha hmmm gelukkig heb ik een gratis kaartje.
Wees blij want saaiere wedstrijden kan je niet hebben. Alhoewel ik ben 1x naar Nederland-Spanje geweest (ook mijn enige wedstrijd ooit in de kuyp) maar dat was wel een mooie partij toen..
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 2 maa 2010 23:05
|
|
Ik ben vorig jaar, of was het alweer dat jaar ervoor ?
Naja boeit niet, maar toen ben ik naar [color=#FF8000">Nederland[/color">-[color=#0000BF">Oekraine[/color"> geweest.. Was een leuke partij het was toen 3-0 geworden, en werd overigens ook gespeeld in de kuip!!
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:17
|
|
Ik kan de wedstrijd vanavond niet zien en ik maal er niet om, heb andere verplichtingen bij de KNVB.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:36
|
|
Riejuh is geschorst olee olee!
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:38
|
|
Citaat: Riejuh is geschorst olee olee!
Nope, ik mag binnenkort mensen schorsen .. Beginnend in Veghel..
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:39
|
|
Durf je niet Kan je niet
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:48
|
|
Citaat: Durf je niet Kan je niet
Ow jawel hoor.. Kunnen is een ander verhaal ik ben er nog nie voor tot bevoegd.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:51
|
|
Als je een wedstrijd moet fluiten van ons eerste, dan moet je maar PM-en. Dan gaan we daarna pilsen, tenminste, als je goed hebt gefloten
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:56
|
|
Citaat: Als je een wedstrijd moet fluiten van ons eerste, dan moet je maar PM-en. Dan gaan we daarna pilsen, tenminste, als je goed hebt gefloten
Nee, ik zal mijn wedstrijden fluiten in West Zeeuws-Vlaanderen, daar is de 3de helft belangrijker dan de eerste en tweede.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 08:59
|
|
Mietje Je begint op een lamp te lijken
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 09:08
|
|
Citaat: Mietje Je begint op een lamp te lijken
Ik? , Heb nog geen rijbewijs en aangezien we in Zeeuws-Vlaanderen toch nog alles met paard en wagen doen gaat dat daar prima ..
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 09:12
|
|
Tja, het logo van Petit-Paris is een kiep he :p
|
Monkey Tonk
Forum berichten: 83
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 21:41
|
|
Niet om aan te zien. Balbezit zonder ook maar een kans te creeren in 45 minuten voetbal. Op een strafschop na. Wat is vd Wiel toch een hopeloze voetballer. Sjesus. Kan echt niks met een bal. Dit Oranje gaat roemloos ten onder in Z-Afrika.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 22:11
|
|
Een bal in de voeten spelen is echt teveel gevraagd. Hebben ze geoefend in het tussen 2 man in passen?
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 22:24
|
|
Nee, daar verdienen ze te veel voor.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 22:37
|
|
Zo wat een zwakke goal tegen heeh.. wat een organisatie.
Als ze zo naar Z-Afrika willen kunnen ze beter de vliegtickets besparen en helemaal niet gaan.
|
Tim89
Forum berichten: 63
|
Geplaatst: Wo 3 maa 2010 22:53
|
|
Nou inderdaad zeer zwak verdedigd... Die Amerikaan kon zo inkoppen .
Stekelenburg moest ook nog even gestrekt.
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Do 4 maa 2010 12:26
|
|
Ik snap de tactiek van Bert niet helemaal. vdWiel is verdedigend niet sterk, maar kan fantastisch opkomen. Daar kan hij echter geen gebruik van maken met Robben voor hem. Of hij laat Robben buiten het spel, of hij moet de bal afgeven. Dan kan je beter een sterke verdediger daar neerzetten, bijvoorbeeld Heitinga. Die kan nog iets met een lange bal en heeft dus andere kwaliteiten, en maakt Oranje dus veelzijdiger. Vlaar kan dan in het centrum als mandekker spelen, aangezien hij dat weer beter doet dan Heitinga.
Op het middenveld staan 2 logge controleurs. Dit is niet nodig tegen een land waartegen je sterker bent. Dan kan je beter met vdVaart op dat middenveld spelen, om ook door het centrum gevaarlijker te worden en betere opbouw te hebben. Wederom iets waardoor Oranje veelzijdiger wordt.
Tot slot Kuyt in de spits? Nogmaals, het is geen spits. Hij komt te veel uit positie, maakt niet veel goals en is slordig in balbezit. Huntelaar is ook slordig aan de bal, maar maakt wel zijn kansen af en blijft in positie. Zet hem dus gewoon in de spits.
Ik hoop dat richting het WK er nog veel veranderd, en dat Nederland tactisch speelt. Speelt vPersie vanaf rechts, dan trekt ie naar binnen en kan vdWiel er dus prima overheen komen. Met Robben op rechts heb je dat nut niet en dus kan je dan beter Heitinga opstellen. Kuyt moet nooit in de spits, en vrijwel altijd met een voetballer naast de Jong of vBommel spelen. Dan heb je al een heel wat veelzijdiger en onvoorspelbaarder elftal.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 4 maa 2010 17:58
|
|
Wat doet Kuijt altijd in de spits. Wat een drama. Alleen maar verkeerde passes gegeven.
Ik vind trouwens dat Heitinga echt goed is geworden in het buitenland. Bij Ajax maakte hij nog wel eens een foutje, maar hij is nu echt sterk. Zo zie je maar weer dat de Eredivisie bijna niets meer voorstelt.
|