Geplaatst: Di 26 jan 2010 00:46
|
|
Citaat: [quote="Enganche
Citaat:
Gezondheid inderdaad, zoals die van je vrouw en kind! En je geeft zelf al aan dat je een aantal weken verlof hebt gekregen toen ze ziek was. Nou, een aantal weken krijgt Stekelenburg niet hoor. Hij heeft één dagje vrij gekregen en jij loopt er nu al meerdere posts over te klagen omdat je het vervelend vindt dat de salarissen in deze wereld niet eerlijk verdeeld zijn. Nou, misschien vindt Stekelenburg het wel heel vervelend dat hij op dit moment niet een aantal weken achter elkaar bij z'n vrouw kan zijn.
Nogmaals, waarom zou een aantal uur bij z'n vrouw weg moeten? Jij kan toch ook verlof krijgen? Moet Stekelenburg dat nalaten omdat jij vindt dat de wereld oneerlijk in elkaar zit? Of vind je stiekem wel dat hij een verplichting heeft om te komen werken voor jouw voetbalclub?
Nou jochie, of moet ik zeggen jongeheer.
Je snapt er duidelijk dus geen reet van.
Laat het verder ook maar, want met iemand die een blijde gebeurtenis heeft, doordat hij een kind gemaakt heeft met zijn vrouw (waarschijnlijk op een zwoele voorjaarsnacht), .... om dan een vergelijking te gaan trekken met iemand die een bijna doodervaring heeft meegemaakt met zijn vrouw en die ook geen algeheel herstel meer krijgt...
Echt, je bent voor mij te simpel en kortzichtig om nog verder op te reageren, ik ga op dit onderwerp dan ook niet meer op jou in, want daar mis jij teveel kennis en realiteit in.
Misschien ben je goed in het opstarten van een Ajaxforum... voor hetgeen dit dan ook waard is.
Je zult best vanalles meegemaakt hebben vriend, maar asjeblieft, hou op met dit zielige gezeur over je eigen situatie in relatie tot Stekelenburg. Stekelenburg vraagt hier vrij voor...en hij krijgt het van z'n werkgever:
1. Als je het er niet mee eens bent moet je bij AFC Ajax zijn en niet Stekelenburg
2. Blijkbaar gaat AFC Ajax beter om met z'n werknemers dan jou werkgever.
Verder, mensen kortzichtig en simplistisch benoemen omdat ze het met je oneens zijn klinkt als een klein kind. Symptomen die je wel avker laat zien tov het allerheilige PSV en het salaris van voetballers. Jammer, want Ajax staat in de kern nog altijd voor bravoure en klasse. Negatief calimoregezeik is een mooie combinatie van PSV en Feyenoord-mentaliteit. Heb ik vrij weinig mee.
Oh..en stop es met dat gequote van hele lappen tekst...het kan ook allemaal in 1 reactie 
Man al krijg ik hier een rode kaart voor.... maar hou toch je domme kop aub dicht domoor... ps, een vriend van mij zal jij nooit worden slapzak.
weet je ik vind je niks meer als een simpele EIKEL.
Zo, nou hou ik op verwend snotjoch, want ik zal wel rood krijgen... maar het zal mij een kloot schelen, want met de kinderachtige domme praat die ik hier constant lees van o.a. figuren zoals jij, hangen mij de keel uit.
ik zou zeggen ga je mamma om een lollie vragen, dan ben je tenminste even stil
Jongen zit je nou serieus te klagen over dat Stekelenburg vrij vraagt voor het zijn bij de geboorte van z'n eigen kind? Dan mag je je heel diep schamen, als iemand geen vrij vraagt door een bijna doodervaring betekend het toch niet dat Stekelenburg niet bij de geboorte van z'n kind mag zijn? Me vader heeft ook bijna doodervaring gehad met mn moeder (autoongeluk) maar is door gaan werken, maar bij de geboorte van mij en mn zusjes (7stuks) is die toch echt allemaal trots geweest!
|