Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 13:36
|
|
Nee, denk over 3 weken ofzo? Volgens mij komt hij dit weekend, terug in Amsterdam, of hij is net terug.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 15:46
|
|
Citaat: Heeft Lodeiro twitter?
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten Guy!
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 15:54
|
|
http://google.h4ck.nl/?q=twitter+nicolas+lodeiro
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
|
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 15:59
|
|
Citaat:
Haha, dat is zijn twitter niet (of wel?)
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 16:12
|
|
Nee, dat is google voor mensen die te lui zijn om er zelf op te zoeken.
m.a.w. de vraag van Fregge is nogal overbodig. Als hij enige creativiteit had, kon hij dit soort zaken dus opzoeken. Het hoeft trouwens niet eens veel creativiteit te zijn.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 22:31
|
|
Citaat: Hola! 15 dias y adios yeso! @Twitter
Gewoon een simpele conclusie trekken. En je kan het zelf toch opzoeken. Op die Twitter die ik bedoel (de officiele, zie z'n tweets, in het spaans en het klopt allemaal. etc..) staat hij nog in z'n Nacional shirt. Tenminste de laatste keer dat ik z'n Twitter heb gezien.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:10
|
|
Wanneer ben je fit vriend. Ajax kan je hard gebruiken. Eriksen moet jou dan over 2 jaar opvolgen. Het is zielig om die jongen bezig te zien. Hij heeft nog geen ontwikkeld lichaam.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 21:08
|
|
Die pass die De Jong gaf op Sulejmani. Zo'n pass geeft Lodeiro óók, maar dan een paar keer per wedstrijd.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 21:20
|
|
Heel vreemd. Ergens heb ik het gevoel dat je Lodeiro fan bent. Zeg eens eerlijk guy? Hoeveel complete wedstrijden (dus 90 minuten) heb jij gezien van Lodeiro? Zo ja, op welk niveau was dat?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 22:53
|
|
Ja, ik ben Lodeiro fan. "Dan ben je niet objectief''. Onzin; het is toch niet voor niets dat ik fan van hem ben geworden.
Geen idee, wel weet ik dat ik natuurlijk alle WK en Ajax wedstrijden van hem heb gezien. En een aantal van hem bij Nacional in de nationale competitie (meestal ruime samenvatting) en vooral in de Copa Libertadores.
Jij?
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 22:58
|
|
Ik heb Lodeiro nooit hele wedstrijden zien spelen, maar wat ik van hem (en Eriksen) tot nu toe heb gezien dan kan ik conculderen dat Eriksen veel meer potentie heeft.
Maar je hebt dus nooit hele wedstrijden van hem gezien?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 23:07
|
|
Eriksen heeft misschien wel meer potentie. Om écht top te worden, maar Lodeiro kan daar net onder komen of misschien ook écht top, maar dat is een heel select groepje... Eriksen is ook nog iets jonger.
Jawel, Copa Libertadores.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 13:13
|
|
Fregge heb jij gezien hoe goed Lodeiro o.a. bij Nacional speelde? Allemaal leuk die potentie van Eriksen, maar ik blijf me tot nu toe elke wedstrijd aan hem irriteren. Ik hoor iedere keer maar weer hoe een groot talent die jongen schijnt te zijn, maar mij heeft hij dit seizoen nog niet weten te overtuigen. Lodeiro is een pure 10 en ja die geeft zo'n pass als de Jong meerdere malen per wedstrijd. En ja ik ben net als Guy_Ajax een Lodeiro fan waarom? Omdat hetgeen wat ik van hem heb gezien vele male beter is dan dat van de Jong. Ja de Jong heeft een relatief hoog rendement voor een nummer 10, maar Lodeiro die laat andere beter voetballen en zal zelf ook meerdere malen scoren in een seizoen aangezien hij een sterk schot in de benen heeft. Bovendien is de kans groot dat Suarez ook beter gaat voetballen door Lodeiro.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 15:09
|
|
Ik ben het helemaal met je eens. Hoe is het mogelijk dat mensen niet hebben gezien wat een bijzonder talent Lodeiro is. In de korte momenten dat hij meespeelde heb ik zitten genieten op de tribune. Of je hebt de wedstrijden van Ajax niet live gezien, of je snapt niets van voetbal.
Aan Lodeiro gaan we nog veel plezier beleven.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 17:05
|
|
Citaat: Ik heb Lodeiro nooit hele wedstrijden zien spelen, maar wat ik van hem (en Eriksen) tot nu toe heb gezien dan kan ik conculderen dat Eriksen veel meer potentie heeft.
Maar je hebt dus nooit hele wedstrijden van hem gezien?
Eriksen heeft tot nu toe bar weinig laten zien, enkel dat hij nog lang(!!!!!!!!!!!!) niet klaar is voor tegenstanders met body. Wat een schriel overschat mannetje zeg.
Ik zou zeggen bekijk het filmpje van Eredivisie live over Eriksen nog eens waarin hij zichzelf punten geeft. Duelkracht 5,5? Schot 7,5? Prima gastje, droom verder.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 17:38
|
|
Wat een gigantische onzin wordt hier geschreven over Eriksen, die jongen is 18! En hij is helemaal niet overschat, de fans plaatsen hem alleen op een voetstuk waar hij zelf helemaal niet om gevraagd heeft. Je haalt nu 1 wedstrijd eruit, en ik vond het ook een waardeloze wedstrijd van hem, maar deze jongen gaat het nog heel ver schoppen. Hij wordt alleen te snel voor de leeuwen gegooid door Jol, hij hoort invalbeurten te maken op zijn leeftijd, niet in Champions League te starten. Ik vind dat je die jongen dat niet kan aanrekenen.
Zowel Lodeiro als Eriksen zijn spelers waar Ajax nog heel veel plezier aan gaat beleven. Maar ik vind Eriksen een groter talent als Lodeiro.
Maar om een jongen van net 18 zo genadeloos af te kraken, dat getuigt van weinig verstand en emphatisch vermogen. Als het nou een gerenomeerde speler van 25 was, prima, maar niet zo'n knulletje. Ik heb me daarom ook vreselijk gestoord aan die halve zolen die begonnen te fluiten en te morren afgelopen woensdag, wat een droefheid.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:32
|
|
Citaat: Zowel Lodeiro als Eriksen zijn spelers waar Ajax nog heel veel plezier aan gaat beleven. Maar ik vind Eriksen een groter talent als Lodeiro.
Hier ben ik het mee eens, eigenlijk ben ik het met je hele post eens, maar Lodeiro is nu kwalitatief wel beter. Eriksen heeft alleen meer potentieel maar als ze beide zich optimaal ontwikkelen dan zullen ze beide in de toekomst bij een Europese topclub in de basis staat, althans dat is mijn verwachting.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 19:20
|
|
Waar het om gaat is dat Eriksen nog niet klaar is om de nummer 10 positie dusdanig te bespelen dat het team er beter door gaat voetballen. Wat wel gebleken is is dat De Jong scorend vermogen heeft, maar andere voetballers niet beter laat voetballen en tegen veel sterke tegenstanders onzichtbaar is ( Kiev red. ) Wat eveneens gebleken is is dat Eriksen op de linksbuitenpositie gewoon tekort komt aangezien hij te weinig dreiging heeft. Lodeiro moet zich gaan bewijzen ten koste van Siem de Jong, want hij heeft bij Nacional o.a. al meerdere malen bewezen spelers wel ebter te laten voetballen. En over 2 jaar is Eriksen die ideale opvolger.
Eriksen heeft mij nog niet overtuigd maar voor mijn gevoel ligt dat niet aan hem. Ik heb het gevoel dat hij te vroeg voor de leeuwen gegooid is en er teveel druk op hem wordt uigeoefend. Deze jongen is net 18 en nog niet toe aan een basisplaats dus moet je hem eerst zijn tijd laten nemen om zich te ontwikkelen. Siem de Jong meot wat mij betreft gewoon uit de basis, want met de Zeeuw en Enoh heb je al weinig voetballend vermogen en met de Jong daar nog is voor neemt dat voetballende vermogen niet toe. Waar ik me overigens wel mateloos aan heb geirriteerd is het balverlies dat Eriksen meerdere malen leed op de linksbuiten positie. Dus Jol laat Ajax weer aanvallend voetbal spelen en zet Lodeiro wanneer hij weer fit is in de basis ipv de Jong en breng Eriksen rustig en geef hem de tijd. En wat vooral belangrijk is als je hem laat spelen zet hem dan op 10 en niet op de linksbuiten positie, want dat komt zijn zelfvertrouwen totaal niet ten goede.
|
Fregge
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 20:40
|
|
Citaat: Waar het om gaat is dat Eriksen nog niet klaar is om de nummer 10 positie dusdanig te bespelen dat het team er beter door gaat voetballen.
Allemaal leuk en aardig, maar dat is dus precies dezelfde vraag als met Lodeiro.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 20:48
|
|
Bij Eriksen is het zo dat het team in het nadeel is door het vele balverlies. Lodeiro lijdt veel minder balverlies.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 20:51
|
|
Lodeiro is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan Eriksen en is kwalitatief een stuk beter dan De Jong. Ja De Jong scoort aardig veel maar Lodeiro zal veel beter tot zijn recht komen achter El Hamdaoui en Suarez en die twee zullen veel meer hebben aan Lodeiro dan aan De Jong.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 21:30
|
|
Citaat: Bij Eriksen is het zo dat het team in het nadeel is door het vele balverlies. Lodeiro lijdt veel minder balverlies.
Je hebt het nu over 1 wedstrijd, die andere heeft hij absoluut niet veel balverlies geleden. Lodeiro heeft tot nu toe Jol niet kunnen overtuigen op de trainingen, dat zal wel een reden hebben. Ik denk dat ze allebei iets toe kunnen voegen, maar Eriksen niet als verkapte linksbuiten maar in het centrum.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 21:36
|
|
Hoe lang ligt Lodeiro er nog uit?
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 21:38
|
|
Hij is vanaf begin juli geblesseerd en voor z'n blessure stonden dacht ik 6-8 weken. Binnenkort zou hij dus weer op het trainingsveld moeten verschijnen. Jammer dat er geen update vanuit Ajax over is.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Zo 29 aug 2010 22:55
|
|
Citaat: Waar het om gaat is dat Eriksen nog niet klaar is om de nummer 10 positie dusdanig te bespelen dat het team er beter door gaat voetballen.
Allemaal leuk en aardig, maar dat is dus precies dezelfde vraag als met Lodeiro.
Als jij nou eens een mening gaat geven ipv de pressentator uithangen. Wel heel makkelijk, beetje commentaar op posts van andere geven, maar zelf ventileer je amper je mening. Niet alleen op dit topic, ook op andere.
---------------------------------------------------
Hoor vrij weinig over Lodeiro. Ook niet op andere sites of van mensen binnen Ajax. Op Ajax.nl ook niks van hem gezien, of van de revalidatie. Enigste communicatiemiddel is zijn Twitter (en die van Suárez). Maar dat is ook niet voldoende.
|