Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Feyenoord-Ajax
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Feyenoord-Ajax
Maker: Koen_AjaxBekeken: 20392
Status: InactiefBerichten: 421
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
De Dominee

Forum berichten: 283
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:11
Pantelic - Suarez
Urby - Lindgren - Zeeuw - Rommedahl
Anita - Vertonghen - Alderweireld - Wiel
Stekelenburg

Zo moet het lukken in De Kuip. Zeker nu Feyenoord serieus denkt dat ze goed zijn, komen er mogelijkheden voor Ajax.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:24
Citaat:
Pantelic - Suarez
Stekelenburg

Zo moet het lukken in De Kuip. Zeker nu Feyenoord serieus denkt dat ze goed zijn, komen er mogelijkheden voor Ajax.

Doe mij maar zonder Anita, hoop dat Jol bewust met Urby op 5 is begonnen tegen NEC om deze lijn door te trekken.
Ewaldie

Forum berichten: 29
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:26
Citaat:
Ik las hier dat mensen zeiden dat de vrij een jonkie was, maar tegen PSV 1 van de betere verdediger is!!

Zo echt wel hij was bijna foutloos. Hopen dat hij dat zondag niet is ;)
Verder hoop ik op een mooie en velle wedstrijd ( maar wel met respect voor elkaar).
De Dominee

Forum berichten: 283
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:39
Citaat:
Pantelic - Suarez
Stekelenburg

Doe mij maar zonder Anita, hoop dat Jol bewust met Urby op 5 is begonnen tegen NEC om deze lijn door te trekken.

Tja, ik zie ook liever Urby dan Anita op linksback. Alleen dan krijg je dus Aissati of Sulejmani op links.

Dank je de koekoek.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:52
Citaat:
Pantelic - Suarez
Stekelenburg

Tja, ik zie ook liever Urby dan Anita op linksback. Alleen dan krijg je dus Aissati of Sulejmani op links.

Dank je de koekoek.

Dat liever dan Anita vs Cisse........ Suarez op links om hem tegen de jonge De Vrij te laten spelen zou ook een optie kunnen zijn.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Do 28 jan 2010 11:37
Is de wedstrijd Feyenoord-PSV van gisteren nog ergens terug te kijken?
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 28 jan 2010 12:40
Citaat:
Is de wedstrijd Feyenoord-PSV van gisteren nog ergens terug te kijken?

Uhm, op Eredivisie Live zit ik nu Sparte-Twente te kijken, misschien daarna op Eredivisie Live ?

Anders youtube, highlights ?
Koen_Ajax

Geplaatst: Do 28 jan 2010 14:14
Ik heb helaas geen Eredivisie Live en de highlights heb ik inderdaad al op Youtube gezien. Zou wel niet kunnen dan, jammer.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Geplaatst: Do 28 jan 2010 16:35
Suarez - Pantelic - Rommedahl
Enoh - Lindgren - De Zeeuw -
Urby - Vertonghen - Alderweireld - Wiel
Stekelenburg

Lijkt me de beste opstelling tegen Feyenoord.
steenkist

Forum berichten: 137
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 00:51
Citaat:
Suarez - Pantelic - Rommedahl
Enoh - Lindgren - De Zeeuw -
Urby - Vertonghen - Alderweireld - Wiel
Stekelenburg

Lijkt me de beste opstelling tegen Feyenoord.

Ja zo denk ik er ook over, maar dan misschien Aisatti voor Enoh of de Zeeuw, want met alleen maar verdedigende middenvelder kunnen we aanvallend misschien te weinig brengen.

Tijd voor Lodeiro! (Maar Feyenoord komt net te vroeg)
max dullaart

Forum berichten: 17
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 07:56
Ik denk dat het langzamerhand tijd wordt dat Jol spelers gaat opstellen die het niveau van Ajax aankunnen. Afleopen wedstrijd tegen NEC is maar weer eens gebeleken dat bv Suljemani en Aisatti beide niet geschikt zijn. Rommendael is een voorbeeld voor velen gezien zijn instelling. Hij is wellicht niet de allerbest voetballer, maar werkt hard, en heeft een goede voorzet en de drang naar voren. Pantelic vindt ik eerlijk gezegd nog te wiiselvallig al heeft hij van tijd tot tijd mooie acties. Ik zou tegen Feyenooit zo spelen:

Steek
Wiel - Alderweireld - Vertongen - Anita
Enoh - De Zeeuw - Urby
Rommendaal - Pantelic - Suarez
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:14
Feyenoord gaat zo spelen:

Rob Van Dijk, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, André Bahia, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Leroy Fer, Karim El Ahmadi, Georginio Wijnaldum, Jon Dahl Tomasson, Sekou Cissé
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:47
Citaat:
Ik denk dat het langzamerhand tijd wordt dat Jol spelers gaat opstellen die het niveau van Ajax aankunnen. Ik zou tegen Feyenooit zo spelen:

Steek
Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita
Enoh - De Zeeuw - Urby
Rommendaal - Pantelic - Suarez

Klopt, wat je zegt Max, maar dan stel je wel Emanuelson op, sorry maar als er een speler snel zijn koppie laat hangen en daarna dramatisch gaat spelen is het Urby wel.. Verder Emanuelson op een drie-mansmiddenveld is gelijk aan zelfmoord. Urby houdt zijn man niet, denkt alleen maar vooruit en zal daardoor altijd te traag omschakelen, iets wat dodelijk is tegen dit feyenoord..

Ik zou zelf Urby vervangen door Lindgren
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:53
[list">Emanuelson twijfelgeval voor topper

Het meespelen van Urby Emanuelson in de klassieker van komende zondag is twijfelachtig. De Ajacied kreeg woensdag in het bekerduel met NEC een tik op zijn enkel en trainde vrijdag in de aanloop naar het duel met Feyenoord apart. "Het voelt al een stuk beter", aldus Emanuelson. "Maar ik heb nog wel angst bij het passen en trappen. We zullen moeten kijken hoe het morgen gaat."

# bron: Telesport[/list">
Riejuh

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 12:55
Citaat:
Emanuelson twijfelgeval voor topper

Het meespelen van Urby Emanuelson in de klassieker van komende zondag is twijfelachtig. De Ajacied kreeg woensdag in het bekerduel met NEC een tik op zijn enkel en trainde vrijdag in de aanloop naar het duel met Feyenoord apart. "Het voelt al een stuk beter", aldus Emanuelson. "Maar ik heb nog wel angst bij het passen en trappen. We zullen moeten kijken hoe het morgen gaat."

# bron: Telesport[/list">

Sorry maar ik zou toejuichen dat hij er niet bij is.. Vind Urby al een paar weken de grootste aanfluiting die in ons elftal rondloopt.. Is in zes jaar tijd nog geen reet verbeterd.. Wisselt goede periodes (Dordrecht-uit, Feyenoord-thuis) nog steeds af met dramatische (wedstrijden na winterstop).. Snel verkopen, misschien wil Depor hem nog wel hebben
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 13:00
Vind op dit moment eigenlijk het enige probleem bij Urby dat zijn voorzetten bedroevend zijn, verder doet hij het aardig. Anita zal een hele zware kluif krijgen aan Wijnaldum, dat is één ding wat zeker is. Daar maak ik mij 't meest zorgen om.

Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Rommedahl, Pantelic, Suarez.
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 13:28
Citaat:
Sorry maar ik zou toejuichen dat hij er niet bij is.. Vind Urby al een paar weken de grootste aanfluiting die in ons elftal rondloopt.. Is in zes jaar tijd nog geen reet verbeterd.. Wisselt goede periodes (Dordrecht-uit, Feyenoord-thuis) nog steeds af met dramatische (wedstrijden na winterstop).. Snel verkopen, misschien wil Depor hem nog wel hebben

Ik vind het jammer dat Emanuelson altijd de lul is bij een groot deel van het publiek. Als hij iets verkeerd doet wordt er gelijk gefloten en geklaagd, meer dan bij anderen. Het is geen topspeler en doet genoeg fout, maar speelt dit seizoen helemaal niet zo beroerd. Hij is de beste linksback van de selectie, daar zou ik hem dan ook neerzetten. Zoals bij iedere opkomende back, zal hij af en toe best een fout maken, maar als je de organisatie zo neerzet (dus mét rugdekking), heb je aan Emanuelson een hele goede. Emanuelson wordt al 6 jaar door het elftal geslingerd en doet dat zonder morren, een beetje meer respect is dus wel op zijn plaats.

Trouwens, als Emanuelson verkocht wordt voor een miljoen of 5, ben ik benieuwd of Ajax erin slaagt een betere speler te vinden.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 13:28
Gewoon dezelfde opstelling als tegen NEC, maar dan Sulejmani wisselen voor Suárez.
Riejuh

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 13:33
Koen, ik erger me gewoon aan Emanuelson vooral het feit dat hij nog geen significante stappen heeft gemaakt in zes jaar..

Het feit dat hij elk seizoen aangeeft belangrijk te willen zijn voor het team.. Maar elk jaar vervalt hij weer in dezelfde kinderlijke fouten (Man uit de rug laten lopen etc).
Dat is vooral het probleem bij Urby, verder een prima multifunctionele speler. Maar hij loopt te snel naast z'n schoenen..
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 13:50
Citaat:
Koen, ik erger me gewoon aan Emanuelson vooral het feit dat hij nog geen significante stappen heeft gemaakt in zes jaar..

Normaal gesproken maken trainers spelers beter, toch?

Citaat:
Het feit dat hij elk seizoen aangeeft belangrijk te willen zijn voor het team.. Maar elk jaar vervalt hij weer in dezelfde kinderlijke fouten (Man uit de rug laten lopen etc).
Dat is vooral het probleem bij Urby, verder een prima multifunctionele speler. Maar hij loopt te snel naast z'n schoenen..

Zo kun je van elke speler wel wat opnoemen: Suárez mist veel kansen, Vertonghen kan niet goed verdedigen, De Zeeuw kan niet van afstand schieten, Pantelic is niet snel, Van der Wiel kan niet koppen en ga zo maar door.

Het grootste minpunt van Emanuelson vind ik dat hij niet opstaat in moeilijke wedstrijden, dat mag wel als je 1 van de meest ervaren speler bent, maar dat minpunt heeft iedere speler in de selectie (op enkele na dan) en is een probleem dat we al jaren zien.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 19:12
Ideaal, mocht Urby niet spelen. Dan kunnen we echt met de sterkste jongens spelen.

Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel - Toby Alderweireld - Jan Vertonghen - Vurnon Anita
Eyong Enoh - Demy de Zeeuw - Rasmus Lindgren
Dennis Rommedahl - Marko Pantelic - Luis Suarez
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 20:32
-----------------------Stekelenburg---------------
Van der Wiel- Alderweireld- Vertonghen- Anita
--------------------------Lindgren------------------
----------Gabri--------De Zeeuw-------Enoh-----
--------------------De Jong---Suárez-------------
Even m'n keuzes uitleggen, LB hebben we niet en Anita is ''iets'' agressiever dan slapjanes Emanuelson.
Op het middenveld kunnen we niet met zo'n lichte spelers spelen als Emanuelson, Aissati etc.. daar hebben we spelers nodig die geen balverlies lijken en fél zijn, deze zijn dat! en Gabri en De Zeeuw hebben voldoende diepgang..
Dan voorin, heb er geen vertrouwen in dat Sulejmani iets toevoegt in deze wedstrijd, hij doet het al 1,5 jaar niet dus waarom nu opeens wel? Geef hem maar tegen de ''makklijkere'' clubs een kans. Rommedahl kan je altijd nog laten invallen en Pantelic is écht een beunhaas! hóé slóóm kan je zijn?! dat is écht te traag, en De Jong is een prima verbindingsspeler/aanspeelpunt waar Suárez omheen kan spelen. Been zal wel zeggen ''schop die Suárez''.
Ping

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 20:33
Citaat:
Ideaal, mocht Urby niet spelen. Dan kunnen we echt met de sterkste jongens spelen.

Maarten Stekelenburg

Ik denk dat eerder Urby op het veld staat als Anita!
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Vr 29 jan 2010 20:34
Citaat:

Maarten Stekelenburg

Denk je dat Pantelic moet spelen in deze wedstrijd? Die is toch veel te sloom en hij zal niet heel veel balletjes kunnen afwachten of veel kansen krijgen.
Ping

Geplaatst: Vr 29 jan 2010 20:36
Citaat:

Normaal gesproken maken trainers spelers beter, toch?

Citaat:

Zo kun je van elke speler wel wat opnoemen: Suárez mist veel kansen, Vertonghen kan niet goed verdedigen, De Zeeuw kan niet van afstand schieten, Pantelic is niet snel, Van der Wiel kan niet koppen en ga zo maar door.

Het grootste minpunt van Emanuelson vind ik dat hij niet opstaat in moeilijke wedstrijden, dat mag wel als je 1 van de meest ervaren speler bent, maar dat minpunt heeft iedere speler in de selectie (op enkele na dan) en is een probleem dat we al jaren zien.

Niet om het 1 of het ander ?! maar heb jij die wedstrijd tegen Ado Den Haag gezien waar D. de Zeeuw van buiten de 16 die bal in het net schoot!!!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 1 Leden online: 0 Actieve leden: 1.892
Berichten: 213.634 Onderwerpen: 2.466 Nieuwste lid: jasonsmith
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.532.537 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Feyenoord-Ajax
Ga
Zoeken: