Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 14:42
|
|
Inderdaad zeg, al 3x op rij worden we genaaid in die kuip...
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 14:43
|
|
Het is altijd drama met Vink.
Maar we moeten ook naar ons zelf kijken. Suarez speelde vaak egoistisch, Emanuelson laat weer zien waarom hij niet op linksback wil staan en ik begin toch te twijfelen aan Stekelenburg, die goal is niet zijn fout, maar als je Vermeers optreden tegen Az vergelijkt met die van Stekelenburg tegen Nec en Feyenoord...
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
|
|
Citaat: Ik weet niet van welke Planeet jij komt, maar jij vond het geen Penalty's ? had je bril even op gezet!!
Ik vond het geen overduidelijke penalty's. Het standbeen van Suarez wordt inderdaad weggehaald, maar niet dat hij daarvoor een kans kon cre�ren. De handsbal was ongelukkig en daar kan geen penalty voor worden gegeven.
Het domste wat een scheidsrechter sowieso kan doen is in de laatste minuten in de Kuip een penalty voor Ajax geven. Jammer, maar helaas, de waarheid.
In de eerste helft krijgt Feyenoord ook een vrijetrap rand zestien door hands waar Van der Wiel niks aan kon doen. Dus dat is geen reden. En als een scheids bang is om een pentalty te geven voor ajax in de kuip, mag hij deze wedstrijd NOOIT fluiten.
Geen enkele Nederlandse scheidsrechter zou dat in de Kuip durven. Het niveau van de scheidsrechters is daarvoor gewoon te laag.
|
tasdfm

Forum berichten: 350
|
|
|
Stekelenburg heeft niet slecht gekeept hoor.
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 14:45
|
|
5 overtredingen van Feyenoord en 21 van Ajax klopte ook niet, maar die blinde debiel durfde gewoon niks te geven aan ajax .
|
Rinus

|
|
|
Citaat: Stekelenburg heeft niet slecht gekeept hoor.
Zijn optreden pas op zn minst twijfelachtig te noemen bij het uitkomen. Tomasson schoot vaak achter de verdediging van Ajax langs, ��n keer moest hij koppent redding brengen. Hij gebruikte ook heel vaak de vuisten in plaats van gewoon de bal te vangen.
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
|
|
Citaat: Ik weet niet van welke Planeet jij komt, maar jij vond het geen Penalty's ? had je bril even op gezet!!
Ik vond het geen overduidelijke penalty's. Het standbeen van Suarez wordt inderdaad weggehaald, maar niet dat hij daarvoor een kans kon cre�ren. De handsbal was ongelukkig en daar kan geen penalty voor worden gegeven.
Het domste wat een scheidsrechter sowieso kan doen is in de laatste minuten in de Kuip een penalty voor Ajax geven. Jammer, maar helaas, de waarheid.
In de eerste helft krijgt Feyenoord ook een vrijetrap rand zestien door hands waar Van der Wiel niks aan kon doen. Dus dat is geen reden. En als een scheids bang is om een pentalty te geven voor ajax in de kuip, mag hij deze wedstrijd NOOIT fluiten.
Geen enkele Nederlandse scheidsrechter zou dat in de Kuip durven. Het niveau van de scheidsrechters is daarvoor gewoon te laag.
Nee inderdaad, laat Clattenburg ( die uit Engeland ) laat die maar zulke wedstrijden fluiten.
Stelletje watjes die scheidsrechters in de Eredivisie, bang dat er een bekertje zuipen naar ze toe gegooid word!
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 14:46
|
|
Zorgde er tenminste voor dat we nog 1 punt overhouden aan deze wedstrijd...
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 14:46
|
|
Zijn optreden pas op zn minst twijfelachtig te noemen bij het uitkomen. Tomasson schoot vaak achter de verdediging van Ajax langs, ��n keer moest hij koppent redding brengen. Hij gebruikte ook heel vaak de vuisten in plaats van gewoon de bal te vangen.
Inderdaad, tussen de wedstrijden van Steek en die ene van Vermeer vind ik Vermeer wel beter hebbe gespeeld hoor..
|
maxwell13

Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 14:52
|
|
Het was gewoon een onnodig gelijkspel voor Ajax. Veel te veel lange ballen vooral in de tweede helft. Dit Ajax speelt kick and rush.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:25
|
|
Een aantal redenen waarom we punten hebben verloren:
- Emanuelson ging weer eens gruwelijk de fout in. Die jongen moet zo snel mogelijk wegwezen!
- Vink heeft ons 2 zuivere penalties ontnomen
- Jol is een laffe coach. Het duurde voor de zoveelste keer dit seizoen veel te lang voor hij wisselde
- Het middenveld miste 'voetbal'. Hopelijk dat Lodeiro dat straks gaat brengen.
- We misten een extra man naast Suarez voorin die de bal voorin houdt en dreiging heeft.
Helaas was het totaal onnodig om tegen dit Feyenoord punten te laten liggen. Ik mag aannemen dat vanavond bij Studio Sport, Studio Voetbal en morgen bij Voetbal International de arbitrale blunders worden benadrukt. Maar die programma's kennende zal dat wel weer niet gebeuren
Wat ik overigens opvallend vind is dat Jol nog totaal niet onder druk staat. Elke andere trainer had flink onder druk gestaan. Dat doet hij toch slim, want de prestaties zijn niet al te best.
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:25
|
|
Citaat: 5 overtredingen van Feyenoord en 21 van Ajax klopte ook niet, maar die blinde debiel durfde gewoon niks te geven aan ajax  .
Dit was voor de wedstrijd al lang duidelijk. Als Vink gaat fluiten dan weet je dat dit gaat gebeuren. Minimaal 1 zuivere penalty, als je voor de actie van de vrij op Suarez nog geen penalty durft te geven, dan hoor je deze wedstrijd niet te fluiten. Overduidelijk standbeen van Suarez onderuit. Over de handsbal van Vlaar kun je discussi�ren maar de bal komt tegen de hand (of andersom) dus je zou gewoon een pingel kunnen geven.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:26
|
|
Vlaar en Bahia tegen ��n spits h�. Vond Pantelic vrij kansloos en Vlaar bleef vaak over om goed rugdekking te geven.
Enoh zou eens niet in de volle sprint door moeten lopen op iemand. Er is een moment om in te houden en gewoon positioneel te verdedigen, maar dat moment ziet hij totaal niet. Wat een onrust zit er in die jongen.
Vond zelf De Zeeuw een stuk dramatischer, overigens. Bij mij krijgt een speler geen voldoende wanneer hij constant mensen uit z'n rug weg laat lopen. En dan niet zo'n klein beetje h�. Gewoon 't op een drafje zetten terwijl Fer bij hem wegloopt. Het is dat Fer zichzelf vaak voorbij liep.
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:34
|
|
Tja we kunnen het nu op Vink gooien dat er niet is gewonnen maar deze zeer leuke wedstrijd loog niet. Dit Ajax is niets beter, en misschien wel minder dan het Feyenoord van Been. Het is dat Suarez bij ons rondloopt anders had zelfs die 3e plek er niet ingezeten.
En tja die niet gegeven pingels? Klopt Vink had er minimaal 1 moeten geven maar als hij echt conform de regels had gefloten dan zou Enoh het eindsignaal ook niet hebben gehaald want die had al binnen 10 minuten zijn 1e gele moeten krijgen en daar zou het Enoh kennende niet bij zijn gebleven.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:41
|
|
En je zult altijd zien dat nu wij gelijk spelen dat pisvee en twente ook punten laat liggen.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:41
|
|
Er zijn voor mij ook 2 punten waardoor wij niet gewonnen hebben. En die zijn net ook door Jari genoemd. Vink en Jol. Enoh had na zijn gele kaart gewisseld moeten worden door Gabri. Rommedahl eruit voor Anita. Ja worden we ook niet beter of slechter van. Eriksen brengen voor Urby. Ook die wissel begrijp ik nog steeds niet. Ik raak ook steeds minder onder de indruk van Martin, grote mond, maar weinig daden. Ik vind wel dat Jol moet blijven. Dat vond ik vorig jaar ook van Marco. Laat hem nu maar eens 3 jaar zitten. Dan kun je tenminste een team bouwen.
|
deadbysunrise

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:43
|
|
Citaat: En je zult altijd zien dat nu wij gelijk spelen dat pisvee en twente ook punten laat liggen.
Nee, die scoren in de 80ste minuut de 1-0.
|
Rinus

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 15:58
|
|
Zeggen dat wij minder zijn dan Feyenoord klopt helemaal niet. We moesten uit spelen he, thuis slachtten we ze af met 5-1. Toen Ajax scoorde vroeg ik me af of ie wel telde, omdat niemand juichte.
|
Peter79

Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:02
|
|
Citaat: Zeggen dat wij minder zijn dan Feyenoord klopt helemaal niet. We moesten uit spelen he, thuis slachtten we ze af met 5-1. Toen Ajax scoorde vroeg ik me af of ie wel telde, omdat niemand juichte.
Vergeten dat Ajax pas echt de bovenliggende partij was toen het 11 tegen 10 was in Amsterdam?
|
Rinus

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:03
|
|
Ik zag Feyenoord niet winnen in de Arena hoor!
|
deadbysunrise

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:10
|
|
Citaat: En je zult altijd zien dat nu wij gelijk spelen dat pisvee en twente ook punten laat liggen.
Nee, die scoren in de 80ste minuut de 1-0.
Nah, Twente in de 71ste minuut. Ik zat in de buurt.
|
Rinus

|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:11
|
|
Bij Psv heb je meer kans denk ik.
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:22
|
|
Citaat: Bij Psv heb je meer kans denk ik.
En dat is gebeurd. PSV erg matig, zag ze op het eind niet eens vol voor de winst gaan.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:32
|
|
Godverdegodver:
Ajacieden waren bovendien niet erg gelukkig met het optreden van Pieter Vink, die in een overtreding van Stefan de Vrij op Luis Su�rez en een handsbal van Tim de Cler geen strafschop zag. Na afloop gaf de arbiter tegenover Eredivisie Live toe dat hij fout zat en dat de overtreding van De Vrij zeker een strafschop had moeten opleveren. De handsbal van De Cler zag Vink niet als opzettelijk.
staat op voetbalzone.nl in het stukje van Jol.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 31 jan 2010 16:38
|
|
Citaat: Met spelers als Emanuelson, Stekelenburg, Anita en ga zo maar door hebben we nog nooit wat gewonnen.
Ik sta hier niet van te kijken hoor. Dit is geen Ajax meer haha.
Is jullie weekend lekker naar de klote? Agh, je kan jezelf weer rven een echte ajacied noemen he? Want een echte ajacied steunt zijn club ook als ze de boel al jaren belazeren.
Lui zoals dat vak 410 juichen meer voor zichzelf dan voor Ajax lijkt het wel. Stelletje aandachtstrekkers. Lachwekkend gewoon. Lekker op reis naar andere clubs, filmpjes op youtube knallen en merchandise verkopen. Het is al net zo'n commercieel gedrocht als Ajax zelf.
Ik dacht dat jij er niks mee te maken wou hebben ?
Zeg dan niets, of is het te moeilijk om inhoudelijk te reageren?
Mannetje joh, beetje wijs lopen doen.
Ik heb gezegd dat ik me er niet meer druk om ga maken, en dat doe ik dus nog steeds niet.
Ik irriteer me wel aan ventjes zoals jij die klaarblijkelijk moeite hebben met begrijpend lezen en vanuit dat gegeven met een zielige primaire simplistische reactie komen zonder enige vorm van onderbouwing.
|