| | |
Forum
Onderwerp: Nicolas Lodeiro
Maker: ScioBekeken: 65770 Status: InactiefBerichten: 1192
|
Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 22:50
|
|
AFCA Niels
Citaat: Klopt, je doet alles op gevoel toch? Wat voor gedachten heb jij dan bij deze transfer als ik vragen mag?
Ach weet je wat het is, dat je mening geeft vind ik niet erg maar ik vind persoonlijk wel dat je een speler nog niet moet afschrijven als je hem nog niet hebt zien spelen. Tenzij vooraf al heel duidelijk is dat iemand het niveau niet aan zal kunnen. De transfer Lodeiro staat op zich, en heeft weinig te maken met de transfer van Cvitanich. Ik kan mensen herinneren die negatief waren over Maxwell bij z’n aankoop omdat Zuid-Amerikanen het nooit redden bij Ajax. Ik ken mensen die Vermaelen en Vertonghen liever niet zagen omdat Meeuws, Van Damme, Sonck en Soetaers voor een slecht trackrecord hadden gezorgd als Belgische spelers. Ik heb deze speler ooknog niet voldoende aan het werk gezien dus dan is het te vroeg om bijna definitieve oordelen te vellen.
Citaat: Als je in je selectie maar 3 fatsoenlijke verdedigers hebt, geen linksback, 3 spelers voor de nummer 10 positie en geen degelijke buitenspelers. Ligt onze zorg dan echt bij de positie aanvallende middenvelder?
Ajax heeft verschillende problemen, zo ontbreekt het Ajax aan defensieve hardheid. Aan constante vleugelaanvallers en aan creativiteit op het middenveld. Siem De Jong vind ik aanvallend sowieso te weinig brengen, en Aissati heeft weer andere beperkingen (fysiek en echte dreiging). Voor Eriksen komt het nog te vroeg wat geen schande is; Sneijder en Van Der vaart stonden er op die leeftijd ook nog niet. Sulejmani vind ik er helemaal geen optie.
Een gevolg van dat middenveld probleem zijn een paar dingen 1. Ajax scoort in die linie te weinig en zorgt ook te weinig voor de goede verbinding naar de aanval 2. Door (1) zie je dat spelers ook te veel zelf willen doen. De Zeeuw probeert superman op middenveld te spelen maar dat werkt niet. 3. Scoren en dreiging is erg van individuen gaan afhangen voorin en met name dus Suarez. Ik heb er geen probleem mee dat Lodeiro nog komt voor die positie,
Citaat:
Beetje krom, want een echt goed functionerende aanvallende middenvelde rhebben we ook niet echt. Emanuelson bij momenten een beetje en daar houdt het op. Tegen Anderlecht hebben we kunnen zien wat het gevolg is van een niet functionerend middenveld.
Blijft Ajax bij 433 dan kan je Emanuelson eventueel weer terugzetten naar de backpositie, daar heeft hij slechte maar ook goede wedstrijden gespeeld.
Citaat: Stel: Vertonghen raakt straks 3 maanden geblesseerd. Dan zijn we zwaar de l*l. Waarom is dan de eerste (en gezien het besteedde geld, ook de laatste) aankoop dan een aanvallende middenvelder????
Van Vertonghen en Alderweireld kun je zeggen dat ze het acceptabel gedaan hebben, er mag zeker concurrentie voor komen – begrijp me niet verkeerd -, maar momenteel kan geen enkele aanvallende middenvelder bij Ajax zeggen dat hij echt een acceptabel seizoenshelft heeft gehad. Het ontbreekt Ajax aan hardheid en fysieke kracht achterin. Maar laten we niet doen of Ajax in directe zin een groot probleem heeft (Ajax kreeg dit seizoen 15 doelpunten tegen, PSV 13). Pas bij de concurrentie (Oleguer, Wielaert ) kun je echt zeggen dat Ajax daar ruim te kort schiet. Op het middenveld (en daardoor ook de aanval) is Ajax te afhankelijk van een paar mensen (bevliegingen). Als je ziet in de verliespuntwedstrijden van Ajax (Bv. Twente 1-0, Sparta 0-0, Nac 1-1, Utrecht 2-0) dat Ajax te weinig scoort omdat het te afhankelijk is van bevliegingen (loopt het wel dan vliegen ze er als reipe appelen in). Ik snap de kritiek op de verdediging, maar ook in goede tijden kregen we in Breda wel eens een doelpunt tegen. Maar dan dwong Ajax vanuit het collectief ook kansen af en maakte het twee doelpunten. En dat collectief dat mag Lodeiro gaan kathalyseren, ik weet niet of ie het in zicht heeft (ga voorlopig van het positieve uit). Waar ik i.i.g. wel blij om ben is dat Ajax de oplossing niet is gaan zoeken in de eredivisie, daar betaal je voor bleue talenten zoals Nijland al 4 Miljoen.
Mooie link Jasza
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 22:51
|
|
Citaat: Zoek maar terug. Mijn mening is duidelijk. Ik heb Lodeiro dan ook vaak genoeg zien spelen om een oordeel te vellen.
Dus jij vind het een logische aankoop en bent er zeker van dat hij Ajax beter gaat maken?
Ja. Ajax heeft zoveel zwak bezette posities. Die van rechter centrale verdediger (maar Vertonghen is ook niet alles), die van linksbuiten, die van spits (al komt daar tenminste talent aan), die van aanvallende middenvelder, die van keeper. Men moet toch ergens beginnen.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 22:56
|
|
Huh keepers valt wel mee toch?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 23:08
|
|
Het kan erger, maar laten we niet doen of Stekelenburg nou een steunmpilaar is.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 23:10
|
|
Als Sulejmani nou z'n niveau had van Heerenveen, dan had je het gemopper over buitenspelers niet. Dan was er nog behoefte geweest aan een killer van een verdediger en een linksback.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 23:29
|
|
Citaat: Als Sulejmani nou z'n niveau had van Heerenveen, dan had je het gemopper over buitenspelers niet. Dan was er nog behoefte geweest aan een killer van een verdediger en een linksback.[/quote
Ja dit wil iedereen volgens mij wel, maar wie kan hem nou helpen ? is het Mentaal ? is het Physic ? het is allemaal lastig!
En ik heb ook het idee dat het niet echt meer eruit kan/wil komen!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 23:52
|
|
BBC Sports strijkt ook een behoorlijk deel van de transfersom op, liefst 25 %.
Verder ontdek ik dat AZ hem een jaarsalaris bood van € 550,000 per jaar, wat ongeveer neerkomt op 45,800 euro per maand.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 00:18
|
|
Citaat: Het kan erger, maar laten we niet doen of Stekelenburg nou een steunmpilaar is.
Dit seizoen prima.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 00:50
|
|
Even een tweetal posts om de aankoop Lodeiro - voor degene die hem nooit hebben zien spelen - in een beter perspectief te plaatsen.
Citaat: AZ is going to regret this for a long time, $4 million is a bargain for this player, his price will triple in no time.
He's a natural playmaker, one of the few left in south america. Has a ton of field vision and always seems to be one step ahead of the play. He has good pace and can compliment any kind of midfield, I've seen him playing on the left side of a midfield in a diamond and a flat formation,on the right side of midfield, behind the two forwards, and I'm sure he could even adapt to playing as one of the two center midfielders in a flat 442. Even as a left wing, if Ajax is still playing that 4-3-3..
As you can see in the video he has no trouble scoring, though his shot could use a little bit of work. And most importantly, in my opinion, the big games is where he tends to play at his best level. With his club, when the copa libertadores games were getting tougher and the spotlight seemed to fall on him more and more he seemed to raise his game further. Also his debut for the NT, was a huge sign of the way he works psychologically. In the first game of the 2 leg playoff to go to the world cup, he had an awful game the turf they were playing on clearly affected him.
But the way he bounced back in front of 60+thousand fans at home with a world cup bid on the line, playing his second game for the national team, and the playmaking duties basically falling on his shoulders was astonishing. Nothing around him really seemed to phase him and if he brings that attitude to Holland there's no doubt he will succeed because he's more than capable with a ball at his feet.
Citaat: Mathias summed up his playstyle very well. He is indeed a natural playmaker and can also play on the flanks, but also important to note that he has a good deal of pace, too. I was in South America for the majority of 2009 and having watched a lot of footie there I can safely say he was arguably the best young player on the continent last year. I even got the opportunity to see him play live at the stadium in the Uruguayan league final where he scored a goal and was instrumental in helping his team.
4 million gives Nacional some much-needed money, but it is also a good deal for Ajax, though if he really blows up, Nacional could be making a lot more money. Definitely an upgrade to Aissati as well.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 02:15
|
|
Uhm.........
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=33661&page=1
Citaat: Door IsmailAissati2, 22 januari 23:51:38
Quote dit bericht in een nieuwe reactie
er komt wellicht een nieuwe keuring, ajax probeert een oplossing te zoeken.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 03:15
|
|
Lol, als dat waar was dan had je dat wel al via een krant of iets gehoord hoor.
|
matiasDEISLAMALAURUGUAY
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 03:19
|
|
Citaat: Lol, als dat waar was dan had je dat wel al via een krant of iets gehoord hoor.
Miren, no tienen ni idea del jugador que se llevaron. No solo por lo futbolistico, sino por lo intelectual y profesional que es lodeiro en comparación con el resto de los jugadores de uruguay por el mundo. Es mejor jugador- en su puesto - que Luis Suarez. Luis , cuando se fue de Nacional era un jugador promedio, mediocre, ordinario, no sobresalia, erraba una infinidad de ocasiones de gol. Fue una grata sorpresa para los uruguayos el rendimiento logrado por él en la liga de Futbol de holanda, pero no esperado . por el contrario sobre lodeiro hay muchas expectativas. Yo como hincha y socio de Nacional de Uruguay , me quiero matar porque ya no lo tengo para la Copa Libertadores de America, era la gran posibilidad de volver a ganarla , pero sin el será muy dificil, casi imposible. Le deseo mucha suerte y van a ver que gran negocio hicieron con el porque al igual que L.Suarez , Lodeiro va triplicar su valor en una futura venta del jugador a otros mercados futbopleros mas fuertes. Saludos y vamo`arriba el bolso igual!
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 03:23
|
|
Hij zegt dus dat Lodeiro een geweldige speler is
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 03:57
|
|
Citaat: Lol, als dat waar was dan had je dat wel al via een krant of iets gehoord hoor.
Miren, no tienen ni idea del jugador que se llevaron. No solo por lo futbolistico, sino por lo intelectual y profesional que es lodeiro en comparación con el resto de los jugadores de uruguay por el mundo. Es mejor jugador- en su puesto - que Luis Suarez. Luis , cuando se fue de Nacional era un jugador promedio, mediocre, ordinario, no sobresalia, erraba una infinidad de ocasiones de gol. Fue una grata sorpresa para los uruguayos el rendimiento logrado por él en la liga de Futbol de holanda, pero no esperado . por el contrario sobre lodeiro hay muchas expectativas. Yo como hincha y socio de Nacional de Uruguay , me quiero matar porque ya no lo tengo para la Copa Libertadores de America, era la gran posibilidad de volver a ganarla , pero sin el será muy dificil, casi imposible. Le deseo mucha suerte y van a ver que gran negocio hicieron con el porque al igual que L.Suarez , Lodeiro va triplicar su valor en una futura venta del jugador a otros mercados futbopleros mas fuertes. Saludos y vamo`arriba el bolso igual!
Bienvenido, Matias!
Hij geeft aan dat de meesten hier geen idee hebben wat voor speler we hebben aangetrokken. Suárez vond men op het moment van vertrek bij Nacional maar een middelmatige speler en het verraste de Nacional-supporters dat hij zo'n hoog rendement haalde in de HCE. Bij Lodeiro zijn de verwachtingen veel hoger. Matias geeft aan dat hij enorm baalt van het vertrek van Lodeiro, aangezien hij Nacional met Lodeiro in de gelederen een goede kans zag maken op de Copa Libertadores. Hij ziet Lodeiro z'n transferwaarde bij Ajax verdriedubbelen.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 04:27
|
|
Matias, muchas gracias por esta informacion. Si te digo la verdad, yo y mucho gente aqui no lo conoce bien. Alomejor han visto videos del youtube pero muchos partidos no (hay algunos que si, como Enganche). Me alegro mucho q este chico tiene muchos expectativas y con muchos curiosidad ver este chico el la camiseta del Ajax. Ya sabes que el Nacional y Ajax van cooperar para mejorar sus futuro no? Pues despues de Luis, q es un puto crack, tenemos muchas ganas a otro Uruguayos buenos!
Muchos Saludos!
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 09:05
|
|
Om alle twijfels weg te nemen.
Citaat: Lodeiro medische goed gekeurd
Ajax heeft AZ afgetroefd in de strijd om de Uruguayaanse international Nicolas Lodeiro (20). De Amsterdammers bereikten overeenstemming met zijn club Nacional over de transfersom (van naar verluidt vier miljoen euro) en op hoofdlijnen een akkoord met de speler zelf.
Lodeiro doorstond reeds de medische keuring en tekent een contract voor 2,5 jaar. "Hij kon naar Italië, er was een Nederlandse kaper (AZ) op de kust, maar hij wilde dankzij Luis graag naar Ajax," zei Martin Jol.
Suarez fungeerde de afgelopen tijd niet alleen als topschutter en aanvoerder, maar dus ook als scout van Ajax. "Hij gaf heel enthousiast aan dat hij een aanwinst voor Ajax zou zijn", aldus Jol. "Overigens hadden we hem al op het oog."
Bron: De Telegraaf
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 10:39
|
|
Citaat:
Bron zegt genoeg toch? www.broodjeaap.nl
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 12:20
|
|
Deze gaat op slot. Lodeiro heeft een topic in de Spelers-zone.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 12:20
|
|
Hier het van berichtje van Ajax.nl
Citaat: Ajax heeft overeenstemming bereikt met Nicolás Lodeiro. De Uruguayaanse voetballer tekent in Amsterdam een contract dat op 1 februari 2010 in gaat en een looptijd heeft van twee en een half seizoen, tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een optie voor nog 2 jaar opgenomen.
Lodeiro werd geboren op 21 maart 1989 in Paysandu, Uruguay. De aanvallende middenvelder speelde voor zijn komst naar Amsterdam voor Club Nacional.
Op 14 november 2009 maakte Lodeiro zijn debuut voor zijn nationale elftal, hij speelde tot nu toe twee wedstrijden voor Uruguay.
,,Ik ben blij dat ik bij Ajax ben", aldus Lodeiro. ,,Wat voor een type voetballer ik ben? Nou, zodra ik het shirt aantrek en het veld opstap ben ik een ander mens. Dan wil ik alleen maar winnen. Het is mooi dat ik nu bij Ajax speel, een van de grootste clubs van Europa. Ajax is bekend in Uruguay."
Met Lodeiro is het aantal Urugyanen, na het vertrek van Silva, weer op twee. Trainer Martin Jol is blij met zijn nieuwe speler. ,,We hadden hem al op het oog en een keer of vijf, zes bekeken. Hij speelt in het nationale elftal van Uruguay waardoor Luis Suarez hem heel goed kent. Luis is heel enthousiast. Wij wilden Lodeiro eigenlijk voor volgend seizoen, omdat we dan wat meer ruimte hebben in een kleinere selectie; maar Lodeiro wilde per se nu naar Ajax. Zonder de kas helemaal te hoeven leegmaken, hebben we dat kunnen oplossen. Wij dachten dat wij kansloos waren in de onderhandelingen omdat hij al naar AZ zou gaan, maar ik denk dat Luis, die eigenlijk mijn beste scout in deze was, een belangrijke rol heeft gespeeld om hem naar Ajax te krijgen. Lodeiro is een vaardige speler die zowel achter de spits als linkshalf kan spelen."
Gewoon een net contract met een optie voor nog twee jaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 23 jan 2010 17:40
|
|
Citaat: Eindelijk officieel:
Citaat: Ajax heeft overeenstemming bereikt met Nicolás Lodeiro. De Uruguayaanse voetballer tekent in Amsterdam een contract dat op 1 februari 2010 in gaat en een looptijd heeft van twee en een half seizoen, tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een optie voor nog 2 jaar opgenomen.
Lodeiro werd geboren op 21 maart 1989 in Paysandu, Uruguay. De aanvallende middenvelder speelde voor zijn komst naar Amsterdam voor Club Nacional.
Op 14 november 2009 maakte Lodeiro zijn debuut voor zijn nationale elftal, hij speelde tot nu toe twee wedstrijden voor Uruguay.
,,Ik ben blij dat ik bij Ajax ben", aldus Lodeiro. ,,Wat voor een type voetballer ik ben? Nou, zodra ik het shirt aantrek en het veld opstap ben ik een ander mens. Dan wil ik alleen maar winnen. Het is mooi dat ik nu bij Ajax speel, een van de grootste clubs van Europa. Ajax is bekend in Uruguay."
Trainer Martin Jol is blij met zijn nieuwe speler. ,,We hadden hem al op het oog en een keer of vijf, zes bekeken. Hij speelt in het nationale elftal van Uruguay waardoor Luis Suarez hem heel goed kent. Luis is heel enthousiast. Wij wilden Lodeiro eigenlijk voor volgend seizoen, omdat we dan wat meer ruimte hebben in een kleinere selectie; maar Lodeiro wilde per se nu naar Ajax. Zonder de kas helemaal te hoeven leegmaken, hebben we dat kunnen oplossen. Wij dachten dat wij kansloos waren in de onderhandelingen omdat hij al naar AZ zou gaan, maar ik denk dat Luis, die eigenlijk mijn beste scout in deze was, een belangrijke rol heeft gespeeld om hem naar Ajax te krijgen. Lodeiro is een vaardige speler die zowel achter de spits als linkshalf kan spelen."
Ajax.nl
Toch een optie voor nog 2 jaar. Fantastisch gedaan!
Welkom, Nicolás!
Foto's van Ajax.nl:
Citaat: BIENVENIDO NICOLÁS!!
Zo leuk weer een Zuid-Amerikaan erbij!
Citaat: En + punt, hij heeft een leuk koppie.
Citaat: Hij lijkt een beetje op Cvitanich, vind ik. Dat haar vooral.
Citaat: Toch een optie voor nog 2 jaar. Fantastisch gedaan!
Plezierige verrassing nummer 1.
Citaat: Weet iemand of lodeiro ingeschreven kan worden voor de EL wedstrijden?
Citaat: Ja.
Citaat: Weet iemand iets meer? Hij speelt achter de spits(en) of linkshalf, betekent dat hij aanvallend ingesteld is. Hoe moet het dan met Emanuelson?
Citaat: Die speelt linksbuiten of linksback en wordt komende zomer verkocht.
Citaat: Heeft inderdaad aardig wat weg van Cvitanich.
Klinkt in ieder geval als een mooie koop. Hopen dat hij slaagt, ben fan van Zuid-Amerikaanse spelers. Zijn er wat statistieken van hem? ik heb alleen wat YouTube filmpjes van 'm gezien.
Ook mooi dat Suarez nu een maatje erbij heeft.
Citaat: Haha, ik ben bang dat Emanuelson die salarisverhoging er toch door heen gaat krijgen.. Dan blijft hij lekker lang hangen bij ''zijn'' club.
Citaat: Haha, ik ben bang dat Emanuelson die salarisverhoging er toch door heen gaat krijgen.. Dan blijft hij lekker lang hangen bij ''zijn'' club.
Forget it. Urby is gewild in het buitenland (niet door de absoloute top) en Ajax wil hem kwijt.
Is nog steeds niet belangrijk genoeg voor Ajax en is de verhoging ook niet waard.
Citaat: Hee, ik zeg niet dat ik hem goed genoeg vind, ik denk alleen dat hij de contractverlenging(opwaardering) er wel door heen gaat krijgen. Maar nu ik het positieve nieuws van Suarez en Lodeiro heb gehoord, ben ik steeds meer gecharmeerd van het huidige bestuur en is er nog hoop dat ze gewoon nee zeggen tegen Emanuelson.
Citaat: De komende anderhalf jaar krijgen we een droomkoppel met Lodeiro en Suarez (die net met een seizoen heeft verlengt en dus niet verkocht hoeft te worden tenzij er een echt top bedrag voor hem op de tafel komt). Zoals Ajax vroeger Jonk - Bergkamp had hebben ze nu Lodeiro - Suarez.
Ik hoop dat hij gebruikt gaat worden als linksmid in een driemansmiddenveld want hij speelt sowieso al veel vanaf links en zo kan je de spits laten inzakken zonder dat die twee elkaar in de weg lopen.
Citaat: Koen, had je niet beter het topic in Transfergedeelte kunnen verplaatsen?
Uhhhh wat?
Citaat: De komende anderhalf jaar krijgen we een droomkoppel met Lodeiro en Suarez (die net met een seizoen heeft verlengt en dus niet verkocht hoeft te worden tenzij er een echt top bedrag voor hem op de tafel komt). Zoals Ajax vroeger Jonk - Bergkamp had hebben ze nu Lodeiro - Suarez.
Ik hoop dat hij gebruikt gaat worden als linksmid in een driemansmiddenveld want hij speelt sowieso al veel vanaf links en zo kan je de spits laten inzakken zonder dat die twee elkaar in de weg lopen.
Niet om lullig te doen maar heb je hem een aantal hele wedstrijden zien spelen?
Citaat: Koen, had je niet beter het topic in Transfergedeelte kunnen verplaatsen?
Uhhhh wat?
Ja Fregge, we hebben ook dames op ons forum, waarvan bovenstaande quote er een van is
Uhhhh wat?
Nee, het is hier de gewoonte om een nieuw topic te maken wanneer een speler getekend heeft. Zo deden we dat ook bij Sulejmani onder andere.
Citaat:
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 24 jan 2010 19:24
|
|
Hoorde ik de presentator van Studio Ajax nou zeggen dat Ajax veel minder dan 4 miljoen heeft betaald?
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Zo 24 jan 2010 19:32
|
|
Citaat: Hoorde ik de presentator van Studio Ajax nou zeggen dat Ajax veel minder dan 4 miljoen heeft betaald?
Kan ik studio ajax terugkijken op internet? Dat kan normaal wel, maar vandaag krijg ik het er maar niet op!
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 24 jan 2010 20:02
|
|
Half 9 wordt het herhaald. Hier kun je het kijken: http://www.at5.nl/live.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 24 jan 2010 20:11
|
|
Hidde van Warmerdam lulde uit z'n nek toen hij zei dat het om een lager bedrag zou gaan. Ajax heeft 500,000 euro direct overgemaakt. Restant van het bedrag volgt in termijnen.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Zo 24 jan 2010 20:18
|
|
Citaat: .
Topper!
|
| | | |