Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 12:38
|
|
Citaat: Ik zou het eigenlijk logischer vinden als hij komende zomer gewoon vertrekt. Haha, ja dat is nog logischer maar ik bedoel voor wat Ajax graag ziet gebreuren dat zijn contract word verlengt.
|
Davide
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 13:58
|
|
Ik zou Huntelaar ook liever nog een jaartje hier houden. Dan kan hij nog een keertje kampioen van Nederland worden, want dat is hem nog nooit gelukt. Daarna is hij niet meer te houden, denk ik.
Gisteren ook weer drie gescoord, waar vind je zo snel een vervanger? Net vond ik trouwens nog een stukje met hem, hier: http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=650307
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 19:25
|
|
Huntelaar moet Ajax 1 jaart naar successen leiden, amar hij wil daar ook de mogelijkheden voor krijgen en dan gaat hij de aandaging denk ik aan. Ik denk dat als Sulejmani komt, Huntelaars' contractverlengen snel volgt. Want Huntelaar geeft niet aan dat hij zich compleet voldaan zou voelen met een vertrek. Ik denk dat hij graag nog iets wil betekenen voor Ajax en wordt teruggeblikt op een Ajaxlegende later. Als mijn gevoel klopt dan vind ik hem een fantastische Ajacied. PLZ: Ajax zorg dat hij blijft!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 17:02
|
|
Citaat: Volgens mij zijn ze bezig om het sportieve plaatje voor KJH mooi te maken. Nog een aantal grote versterkingen en KJH blijft: hij wil een legendarische prestatie bij Ajax gaan neerzetten. Zou te gek zijn!
Denk je dat of heb je daar ook aanwijzingen voor?
Kijk, Ajax is natuurlijk volop in gesprek met Huntelaar over z'n toekomst. We zitten echter wel met een probleem. Met z'n huidige contract kan Ajax simpelweg niet verder gaan met Huntelaar. Deze zomer kunnen we nog erg veel geld voor hem ontvangen, maar vanaf volgende zomer loopt z'n contract nog maar een jaar door. En aangezien ik vrees dat Huntelaar niet bij zal willen tekenen, zou ik hem nu gewoon verkopen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Vr 11 apr 2008 17:10
|
|
Citaat: Volgens mij zijn ze bezig om het sportieve plaatje voor KJH mooi te maken. Nog een aantal grote versterkingen en KJH blijft: hij wil een legendarische prestatie bij Ajax gaan neerzetten. Zou te gek zijn!
Denk je dat of heb je daar ook aanwijzingen voor?
Kijk, Ajax is natuurlijk volop in gesprek met Huntelaar over z'n toekomst. We zitten echter wel met een probleem. Met z'n huidige contract kan Ajax simpelweg niet verder gaan met Huntelaar. Deze zomer kunnen we nog erg veel geld voor hem ontvangen, maar vanaf volgende zomer loopt z'n contract nog maar een jaar door. En aangezien ik vrees dat Huntelaar niet bij zal willen tekenen, zou ik hem nu gewoon verkopen.
Hoor ik via-via, een vader van 1 van mijn vrienden die heeft KJH geholpen met de verhuizing en laatst zijn ze op bezoek geweest bij hem. Hij zei tegen hem; eigenlijk wil ik niet weggaan voordat ik iets groots heb gepresteerd bij Ajax, liever niet zonder titel.
Ik denk dat hij daarvoor wel de mogelijkheden wil krijgen, mijn interpetatie iig. Hij wil dolgraag iets neerzetten. Aan de andere kant: als Ajax kampioen wordt dan vertrekt hij denk ik waarschijnlijk. Hij gunt Ajax het wel veel: als hij blijft dan tekent hij ook bij zodat Ajax wat aan hem kan verdienen. Maar ik hoop dat hij Ajax tenminste succes brengt!
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 12:28
|
|
Ik kwam hem ook nog even tegen afgelopen zaterdag. Ben vergeten te vermelden dat hij alleen een toffe tifo actie krijgt als hij nog een seizoen blijft!
Maar hij vond het oude hunting season is open doek wel relex.
Ik verwacht ook dat hij nog 1 jaar eraan vastplakt.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 14:17
|
|
Op www.elmundodeportivo.es staat te lezen dat Juventus deze week om de tafel zit met de voorzitter van Palermo om Amauri te kopen. Tweede op de lijst staat Klaas nog steeds. het lijkt me echter dat hij hier niet heen zal gaan agz hij geen eerste keus zal zijn in Turijn. Waarschijnlijk een potentiële koper minder?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 14:47
|
|
Citaat: Ik kwam hem ook nog even tegen afgelopen zaterdag. Ben vergeten te vermelden dat hij alleen een toffe tifo actie krijgt als hij nog een seizoen blijft!
Maar hij vond het oude hunting season is open doek wel relex.
Ik verwacht ook dat hij nog 1 jaar eraan vastplakt.
Ik krijg wel van iedereen en alles de indruk dat Huntelaar heel graag een kampioenschap wil binnen slepen met Ajax. Toch moet Ajax hem niet willen houden als hij z'n contract niet verlengd. En ik vrees dat Klaas Jan ook bij Ajax niet zal verlengen.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 15:05
|
|
Ik kijk nooit uit financieel oogpunt naar dit soort dingen.
Ik ben blij met ieder jaar dat een speler langer bij Ajax blijft. Of hij daarna voor iets minder de deur uitloopt zal me worst wezen. Zolang ze maar niet gratis de deur uitwandelen kan ik het geen probleem vinden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 15:09
|
|
Ik geef onmiddelijk toe het niet bepaald de romantische manier is om naar zaken te kijken. En ook dat ik ook wel even m'n vuist bal in tevredenheid als een topper een jaar langer blijft, voordat ik er over nadenk dat het geld gaat kosten. Maar hoe onromantisch het ook is, de voetbalwereld is voor de club voor een goed deel business en die business valt op een bepaalde manier te runnen. Dat betekent dat als je dat kan je een goede speler na een grote hype of goede prestaties verkoopt voor 25 miljoen, om daar vervolgens voor 12 miljoen drie goede spelers voor terug te halen.
Het probleem zit hem natuurlijk in dat laatste. Onze supporters hebben er logischerwijs weinig vertrouwen in dat Ajax de vertrekkende spelers goed weet te vervangen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 19:16
|
|
Tja, als je het niet goed kan opvangen ben je jouw geld zo weer kwijt(zie Sneijder). Als hij vertrekt moet het goed zijn voor zowel de clubs als de speler. En als 1 van de partijen benadeeld wordt dan is het een slechte deal!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 14 apr 2008 19:29
|
|
Inderdaad. We hebben niets aan verkopen als AJAX al niet een goed voorbereide aankoop op het oog had ipv dat lazy scouten, BAH!!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 12:38
|
|
Het zou het mooi vinden als Huntelaar zondag minstens twee doelpunten maakt zodat hij ieder geval 1 op 1 loopt. Ook Suarez moet een doelpunt maken want dan loopt hij iets meer dan 1 op 2. Mooi duo is het toch voorin en het zou zeker mooi zijn als Sulejmani er een top trio van maakt.
|
Mike_sweers
Forum berichten: 17
|
Geplaatst: Do 17 apr 2008 22:12
|
|
we moeten investeren in die jongen !! geef m maar een jaarsalaris van 4 miljoen als hij daardoor voor twee jaar bijtekend.. dan kan je hem volgend jaar voor nog meer verkopen .. en kan hij doorgroeien onder van basten witsche van t ship en bergkamp
|
Wez
Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:46
|
|
Citaat: 'Real Madrid reserveert 35 miljoen euro voor Huntelaar'
Zestig miljoen euro is het bedrag dat technisch directeur Predrag Mijatovic van Real Madrid deze zomer aan transfers mag uitgeven. Mijatovic overlegde woensdag met voorzitter Ramon Calderon en hoofd scouting Carlos Bucero over de prioriteiten, weet de Spaanse krant AS.
Real Madrid zou zo’n 35 miljoen euro reserveren voor de aankoop van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar. Coach Bernd Schuster (foto) zei afgelopen maand in Sportweek dat de topscorer van de eredivisie past in het rijtje Johan Cruijff, Marco van Basten en Ruud van Nistelrooy. Een ander ‘Real-target’ is Diego, de spelmaker van Werder Bremen.
Het budget van zestig miljoen euro ligt overigens nog niet vast. De opbrengsten uit de mogelijke transfers van Julio Baptista en Mahamadou Diarra mogen Schuster en Mijatovic gebruiken voor kwaliteitsinjecties. (MA) Bron
Dat sijpelt inmiddels weer binnen. Ik acht de kans dat Huntelaar weggaat in de zomer ook heel erg groot. Kunnen we leven met dit prijskaartje? Als hij vertrekt kunnen we dan al gelijk wonderen verwachten van Dario of zal er ook een jongere talentvolel spits gekocht moeten worden? En dan niet wie/wat/hoe dat kan in een ander subforum ;).
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:56
|
|
Citaat: 'Real Madrid reserveert 35 miljoen euro voor Huntelaar'
Zestig miljoen euro is het bedrag dat technisch directeur Predrag Mijatovic van Real Madrid deze zomer aan transfers mag uitgeven. Mijatovic overlegde woensdag met voorzitter Ramon Calderon en hoofd scouting Carlos Bucero over de prioriteiten, weet de Spaanse krant AS.
Real Madrid zou zo’n 35 miljoen euro reserveren voor de aankoop van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar. Coach Bernd Schuster (foto) zei afgelopen maand in Sportweek dat de topscorer van de eredivisie past in het rijtje Johan Cruijff, Marco van Basten en Ruud van Nistelrooy. Een ander ‘Real-target’ is Diego, de spelmaker van Werder Bremen.
Het budget van zestig miljoen euro ligt overigens nog niet vast. De opbrengsten uit de mogelijke transfers van Julio Baptista en Mahamadou Diarra mogen Schuster en Mijatovic gebruiken voor kwaliteitsinjecties. (MA) Bron
Dat sijpelt inmiddels weer binnen. Ik acht de kans dat Huntelaar weggaat in de zomer ook heel erg groot. Kunnen we leven met dit prijskaartje? Als hij vertrekt kunnen we dan al gelijk wonderen verwachten van Dario of zal er ook een jongere talentvolel spits gekocht moeten worden? En dan niet wie/wat/hoe dat kan in een ander subforum ;).
Hoor ik daar Moussa Dembele?
Nee, even serieus. Alles is te weinig voor Klaas, maar hij moet hogerop. Hij verdient het. Het is een groot man, maar het zal een aderlating worden. :cry:
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 18:57
|
|
Citaat:
Geld boeit me niet, zolang Ajax geen oplossingen ziet moet je het niet doen. Nogmaals: het moet goed zijn voor beide partijen. En ik zie zo 1-2-3 geen goede vervanger. Het mag niet weer zo'n drama worden, net als met Sneijder. Ajax: ik hoop dat je ervan hebt geleerd.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:01
|
|
Verkoop hem nou maar zo snel mogelijk, want hij vertrekt toch wel.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:01
|
|
Pardon Bertje? Ga je mond even spoelen en zeg die eerste zin nooit meer.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:04
|
|
Liever zo snel mogelijk duidelijkheid, want dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Huntelaar blijft heus niet nog een jaar. Daarnaast: we krijgen nu veel meer voor hem dan we over een jaar kunnen krijgen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:06
|
|
Ten eerste: zo snel mogelijk betekend dat je de prijs niet kan opdrijven. Punt 2: Ajax heeft meer behoefte aan faam dan aan geld, pas dan is het goed als dat tweede niet in gevaar komt. Ajax maak niet dezelfde fout. En KJH: blijf, Van Basten is bezig met het weer op orde brengen van de selectie. Je kan een clublegende worden, plz blijf!!
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:07
|
|
Waarom niet? Als we CL play-offs halen, Van Basten hem chanteert om te zeggen dat hij hem opstelt in het EK als hij een jaar nog blijft en bijtekent? Dan teken maar bij en clausule van 35 mil erin, kunnen we iig nog naar waardig opvolger zoeken!
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:09
|
|
Citaat: Waarom niet? Als we CL play-offs halen, Van Basten hem chanteert om te zeggen dat hij hem opstelt in het EK als hij een jaar nog blijft en bijtekent? Dan teken maar bij en clausule van 35 mil erin, kunnen we iig nog naar waardig opvolger zoeken!
Zou top zijn, ook als hij Davids chanteerd met een EK-tiket. Helaas doet hij dat niet..
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:13
|
|
Met Huntelaar is hij alles instaat. Hij laat toch niet zijn beste spits vertrekken? Dan ga je af bij Ajax, dat wil hij niet dus zal hij er alles aan doen hem te overhalen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 24 apr 2008 19:16
|
|
Citaat: Met Huntelaar is hij alles instaat. Hij laat toch niet zijn beste spits vertrekken? Dan ga je af bij Ajax, dat wil hij niet dus zal hij er alles aan doen hem te overhalen.
Ja, hij wil heel graag dat hij blijft. Maar als Huntelaar beslist, dan is het over. Je moet gewoon hem beinvloeden de juiste keuze te maken. En dat is clublegende worden!
|