Auteur
|
Bericht
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 09:30
|
|
'Huntelaar wil na 67 dagen alweer vertrekken'
Geschreven op maandag, 9 februari om 09:01
De Spaanse sportkrant AS pakt maandag met een verrassende kop uit. Volgens het medium, dat eerder dit seizoen al uitpakte met de vermeende onvrede binnen Real Madrid over het rendement van Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, heeft de spits na ruim twee maanden al schoon genoeg van zijn reserverol onder Juande Ramos.
Huntelaar kon na zijn overgang naar het Santiago Bernabéu zijn geluk niet op, maar de oud-Ajacied komt tot dusver amper in de plannen van Ramos voor. De Oranje-international kwam in vijf wedstrijden maar 151 speelminuten in actie, zat zaterdag tegen Racing Santander (1-0 winst) negentig minuten op de bank en is bovendien tot zijn teleurstelling niet ingeschreven voor het tweede deel van de Champions League.
Volgens AS heeft Huntelaar aan zijn directe omgeving laten weten dat hij 67 dagen na zijn presentatie al bij Los Merengues wil vertrekken. "Ik kan niet meer tegen deze situatie. Ik ben niet eens ingeschreven in de Champions League en speel niet of nauwelijks in de competitie. Trainer Ramos heeft geen vertrouwen in mij. Ik wil vertrekken. Ik houd deze situatie niet langer vol."
Huntelaar liet vorige week op zijn eerste persconferentie weten dat hij nog jaren in het maagdelijke wit hoopte te spelen. "Real Madrid is de grootste en beste club ter wereld en ik zal hard mijn best moeten doen om een basisplaats te bemachtigen." Wel was hij verrast over het feit dat de club maar één nieuwe speler mocht inschrijven voor het kampioenenbal. "Daar kwam ik eigenlijk pas na mijn transfer naar Real achter."
Volgens AS heeft Huntelaar reeds zijn zaakwaarnemer Arnold Oosteweld , echte naam Arnold Oosterveer, ingeschakeld om met het bestuur om de tafel te gaan indien de situatie geen verandering ondergaat. In de aanval genieten aanvoerder Raúl, die op het punt staat om een clubrecord te breken, en de Argentijn Gonzalo Higuaín, die met dertien doelpunten clubtopscorer is, de voorkeur van Ramos.
Bron: Voetbalzone
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 09:42
|
|
Zit het net te lezen op voetbalzone. Ik geloof niet dat Huntelaar dit zo gezegd heeft. En die krant is een echte roddelkrant. Soort telegraaf van Spanje. Maar als het wel zo is dan zal die snel daar weg moeten. Want dit is niet goed voor een voetballer.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 15:47
|
|
Onzin. Huntelaar is uiterst sympathiek en heeft dit nooit gezegd. Huntelaar is zo professioneel en een geweldig persoon, onmogelijk. Verder zou ik hem tcoh graag terugzien, dan kunnen we nog om plek 2 strijden.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 17:04
|
|
Pablo, helemaal gelijk!
Citaat: Dat is best wel vreemd'', stelde de spits nuchter. ,,Want ik heb met geen journalist gesproken. Maar het lijkt mij duidelijk dat ik liever langer dan een kwartiertje per week wil voetballen. Dan verklap ik geen geheim.''
[size=75">Klaas-Jan Huntelaar wordt in de Arena ondervraagd over de affaire-AS, de krant die maandag meldde dat hij alweer weg wil uit Madrid. FOTO ANP[/size">
Op aandringen van trainer Bernd Schuster verhuisde de spits vorige maand voor zo'n 27 miljoen euro van Ajax naar de kampioen van Spanje. De aanvaller was nog maar net gepresenteerd in Madrid, of de Duitse oefenmeester moest plaatsmaken voor Juande Ramos. De Spaanse coach gunde Huntelaar in de laatste zeven competitiewedstrijden slechts 151 speelminuten. Zaterdag tegen Racing Santander moest hij zelfs de hele wedstrijd toekijken.
,,Leuk is anders, maar Real Madrid heeft de laatste zeven duels wel gewonnen. Raul, toch een clubicoon, functioneert prima in de spits. Ik moet gewoon geduld hebben en op mijn kans wachten. Hoe moeilijk dat ook is. Uiteraard wil ik nu niet weg bij Real Madrid. Ik ga ook niet zeggen dat ik in de zomer naar een andere club wil, als ik ook de komende maanden nauwelijks aan voetballen toekom. Maar ik hoop wel op meer speeltijd.''
Huntelaar kan zich dit seizoen niet meer in de Champions League onderscheiden. Real Madrid mocht van de UEFA nog maar één nieuwe speler voor het prestigieuze bekertoernooi voor clubteams inschrijven. Trainer Ramos gaf de voorkeur aan middenvelder Lassana Diarra. ,,Dat was ook een flinke tegenvaller,’’ bekent Huntelaar. ,,Maar de club wilde het liefst mij en Diarra inschrijven. Dat mocht echter niet. En regels zijn helaas regels.’’
Bert van Marwijk is tot nu toe erg tevreden over de prestaties van Huntelaar in het Nederlands elftal, die in achttien interlands al tien keer doel trof. ,,Maar ik heb ook gehoord dat de bondscoach vindt dat ik meer moet spelen. Geloof me, ik wíl ook meer spelen en ik wil natuurlijk ook bij het Nederlands elftal blijven,’’ aldus de centrumspits die bij Oranje moet concurreren met Dirk Kuijt en Robin van Persie.
Spijt van zijn overgang naar Real Madrid heeft hij nog niet. ,,Spijt is een groot woord,’’ zegt de spits die bij Ajax onder Marco van Basten altijd eerste keus was. ,,Ik volg Ajax nog op de voet. Het is echt erg dat het de laatste weken zo slecht gaat. Ik moet me echter concentreren op de kansen die ik bij Real Madrid krijg. Ook al zijn het nu maar vaak invalbeurten van vijftien minuten.’’
Ad.nl
|
Paultje99
Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 10:58
|
|
Citaat: Wenger ziet wel brood in Huntelaar
Arsenal wil Klaas-Jan Huntelaar weglokken vanaf de bank van Real Madrid. Dat meldt het Spaanse Marca. Trainer Arsene Wenger is volgens de krant zeer gecharmeerd van de voormalig Ajacied.
Huntelaar zou al op het lijstje van de Londenaren hebben gepronkt in zijn Ajax-periode. Afgelopen winter koos hij echter voor een vertrek naar Real Madrid, alwaar hij zijn wedstrijden vooralsnog op de reservebank doorbrengt.
Desondanks houdt Huntelaar vertrouwen in een glansrijke toekomst bij De Koninklijke, zo zei hij eerder deze week. "Ik moet gewoon geduld hebben en op mijn kans wachten. Hoe moeilijk dat ook is. Uiteraard wil ik nu niet weg bij Real Madrid. Ik ga ook niet zeggen dat ik in de zomer naar een andere club wil, als ik ook de komende maanden nauwelijks aan voetballen toekom. Maar ik hoop wel op meer speeltijd", aldus Huntelaar.
Marca
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 12:17
|
|
Arsenal wil Klaas-Jan Huntelaar weglokken vanaf de bank van Real Madrid. Dat meldt het Spaanse Marca. Trainer Arsene Wenger is volgens de krant zeer gecharmeerd van de voormalig Ajacied.
Huntelaar zou al op het lijstje van de Londenaren hebben gepronkt in zijn Ajax-periode. Afgelopen winter koos hij echter voor een vertrek naar Real Madrid, alwaar hij zijn wedstrijden vooralsnog op de reservebank doorbrengt.
Desondanks houdt Huntelaar vertrouwen in een glansrijke toekomst bij De Koninklijke, zo zei hij eerder deze week. "Ik moet gewoon geduld hebben en op mijn kans wachten. Hoe moeilijk dat ook is. Uiteraard wil ik nu niet weg bij Real Madrid. Ik ga ook niet zeggen dat ik in de zomer naar een andere club wil, als ik ook de komende maanden nauwelijks aan voetballen toekom. Maar ik hoop wel op meer speeltijd", aldus Huntelaar.
Marca
Daar staan:
Van persie
Adebayor
Benther
Ook in de spits, ik denk dat hij beter kan blijven
|
Paultje99
Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 12:28
|
|
Marca
Daar staan:
Van persie
Adebayor
Benther
Ook in de spits, ik denk dat hij beter kan blijven
Vergeet niet:
Vela
Eduardo
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 13 feb 2009 14:16
|
|
De concurrentie is bij Arsenal hoe dan ook minder groot. Het zou wel een stapje omlaag betekenen, maar waarschijnlijk is dat wel beter voor Huntelaar. Al lijkt het voetbal van Arsenal me niet het meest geschikt voor Klaas-Jan.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 13:53
|
|
Arsenal heeft hem eigenlijk nodig, maar eigenlijk ook niet. Een echte afmaker missen ze bij hun spel, maar Klaas kan nooit zo mooi meevoetballen als dat nu gebeurt.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 14:25
|
|
Is Duitsland niet iets voor hem?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 17:35
|
|
Voor het Duitse voetbal mist Huntelaar de diepgang. Die jongen had gewoon naar Italie moeten gaan.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 17:41
|
|
Citaat: Voor het Duitse voetbal mist Huntelaar de diepgang. Die jongen had gewoon naar Italie moeten gaan.
Inderdaad Bertje. Mij lijkt Huntelaar een ideale spits voor Juve, AS Roma of Fiorentina.
De clubs uit Milaan lijken mij te hoog gegrepen voor hem.
|
michiel
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 17:47
|
|
Huntelaar heeft zojuist zijn eerste doelpunt gescoord voor Real. Hij zette de Madrilenen op 2-0 bij Sporting Gijon.
De voormalig Ajacied staat in de basis.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 17:55
|
|
Citaat: Huntelaar heeft zojuist zijn eerste doelpunt gescoord voor Real. Hij zette de Madrilenen op 2-0 bij Sporting Gijon.
De voormalig Ajacied staat in de basis. Mooi dat hij het dan kan belonen met een doelpunt:) iemand een link naar het doelpunt?
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 19:00
|
|
Ik heb hem live gezien. Hij ging alleen naar de keeper, nadat Higuain hem doorkopte. Toen kwam hij oog in oog met keeper en rondde hij het uiterst beheerst af. Prima goal van Klaas-Jan. Verder scoorde hij nog met het hoofd na een voorzet van Sergio Ramos, maar die werd afgekeurd wegens buitenspel.
|
svvenn
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 19:44
|
|
Citaat: Ik heb hem live gezien. Hij ging alleen naar de keeper, nadat Higuain hem doorkopte. Toen kwam hij oog in oog met keeper en rondde hij het uiterst beheerst af. Prima goal van Klaas-Jan. Verder scoorde hij nog met het hoofd na een voorzet van Sergio Ramos, maar die werd afgekeurd wegens buitenspel. dank je, ik las trouwens dat het tweede doelpunt geen buitenspel was, zonde!
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 19:45
|
|
Citaat: Huntelaar heeft zojuist zijn eerste doelpunt gescoord voor Real. Hij zette de Madrilenen op 2-0 bij Sporting Gijon.
De voormalig Ajacied staat in de basis. Mooi dat hij het dan kan belonen met een doelpunt:) iemand een link naar het doelpunt?
Dit zou hem moeten zijn Svvenn........http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=24970&page=1
|
svvenn
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 20:43
|
|
Dit zou hem moeten zijn Svvenn........http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=24970&page=1
Dankje :) maakt ie netjes af, niets speciaals, maar wel goed voor het vertrouwen!
|
iamsterdam
Forum berichten: 305
|
Geplaatst: Zo 15 feb 2009 20:46
|
|
Leuk voor hem.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 20:34
|
|
Klaas-Jan Huntelaar nu op Ned 3 bij Holland sport.
|
Martinho
Forum berichten: 45
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 20:19
|
|
Klaas Jan heeft zojuist na een klein kwartier de 2-0 gemaakt tegen Real Betis, uit een voorzet van ¿sneijder? werkte Ricardo de bal weg, en scoorde Huntelaar uit een volley
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 20:20
|
|
Na een zeven minuten heeft Higuain Real op een voorsprong gezet thuis tegen Betis. Na een kwartier maakte Klaas er 2-0 van. Huntelaar !!
Drieeeeeee nulll KLLAASSS JAAN HUNTELAAR!!!
|
Martinho
Forum berichten: 45
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 20:25
|
|
Na 24 minuten maakt Huntelaar alweer 3-0:
Uit een voorzet van Ramos kopte KJH op de paal, en kon in de rebound hem makkelijk intikken
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 20:26
|
|
Mooi voor Huntelaar dat die ook bij Real gaat scoren
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 20:31
|
|
Hadden we daar aan getwijfeld dan ? Huntelaar scoort overal!
|