Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:32
|
|
Hij wil zich graag bewijzen inderdaad. Ik vind hem het niet onaardig doen.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:33
|
|
Schitterende goal van Robben zeg.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:35
|
|
Mooi beeld hoor.
Lassana Diarra heeft Lass op zijn rug. Ik had gedacht L.Diarra.
Klaas... komop zeg.
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:41
|
|
Godsamme wat een kans van Huntelaar. Zal wel de zenuwen zijn, want meestal maakt hij deze kansen gewoon.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:42
|
|
Daar had hij bijna gescoord.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:45
|
|
Citaat: Godsamme wat een kans van Huntelaar. Zal wel de zenuwen zijn, want meestal maakt hij deze kansen gewoon.
Nou dat hoop ik dan maar.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 17:49
|
|
Rust. Robben speelt grandioos, als hij fit is is hij niet af te stoppen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 20:01
|
|
Foto's van het debuut van Huntelaar bij Real.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 20:18
|
|
Citaat: Godsamme wat een kans van Huntelaar. Zal wel de zenuwen zijn, want meestal maakt hij deze kansen gewoon.
Zo makkelijk was hij nou ook weer niet. Hij controleerde hem goed, maar de keeper reageerde zeer attent. Hij had hem beter niet kunnen laten stuiteren, want de bal viel een beetje dood. Jammer van zijn debuut dat hij geen goaltje kan meepikken, maar dat komt wel.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 20:19
|
|
In de eerste wedstrijden van Huntelaar bij Ajax scoorde hij ook niet. Het zegt me dus vrij weinig. Real Madrid heeft wel een ploeg die qua chaotisme te vergelijken valt met Ajax. Wat een zooitje.
Leuk je weer te zien, Pablo. We praten wel even bij via msn.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 20:23
|
|
Zo makkelijk was hij nou ook weer niet. Hij controleerde hem goed, maar de keeper reageerde zeer attent. Hij had hem beter niet kunnen laten stuiteren, want de bal viel een beetje dood. Jammer van zijn debuut dat hij geen goaltje kan meepikken, maar dat komt wel.
Komop hij schoot hem met binnenkant voet ? als je deze gewoon kei hard op goal schiet zit hij 99,9 op de 100 keer. En natuurlijk was het ook spanning. Verder heb ik wel vertrouwen in hem bij real.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 20:28
|
|
Op het moment dat Huntelaar die bal kon nemen was de keeper echt al ontzettend dichtbij. Er was geen tijd om vol uit te halen.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 20:29
|
|
Citaat: Op het moment dat Huntelaar die bal kon nemen was de keeper echt al ontzettend dichtbij. Er was geen tijd om vol uit te halen.
Daarvoor zou ik het terug moeten zien. maar ik dacht wel dat hij genoeg tijd had. Hij liet hem zelf nog een keer dutsen.
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 21:02
|
|
Hij had ook gewoon in de verre hoek kunnen koppen, maar ok. Keeper reageerde inderdaad goed.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 21:07
|
|
Die bal ging volgens mij ook richting de verre hoek. Hij kwam tegen de uitgestoken hand van de keeper aan.
Je hebt overigens weer PM, Para.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 17:20
|
|
Citaat: In de eerste wedstrijden van Huntelaar bij Ajax scoorde hij ook niet. Het zegt me dus vrij weinig. Real Madrid heeft wel een ploeg die qua chaotisme te vergelijken valt met Ajax. Wat een zooitje.
Leuk je weer te zien, Pablo. We praten wel even bij via msn.
Wie ben jij ? Ik ben eventjes afwezig geweest, maar had zijn redenen.
Ik vond trouwens nog steeds dat Huntelaar vrijwel alles goed deed, behalve de bal te laten stuiteren. Hij viel toen dood, helaas. Verder moet je zo'n bal ook met binnenkant voet pakken vind ik, dan plaats je hem gewoon langs de keeper en dan kassa. Dat viel nu helaas niet goed uit. Komt goed met Klaas. . Robben fit is trouwens wel grandioos!!
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 17:51
|
|
Enganche is Thomas, Pablo.
De actie was inderdaad goed, maar hij had hem op een iets andere manier in moeten schieten. Ik snap het wel, hij telde hem waarschijnlijk al en dat zou een mooie eerste treffer zijn. Robben was inderdaad niet af te stoppen gisteren. Een geweldige speler.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 5 jan 2009 17:54
|
|
Oh, hahaha! Kun je je naam veranderen voortaan ja? Nouja, dan spreek ik je wel op msn Thomas . Denk dat ik het onderwerp wel weet
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 00:43
|
|
Citaat: Hunter: Ík heb Feyenoord afgezegd
MADRID - Klaas-Jan Huntelaar is verbaasd over uitspraken van oud-Feyenoord-directeur Chris Woerts. Die stelde in VI dat Huntelaar in zijn Heerenveen-tijd een transfer naar Feyenoord had verkozen boven een overstap naar Ajax.
Omdat Feyenoord geen geld in kas had, zou de spits alsnog voor de stap naar Amsterdam hebben gekozen.
,,Ik las het en het is grote onzin wat Woerts beweert,’’ stelde Huntelaar gisteren in Madrid.
,,Ik heb nota bene zélf toenmalig Feyenoord-trainer Erwin Koeman gebeld dat ik niet op hun interesse in zou gaan. Ondanks dat ik met Koeman een goede band had vanuit onze gezamenlijke PSV-tijd. Ik heb destijds met alle clubs gesproken die interesse toonden, maar ik wist al snel dat ik naar Ajax wilde.’’
AD.nl
Wat is die Woerts zielig, zeg.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 02:36
|
|
Citaat:
Dat teneerste maar ook even goed en duidelijk dat Huntelaar zegt hoe het was. Zo voorkom je gezeik.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:43
|
|
Citaat:
Dat teneerste maar ook even goed en duidelijk dat Huntelaar zegt hoe het was. Zo voorkom je gezeik.
Zo is het maar net "Lute" zo`n lulverhaal van zo`n kakkerlak doet toch afbreuk aan je Ajacied zijn.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:45
|
|
Citaat:
Zo is het maar net "Lute" zo`n lulverhaal van zo`n kakkerlak doet toch afbreuk aan je Ajacied zijn.
Zo is het maar net en dan nog van een kakkerlak die uitgekakt wordt door zijn ''eigen'' volk.
Er heerst hier trouwens een kakkerlakken plaag. Die dingen kun je toch eten? Werkelijk s'avonds honderden.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:55
|
|
Citaat:
Zo is het maar net en dan nog van een kakkerlak die uitgekakt wordt door zijn ''eigen'' volk.
Er heerst hier trouwens een kakkerlakken plaag. Die dingen kun je toch eten? Werkelijk s'avonds honderden.
Ik heb dat ooit ook in Memphis meegemaakt. Tropisch warm en regelmatig regen buien, dan schieten ze als paddestoelen uit de grond en als je er een kapot wil slaan lijken ze wel van staal.
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 19:57
|
|
Citaat:
Ik heb dat ooit ook in Memphis meegemaakt. Tropisch warm en regelmatig regen buien, dan schieten ze als paddestoelen uit de grond en als je er een kapot wil slaan lijken ze wel van staal.
Ben paar keer in Memphis geweest, jajaja Ad, Graceland. Prachtig.
Ga zwemmen nu. Ciao.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 6 jan 2009 20:01
|
|
Citaat:
Ben paar keer in Memphis geweest, jajaja Ad, Graceland. Prachtig.
Ga zwemmen nu. Ciao.
Veel plezier maatje.
|