Geregistreerd: 04-12-2009 Forum berichten: 75 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Beverwijk
Geplaatst: Do 18 feb 2010 07:03
?
AJACIEDEN!
Het is nu aan het einde van mijn nachtdienst. Ik ga een paar uurtjes slapen om mij daarna snel naar ons mooie Mokum te spoeden.
Daar gaat het gebeuren!!! "The battle of this season!!!!"
Wij van het sfeerteam hebben het stadion gisterenavond klaar gemaakt om onze Italiaanse gasten via spandoeken duidelijk te maken hoe 'welkom' zij zijn in de arena.
Wij hebben nog wat leuks voor die gasten in petto.
Van jullie wordt gevraagd om tijdens de wedstrijd 100% achter ons team te gaan staan. Laten wij schreeuwen, brullen, zingen!!! Laten wij het meer dan duidelijk maken wat het is om tegen de A.F.C.A. uit Amsterdam en haar supporters te moeten spelen!
Geen moment mag het rustig zijn, geen moment moeten die Italianen zich welkom voelen!
Geregistreerd: 28-02-2009 Forum berichten: 335 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp
Geplaatst: Do 18 feb 2010 08:32
Citaat:
?
AJACIEDEN!
Het is nu aan het einde van mijn nachtdienst. Ik ga een paar uurtjes slapen om mij daarna snel naar ons mooie Mokum te spoeden.
Daar gaat het gebeuren!!! "The battle of this season!!!!"
Wij van het sfeerteam hebben het stadion gisterenavond klaar gemaakt om onze Italiaanse gasten via spandoeken duidelijk te maken hoe 'welkom' zij zijn in de arena.
Wij hebben nog wat leuks voor die gasten in petto.
Van jullie wordt gevraagd om tijdens de wedstrijd 100% achter ons team te gaan staan. Laten wij schreeuwen, brullen, zingen!!! Laten wij het meer dan duidelijk maken wat het is om tegen de A.F.C.A. uit Amsterdam en haar supporters te moeten spelen!
Geen moment mag het rustig zijn, geen moment moeten die Italianen zich welkom voelen!
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 18 feb 2010 10:59
Het smerige spelletje is weer begonnen van Juventus.. .. Zo zouden vd Wiel en Suarez in de belangstelling staan volgens italiaanse media.. Natuurlijk weer een goed moment om dat aan de vooravond van zo'n duel te vernoemen... Smerige kut italianen, hadden ze dat ook niet bij Zlatan ooit eens gedaan?
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 18 feb 2010 11:10
Citaat:
Het smerige spelletje is weer begonnen van Juventus.. .. Zo zouden vd Wiel en Suarez in de belangstelling staan volgens italiaanse media.. Natuurlijk weer een goed moment om dat aan de vooravond van zo'n duel te vernoemen... Smerige k*t italianen, hadden ze dat ook niet bij Zlatan ooit eens gedaan?
Nee, dat was AS Roma. Die hadden interesse in Zlatan en Chivu. Zlatan vertrok een jaar later naar Juventus en 1 dag na de transfer werd Ajax met Juventus in de poule geloot voor de Champions' League. Nog nooit heeft een speler zo snel een terugkeer gemaakt naar zijn oude club voor een officiele wedstrijd (10 dagen)
Geregistreerd: 24-08-2008 Forum berichten: 790 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 18 feb 2010 11:42
Citaat:
Het smerige spelletje is weer begonnen van Juventus.. .. Zo zouden vd Wiel en Suarez in de belangstelling staan volgens italiaanse media.. Natuurlijk weer een goed moment om dat aan de vooravond van zo'n duel te vernoemen... Smerige k*t italianen, hadden ze dat ook niet bij Zlatan ooit eens gedaan?
Dan willen de heren zich vast bewijzen, zo een actie kan natuurlijk twee kanten op werken. Zeker voor Suarez zal dit meer een prikkel zijn.
Geregistreerd: 22-06-2008 Forum berichten: 1489 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Do 18 feb 2010 13:50
Citaat:
"The battle of the season" ? Ben ik nou gek, of is dat altijd Feyenoord - Ajax?
In ieder geval. Klein voorproefje van Ajax TV met de Top 10 tegen Italianen:
Ik vind de nummer 1 wat overdreven... Die nummer 2 is mooier.
Je weet wel dat die nummer 1, de winnende goal in de championsleague finale betekende? Een stuk belangrijker dus.
Heb er echt super zin in. Veel succes voor degene in het stadion, het wordt vast een prachtsfeer. Ik zal aan jullie denken als ik naar het commentaar van Leo Driessen luister.
Ik ben ook benieuwd naar de opstelling van Jol. Ik denk dat een koppel Suk-Suarez voor gevaar kan zorgen. Die Italianen zijn het niet gewend om tegen pressievoetbal te spelen, ik zou in een 4-3-3 blijven spelen. Suk en Suarez dicht tegen elkaar aan. Alleen zou ik niet weten wie de derde aanvaller zou moeten zijn: Rommedahl heeft te weinig techniek om op de helft van de tegenstander te spelen, misschien toch Sulejmani?
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 18 feb 2010 14:04
Suárez in de spits lijkt me het meest logsich.
Verwachtte dat Jol (helaas) zo zou spelen: Suárez- Pantelic- Rommedahl, misschien ipv Pantelic Lodeiro?
Suárez- Rommedahl
.....Lodeiro............
Lodeiro kan Rommedahl en Suárez wegsturen, maar Eriksen heeft ook die kwaliteiten. Misschien speelt De Jong wel als valse spits? Of Suárez centraal en Sulejmani linksbuiten. Er zijn wel heel veel variante mogelijk.
Geregistreerd: 22-06-2008 Forum berichten: 1489 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Do 18 feb 2010 14:24
Citaat:
Suárez- Rommedahl
.....Lodeiro............
Deze vind ik ook niet eens zo gek. Een speler met een steekpass en 2 watervlugge aanvallers tegen 2 vrij trage CV's van Juve.
Dat lijkt me geen goed idee, daar heb ik verschillende redenen voor. Tegen zo'n Italiaanse ploeg moet je spelers hebben met techniek, vooral in het centrum is dat heel belangrijk. Rommedahl en Suarez voelen elkaar totaal niet aan, zie zien elkaar telkens over het hoofd. Deze aanval is puur op de counter gericht, ze kunnen geen ballen vast houden. Lodeiro heeft nog niet één keer meegedaan, ik verwacht daarom niet dat hij in zo'n belangrijke wedstrijd mag debuteren, weet hij al hoe hij pressievoetbal moet spelen? Als laatste zal er waarschijnlijk zo weinig ruimte achter de verdediging liggen van Juventus dat de snelheid van Rommedahl bijna onbruikbaar is voor jouw eerder genoemde steekpass.