Auteur
|
Bericht
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 07:46
|
|
Nu is het afwachten, met dit nieuws heb ik er wel meer vertrouwen in dat hij komt. Maar hij is er nog niet dus het is nog heel even afwachten.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 07:47
|
|
Citaat: Nu is het afwachten, met dit nieuws heb ik er wel meer vertrouwen in dat hij komt. Maar hij is er nog niet dus het is nog heel even afwachten.
Als je een officieel bericht van de site van die club niet vertrouwt
Alleen medische keuring kan nog roet in het eten gooien, maar dat zal niet gebeuren neem ik aan.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 07:58
|
|
Citaat: Nu is het afwachten, met dit nieuws heb ik er wel meer vertrouwen in dat hij komt. Maar hij is er nog niet dus het is nog heel even afwachten.
Als je een officieel bericht van de site van die club niet vertrouwt
Alleen medische keuring kan nog roet in het eten gooien, maar dat zal niet gebeuren neem ik aan.
Als het een transfer van Europa naar Europa is geloof ik altijd een clubsite. Maar ik heb het gevoel ( misschien wel onterecht) dat het in Uruguay iets anders gaat.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 07:59
|
|
Daar is het bericht veel te nauwkerig voor in details.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 08:00
|
|
Bedankt! Ga ik toch nog met een goed gevoel naar school toe .
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 08:43
|
|
Dit is wel mooi:
Citaat: On the afternoon of Holland was present Luis Suarez and his wife to work in dialogue with the directors of Ajax, and made the order at all times National Lodeiro. The presence of Salta, also appeared in National, was key, as stated again and again managers hope that Nicholas is part of the template of the main campus.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 08:47
|
|
Haha Empulse, of terwijl Suarez heeft geholpen de "Final bits" of de deal rond te krijgen, wat een geweldige speler toch ook.
Hij zal dit ook wel hebben gedaan vanwege het gebrek aan winnaarsmentaliteit in de selectie (Kerstnummer VI). Wat ik aan Lodeiro gezien hebt heeft hij dit wel.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 08:49
|
|
Zeker mooi. Suarez heeft echt z'n best gedaan om Lodeiro over te halen om voor Ajax te kiezen. Stel dat Suarez niet bij Ajax speelde? Dan was Lodeiro hoogstwaarschijnlijk naar AZ gegaan.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:00
|
|
Citaat: Zeker mooi. Suarez heeft echt z'n best gedaan om Lodeiro over te halen om voor Ajax te kiezen. Stel dat Suarez niet bij Ajax speelde? Dan was Lodeiro hoogstwaarschijnlijk naar AZ gegaan.
Betekend dat ook dat Suarez misschien nog wel een jaar wil blijven, of is dat teveel wishful thinking zo vroeg op de ochtend?
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:01
|
|
Citaat: Zeker mooi. Suarez heeft echt z'n best gedaan om Lodeiro over te halen om voor Ajax te kiezen. Stel dat Suarez niet bij Ajax speelde? Dan was Lodeiro hoogstwaarschijnlijk naar AZ gegaan.
Betekend dat ook dat Suarez misschien nog wel een jaar wil blijven, of is dat teveel wishful thinking zo vroeg op de ochtend?
Dat ligt er ook een beetje aan of Ajax de Champions League gaat halen denk ik.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:04
|
|
Citaat: Dat ligt er ook een beetje aan of Ajax de Champions League gaat halen denk ik.
Dat zowiezo, maar het maakt wel uit als je een goede-vriend van je bij een ploeg hebt spelen. Suarez is nog jong en heeft sinds hij aanvoerder is een uitstekende kop met heel veel talent, dus geschikt voor de absolute top..
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:08
|
|
Hier het bericht van voetbalprimeur.nl dat ze van de site van Nacional hebben, waar hier dus ook al over gepraat werd:
Nacional kondigt transfer Lodeiro naar Ajax aan
Het Uruguayaanse Nacional laat op de officiële website van de club weten dat Nicolás Lodeiro naar Ajax vertrekt. De middenvelder ondergaat vrijdag een medische keuring in Amsterdam.
Afgelopen nacht werd er een akkoord bereikt over de transfer van Lodeiro naar Amsterdam, schrijft Nacional. Ajax betaalt Nacional een bedrag van vier miljoen euro, daarnaast gaat bij een toekomstige verkoop van Lodeiro vijftien procent van de transfersom naar de Uruguayaanse club.
Nacional bevestigt dat er naast Ajax ook met AZ gesproken werd over een overgang van Lodeiro. De speler zelf had echter te kennen gegeven dat Ajax zijn voorkeur genoot. "Dit is een historisch moment", zo laat clubpresident Ricaro Alcorcón weten.
De aanwezigheid van Luis Suarez speelde een grote rol bij het besluit van Lodeiro om voor Ajax te kiezen. De twee kennen elkaar van de nationale ploeg van Ururguay. Volgens Nacional heeft Suarez zich de afgelopen week sterk gemaakt voor de komst van Lodeiro.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:09
|
|
Hangt van het soort clubs af wat zich nelden deze zomer denk ik. Ik zie hem niet zo snle naar een Atletico Madrid of een Everton gaan maar als Barcelona of Chelsea komt dan zou hij wel gek zijn om'nee te zeggen.
Ik vind het toch mooi om te zien wat voor verandering Suarez als mens door heeft gemaakt. Die jongen heeft een strontkar over zich heen gekregen in Nederland maar dit soort zaken zegt veel over een mens ipv over de voetballer. Wat dat betreft zie ik wel een parallel met Van Persie.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:14
|
|
Buiten dat het een goede vriend is van Suarez. Zou hij Suarez ook uitstekend kunnen voeden. Lodeiro is een creatieve, slimme en technisch vaardige voetballer, met een geweldig linkerbeen. Die gaat z'n investering dubbel en dwars terug verdienen.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:15
|
|
Waarschijnlijk wilde Suarez naast zn vriend erbij ook wel gewoon een garantie voor goede voorzetten e.d. (er vanuit gaande dat hij die goede nr 10 is die Suarez ook de ballen gaat aanleveren)
|
10Oele
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:16
|
|
Hangt van het soort clubs af wat zich nelden deze zomer denk ik. Ik zie hem niet zo snle naar een Atletico Madrid of een Everton gaan maar als Barcelona of Chelsea komt dan zou hij wel gek zijn om'nee te zeggen.
Ik vind het toch mooi om te zien wat voor verandering Suarez als mens door heeft gemaakt. Die jongen heeft een strontkar over zich heen gekregen in Nederland maar dit soort zaken zegt veel over een mens ipv over de voetballer. Wat dat betreft zie ik wel een parallel met Van Persie.
Mee eens. Atletico of Everton zal ook echt niet de prijs betalen die Ajax voor ogen heeft, toch minimaal dezelfde som als voor Sneijder (27 miljoen), al denk ik dat Suarez er minstens 30 waard is. De enige clubs die dit soort sommen betalen zijn de Engelse top 4+City, Barca, Madrid, Inter en Bayern en die zullen dit niet gaan betalen voor Suarez.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:18
|
|
Ik weet ook wel dat Suarez in een eerder stadium te kennen heeft gegeven dat hij enkel blijft wanneer Ajax de Champions league haalt, of de absolute top voor hem komt.
Verder zal het ook van zijn WK afhangen, is hij daar onzichtbaar zal de kans ook weer groter zijn
Het is wel opmerkelijk dat hij er wel alles op alles voordoet om Lodeiro naar Ajax te halen, daarom vroeg ik me dit af.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:20
|
|
Einde nabij voor Aissati. Al zie ik hem alleen nog kans maken op speelminuten op de plek van Urby in een 4-4-2, maar dat heeft Jol eerder geprobeerd en dat was geen onverdeeld succes.
|
10Oele
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:23
|
|
Citaat: Einde nabij voor Aissati. Al zie ik hem alleen nog kans maken op speelminuten op de plek van Urby in een 4-4-2, maar dat heeft Jol eerder geprobeerd en dat was geen onverdeeld succes.
Indirect dan ook het einde voor Anita. Ik neem aan dat Urby dan weer linksback gaat spelen en Lodeiro linkshalf.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:23
|
|
Citaat: Einde nabij voor Aissati. Al zie ik hem alleen nog kans maken op speelminuten op de plek van Urby in een 4-4-2, maar dat heeft Jol eerder geprobeerd en dat was geen onverdeeld succes.
Tja, dat ze Aisatti liever kwijt dan rijk waren hier in Eindhoven kwam ik vorig jaar al achter... Toen zeiden ze hier al van die komt te kort voor Ajax. Hebben ze dus gelijk in gehad, al dacht ik die periode vorig jaar komt hij er wel bovenop.
Citaat: Indirect dan ook het einde voor Anita. Ik neem aan dat Urby dan weer linksback gaat spelen en Lodeiro linkshalf.
Dan kan Anita weer terug op de verdedigende middenvelder positie, of eventueel aan de rechterkant waar zijn zwakke linkerbeen minder erg aan het licht komt..
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:26
|
|
Lodeiro komt achter de spitsen te spelen, denk ik. Eriksen heeft nog wel tijd nodig.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:27
|
|
Citaat: Ajax heeft met Nacional een akkoord bereikt over de komst van Nicolás Lodeiro (foto, links). Dit meldt de Uruguayaanse club op de website: Nicolás Lodeiro es nuevo jugador del Ajax.
AZ was eveneens in de markt voor de aanvallende middenvelder. Aanvankelijk deed de landskampioen een hoger bod op Lodeiro, voor wie de vraagprijs vijf miljoen euro bedroeg. De club uit de hoofdstad zou uiteindelijk vier miljoen euro betalen. Bij een mogelijke doorverkoop incasseert Nacional vijftien procent van de transfersom.
De 20-jarige international had zelf al een voorkeur voor Ajax. Onder meer omdat zijn landgenoot Luis Suarez daar speelt. (NUsport)
sportweek.nl goal.com nu sport
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:47
|
|
Het is toch wel een trieste gewaarwording om te zien hoe Van Basten miljoenen verkwanseld heeft aan spelers die niet of nauwelijks spelen. Alleen Enoh, die op aanbeveling van Vonk ternauwernood een stage in Amsterdam mocht afwerken, heeft zich een basisplaats weten te bemachtigen. Na Sulejmani (waar ik het vertrouwen zo langzamerhand in verlies), Wielaert, Cvitanich, Sno is Aissati de volgende aankoop die zich zal moeten gaan schikken in een rol van reservespeler.
|
10Oele
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:51
|
|
Citaat: Het is toch wel een trieste gewaarwording om te zien hoe Van Basten miljoenen verkwanseld heeft aan spelers die niet of nauwelijks spelen. Alleen Enoh, die op aanbeveling van Vonk ternauwernood een stage in Amsterdam mocht afwerken, heeft zich een basisplaats weten te bemachtigen. Na Sulejmani (waar ik het vertrouwen zo langzamerhand in verlies), Wielaert, Cvitanich, Sno is Aissati de volgende aankoop die zich zal moeten gaan schikken in een rol van reservespeler.
Dat is dan dus 35 miljoen euro verkwanselt in 1 jaar tijd (Enoh kostte zo goed als niets).
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 09:54
|
|
Nu je het zegt. Met 30 miljoen had je een geweldig elftal kunnen bouwen. Dan moet je wel geen Atouba's, Mido's en dergelijke halen. Maar gewoon aankopen waaruit vindingrijkheid blijkt.
|