Auteur
|
Bericht
|
Fregge
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 14 apr 2010 21:25
|
|
Waarom niet Amsterdam? Omdat ik er eerlijk gezegd weinig zin in heb om vanaf Veghel naar Amsterdam te reizen om de bekerfinale te zien. Als de wedstrijd daar nu gespeeld zou worden, okay, als ik dan in het stadion zou zitten, okay. Beide gebeurt dan niet in Amsterdam, dus jammer.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 15 apr 2010 00:22
|
|
Citaat: Zijn er mensen die in de buurt van Delft wonen en tijdens de bekerfinale ergens in een cafeetje samen willen kijken? Kleine meeting dus.? Eindhoven is mij wat te ver Ik woon wel in Delft, maar ik ga alleen niet in een cafeetje kijken, heb al heel lang de deal staan om het bij iemand te kijken. Sorry.. Woon je in Delft zelf trouwens?
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 15 apr 2010 00:32
|
|
Citaat: Waarom niet Amsterdam? Omdat ik er eerlijk gezegd weinig zin in heb om vanaf Veghel naar Amsterdam te reizen om de bekerfinale te zien. Als de wedstrijd daar nu gespeeld zou worden, okay, als ik dan in het stadion zou zitten, okay. Beide gebeurt dan niet in Amsterdam, dus jammer.
Amsterdam blijft veruit de leukste stad om de finale te kijken. Omdat jij in Veghel woont en niet wil reizen betekent niet dat het niet in Amsterdam gehouden zou moeten worden.
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Do 15 apr 2010 00:52
|
|
Citaat: Zijn er mensen die in de buurt van Delft wonen en tijdens de bekerfinale ergens in een cafeetje samen willen kijken? Kleine meeting dus.? Eindhoven is mij wat te ver Ik woon wel in Delft, maar ik ga alleen niet in een cafeetje kijken, heb al heel lang de deal staan om het bij iemand te kijken. Sorry.. Woon je in Delft zelf trouwens?
Ik zit nu de komende maanden inderdaad in Delft dus kan het aanstaande kampioenschap van dichtbij meemaken voordat ik weer terugga naar het mooie land van de Big 5 en de Springbokke ;)
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 15 apr 2010 09:36
|
|
Citaat: Waarom niet Amsterdam? Omdat ik er eerlijk gezegd weinig zin in heb om vanaf Veghel naar Amsterdam te reizen om de bekerfinale te zien. Als de wedstrijd daar nu gespeeld zou worden, okay, als ik dan in het stadion zou zitten, okay. Beide gebeurt dan niet in Amsterdam, dus jammer.
Amsterdam blijft veruit de leukste stad om de finale te kijken. Omdat jij in Veghel woont en niet wil reizen betekent niet dat het niet in Amsterdam gehouden zou moeten worden.
Maar IK ben een meeting aan het organiseren, en die meeting vindt NIET plaats in Amsterdam. Het is gewoon een initiatief om voor de Ajaxfan onder de rivieren om elkaar te ontmoeten. Sowieso, als ik het voor heel het forum wou doen, had ik nog Utrecht gezegd, want dat is het meest centraal.
Citaat: Is goed, hoofdtarget wordt Den Bosch, dan weet je hoe mijn verbale capaciteiten zijn
Heb jij die dan...?
Zojuist is er een mail uitgezet:
Citaat: Geachte heer/mevrouw,
Met een groep vrienden willen wij in een café de bekerfinale Feyenoord - Ajax bekijken. In mijn rondvraag hierover, kwam dit café naar voren, alleen wist niemand 100% zeker of de bekerfinale daadwerkelijk werd uitgezonden in Hart van Brabant. Dus mijn vraag luidt: Zendt u de bekerfinale op 25 april om 2 uur live uit? Ik hoop op een positieve reactie.
Hoogachtend,
Fregge
Tuurlijk niet Fregge eronder, maar m'n eigen naam.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 15 apr 2010 12:49
|
|
Waarom inderdaad niet in Amsterdam? Als je ergens een sfeertje wilt hebben...
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 01:06
|
|
En mensen tot vrienden rekenen die je nog nooit gezien hebt vind ik ook lichtelijk frappant. Verder vind ik het jammer dat het alleen voor mensen met een zachte g is of met een ander overstaanbaar accent
Had graag gekomen
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 08:39
|
|
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Wij willen graag met wat internetfappertjes op Ajax gaan kijken in uw café?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 09:19
|
|
Is er überhaupt ooit al eens een ajaxfans-forummeeting geweest?
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 09:46
|
|
Volgens mij wel, tijdens Ajax - Juventus of Juventus - Ajax of zo
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 13:02
|
|
Citaat: Ja, hoe moet ik het dan noemen? Wij willen graag met wat internetfappertjes op Ajax gaan kijken in uw café?
Nee, je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen; "Jullie moeten vereerd zijn met het feit dat "de grote Fregge" bij jullie voetbal wilt komen kijken, samen met wat, -aan mij ondergeschikte- leden van een niet nader te benoemen Ajaxforum".
Nee hoor Fregge, ik vind het positief dat je iets dergelijks probeert te organiseren.
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 13:49
|
|
he he, moet je nagaan dat het nog niet eens mijn eigen woorden zijn. M'n functie is uitgebreid naar Forumlegende
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 13:59
|
|
Citaat: En mensen tot vrienden rekenen die je nog nooit gezien hebt vind ik ook lichtelijk frappant. Verder vind ik het jammer dat het alleen voor mensen met een zachte g is of met een ander overstaanbaar accent
Had graag gekomen
Ik vind het ook prima om naar Amsterdam(blijft toch het leukste) te komen, maar goed Fregge regelt het dus;)
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 14:07
|
|
Citaat: he he, moet je nagaan dat het nog niet eens mijn eigen woorden zijn. M'n functie is uitgebreid naar Forumlegende
Voorlopig heb je Kaboem nog voor je.
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 16 apr 2010 14:34
|
|
Trouwens, Seduction. Er is al een kleine minimeeting geweest tussen mij en Lexafca. Hij moest voetballen tegen een Blauw Geel team. Ik ging kijken. Na de wedstrijd beetje buurten. Toen hadden we het even over jou Over dat je die keeper van het team van Lex op zich niet verkeerd zou vinden, aangezien die toch nog aardige reddingen had. Alhoewel Lex toch iets anders vond, maar dat is logisch, die ziet hem vaker keepen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 14:52
|
|
Dubbelpost, maar met nieuws! Vers uit m'n inbox:
Citaat: Freek,
Jazeker zenden wij de bekerfinale uit.
Jullie zijn van Harte welkom.
Tot zondag
Frans.
In andere woorden: Café gevonden. In Den Bosch. Is vanaf het centraal station ongeveer 10 a 15 minuten lopen, dus aanlopen vanaf het station om half 6, zijn we op tijd, rustig op de wedstrijd indrinken, voorbeschouwen etc. Wie gaan er allemaal mee?
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 15:03
|
|
Neem aan dat het Hart van Brabant is geworden?
Wellicht dat ik ook met wat vrienden kom kijken. M.a.w. dan ga ik waarschijnlijk dus niet in Gennep kijken.
Definitieve bevestiging volgt nog wel van mijn kant
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 15:06
|
|
Yup, Hart van Brabant inderdaad. Gelukkig ken ik DB genoeg, moet ook wel, na 8 jaar daar te zitten.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 15:08
|
|
Citaat: Yup, Hart van Brabant inderdaad. Gelukkig ken ik DB genoeg, moet ook wel, na 8 jaar daar te zitten.
Huis van bewaring telt niet echt als den bosch he .
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 16:39
|
|
Om een herkenbaar punt af te spreken om te verzamelen:
Als je goed kijkt, zie je daar links een huisje (achter die mensen), daar verzamelen we, aan de kant van de roltrappen, dus de kant die je ziet.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 16:49
|
|
Als ik morgen niet aan kaartjes kom ben ik ook aanwezig Freek Nu het 18.00 uur is geworden en blijkt dat ik nog een feestje heb in Dinteloord kan ik dat wel redden om in Den Bosch te zijn..
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 23:24
|
|
Zeker vet Speciaal voor jou haal ik dan shirt van sportus: Ref r u fckn blind ?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 20 apr 2010 23:26
|
|
Citaat: Zeker vet Speciaal voor jou haal ik dan shirt van sportus: Ref r u fckn blind ?
Haha, ik kom met mijn "De Zeeuw" T-shirt dan..
Verder zal ik kijken of wat boeren uit Den Bosch ook meekunnen komen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 11:06
|
|
Citaat: Om een herkenbaar punt af te spreken om te verzamelen:
Als je goed kijkt, zie je daar links een huisje (achter die mensen), daar verzamelen we, aan de kant van de roltrappen, dus de kant die je ziet.
Waarschijnlijk ga ik dat wel redden.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 22 apr 2010 11:59
|
|
Dat is mooi Zoals ik het nu zie, is dit de groep / het groepje wat komt:
- Pushkin
- Riejuh (met wat maten)
- Lexafca (moet nog een 100% zeker bevestiging krijgen, ik ben voor 90% zeker)
- Fregge
Sincere had al kaartje zag ik?
|