Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:09
|
|
Citaat: http://www.ovaciondigital.com.uy/100121/futnac-466785/futbolnacional/surgen-complicaciones-en-torno-al-pase-de-lodeiro
Complicaties bij de transfer van Lodeiro. Met AZ kan eruit worden gekomen maar Lodeiro wil naar Ajax. Clubeigenaren respecteren zijn wens maar komen er met Ajax niet uit. Terugkeer naar Uruguay lijkt steeds meer tot de mogelijkheden te liggen.
Vooral herhaling. Of is het een oud stuk van gisteren? Ik herken namelijk een groot deel van dit artikel.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:11
|
|
Ajax zit (mits ze het geld hebben) in een sterke positie. De speler wil naar Ajax toe en de club kan niet echt meer terug (komt dan met een ontevreden speler te zitten). Een kwestie van het maximale (lees lage transfersom) eruit halen.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:14
|
|
Citaat: http://www.ovaciondigital.com.uy/100121/futnac-466785/futbolnacional/surgen-complicaciones-en-torno-al-pase-de-lodeiro
Complicaties bij de transfer van Lodeiro. Met AZ kan eruit worden gekomen maar Lodeiro wil naar Ajax. Clubeigenaren respecteren zijn wens maar komen er met Ajax niet uit. Terugkeer naar Uruguay lijkt steeds meer tot de mogelijkheden te liggen.
Vooral herhaling. Of is het een oud stuk van gisteren? Ik herken namelijk een groot deel van dit artikel.
De datum in de hyperlink meldt 10-01-21. Dit betreft dus een artikel van vandaag
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:17
|
|
Dan hebben ze een groot deel van de tekst van gisteren gekopiëerd en geplakt.
Het is nu de vraag hoe graag Lodeiro naar Ajax wil in plaats van AZ. Nacional zal in ieder geval zo standvastig blijven dat Ajax nog enigszins over de brug moet komen, lijkt mij. Als het verschil inderdaad 1 miljoen euro is, dan zou je normaal gesproken dat dat voor Ajax nog wel valt op te hoesten, maar misschien zit er meer verschil tussen (of is het echt heel slecht gesteld met de financiën van Ajax).
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:22
|
|
Citaat: Ajax zit (mits ze het geld hebben) in een sterke positie. De speler wil naar Ajax toe en de club kan niet echt meer terug (komt dan met een ontevreden speler te zitten). Een kwestie van het maximale (lees lage transfersom) eruit halen.
Dat lijkt mij ook het geval, al hoop ik dat Ajax oppast met het overspelen van hun hand. Gezien de onzekere financiële situatie waar AZ in verkeert, lijkt het mij sterk dat Ajax financieel niet krachtig genoeg is om hun bod met een miljoen te verhogen en het bod van AZ dus te evenaren. Daar het eerste bod naar verluidt 2,5 miljoen bedroeg en Ajax een tweede bod heeft uitgebracht, zou het mij sowieso niet verbazen als het bod van AZ reeds heeft geëvenaard.
Ik denk dat het probleem zich meer vormt over het feit dat AZ er mee akkoord gaat hem pas in de zomer over te laten komen terwijl Ajax hem onmiddellijk wilt, hetgeen voor Nacional natuurlijk erg nadelig is.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:25
|
|
Precies, Empulse. Daarom moet Ajax wellicht wel meer betalen dan AZ.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:26
|
|
Citaat: Dan hebben ze een groot deel van de tekst van gisteren gekopiëerd en geplakt.
Het is nu de vraag hoe graag Lodeiro naar Ajax wil in plaats van AZ. Nacional zal in ieder geval zo standvastig blijven dat Ajax nog enigszins over de brug moet komen, lijkt mij. Als het verschil inderdaad 1 miljoen euro is, dan zou je normaal gesproken dat dat voor Ajax nog wel valt op te hoesten, maar misschien zit er meer verschil tussen (of is het echt heel slecht gesteld met de financiën van Ajax).
Artikel gister was wel wat anders hoor, daar stond niet dat hij perse naar Ajax wilde, wat nu dus wel zo is.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:27
|
|
Maar hoe zit het dan met het feit dat die jongen heeft aangegeven sowieso al in de winterstop z'n transfer te willen maken? Ik neem aan dat het originele bod van AZ dan ook aangepast moet worden...
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:31
|
|
http://www.ultimasnoticias.com.uy/prints/dep04.html
Lol hier zegt die president dat Ajax nog met een laatste bod gaat komen vandaag, daarnaast staat er dit:
- Betekent dit dat u andere contacten had met Ajax?
"No way. Maar Amsterdam is zo klein dat je wandeling door de straten en paden kruisen met mensen de hele tijd.
Er is dus niet gesproken over een samenwerking, al is dat 2e stukje wel een beetje raar.
In AZ weten dat de voorkeur te spelen in Ajax
Toen de afgezanten van AZ Lodeiro bijeen in Maldonado, vroeg: "Wat zou u willen Holland team spelen?" "Nico" tricolor leiders keek hem aan en ze zei: "Vertel de waarheid." Lodeiro, met enige schaamte, antwoordde: "Bij Ajax". De AZ werd uitgedrukt: "Wat als ik zeg dat onze club beter is?"
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:31
|
|
Citaat: Dan hebben ze een groot deel van de tekst van gisteren gekopiëerd en geplakt.
Artikel gister was wel wat anders hoor, daar stond niet dat hij perse naar Ajax wilde, wat nu dus wel zo is.
Dat staat niet in dat laatste stuk. Daar wordt wel over gespeculeerd. De schrijver geeft aan dat de situatie zich zou kunnen voordoen dat Lodeiro terugkeert naar Uruguay, indien hij er niet uit komt met Ajax.
Citaat: Maar hoe zit het dan met het feit dat die jongen heeft aangegeven sowieso al in de winterstop z'n transfer te willen maken? Ik neem aan dat het originele bod van AZ dan ook aangepast moet worden...
Goed punt, Benji. Gisteren werd er aangegeven dat de keuze over een directe overstap of een overstap in de zomer bij Lodeiro lag. Desondanks werd er ook aangegeven dat Nacional er hoe dan ook uit was met AZ. Wellicht dus dat AZ al deals is overeengekomen voor beide situaties.
|
Benji
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:37
|
|
En niet alleen dat het originele bod moet worden aangepast, maar ook de wijze van betaling. Ik ging er eigenlijk vanuit dat AZ op basis van aanstaande transfers in de zomer dit wilde financieren, maar dat zou nu niet mogelijk zijn.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:38
|
|
Ik vind het wel een held alstie dat echt gezegd heeft
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:46
|
|
Inderdaad opvallend, Benji.
Citaat: http://www.ultimasnoticias.com.uy/prints/dep04.html
Lol hier zegt die president dat Ajax nog met een laatste bod gaat komen vandaag, daarnaast staat er dit:
- Betekent dit dat u andere contacten had met Ajax?
"No way. Maar Amsterdam is zo klein dat je wandeling door de straten en paden kruisen met mensen de hele tijd.
Er is dus niet gesproken over een samenwerking, al is dat 2e stukje wel een beetje raar.
In AZ weten dat de voorkeur te spelen in Ajax
Toen de afgezanten van AZ Lodeiro bijeen in Maldonado, vroeg: "Wat zou u willen Holland team spelen?" "Nico" tricolor leiders keek hem aan en ze zei: "Vertel de waarheid." Lodeiro, met enige schaamte, antwoordde: "Bij Ajax". De AZ werd uitgedrukt: "Wat als ik zeg dat onze club beter is?"
Daarom speelt Brands het ook heel open in de media, denk ik. Ajax heeft de 'eerste optie'.
In dat stuk staat overigens wel meer interessants:
Er staat dat Lodeiro (vanochtend) had moeten beslissen of hij het akkoord tussen Nacional en AZ accepteert én of hij nu of in de zomer wil verkassen. Als hij nu gaat krijgt hij zelf ook meer geld van AZ dan wanneer hij in de zomer gaat, dus dat speelt ook mee. En als hij tot de zomer bij Nacional blijft krijgt Nacional ook minder geld. De voorzitter geeft al aan dat als hij beslist om nu weg te gaan, het bedrag omhoog gaat, maar hij zegt niet dat er dan weer opnieuw moet worden onderhandeld. Verder geeft hij aan dat hij verwácht dat Ajax nog met een laatste bod gaat komen, maar hij heeft nog geen hernieuwd contact gehad met Ajax.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:49
|
|
Als de prijs omhoog gaat valt Ajax helemaal af natuurlijk
|
Benji
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:04
|
|
Bugsy, 'primeurposter' bij Sulejmani en nog enkele spelers op AN, meldt het volgende:
Citaat: Mijn informatie is dat hij hiernatoe komt, en niet in de zomer maar nu. Verschil op dit moment is iets van 3 ton wat in mijn ogen te overbruggen is. Dit is dus niks definitief maar zegmaar 95%.
Tot zover het weerbericht
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:18
|
|
Citaat: Bugsy, 'primeurposter' bij Sulejmani en nog enkele spelers op AN, meldt het volgende:
Citaat: Mijn informatie is dat hij hiernatoe komt, en niet in de zomer maar nu. Verschil op dit moment is iets van 3 ton wat in mijn ogen te overbruggen is. Dit is dus niks definitief maar zegmaar 95%.
En wat is de geloofwaardigheid van een poster? Lijkt me een beetje wishfull thinking.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:22
|
|
Is niet zomaar 'een poster', Eik.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:27
|
|
Citaat: Is niet zomaar 'een poster', Eik.
Nee? Dan hoop ik dat het waar is. Maar we zullen er op terugkomen 343, laten we het hopen!
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:28
|
|
Ik wacht in spanning af
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:29
|
|
Er op terugkomen doen we zeker, Eik. Dat kan niet anders.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:45
|
|
Dat is inderdaad niet zomaar een poster. Die heeft zijn betrouwbaarheid wel bewezen in het verleden, toen hij nog onder de naam Kistedu postte, met o.a. de primeurs over Sulejmani en Oleguer. Anyway, dat zal dus wel rond komen. Al is 3 ton nog best een redelijk verschil op een transfersom van rond de 3 miljoen.
|
afcaremco
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:46
|
|
Citaat: Bugsy, 'primeurposter' bij Sulejmani en nog enkele spelers op AN, meldt het volgende:
Als het om 3 ton gaat verwacht ik dat hij komt. Ajax zal hem toch niet na AZ laten gaan omdat ze niet 3 ton meer willen betalen.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 22:59
|
|
Als ze het morgen nou even afronden dan gaan we in ieder geval maar een extra goed gevoel het weekend in
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 01:51
|
|
Volgens dit artikel is het rond:
http://www.espectador.com/1v4_13a0_cont ... 2239&sts=1
ONDERHANDELINGEN VAN DE LANGE LODEIRO
Over Ajax
21-01-2010 | 20.38
AZ Alkmaar geen akkoord heeft met vertegenwoordigers van Nicolas Lodeiro en overeenstemming tussen de clubs, die al gesloten was bereikt, viel hij. Ajax-voetballer als hij gaf wat hij wilde en moest Nationale onderhandelen. Het feit is dat, ongeacht de overeenkomst, zal Lodeiro bij zijn nieuwe team langer.
Over Ajax
Tegen het einde van vanavond, was onderhandelen met de Nationale Ajax akkoord tussen de clubs, en dat bereikt met AZ ingestort, omdat de speler niet aan de voorwaarden dat de club verzilverde Nederlander te aanvaarden.
Hun vertegenwoordigers bereikten een compromis met het Ajax, het probleem is dat de nationale ploeg bood minder geld aan het AZ.
Op vlak van donderdag, aan het lid van de commissie aanwerving dageraad, Alex Saul, onderhandelingen met Ajax proberen te bereiken de 4 miljoen die beweerde de driekleur om de deal te sluiten.
In ieder geval wat wordt bevestigd, is dat de speler wil zijn nieuwe team nu lid worden, hoewel de nationale leiders had weten te aanvaarden zowel AZ en Ajax speelde in het nationale voetbal tot na de World Cup.
Dus of Ajax is rond met Lodeiro, of de clubs zijn eruit.
In het artikel staat Near the Ajax, dus hij is bijna van Ajax, er is de hele avond onderhandeld maar de uitkomst is nog niet duidelijk ofzo.
Maar AZ is volgens dit artikel definitief afgevallen.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Vr 22 jan 2010 05:01
|
|
Nicholas Lodeiro will stay in the Netherlands but to play at Ajax with Luis Suarez, the deal is and it only lacks the signature.
Weeee urugol.
En site nacional:
http://www.nacional.com.uy/mvdcms/uc_3549_1.html
The total of the transaction is of 4 million euro and National a 15% of the even future of the player was assured.
15%
|