Geplaatst: Zo 21 feb 2010 19:02
|
|
Citaat: Met dat rennen had het enthousiasme bij mij weinig te maken en hij maakte zeker een aantal verkeerde keuzes, maar hij liet tegen Roda ook al een aantal goede dingen zien.
Wat voor een goede dingen liet hij dan zien tegen Roda? Hij had iets van 5 of 6 mislukte passen die achter de man werden gespeeld, maakte één keer een foute keuze door de bal niet te passen terwijl hij Suarez 1 op 1 voor de keeper had kunnen zetten, maakte een zeer domme onbezonne overtreding waar hij geel voor had moeten krijgen, probeerde twee keer te schieten en die schoten mislukte beide totaal (wat trouwens ook bij Jong Ajax hem erg vaak overkwam) en ging drie acties aan die allen mislukte. Wat voor een goede punten zag jij? Die ene mooie aanname die hij onder druk deed?
Heb ik destijds al aangegeven:
Citaat: Hij maakte een aantal verkeerde keuzes in balbezit. Wellicht omdat hij toch wat opgefokt raakte door alle aandacht van het publiek. Toch zag ik wel voldoende aanknopingspunten. Hij loopt goed op z'n voorvoeten, is constant (goed) in beweging zonder bal, is vrij snel, heeft een prima functionele techniek en gaat meer richting eerste paal of de bal bij voorzetten.
|