Auteur
|
Bericht
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 20:38
|
|
Citaat: Ideaal, mocht Urby niet spelen. Dan kunnen we echt met de sterkste jongens spelen.
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel - Toby Alderweireld - Jan Vertonghen - Vurnon Anita
Eyong Enoh - Demy de Zeeuw - Rasmus Lindgren
Dennis Rommedahl - Marko Pantelic - Luis Suarez
Denk je dat Pantelic moet spelen in deze wedstrijd? Die is toch veel te sloom en hij zal niet heel veel balletjes kunnen afwachten of veel kansen krijgen.
Ja Pantelic staat weer in de Basis, waarom ?, omdat hij ruimte creeert in het strafschoppen gebied, heb je daar ooit naar gekeken ?
|
famey

Forum berichten: 77
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 21:07
|
|
Als er nog mensen zijn in de omgeving Den Haag die de wedstrijd gezamenlijk willen kijken stel ik mijn huis beschikbaar; whiskey, bier en wijn voorradig ;)
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 23:10
|
|
Citaat: Niet om het 1 of het ander ?! maar heb jij die wedstrijd tegen Ado Den Haag gezien waar D. de Zeeuw van buiten de 16 die bal in het net schoot!!!
Van afstand scoren. Dat is minimaal 20 meter. Ik geloof dat het aantal meters toen 17 was.
|
Ping

|
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 23:25
|
|
Citaat: Niet om het 1 of het ander ?! maar heb jij die wedstrijd tegen Ado Den Haag gezien waar D. de Zeeuw van buiten de 16 die bal in het net schoot!!!
Van afstand scoren. Dat is minimaal 20 meter. Ik geloof dat het aantal meters toen 17 was.
Hmm, aha ok.. ik vond het toch een aardig afstandje hoor.. haha!!
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 05:17
|
|
Citaat: Van afstand scoren. Dat is minimaal 20 meter. Ik geloof dat het aantal meters toen 17 was.
Zijn dat de officiele richtlijnen of bedenk je dat nu zelf? Van afstand scoren vind ik alles wat van buiten de 16 erin wordt geschoten.
|
Ping

|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 11:06
|
|
Citaat: Van afstand scoren. Dat is minimaal 20 meter. Ik geloof dat het aantal meters toen 17 was.
Zijn dat de officiele richtlijnen of bedenk je dat nu zelf? Van afstand scoren vind ik alles wat van buiten de 16 erin wordt geschoten.
Dat dacht ik dus ook..
Maar volgens Fregge niet ?!
|
TheFunix

Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 11:32
|
|
Ik vond het een mooi doelpunt of het nu een afstandsschot was of niet, hij zat er lekker in.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 11:40
|
|
Heb jij ook al die schoten richting tweede ring gezien?
|
Ping

|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 11:44
|
|
Heb jij ook al die schoten richting tweede ring gezien?
Uhm, hij is echt niet de enige.. Hij kan van afstand scoren, daar hebben we het nu over toch ?
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 13:51
|
|
Citaat: Martin Jol laat Miralem Sulejmani thuis. De aanvaller van Ajax, die voor 16,25 miljoen euro werd aangetrokken door ex-trainer Marco van Basten, maakt geen deel uit van de selectie voor het duel met Feyenoord op zondag.
De Serviër stond afgelopen woensdag in de basis tijdens de bekerwedstrijd tegen NEC, maar maakte geen indruk. Mogelijk werd deze beslissing bij Jol ingegeven door de komst van Nicolas Lodeiro, die vanaf maandag aan de slag gaat in de Amsterdam ArenA.
Sulejmani is niet de enige die thuis blijft, ook Ismaïl Aissati zit niet bij de selectie voor de Klassieker.
Telesport.nl
|
steenkist

Forum berichten: 137
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 13:54
|
|
Citaat: Martin Jol laat Miralem Sulejmani thuis. De aanvaller van Ajax, die voor 16,25 miljoen euro werd aangetrokken door ex-trainer Marco van Basten, maakt geen deel uit van de selectie voor het duel met Feyenoord op zondag.
De Serviër stond afgelopen woensdag in de basis tijdens de bekerwedstrijd tegen NEC, maar maakte geen indruk. Mogelijk werd deze beslissing bij Jol ingegeven door de komst van Nicolas Lodeiro, die vanaf maandag aan de slag gaat in de Amsterdam ArenA.
Sulejmani is niet de enige die thuis blijft, ook Ismaïl Aissati zit niet bij de selectie voor de Klassieker.
Telesport.nl
Sulejmani kan ik nog wel begrijpen, maar Aisatti lijkt toch wel altjd minimaal zeker te zijn van een plek bij de selectie.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 13:57
|
|
Sulejmani en Aissati presteren gewoon niet op dit moment bij Ajax. Daarbij verwacht dat Ajax met een middenveld zal gaan spelen met Lindgren, Enoh en de Zeeuw. Dan moest er een aanvallende middenvelder afvallen en blijkbaar is dat Aissati geworden. Op zich een redelijke keuze aangezien die zeer zwak presteert.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:00
|
|
Aissati heeft het fysiek van een B-junior. Bij Feyenoord zullen ze Ajax waarschijnlijk willen bestrijden met veel strijd, inzet en passie. Jol kiest er dus voor om mee te gaan in die strijd, en ja, dan is Aissati de kind van de rekening. Sulejmani is bekend verhaal. Die zou ik nog voor de transfermarkt sluit verhuren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:02
|
|
De hele selectie :
Citaat: Ajax-trainer Martin Jol heeft negentien spelers in de wedstrijdselectie voor Feyenoord - Ajax opgenomen. Eyong Enoh maakt na enkele weken afwezigheid (Afrika Cup) zijn rentree in de selectie. Ook aanvoerder Luis Suarez keert na zijn schorsing voor het bekerduel met NEC (3-2) terug. Feyenoord - Ajax begint zondag om 12.30 uur.
Wedstrijdselectie:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Kennedy
Hyun Jun Suk
Demy de Zeeuw
Christian Eriksen
Bron Ajax.nl
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:09
|
|
Citaat: Aissati heeft het fysiek van een B-junior. Bij Feyenoord zullen ze Ajax waarschijnlijk willen bestrijden met veel strijd, inzet en passie. Jol kiest er dus voor om mee te gaan in die strijd, en ja, dan is Aissati de kind van de rekening. Sulejmani is bekend verhaal. Die zou ik nog voor de transfermarkt sluit verhuren. Eriksen moet het ook niet van zijn fysieke kwaliteiten hebben, maar toch kiest Jol ervoor om Eriksen boven Aissati te kiezen. Dat is een teken aan de wand voor Aissati ondanks dat Jol redelijk wat vertrouwen heeft in Aissati.
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:16
|
|
-----------------Steek----------------
Wiel-Verthongen-Aldeweirel-Anita
-----Lindgrend---------DeZeeuw---
------------Dejong-----------------
Rommedahl---Pantelic----Suarez--
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:19
|
|
Klopt, maar Jol ziet het meer zitten in de kwaliteiten van Eriksen dan die van Aissati. Het is zijn keuze, die ik goed begrijp en te verdedigen valt.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:31
|
|
Hoe maak je twee toptalenten kapot? Ongelofelijk zeg. Die Kennedy zit er gewoon wel bij. Einde verhaal voor Aissati en Sulejmani. Helaas.
Wat doen Eriksen, Kennedy en De Jong in deze selectie? Eriksen heeft een goede techniek, maar heeft nog een slechter fysiek dan Aissati en het schot van een D-junior. Kennedy hoeven we het niet over te hebben en De Jong vind ik ook minder dan Aissati.
En maar lullen dat hij bezig is met Sulejmani en Aissati.
'Sulejman is geen project van Van Basten, maar van Ajax' en 'Aissati is één van de grootste talenten, zeker van Nederland'. Loop niet te liegen man!
|
Dijk

|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:40
|
|
Citaat: Wat doen Eriksen, Kennedy en De Jong in deze selectie? Eriksen heeft een goede techniek, maar heeft nog een slechter fysiek dan Aissati en het schot van een D-junior. Kennedy hoeven we het niet over te hebben en De Jong vind ik ook minder dan Aissati.
Kom op zeg, Eriksen iemand noemen met een D-junior noemen. Dan heb je hem nog nooit in de A-jeugd zien spelen want anders had je wel beter geweten. Kennedy voetbalt op een hele andere plek dan zowel Aissati en Sulejmani dus om die met elkaar te vergelijken is onzin. Als er een andere rechtsbuiten aanwezig graag in de selectie, maar dat is nu niet zo.
Ik verwacht dat Ajax zo zal gaan spelen.
Stekelenburg
van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson
Lindgren, de Zeeuw, Enoh
Rommedahl, Pantelic, Suarez
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:40
|
|
Citaat: Suarez - Pantelic - Rommedahl
Enoh - Lindgren - De Zeeuw -
Urby - Vertonghen - Alderweireld - Wiel
Stekelenburg
Lijkt me de beste opstelling tegen Feyenoord.
Hier ben ik het mee eens.
Emanuelson speel helaas niet mee, dan maar Anita. Ik ben bang dat er een snelle rechtsbuiten tegenover komt te staan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:42
|
|
Citaat: Hoe maak je twee toptalenten kapot? Ongelofelijk zeg. Die Kennedy zit er gewoon wel bij. Einde verhaal voor Aissati en Sulejmani. Helaas.
Wat doen Eriksen, Kennedy en De Jong in deze selectie? Eriksen heeft een goede techniek, maar heeft nog een slechter fysiek dan Aissati en het schot van een D-junior. Kennedy hoeven we het niet over te hebben en De Jong vind ik ook minder dan Aissati.
'Sulejman is geen project van Van Basten, maar van Ajax' en 'Aissati is één van de grootste talenten, zeker van Nederland'. Loop niet te liegen man!
Jol is gewoon een achterbaks mannetje, dat had ik al snel in de gaten
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:44
|
|
Citaat: Kom op zeg, Eriksen iemand noemen met een D-junior noemen. Dan heb je hem nog nooit in de A-jeugd zien spelen want anders had je wel beter geweten. Kennedy voetbalt op een hele andere plek dan zowel Aissati en Sulejmani dus om die met elkaar te vergelijken is onzin. Als er een andere rechtsbuiten aanwezig graag in de selectie, maar dat is nu niet zo.
Die schotjes tegen NEC leken anders nergens op. Eriksen is een heel groot talent, maar ik zou hem niet meenemen naar De Kuip. Neem dan de meer ervaren Aissati mee. En Sulejmani heeft dit jaar een aantal keer op rechtsbuiten gestaan, plus je kunt Suárez naar rechts halen en Sulejmani op links zetten, dan kun je Kennedy alsnog thuis laten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:44
|
|
@ Koen Ajax
Jol liegt de media voortdurend voor. Ik heb wel eens gehoord dat zijn mening heel erg zwart wit is. Ik verwacht dat hij Aisatti en Sulejmani voor zichzelf al lang heeft afgeschreven. Hij heeft alleen weinig tot geen serieuze alternatieven, dus spreekt hij openlijk zijn vertrouwen uit.
Wat Jol in de media roept, hoef je niet al te serieus te nemen. Hij is daar heel handig in
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:45
|
|
Citaat: Hoe maak je twee toptalenten kapot? Ongelofelijk zeg. Die Kennedy zit er gewoon wel bij. Einde verhaal voor Aissati en Sulejmani. Helaas.
Eriksen het schot van een D-Junior?:O
Ik zou snel wat filmpjes gaan bekijken. Die trap hebben we in de Arena niet meer gezien sinds Sneijder.
|
Dijk

|
Geplaatst: Za 30 jan 2010 14:46
|
|
Citaat: Emanuelson speel helaas niet mee, dan maar Anita. Ik ben bang dat er een snelle rechtsbuiten tegenover komt te staan. Hoezo speel Emanuelson helaas niet mee? Naar mijn weten is die gewoon fit en zit die ook in de selectie.
|