Auteur
|
Bericht
|
Jobo
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 14:45
|
|
Is al jaren zo die geruchten. Het blijft ook steeds bij geruchten. Ik denk dat die topclubs wachten op zijn transfervrije status. Ze durven de gok niet aan voor zo een groot bedrag.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 15:00
|
|
Gok? Natuurlijk durven ze die 'gok' wel aan. Huntelaar is een goaltjesdief. Die gaat van de zomer weg. AJAX wil nog geld vangen, Huntelaar is er ook klaar voor en de clubs staan voor hem in de rij.
|
Jobo
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 17:12
|
|
Het is een gok. Ik durf niet met alle zekerheid te zeggen dat Huntelaar zal slagen in een grote competitie. Tegen de echt goede verdedigers in de eredivisie heeft hij het toch niet bepaald waar kunnen maken. Alex en Douglas waren toch steeds een maatje te groot.
Als club het geen gok vonden dan hadden ze wel in de afgelopen zomer concrete interesse getoond.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 17:15
|
|
Er was, volgens mij, ook concrete belangstelling. Oa van Manchester City die een enorm bedrag wilden neerleggen.
|
Jobo
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 19:16
|
|
Ik heb het over de grote clubs. Arsenal, MAnchester united, Barcelona, Real madrid, Ac milan, enz.
Ik weet dat Manchester city nu veel geld heeft, maar ik vind het geen topclub zoals dat rijtje welke ik net opnoemde.
Hoe concreet Manchester city was valt ook te betwijfelen. Ajax jokt wel vaker om in een goed daglicht te komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 19:24
|
|
Ja, zo kun je alles wegschuiven. Chelsea was een paar geleden ook geen topclub. Moet je nu zien waar ze staan. Manchester City heeft nog meer poen ook. Ook die enquete in Marca zegt wel iets.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 16:18
|
|
Ik bedenk me net pas dat Huntelaar weleens zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld voor Ajax
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 17:58
|
|
Dat zal wel meevallen.Huntelaar wil kampioen worden bij Ajax en zal niet zo snel weg gaan bij Ajax in de winterstop.Het zou mijn niet verbazen als Ajax geen goede spits weet te vinden in de zomer dat Ajax hem aan zijn contract houdt en volgend seizoen ook nog voor Ajax speelt.De grote clubs zullen ook niet in de zomer de volle pond gaan betalen voor Huntelaar en wachten dan nog liever een seizoen om hem dan gratis af te halen.Voor Ajax zou dat ook niet slecht want dan zijn Bodul en Castillion ook weer twee jaar ouder en beter.
|
yk_93
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 20:14
|
|
Citaat: Dat zal wel meevallen.Huntelaar wil kampioen worden bij Ajax en zal niet zo snel weg gaan bij Ajax in de winterstop.Het zou mijn niet verbazen als Ajax geen goede spits weet te vinden in de zomer dat Ajax hem aan zijn contract houdt en volgend seizoen ook nog voor Ajax speelt.De grote clubs zullen ook niet in de zomer de volle pond gaan betalen voor Huntelaar en wachten dan nog liever een seizoen om hem dan gratis af te halen.Voor Ajax zou dat ook niet slecht want dan zijn Bodul en Castillion ook weer twee jaar ouder en beter.
Dus jij wilt liever dat Huntelaar nog 2seizoenen blijft en daarna gratis de deur uitloopt? Ik hoop dat hij voor nog een jaar bij tekent en dan in de zomer (nadat wij kampioen zijn geworden) verkast naar een topclub. Dan zijn we toch eventjes 30miljoen rijker...
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 20:16
|
|
Citaat: Dat zal wel meevallen.Huntelaar wil kampioen worden bij Ajax en zal niet zo snel weg gaan bij Ajax in de winterstop.Het zou mijn niet verbazen als Ajax geen goede spits weet te vinden in de zomer dat Ajax hem aan zijn contract houdt en volgend seizoen ook nog voor Ajax speelt.De grote clubs zullen ook niet in de zomer de volle pond gaan betalen voor Huntelaar en wachten dan nog liever een seizoen om hem dan gratis af te halen.Voor Ajax zou dat ook niet slecht want dan zijn Bodul en Castillion ook weer twee jaar ouder en beter.
Dus jij wilt liever dat Huntelaar nog 2seizoenen blijft en daarna gratis de deur uitloopt? Ik hoop dat hij voor nog een jaar bij tekent en dan in de zomer (nadat wij kampioen zijn geworden) verkast naar een topclub. Dan zijn we toch eventjes 30miljoen rijker...En 30 doelpuntjes per seizoen armer. Ik snap dat mensen graag geld voor Huntelaar zien, maar dan moet je ook een goede vervanger zien te vinden. En die loopt je niet zomaar even tegen het lijf. Bovendien is het haast ondenkbaar dat Huntelaar zijn contract verlengt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 20:20
|
|
Ik weet het niet, TvP. Vorig seizoen waren Sulejmani en Cvitanich er nog niet. Hopen dat Suarez nog een jaartje blijft en dan hebben we een betere voorhoede dan met Huntelaar in de spits. Veel bewegelijker en onvoorspelbaarder.
|
yk_93
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 20:21
|
|
Dus jij wilt liever dat Huntelaar nog 2seizoenen blijft en daarna gratis de deur uitloopt? Ik hoop dat hij voor nog een jaar bij tekent en dan in de zomer (nadat wij kampioen zijn geworden) verkast naar een topclub. Dan zijn we toch eventjes 30miljoen rijker...En 30 doelpuntjes per seizoen armer. Ik snap dat mensen graag geld voor Huntelaar zien, maar dan moet je ook een goede vervanger zien te vinden. En die loopt je niet zomaar even tegen het lijf. Bovendien is het haast ondenkbaar dat Huntelaar zijn contract verlengt.
Ik weet zeker dat Ajax hem niet voor niks de deur uit laat lopen. Je loopt inderdaad aardig wat doelpunten mist. Maar als je en goede vervanger haalt en die maakt er 20 vind ik ook best. En waarschijnlijk krijgt suarez dan meer vrijheid. Dat zie je nu ook. Suarez moet voor doelpunten zorgen. Dus Suarez gaat ook meer scoren als Huntelaar weg is.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Ma 17 nov 2008 21:36
|
|
Inderdaad ! Als Suarez zo blijft spelen dan mis je Huntelaar niet. Maar Suarez krijgt ook zijn mindere periode een keer. Maar ze moeten of Huntelaar's contract verlengen of hem verkopen. Volgend jaar krijg je er niet veel meer voor. Dat zou zonde zijn.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 12:31
|
|
Totaal onverwachts schijnt Huntelaar vandaag alweer op de trainingsvelden te zijn geweest. Hij beperkte zich weliswaar tot rechtuitgaande loop-oefeningen, maar hij lijkt veel eerder terug te komen dan verwacht.
Hij raakte op 9 november geblesseerd en kan nu dus alweer voorzichtig trainen. Dus wellicht is ook hij er over een week er weer bij?
bron AS
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 12:34
|
|
Ik heb het ook gelezen Maurice, maar ik kan het me nauwelijks voorstellen.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 12:37
|
|
Opzich is het bovenste gedeelte van AS redelijk betrouwbaar Ad, maar ik denk inderdaad dat we beter even kunnen wachten op Ajax.nl, VI of sportweek.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 13:23
|
|
Wat zou dat een superopluchting zijn die we kunnen gebruiken zeg Dan is onze voorhoede compleet en zie ik niet veel ploegen ons verslaan. Als hij over 2 al kan spelen, teken ik direct voor. Zoiezo hoop je altijd dat het meevalt, maar als hij maar klaar is voor Slavia Praag vind ik het best.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 13:25
|
|
Vergeet het maar mensen, Maxwell was ook redelijk snel weer op het trainingsveld te vinden maar dat hoeft allemaal niks te zeggen. Naar verwachting is Huntelaar 'gewoon' weer inzetbaar na de winterstop en dat vind ik al een meevaller naar Ajax maatstaven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 13:27
|
|
Lijkt me sterk. Ook zonder Huntelaar moeten we kunnen winnen van de teams waar AJAX nog tegen moet spelen voor de winterstop (uitz. Az en Hsv)
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 13:37
|
|
Op de site van de Telegraaf staat het volgende:
Citaat: Huntelaar sneller terug dan verwacht
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar staat weer op het trainingsveld bij Ajax. De spits kampt met een zware enkelblessure en zou zeker zes weken uitgeschakeld zijn, maar hij is al gestart met looptraining.
Klaas-Jan Huntelaar scheurt zijn enkelband tegen Sparta. Foto: ANP "Het ging redelijk, al voel ik nog wel wat", gaf Huntelaar als commentaar na de looptraining. "Ik heb alleen rechtuit gelopen, wenden en keren kan ik nog niet."
Huntelaar scheurde zijn enkelband tijdens de competitiewedstrijd tegen Sparta op 9 november jongstleden. Hij hoorde de diagnose van zes tot acht weken uitschakeling aan, maar blijkt sneller terug dan verwacht.
Een andere meevaller bij Ajax was dat aanvaller Dario Cvitanich weer meetrainde met de groep. Hij kampte met een hamstringblessure.
De zon schijnt weer een beetje boven de Arena, jongens.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 15:52
|
|
Ja, maar zoals hij al zegt..
Alleen recht op lopen..
Ik denk dat het toch nog tot de winterstop gaat duren..
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 16:04
|
|
Citaat: Op de site van de Telegraaf staat het volgende:
Citaat: Huntelaar sneller terug dan verwacht
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar staat weer op het trainingsveld bij Ajax. De spits kampt met een zware enkelblessure en zou zeker zes weken uitgeschakeld zijn, maar hij is al gestart met looptraining.
Klaas-Jan Huntelaar scheurt zijn enkelband tegen Sparta. Foto: ANP "Het ging redelijk, al voel ik nog wel wat", gaf Huntelaar als commentaar na de looptraining. "Ik heb alleen rechtuit gelopen, wenden en keren kan ik nog niet."
Huntelaar scheurde zijn enkelband tijdens de competitiewedstrijd tegen Sparta op 9 november jongstleden. Hij hoorde de diagnose van zes tot acht weken uitschakeling aan, maar blijkt sneller terug dan verwacht.
Een andere meevaller bij Ajax was dat aanvaller Dario Cvitanich weer meetrainde met de groep. Hij kampte met een hamstringblessure.
De zon schijnt weer een beetje boven de Arena, jongens.
En ik ben er verdomd blij mee Thomas.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 18:46
|
|
Als dit waar is... geweldig!! Mijn hele dag is plotseling weer goed!! We kunnen hem zeker wel goed gebruiken..
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 18:49
|
|
Anders ik wel Ad. Met hem erbij is de voorhoede compleet. Hij killt de passes van Suarez en Sulejmani en elke verdediging komt altijd 2 man tekort tegen deze aanval.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 21 nov 2008 18:56
|
|
Niet om het een of ander maar dit betekend echt niet dat Huntelaar nu veel eerder terug zal zijn. Ik denk dat hij niet zal spelen voor de winterstop maar misschien zal hij wel eerder mee kunnen trainen. Hij kan misschien vooruit lopen maar dat is een zeer eind weg van daadwerkelijk mee doen. Tot hij terug is zullen we in ieder geval wel kunnen genieten van Cvitanich en Sarpong. Beide zullen wat extra's brengen voor Ajax zeker nu er nog steeds allerlei blessures zijn.
|