Auteur
|
Bericht
|
Jobo
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:16
|
|
Hoe betrouwbaar acht jij AS ?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:28
|
|
Redelijk betrouwbaar. Vooral gezien het vrij gedefiniëerde verhaal.
|
Jobo
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:38
|
|
Ik zou zeggen. Nu al verkopen en dat betekend duidelijkheid.
Dan meteen 2 vervangers halen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:39
|
|
Waarom twee vervangers? Gewoon één goede vervanger halen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:50
|
|
Aan de ene kant moet je voorzichtig zijn dat je de doorstroming van een talent als Castillion over een jaar niet belemmert. Aan de andere kant had Ajax afgelopen zomer eigenlijk al een talentvolle backup spits achter Huntelaar moeten halen, in plaats van Urzaiz.
|
Jobo
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:51
|
|
Omdat we nu maar 1 spits hebben. Bij blessure huntelaar kunnen we allemaal huilen...
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:51
|
|
Ja, maar dat was dan dus de opvolger geweest van Huntelaar, zodat we die nu niet meer hadden hoeven halen. Geen reden om twee spitsen te halen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:52
|
|
Citaat: Omdat we nu maar 1 spits hebben. Bij blessure huntelaar kunnen we allemaal huilen...
Huntelaar, Suárez, Leonardo, Perez kan er spelen, De Jong kan er spelen en eventueel Kennedy ook.
|
Jobo
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 13:59
|
|
Ja maar als je dan een blessure hebt die 10 weken duurt ben je weer kansloos voor een kamioensschap.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 14:03
|
|
Is dat zo? Zoals ik al aangeef, zijn er opties genoeg.
Laat Ajax nou eerst maar een duidelijk strijdplan op basis van een aantal sterkhouders op tafel leggen, dan kun je ook kijken wat voor back-ups je daarbij nodig hebt.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 3 apr 2008 14:16
|
|
Citaat: Is dat zo? Zoals ik al aangeef, zijn er opties genoeg.
Laat Ajax nou eerst maar een duidelijk strijdplan op basis van een aantal sterkhouders op tafel leggen, dan kun je ook kijken wat voor back-ups je daarbij nodig hebt. Als Ajax volgend seizoen Huntelaar, Suarez, Manucharian en hopenlijk Sulejmani zou hebben hoeft er geen spits meer bij te komen. Als Huntelaar dan uit zal vallen kan Ajax ook gemakkelijk overschakelen naar een 4-4-2 systeem met Sulejmani en Suarez is de spits. Wel moet er echt een linksbuiten en mogenlijk ook nog een rechtsbuiten bij komen, komt Sulejmani dan hoeft er geen rechtsbuiten te komen omdat Suarez dan daar kan worden neergezet.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 16:38
|
|
2005/06 Ajax 16 16 Eredivisie
2006/07 Ajax 32 21 Eredivisie
2007/08 Ajax 32 32 Eredivisie
Huntelaar is wel een van de beste spitsen voor Ajax bij Ajax ooit. Zowel in zijn eerste seizoen als dit seizoen loopt hij 1 op 1 en dat doen weinig spelers hem na.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 16:44
|
|
Sulejmani, Suarez, Manu, etc. zijn geen echte spitsen. Maar ik vind Urzaiz gewoon een aardige vervanger van Huntelaar. Helaas zou hij nooit meer de kans krijgen om dat te bewijzen. Maar dat vind ik gewoon.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 16:46
|
|
Citaat: Sulejmani, Suarez, Manu, etc. zijn geen echte spitsen. Maar ik vind Urzaiz gewoon een aardige vervanger van Huntelaar. Helaas zou hij nooit meer de kans krijgen om dat te bewijzen. Maar dat vind ik gewoon. Urzaiz zal nooit meer een hele wedstijd kunnen spelen en hij is niet zo doelgericht als Huntelaar dus zou Ajax heel erg veel achteruit gaan.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 16:48
|
|
Citaat: Maar dat vind ik gewoon.
Op basis waarvan ook al weer?
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 17:00
|
|
Citaat: Maar dat vind ik gewoon.
Op basis waarvan ook al weer?
Dat hij in het verleden goed speelde als hij als enigste in de spits speelde. En dat verleer je niet, alleen zou idd zijn loopvermogen kleiner zijn. Maar hij is sterk, kan goed afwerken met de voeten en het hoofd. Is dus balvast en kan zich goed redden in individuele duels.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 19:44
|
|
Luque, Kuffour, Urzaiz, je vindt ze allemaal voldoen, geloof ik. Je realiseert je wel dat het lichaam van topvoetballers gewoon beschadigd en dus nutteloos kan raken?
Urzaiz was ooit een hele behoorlijke spits. Groot, sterk, behoorlijk tweebenig, kopsterk, killersinstinct, redelijk balvast en snoeihard. Tegenwoordig is het niets meer. Hij komt nog net niet met een rollator het veld op.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 20:20
|
|
Citaat: Luque, Kuffour, Urzaiz, je vindt ze allemaal voldoen, geloof ik. Je realiseert je wel dat het lichaam van topvoetballers gewoon beschadigd en dus nutteloos kan raken?
Urzaiz was ooit een hele behoorlijke spits. Groot, sterk, behoorlijk tweebenig, kopsterk, killersinstinct, redelijk balvast en snoeihard. Tegenwoordig is het niets meer. Hij komt nog net niet met een rollator het veld op.
Maar ook nog niet afgeschreven. Minder geschikt, maar nog steeds kunnen ze wat. Ik zeg zovaak: niet ideaal. Maar als hij niet meer een paar sprints kan trekken dan neem ik aan dat hij zo professioneel zijn om te stoppen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 20:53
|
|
Er zijn zoveel spelers die van geen ophouden weten. Voetballers willen voetballen en geld verdienen. Als de loopbaan van spelers als Kuffour, Urzaiz en Luque in de slop is geraakt en ze de kans krijgen om bij Ajax aan de slag te gaan, dan grijpen ze die kans. Dan geven ze niet aan dat ze wellicht fysiek niet top meer zijn.
Ik weet dat we allemaal hoge verwachtingen hebben van Ajax, maar een Luque en Kuffour in hun hoogtijdagen zouden ergens anders heel veel geld kunnen verdienen. Het zegt genoeg dat de huidige Kuffour en Luque die kans alleen maar krijgen bij Ajax. Die jongens hebben in Ajax 1 laten zien fysiek niet in orde te zijn. Vooral Luque en Urzaiz dan.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 21:21
|
|
Luque heb ik niet op handicaps kunnen betrappen, behalve dat hij geen absolute drive heeft. Urzaiz loopt wat moeilijker, maar nu wordt het zwaarder voor de slechtere botten om zijn power te verwerken. Kuffour lijkt mij het zwaarst gehinderd, hij heeft totaal geen snelheid en loopvermogen meer. Maar allleen al als tutor al van waarde, vooral voor Vermaelen.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 6 apr 2008 23:35
|
|
Citaat: Ik zou zeggen. Nu al verkopen en dat betekend duidelijkheid.
Dan meteen 2 vervangers halen.
Ik zou zeggen, vanavond nog met Huntelaar om de tafel en naar zijn verhaal en wensen luisteren. Kan er met mijn hoofd niet bij dat er mogelijk deze week nog onderhandeld gaat worden, ze zijn niet goed wijs.
Huntelaar is goud waard voor Ajax en dan moet je niet wachten voordat het te laat is.
Heb het gevoel dat Huntelaar als die mooie aanbieding krijgt volgend jaar nog bij Ajax rond loopt. Die heeft geen haast om Europa in te gaan.
Met Ajax nog titel halen en dan voor 50 Miljoen weg volgend jaar.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 07:59
|
|
Ik heb toch vertrouwen dat Huntelaar blijft. En dan volgend jaar voor een behoorlijk bedrag vertrekt. Ik hoop tenminste dat hij blijft
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 12:20
|
|
Als hij wil blijven omdat er geen absolute topclubs komen (als die wel komen is hij weg), dan zal hij bij moeten tekenen. Ajax kan Huntelaar niet pas verkopen als z'n contract nog maar 1 jaar doorloopt. En het probleem daarbij is dat Huntelaar nog niet echt enthousiast te krijgen lijkt voor een verlenging. En dat hij nog nooit eerder ergens z'n contract verlengd heeft.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 12:31
|
|
Citaat: Als hij wil blijven omdat er geen absolute topclubs komen (als die wel komen is hij weg), dan zal hij bij moeten tekenen. Ajax kan Huntelaar niet pas verkopen als z'n contract nog maar 1 jaar doorloopt. En het probleem daarbij is dat Huntelaar nog niet echt enthousiast te krijgen lijkt voor een verlenging. En dat hij nog nooit eerder ergens z'n contract verlengd heeft. Ik denk dat Ajax en Huntelaar porberen overeen te komen over een contract verlenging tot medeo 2012 zodat hij nog een contract van vier jaar heeft maar dat er wel een clausule komt die na volgend seizoen ingaat waardoor Huntelaar bij een bedrag van 25 miljoen weg kan. Dit lijkt mij het meest logische.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 7 apr 2008 12:36
|
|
Ik zou het eigenlijk logischer vinden als hij komende zomer gewoon vertrekt.
|