Auteur
|
Bericht
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 21:35
|
|
Citaat: Je bedoelt die andere jongen die geblesseerd is?
Welkom, trouwens! Zou je in het vervolg op hoofdletters en interpunctie willen letten?
Ehm, nja die Armeen uit het 2e. Volgens mij was hij fit. Ken ernaast zitten.
Dankje.
(Wat bedoel je met "hoofdletters & interpunctie eigenlijk?)
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 21:40
|
|
Citaat: Je bedoelt die andere jongen die geblesseerd is?
Welkom, trouwens! Zou je in het vervolg op hoofdletters en interpunctie willen letten? Die trouwens niet meer geblesseerd is!
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 22:37
|
|
Ik zie Bodul bij de selectie gehaalt worden.Als het goed is die afglopen week weer begonnen trainen met Jong Ajax en zal misschien morgen weer mee voetballen met Jong Ajax.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 22:59
|
|
Citaat: Ik zie Bodul bij de selectie gehaalt worden.Als het goed is die afglopen week weer begonnen trainen met Jong Ajax en zal misschien morgen weer mee voetballen met Jong Ajax. Als dat echt zo is dan mag Marco hem van mij na de wedstrijd van morgen wel mee laten trainen bij het eerste. Misschien licht Huntelaar er wel helemaal niet lang uit maar Marco moet het zekere voor het onzekere nemen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 9 nov 2008 23:03
|
|
Citaat: Darko Bodul zit vanavond pas voor het eerst weer op de bank bij Jong Ajax. Deze spits revalideerde de afgelopen zes weken van gescheurde enkelbanden. Bodul is een 18-jarige Kroaat die Ajax deze zomer transfervrij wegplukte bij SC Heerenveen, dat naar verluidt was vergeten tijdig een optie op het talent te lichten. Tot zijn blessure maakte de lange aanvaller die zichzelf graag spiegelt aan Zlatan Ibrahimovic, bij Jong Ajax indruk als vaardige en balvaste spits die ook nog scoorde. Tegen het tweede van AZ maakte hij onder meer een hattrick.
,,Bodul is een jongen met potentie,’’ sprak ook Van Basten zondag. ,,Als alles normaal verloopt roep je hem nog niet op voor het eerste, maar de situatie kan nu zo worden dat je niets moet uitsluiten.’’
De vijfde pure centrumspits in lijn is Geoffrey Castillion. Ook talentvol, maar pas een eerstejaars A-junior.
Een ander scenario is dat Ajax ter vervanging van Huntelaar kiest voor een iets andere speelwijze. Van Basten kan ervoor kiezen om Luis Suárez centraal voorin te zetten, met de nodige vrijheid om zich al rommelend een weg naar het doel te banen. Of hij kiest voor middenvelder Evander Sno als targetman, omringd door bijsluitende mensen vanaf het middenveld.
Sportwereld.nl
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 09:16
|
|
Citaat: Van Basten denkt aan Bodul
maandag 10 november, door AA, Amsterdam, 09:07u, AD
Het blessureleed in de voorhoede van Ajax noopt Marco van Basten mogelijk om Darko Bodul naar de A-selectie over te hevelen. De achttienjarige aanvaller van de beloften van de Amsterdammers moet de hoofdtrainer voorlopig uitkomst bieden, indien blijkt dat de geblesseerde Klaas-Jan Huntelaar voorlopig niet beschikbaar is.
Kort voor rust in het duel met Sparta Rotterdam verstapte Huntelaar zich in een duel met Spartaan Krisztián Vermes. De Ajacied moest zich laten vervangen met een pijnlijke linkerenkel. Een MRI-scan moet duidelijkheid verschaffen over de ernst van de kwetsuur, die hem mogelijk enige weken aan de kant houdt.
Op de positie van centrumspits heerst momenteel een vloek. Dario Cvitanich, gekocht als eerste vervanger van Huntelaar, staat nog weken buitenspel met een gescheurde hamstring, terwijl Miralem Sulejmani revaliderend is van een soortgelijke blessure. "Bodul is een jongen met potentie", zo citeert AD/Sportwereld de voormalig bondscoach. "Als alles normaal verloopt roep je hem nog niet op voor het eerste, maar de situatie kan nu zo worden dat je niets moet uitsluiten."
Bodul zit maandagavond tegen de beloften van PSV pas voor het eerst weer op de bank bij Jong Ajax. De Bosnische aanvaller met een Oostenrijks paspoort revalideerde de afgelopen zes weken van gescheurde enkelbanden. Bodul kwam afgelopen zomer transfervrij over van SC Heerenveen, waar hij vier jaar lang in de jeugd speelde.
ajaxshowtime.com
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 14:52
|
|
Citaat: Huntelaar scheurt voorste enkelband
Amsterdam, 10 nov 2008
Klaas Jan Huntelaar heeft in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam (5-2) de voorste enkelband van zijn linkervoet volledig afgescheurd. Huntelaar is minstens zes weken uitgeschakeld.
De ernst van de blessure werd duidelijk uit de MRI-scan die maandag in het ziekenhuis werd uitgevoerd.
Tegen Sparta moest Huntelaar zich in de 38ste minuut laten vervangen. Evander Sno kwam voor hem in het veld.
Ajax.nl
Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 14:58
|
|
Niet alleen dit seizoen.
Ik word er wel een beetje moe en verdrietig van. Ik kijk telkens uit naar dit team (Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Enoh, Aissati, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Sulejmani.), maar het blijft maar puzzelen. Om niet goed van te worden.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 15:02
|
|
Dit is wel balen hoor!!!
Ja 343, ik wacht er ook op precies de zelfde team, maar ik heb het gevoel dat we dat maar heel weinig zullen zien dit jaar.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 15:06
|
|
Jeeeemig, nu gaan we een hele moeilijke periode tegemoet. Ik ga voor resultaatvoetbal en schoonheid laat maar achterwege!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 17:41
|
|
Klote, dit is echt niet normaal meer. Het kan haast niet dat het pech is dat er zoveel blessures zijn.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 18:06
|
|
Citaat: Klote, dit is echt niet normaal meer. Het kan haast niet dat het pech is dat er zoveel blessures zijn.
Het veld? De blessure van Cvitanich en Huntelaar komt beide doordat ze zich misstapten.
Zo snel mogelijk een ander stadion om in te spelen (waar het gras tenminste fatsoenlijk kan groeien).
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 18:12
|
|
Citaat: Niet alleen dit seizoen.
Ik word er wel een beetje moe en verdrietig van. Ik kijk telkens uit naar dit team (Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Enoh, Aissati, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Sulejmani.), maar het blijft maar puzzelen. Om niet goed van te worden.
Helemaal mijn opstelling Toby, wat zou het een zege zijn om ooit eens met deze ploeg 10 wedstrijden te kunnen spelen, maar door al die k** klote blessure`s geloof ik er niet meer in.
Geen enkele ploeg word zo vaak geteisterd door het blessure spook als Ajax......dat kan geen toeval zijn. Kan dat spook niet eens een paar kilometer verderop bij dat zooitje van teringa gaan kijken.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 18:14
|
|
Misschien kan Marco met A.C. Milan gaan werken en proberen hetzelfde soort lab naar Amsterdam te halen. Daarbij misschien maar een kunstgrasmat neerleggen alles beter dan dit gras. Op kunstgras is het spel eerlijker dan op die gras waar niemand kan blijven staan.
|
Ad
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 18:28
|
|
Citaat: Zo snel mogelijk een ander stadion om in te spelen (waar het gras tenminste fatsoenlijk kan groeien).
En zo is het maar net Riejuh !!! Weg met die klote Arena en op naar een nieuw stadion.......wel een echt voetbalstadion dit keer met rood/witte stoeltjes en een echt veld.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 21:15
|
|
Ajax werkt trouwens samen met het VU Medisch Centrum. Er zou een topsport centrum ofzo iets worden gecreëerd. Het deed me denken aan het Milan Lab, maar zo te zien, werkt het of averechts, of is het er gewoon nog niet!
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 22:34
|
|
Citaat: Ajax werkt trouwens samen met het VU Medisch Centrum. Er zou een topsport centrum ofzo iets worden gecreëerd. Het deed me denken aan het Milan Lab, maar zo te zien, werkt het of averechts, of is het er gewoon nog niet! Het is er nog niet, ze zijn er wel druk mee bezig maar dat duurt natuurlijk even.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 12:32
|
|
Was dit bekend, of komt het uit de grote duim van Voetbalzone?
Citaat: Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) is van plan om het vermeende voorcontract met Arsenal, voor de duur van vijf seizoenen, te verscheuren, indien hij in januari de mogelijkheid krijgt om naar Real Madrid te verkassen. In het Santiago Bernabéu moet de momenteel geblesseerde aanvaller (op den duur) de opvolger worden van zijn landgenoot Ruud van Nistelrooij. Ajax is overigens niet gediend van de praktijken van Arsenal en overweegt naar de wereldvoetbalbond FIFA te stappen. (Sport)
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 16:13
|
|
Ik lees het met name op de geruchtensites, zoals Spitsnieuws.nl:
Citaat: 'Huntelaar rond met Arsenal'
Klaas-Jan Huntelaar speelt vanaf volgend seizoen bij de Engelse topclub Arsenal. Althans, dat schrijft de Spaanse sportkrant Sport. De krant meldt dat de Ajacied persoonlijk rond is met de Londense club.
Huntelaar zou verder nog in de belangstelling staan van andere Europese topclubs. Zo zijn Barcelona, Real Madrid, Valencia en Juventus geďnteresseerd in de aanvaller.
Verschil
De clubs zijn er onderling echter nog niet uit, al zou het verschil tussen de vraagprijs en wat Arsenal wil bieden niet zo groot zijn. De Amsterdammers hopen dertig miljoen euro voor hun spits te vangen, terwijl de Londense topclub enkele miljoenen minder voor de spits over heeft, weet HLN.
Voorcontracten bestaan echter niet. Alleen in de media.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 16:48
|
|
Er staat toch niets over een voorcontract? Alleen over een akkoord. Het lijkt me trouwens sterk dat een speler met nog maar één jaar contract 27 miljoen op gaat leveren
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 16:58
|
|
Er zijn veel clubs met belangstelling, dus er zal flink geboden gaan worden, denk ik.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 12 nov 2008 17:06
|
|
Citaat: Er staat toch niets over een voorcontract? Alleen over een akkoord. Het lijkt me trouwens sterk dat een speler met nog maar één jaar contract 27 miljoen op gaat leveren
Sorry, die zin was niet helemaal goed geplaatst. In het stuk van Castel di Sangro wordt wel gesproken over een voorcontract.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 13 nov 2008 14:24
|
|
Het zou me ook niet verbazen wanneer Huntelaar in Januari een maagdelijk wit shirt aan gaat trekken, nu Van Nistelrooy er een half jaar uitligt..
Huntelaar heeft nl het voordeel dat hij nog in de CL mag spelen, mits Real de volgende ronde haalt.. ;)
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 12:50
|
|
Fans Real Madrid zien Huntelaar graag komen
Als het aan de fans van Real Madrid ligt komt Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop naar de Spaanse hoofdstad. Bij een peiling op de website van Marca kwam de spits van Ajax als grootste favoriet naar voren om de geblesseerde Ruud van Nistelrooij te vervangen.
Huntelaar kreeg 32,89 procent van de stemmen bij de poll. Ook Diego Milito (24,63 procent) en Hernan Crespo (12,02 procent) doen het goed bij de Madrileense supporters.
Ruim 78.000 bezoekers van de website brachten hun stem uit. Mario Gomez (6,88 procent) en Ricardo Oliveira (6,58 procent) bleven ver achter.
Bron: Ajaxfans
|
Ad
|
Geplaatst: Za 15 nov 2008 14:14
|
|
Iets in mij zegt dat Huntelaar in de winterstop nog niet weg zal gaan, maar zeker in de zomer. Dat Real dan een mooie optie is lijkt me duidelijk, absoluut een van de mooiste clubs ter wereld en je kunt er gewoon Nederlands praten.......
|