Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 17 maa 2009 15:45
|
|
Ach, Sneijder deed precies hetzelfde, maar die wordt vaak wel vereerd. Ik heb het nog minder op Sneijder. Goede voetballer, maar een arrogant pestventje.
Wat Robben betreft ben ik het met je eens. Als spits zou ik af en toe helemaal gestoord van hem worden. Het is in zekere zin nog steeds zo'n F-pupil die van papa en mama te horen heeft gekregen dat hij de beste is en dat hij die bal eigenlijk nooit hoeft af te geven. Als je hem zondag dan weer bezig ziet in Bilbao dan geniet je soms van de acties, maar wat mij betreft geven ze die jongen een eigen bal in het circus.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 17 maa 2009 16:11
|
|
Volgens mij is dit toch duidelijk de schuld van van der Vaart en Robben. Van der Vaart is gewoon vreselijk jaloers en kan het niet uitstaan dat Huntelaar het gewoon even beter doet als hem. Hij had gedacht wel even de baas te zijn over hem!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 22 maa 2009 18:39
|
|
En weer 2 goals voor Klaas-jan
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 22 maa 2009 18:41
|
|
Klaas geeft aan dat hij Robben en Rafael niet nodig heeft. Klaas is ontzettend dodelijk in de 16 zeg. Ook een fantastische goal van Marcelo, met nota bene zijn chocoladebeen. Hij laat zien dat hij thuis hoort in Real en is ontzettend productief in zijn minuten.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 22 maa 2009 21:16
|
|
Zijn de buitenlandse beelden eigenlijk nog ergens te zien? of hebben jullie allemaal Sport1. Ik wil Klaas ook wel eens in actie zien. Je kan het natuurlijk bekijken via Youtube maar complete buitenlandse overzichten mis ik ontzettend.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Zo 22 maa 2009 21:19
|
|
Sport 1. Heerlijke achterover zitten en kijken hoe Klaas-Jan (met links) een bal snoeihard in het dak volleerd. Lekker Klaas.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 05:02
|
|
Citaat: Sport 1. Heerlijke achterover zitten en kijken hoe Klaas-Jan (met links) een bal snoeihard in het dak volleerd. Lekker Klaas.
Pablo, wat vind jij van Lass Diarra? Ik vind hem echt ongelooflijk goed spelen de laatste wedstrijden. Hoe speelde hij vandaag? Daarnaast zijn de goals van Klaas van grote klasse. Hij laat goed zien hoe verfijnd en veelzijdig zijn afwerking is. Zoals je al zei, zeer dodelijk in de 16.
|
Martinho
Forum berichten: 45
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 08:34
|
|
Citaat: Zijn de buitenlandse beelden eigenlijk nog ergens te zien? of hebben jullie allemaal Sport1. Ik wil Klaas ook wel eens in actie zien. Je kan het natuurlijk bekijken via Youtube maar complete buitenlandse overzichten mis ik ontzettend. Ik doe het via streams, niet dat ik Real volg
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 11:53
|
|
Citaat: Elke dag beetje blijer
Bron: De Telegraaf
Na een trage start is Klaas-Jan Huntelaar bezig naam te maken bij Real Madrid. Zondag kwam hij tot twee treffers tegen Almeria. Hij heeft er in de laatste zes duels nu al acht gemaakt. Ondanks zijn sterke reeks blijft de oud-Ajacied bescheiden.
„Ik ben natuurlijk blij dat ik blijf scoren, maar het is belangrijker voor het team dat we blijven winnen”, stelde Huntelaar. „We hebben zo veel kwaliteit in de ploeg, iedereen kan een doelpunt maken. Nu scoorde Marcelo en ik, maar de volgende keer kan het iemand anders zijn.”
Huntelaar had een moeilijk begin bij Real Madrid. Hij kwam weinig aan spelen toe en de club schreef hem ook niet in voor de Champions League. In de Spaanse media verschenen verhalen dat hij weg wilde. Half februari maakte hij echter zijn eerste treffer en daarna ging het lopen.
„Ik voel me fantastisch nu bij Real Madrid. Elke dag voel ik me weer een beetje blijer dat ik hier mag leven en spelen bij de beste club van de wereld.”
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 15:17
|
|
Citaat: Sport 1. Heerlijke achterover zitten en kijken hoe Klaas-Jan (met links) een bal snoeihard in het dak volleerd. Lekker Klaas.
Pablo, wat vind jij van Lass Diarra? Ik vind hem echt ongelooflijk goed spelen de laatste wedstrijden. Hoe speelde hij vandaag? Daarnaast zijn de goals van Klaas van grote klasse. Hij laat goed zien hoe verfijnd en veelzijdig zijn afwerking is. Zoals je al zei, zeer dodelijk in de 16.
Ik vind Lass aan de bal erg zwak. Ik zou niet voor Lass kiezen, mocht ik Ramos zijn. Met een Gago en Guti kom je er ook wel, en Guti zou je kunnen wisselen met Sneijder/Van der Vaart. Lass vind ik bv ook minder dan Eyong Enoh, denk ik. Vooral in Liverpool zag je zijn tekortkomingen.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 18:49
|
|
Weet iemand hier hoeveel Real betaalde voor Lass Diarra? Om te vergelijken met die van Klaas-Jan.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 18:55
|
|
Citaat: Weet iemand hier hoeveel Real betaalde voor Lass Diarra? Om te vergelijken met die van Klaas-Jan.
Ik geloof ongeveer 20 miljoen, net als Klaas dus.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 19:12
|
|
Ik dacht 20 miljoen pond. En dat dat ongeveer 30 miljoen euro was. Ik kan me vergissen hoor.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 19:23
|
|
Citaat: Ik dacht 20 miljoen pond. En dat dat ongeveer 30 miljoen euro was. Ik kan me vergissen hoor.
Citaat:
Live rates at 2009.03.23 18:24:09 UTC
1.00 GBP = 1.06860 EUR
United Kingdom Pounds Euro
1 GBP = 1.06860 EUR 1 EUR = 0.935808 GBP
De pond staat heel erg laag hoor . Dit is al een aantal maanden zo
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Ma 23 maa 2009 19:50
|
|
Citaat: Ik dacht 20 miljoen pond. En dat dat ongeveer 30 miljoen euro was. Ik kan me vergissen hoor.
Citaat:
Live rates at 2009.03.23 18:24:09 UTC
1.00 GBP = 1.06860 EUR
United Kingdom Pounds Euro
1 GBP = 1.06860 EUR 1 EUR = 0.935808 GBP
De pond staat heel erg laag hoor . Dit is al een aantal maanden zo
Mijn mobiel is ook al anderhalf jaar oud, vandaar!
20 x 1.06860 = € 21.372.000 miljoen
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Di 24 maa 2009 19:04
|
|
Citaat: Niemand die het in Madrid nog heeft over miskoop Klaas-Jan Huntelaar: el Cazador is hot en dat is niet voor niets. De nuchtere Achterhoeker kende weliswaar een wat stroeve start in de Spaanse hoofdstad, maar inmiddels is hij gerenommeerde goalgetters als Samuel Eto’o en Diego Forlán voorbij geschoten in de statistieken.
Voor het competitieduel van afgelopen zondag tegen Almería moest de Oranje-international de spitsen van Barcelona en Atlético Madrid nog voor zich dulden, maar na zijn twee doelpunten in de met 3-0 gewonnen wedstrijd is Huntelaar de speler in Spanje die het minste aantal minuten nodig heeft om tot zijn doelpunten te komen.
De Nederlandse spits van De Koninklijke speelde in totaal 679 minuten mee in de hoofdmacht, en wist in die tijd tot acht treffers te komen. Dat komt neer op een gemiddelde van een 85 minuten per gescoord doelpunt. Forlán (19 doelpunten in 1.940 minuten) heeft precies 102 minuten per treffer nodig, terwijl Eto’o (25 doelpunten in 2.180 minuten) ruim 87 minuten over één rake poging doet.
Met zijn overweldigende scoringsdrang van de voorbije weken heeft Huntelaar alle criticasters voorlopig de mond gesnoerd. In zijn eerste vijf wedstrijden, overigens voornamelijk invalbeurten, wist de oud-Ajacied niet één keer te scoren waarna hij al snel het predicaat ‘miskoop’ opgeplakt kreeg in de Spaanse media. In de afgelopen drie wedstrijden scoorde de aanvaller echter vijf maal.
Van Nistelrooij
De enige Nederlander die het beter deed van Huntelaar is collega-spits Ruud van Nistelrooij. De Brabander scoorde in zijn eerste elf optredens voor Real tien keer, zo becijferde Sport1. Wel had de toen net van Manchester United overgekomen aanvaller daar iets meer minuten (92 per treffer) voor nodig.
Bron:Voetbalzone
Leuk voor KJH, mooi om tezien dat hij daar nu ook op dreef is. Gaat het zeker maken in de top.
|
manoukberber
Forum berichten: 84
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 10:59
|
|
Echt een mongool die Juande Ramos.
Gaat hij Huntelaar voor de 3de keer op rij wisselen na 60 minuten.
Vind je het gek dat hij dan niet scoort..
pfff
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 11:13
|
|
Citaat: Echt een mongool die Juande Ramos.
pfff
Doe eens even normaal.
|
manoukberber
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 12:36
|
|
pfff
Doe eens even normaal.
Ik doe normaal, ik geef mijn mening.
|
$_Tim_$
Forum berichten: 158
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 14:23
|
|
pfff
Doe eens even normaal.
Ik doe normaal, ik geef mijn mening.
Dat kan je ook anders formuleren ik denk dat hij dat bedoelt
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 15:14
|
|
Wat is er in godsnaam mis mee? Mogen we niet meer een trainer van intelectuele achterstand betichten? We moeten hier niet de huisvrouwen clubje worden hoor!
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 15:37
|
|
Citaat: Wat is er in godsnaam mis mee? Mogen we niet meer een trainer van intelectuele achterstand betichten? We moeten hier niet de huisvrouwen clubje worden hoor!
Klopt :)
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 16:17
|
|
Welkom, ajaxaandetop!
|
manoukberber
|
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 21:39
|
|
Waar is Huntelaar mee bezig?
Hopeloos uit vorm, laatste 6 wedstrijden niet gescoord.. pff...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 4 mei 2009 19:27
|
|
Citaat: Huntelaar: Klap hard aangekomen
Bron: De Telegraaf
Real Madrid werd afgelopen zaterdag in het eigen Bernabeu door aartsrivaal Barcelona met 2-6 vernederd. Bij de Koninklijke is van een duidelijke visie momenteel absoluut geen sprake. Zo telde de ploeg in de Spaanse topper slechts drie Spanjaarden, van wie er twee (Casillas en Raul) door de club zelf zijn opgeleid.
Verder lijken vooral de Nederlanders slachtoffer van het zwalkende beleid te worden. Tegen Barcelona stond alleen Arjen Robben in de basis en vielen Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar in, terwijl Royston Drenthe de hele wedstrijd op de bank bleef en de geblesseerden Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooy vanaf de tribune toekeken.
Huntelaar: "Deze klap is flink aangekomen. Helemaal omdat we een ongeslagen reeks van zeventien overwinningen en één gelijkspel erop hadden zitten. Daarom dachten we ook kans te hebben. Dat dacht ik persoonlijk helemaal toen de trainer bij de 2-3 riep dat ik in moest vallen. Maar voordat ik in het veld stond, stond het alweer 2-4 en was de geest uit de wedstrijd. Helaas.”
|