Auteur
|
Bericht
|
Scio
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 17:19
|
|
Kijk nou eens bovenaan in het topic vriend.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 17:42
|
|
Tsja, eigenlijk ben ik bang dat Ajax het niet aandurft om 1 miljoen meer te betalen nu. Zou erg jammer zijn, want je zal zien dat hij bij AZ de sterren van de hemel speelt en wij nog steeds met Kennedy rondlopen
|
deadbysunrise
Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 17:46
|
|
Citaat: Tsja, eigenlijk ben ik bang dat Ajax het niet aandurft om 1 miljoen meer te betalen nu. Zou erg jammer zijn, want je zal zien dat hij bij AZ de sterren van de hemel speelt en wij nog steeds met Kennedy rondlopen
Precies, dat gevoel heb ik ook.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 17:49
|
|
De laatste transfers was Ajax altijd stil totdat het bijna of helemaal zeker was voordat er iemand aangetrokken werd. Zal nu ook wel zo zijn.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 17:52
|
|
Ja vroeger was het al wel een tijd vantevoren bekend dat ze ermee bezig waren, nu houd Ajax alles goed stil en hoor je vrij weinig waardoor je alleen maar Uruguayaanse media moet gaan geloven of Marcelletje Brands.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:00
|
|
Citaat:
Kijk nou eens bovenaan in het topic vriend.
Sorry, scipio. Niet gezien.
Desalniettemin denk ik niet dat Lodeiro naar Ajax gaat, gewoonweg omdat Ajax niet veel geld gaat betalen voor hem.
|
Stekelaar
Forum berichten: 49
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:16
|
|
Iemand misschien een updatje? De één zegt dat hij wel komt en de ander zegt weer van niet.
Persoonlijk hoop ik toch dat ajax Lodeiro haalt. Heb een aantal wedstrijden gezien waar hij behoorde tot één van de uitblinkers.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:19
|
|
Nee, het is de hele dag al opvallend stil.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:21
|
|
Citaat: Bod van Ajax op Lodeiro afgewezen
Het bod dat Ajax op de Uruguayaanse middenvelder Nicolás Lodeiro heeft gedaan is afgewezen door zijn clubleiding Nacional.
Ajax deed eerder een bod van 2,5 miljoen en is niet van plan meer te bieden nu er ook andere kapers op de kust zijn voor Lodeiro. Bij de amsterdamse club is geen plaats meer voor exorbitante uitgaven: niet voor transfers en niet voor salarissen.
AT5
Dit is dus een gedeelte van wat in het Parool stond. Die hadden het over vijf miljoen euro, terwijl het uitgebreid in tal van mediums om vijf miljoen DOLLAR ging. Flutjournalistiek van het Parool.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:32
|
|
Zou Ajax dat interview van Suarez wel zo prettig gevonden hebben btw?
Vroeg ik me ineens af.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:33
|
|
Citaat: Zou Ajax dat interview van Suarez wel zo prettig gevonden hebben btw?
Vroeg ik me ineens af.
Zal wel niet nee. Alles blijft bij Ajax vrij intern, bijna niks wordt gelekt, iig niet opzettelijk.
|
sperwer
Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:33
|
|
Citaat: Zou Ajax dat interview van Suarez wel zo prettig gevonden hebben btw?
Vroeg ik me ineens af.
Daar kunnen we nu nog niks over zeggen. Als die komt kan het goed uitgepakt hebben en komt die niet kan het verkeerd uitgepakt hebben. De toekomst zal het voor ons gaan uitwijzen.
Bied ajax nu hetzelfde bedrag alleen nu met kennedy en wielaert misschien
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 21:03
|
|
Citaat: El "Nico" marca el pase
Lodeiro viajó ayer, casi en secreto, y hoy definirá entre AZ Alkmaar y Ajax
SILVIA PÉREZ
Nicolás Lodeiro define hoy su futuro en Holanda. Aunque los tricolores tenían casi todo arreglado con el AZ Alkmaar, en las últimas horas Ajax arremetió nuevamente para quedarse con el jugador. En definitiva será el propio Lodeiro, quien tendrá, en la tierra de los tulipanes, la última palabra.
Ayer por la tarde, mientras sus compañeros de Nacional se aprontaban para ir a entrenar a Los Céspedes, Lodeiro tomó otro rumbo: el del aeropuerto. A las 15:00 horas, casi en secreto, viajó hacia Europa acompañado por su nuevo representante, el argentino Hernán Quintela, dos abogados y un traductor. Tras una escala en la vecina orilla, los cuatro continuaron viaje hacia Madrid y de allí a Amsterdam, donde estaba previsto que arribaran esta mañana cerca de las 10:00 horas.
En la capital holandesa los esperaban Ricardo Alarcón y Alex Saúl para definir su transferencia. Si bien el lunes la posibilidad de que Lodeiro se incorporara al Ajax se había enfriado, porque la oferta económica no conformaba a los tricolores, y todo estaba encaminado hacia el campeón holandés AZ Alkmaar, en la víspera el equipo en el que milita el salteño Luis Suárez volvió a entrar en la puja por el jugador sanducero.
Recién hoy se sabrá a cuál de los dos equipos defenderá Lodeiro y si tras firmar su contrato, y someterse a la revisación médica, vuelve para seguir en los tricolores unos meses más. Esta última posibilidad ya había sido aceptada por el AZ Alkmaar, cuya oferta económica conformaba a Nacional, que también se quedaba con un porcentaje.
Ajax en cambio, quería contar con el talento de "Nico" inmediatamente. Cabe recordar que el entrenador del equipo de Amsterdam vio el partido de Uruguay ante Costa Rica, donde los celestes consiguieron la clasificación para el Mundial de Sudáfrica y en donde Lodeiro tuvo una actuación descollante y quedó encantado con él.
Aparentemente, y según pudo saber Ovación, el jugador, que en definitiva será el que decida, estaría más inclinado hacia el Ajax, siempre que iguale la oferta del equipo de Alkmaar. A propósito, en filas tricolores estarían preocupados porque aparentemente la situación económica del equipo de Amsterdam no sería la mejor.
VIAJE. La partida de Lodeiro se decidió el lunes por la tarde tras una reunión de cuatro horas de la directiva, cuyos integrantes se mantuvieron en constante contacto con el presidente Alarcón. Es más, era el titular tricolor el que insistía en que el jugador viajara lo antes posible.
En ese momento, Lodeiro dormía la siesta en Los Céspedes. El gerente deportivo Daniel Enriquez fue el encargado de despertarlo para anunciarle que no tardaría en viajar a Holanda.
DESPEDIDA. Cuando el avión que llevaba a Lodeiro remontó vuelo en la pista del nuevo aeropuerto de Carrasco, sus padres, Alfonso e Isabel, se quedaron mirando la nave con un nudo en la garganta.
Es que todo fue muy rápido. Una hora antes, los dos estaban viendo un apartamento para comprarle a su hijo cuando los llamaron y les dijeron que se fueran enseguida para el aeropuerto.
"Hasta acá lo acompañamos, ahora todo depende de él", dijo su madre.
Bron: http://www.ovaciondigital.com.uy/100120/futnac-466482/futbolnacional/el-nico-marca-el-pase
Vanuit de vertaling: Ajax' bod is nu (bijna?) gelijk aan dat van AZ en het laatste woord is aan de speler zelf. Volgens dit artikel gaat z'n voorkeur uit naar Ajax.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 21:27
|
|
Er staat dat Lodeiro tot nu toe de voorkeur geeft aan Ajax, maar dat men zich bij Nacional zorgen maakt, omdat het aanbod van Ajax niet de beste is van de twee. Afwachten dus in hoeverre Lodeiro bij z'n voorkeur blijft. Hij gaat in ieder geval zeer snel z'n beslissing maken.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 21:35
|
|
Maar hopen dat hij bij zijn keuze blijft en dat Nacional een beetje meewerkt ook.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 21:47
|
|
Inderdaad. Voorkeuren zeggen weinig in de voetballerij. Als hij een beter contract kan ondertekenen in Alkmaar, dan sta ik niet raar op te kijken als hij Ajax de rug toekeert. In het geval bij Ajax zie ik nergens een percentage bij doorverkoop? Ik neem aan dat Ajax die wel bereid is om op te nemen, gezien haar eerdere bod.
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 21:53
|
|
Citaat: Inderdaad. Voorkeuren zeggen weinig in de voetballerij. Als hij een beter contract kan ondertekenen in Alkmaar, dan sta ik niet raar op te kijken als hij Ajax de rug toekeert. In het geval bij Ajax zie ik nergens een percentage bij doorverkoop? Ik neem aan dat Ajax die wel bereid is om op te nemen, gezien haar eerdere bod.
Lijkt me wel dat ze dat er alsnog ingooien.
|
bolso
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 22:01
|
|
Hello, sorry for writing in English but I'm Uruguayan, supporter of Nacional, and I don´t speak Netherlands. I live in Spain but I read and listen every day the news about Nacional. I have read your posts by the google tanslater
According to the negotiation, Nacional sold 25% of a future transfer six months ago, and now it wants to obtain 4 millions of euros free for Lodeiro, so the total amount would be moreless 8-9 millions of euros, taking into account the percentage for the player, this 25%, taxes, etc.
Nacional and AZ have reach agremet over the amount for the transfer although Lodeiro prefers to play in Ajax because is a friend of Suarez. They lived together at the Nacional's sport facilities. If Ajax propose a better offer, it can obtain Lodeiro because AZ has fulfill the Nacional's expectations but they haven signed any paper yet.
Best regards,
|
JaszaAFCA
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 22:05
|
|
Hey bolso,
Yeah that was what we figured out already, we have to wait. Can you tell us something about him?
http://www.ovaciondigital.com.uy/100120 ... a-amarilla
Wat zegt Luis hier?
In zijn gesprekken met collega-selectie, Suarez gesproken over de kenmerken van de twee teams die hem huren, maar blijkbaar had hij graag bij Ajax op te lossen. "Ik weet dat AZ is dichterbij, maar nog steeds niet gesloten en Ajax is zeer geïnteresseerd en bereid om te vechten voor hem.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 11:21
|
|
Citaat: AMSTERDAM - Nicolás Lodeiro (20) heeft woensdag gesprekken gevoerd met AZ en met Ajax. De slotsom is dat Uruguayaanse middenvelder Ajax verkiest boven AZ. In Amsterdam ligt een meerjarig contract voor hem klaar. Lodeiro's club Nacional doet echter liever zaken met AZ, dat ongeveer een miljoen euro meer biedt dan Ajax. (ANP)
Bron: Parool
Bron
|
Scio
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 11:28
|
|
Sja, volgens urugol gaat hij naar AZ vandaag. Afwachten maar weer...
edit
http://www.ovaciondigital.com.uy/10/01/ ... 466660.asp
AZ en Nacional zijn rond. Advocaat garandeert Lodeiro speeltijd op verschillende posities. Nu alsnog wachten op Ajax. Een beslissing valt ook vandaag niet is de verwachting.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 11:37
|
|
Het is in ieder geval wel opvallend dat de Nederlandse media eigenlijk constant aangeeft dat Ajax favoriet is en dat de Uruguayaanse media er over het algemeen vanuit is gegaan dat hij naar AZ gaat. Wellicht tekenend voor het verschil in cultuur wat de macht van speler tegenover de club betreft.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 11:45
|
|
Zou Ajax werkelijk waar zo krap bij kas zitten dat ze niet hoger kunnen bieden of is het een kwestie van niet hoger willen bieden? Aangezien Ajax klaarblijkelijk Lodeiro al in de winterstop wilt laten overkomen, verwacht ik dat hij ook bij Ajax zijn minuten zal maken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 11:48
|
|
Lodeiro krijgt bij iedere Eredivisieclub een basisplaats (vooruit, misschien wat moeilijker bij PSV, vanwege de invulling). Dat zal het probleem niet zijn voor die jongen.
|
Scio
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 11:48
|
|
Snap er ook weinig van. Je hebt beleid dat je met jonge spelers wil voetballen. Verder wil je niet teveel betalen, en houdt je daaraan bij Elia....en je zou het nu hier weer doen. Maar je wordt zo wel gedwongen transfervrije en waardeloze spelers op te moeten pikken als Atouba en Kerlon. Wat is het nut dan van dit beleid?
|