Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 6 mei 2011 10:28
|
|
Huntelaar mist Schalke-bus
MANCHESTER - Klaas-Jan Huntelaar stond woensdagnacht in z'n eentje buiten het stadion Old Trafford. Schalke 04 had vanuit Duitsland de eigen, luxe spelersbus 15 uur naar Manchester laten rijden om de spelers na afloop van de wedstrijd een paar kilometer heen en weer te vervoeren tussen het stadion en het hotel. Maar Huntelaar miste de blauwe spelersbus.
Na een afwezigheid van twee maanden maakte de Nederlandse spits in Manchester met een korte invalbeurt zijn come-back in de halve finale van de Champions League. Prompt werd hij door de UEFA aangewezen voor de dopingcontrole, die bij hem tot na middernacht duurde.
Huntelaar moest met een taxi-busje naar het hotel. Maar dat kon de vreugde over zijn rentree niet wegnemen. Ook het missen van de finale accepteerde hij. Huntelaar: ,,Voor Schalke is het jammer, maar na de thuisnederlaag (0-2) wisten we al dat het een zware opgave was om bij United twee keer te scoren. Dat lukt bijna niemand. Maar ik ben zo blij dat ik weer heb kunnen spelen. Dat is zo belangrijker met het oog op wat er nog komt voor ons. Schalke speelt over twee weken de bekerfinale in Berlijn en die wil ik meemaken. Daarvoor is het noodzakelijk dat ik snel wedstrijdritme opdoe.''
Huntelaar had slechts twee trainingen met de groep meegemaakt. ,,Wel weinig, hè? De trainer vroeg of ik er toch bij wilde zijn. Hij wilde me inzetten als het nodig was. Jammer dat mijn goal was afgekeurd. Ik moet het buitenspelmoment nog terugzien. Het was op het randje. Het was lekker geweest als ik met een goal in de halve finale op Old Trafford mijn come-back had gevierd.''
Bron: Telesport.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 21 mei 2011 21:35
|
|
Schalke maakt gehakt van Duisburg in de Finale DFB Pokal. Huntelaar scoorde net zijn tweede; 0-5.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 21 mei 2011 23:37
|
|
Wel opvallend dat Schalke ondanks een matig seizoen in de Duitse competitie, toch dit seizoen nog de Duitse beker wint en de meest succesvolle ploeg is geweest in de Champions League.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 00:45
|
|
Een slechte trainer die zijn spelers de complete eerste seizoenshelft misbruikte.. Hebben kunnen pieken op de juiste momenten..
|
|