Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 17:08
|
|
Huntelaar was gisteren anders ijzersterk in voetballende zin.
|
Ajacied
Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 17:13
|
|
Citaat: Huntelaar was gisteren anders ijzersterk in voetballende zin.
Voor zijn doen ja. Ik vond het nog steeds maar vrij beperkt. Het is en het blijft een houten Klaas en hier kunnen Bergkamp en Van Basten ook niks aan veranderen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 17:14
|
|
Uh, hij lanceerde aanval op aanval. Als dat een houten klaas is, doe mij er dan nog maar een paar van.
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 17:50
|
|
Huntelaar heeft het nadeel dat hij zulke verwachtingen heeft gewekt met zijn aantal doelpunten, dat mensen hem waardeloos vinden als hij niet scoort. Ik sluit me aan bij Bert, Huntelaar speelde gisteren een uitstekende wedstrijd
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 19 okt 2008 23:37
|
|
Ik vond Huntelaar buiten de zestien helemaal niet zo slecht spelen, maar ik heb liever dat hij zich op andere dingen (het spel in de zestien) concentreert. Goed dat Van Basten hem daarop wijst.
Verder vond ik hem in het lanceren ook wel wat mindere keuzes maken hoor. Hij koos een aantal keer voor Rommedahl wanneer hij voor Suárez had moeten kiezen en andersom.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Ma 20 okt 2008 08:39
|
|
Allemaal leuk en aardig dat Huntelaar buiten de 16 redelijk speelt, maar hij hoort doelpunten te maken, hij hoort wedstrijden te beslissen en daar ontbreekt het momenteel aan.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 20 okt 2008 09:15
|
|
Citaat: Allemaal leuk en aardig dat Huntelaar buiten de 16 redelijk speelt, maar hij hoort doelpunten te maken, hij hoort wedstrijden te beslissen en daar ontbreekt het momenteel aan.
Nou, als we zonder goede spelmaker spelen. En dat doen we naar mijn mening. Dan moeten de passjes wel van iemand anders komen. Als niemand dat doet dan krijgt Huntelaar ook geen kansen. Nu krijgt Suarez tenminste wat meer ruimte voor z'n actie.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 20 okt 2008 23:27
|
|
Citaat: Oosterveer: "Ajax praat niet met Huntelaar"
Klaas-Jan Huntelaar gaat voorlopig absoluut niet praten met Ajax over een nieuw contract. Henri van der Aat, algemeen directeur van de club, liet eerder nog weten dat er een gesprek gepland stond maar volgens Arnold Oosterveer is dat onzin.
De zaakwaarnemer van Huntelaar was volledig verrast door de uitspraken van Van der Aat en ontkent in alle toonaarden dat er een gesprek gepland staat. In de zomer liepen onderhandelingen nog stuk omdat Huntelaar alleen wilde verlengen wanneer er een gelimiteerde transfersom van zeventien miljoen euro in zijn contract zou worden opgenomen.
Ajax was echter geenszins van plan akkoord te gaan met die eis. Van der Aat een week geleden tegenover VI: "Dat was voor ons onbespreekbaar, omdat we Klaas-Jan in dat geval de volgende dag kwijt waren geweest aan een andere club."
Van der Aat wist echter ook te vertellen dat er nieuwe onderhandelingen gepland stonden, tot verbazing van Oosterveer. De zaakwaarnemer baalt bovendien van de uitlatingen van de directeur over de eisen van Huntelaar. "Daar reageer ik niet op. Ik kan wél zeggen dat er geen gesprek met Ajax in onze agenda staat. Nu niet en de komende weken ook niet."
Huntelaar is met slechts twee doelpunten in de Eredivisie bezig aan een teleurstellend seizoen. De international hoopte afgelopen zomer de overstap te maken naar een internationale topclub, maar Ajax wilde daar niet aan meewerken. Op de slotdag van de transfermarkt werd er zelfs nog een bod van veertig miljoen euro afgewezen.
Voetbalprimeur.nl
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Ma 20 okt 2008 23:44
|
|
Praten of niet praten, ik zie die contract verlenging zowieso niet gebeuren, tenminste niet vanuit kamp Huntelaar.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 09:53
|
|
Ik zie Huntelaar ook niet zo snel bijtekenen. Denk eerder dat als er een aanbieding komt in de winterstop hij weg wil.
En Huntelaar speeld zeker wel goed , alleen heeft veel pech met doelpogingen. Zolang hij zich niet druk maakt komen de goals vanzelf wel.
Alleen vind ik wel dat Van Basten een andere aanvoerder moet zoeken. Huntelaar moet zich richten op het scoren.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 10:11
|
|
Ajax zal hem moeten verkopen anders loopt hij dadelijk transervrij weg, dus ik verwacht dat hij uiterlijk eind van het seizoen vertrekt of al in de winterstop.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 10:12
|
|
Tsja, die vertrekt natuurlijk. Kan AJAX eindelijk eens aandacht besteden aan de zwakste linie; de verdediging.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 10:14
|
|
Citaat: Tsja, die vertrekt natuurlijk. Kan AJAX eindelijk eens aandacht besteden aan de zwakste linie; de verdediging.
Het geld van Huntelaar inderdaad investeren in de verdediging, aangezien we volgens mij wel vervangers hebben rondlopen die zijn positie kunnen invullen namelijk: Bodul en Cvitanich.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 10:17
|
|
Inderdaad, dat moet toch wel duidelijk zijn wat de zwakste linie is. In de statistieken zie je dat er in de Arena zo weinig doelpunten tegen worden geďncasseerd, maar dit heeft toch meer met geluk te maken dan met een solide verdediging.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 12:35
|
|
Ajax kan het niet maken om een geliefde speler in de winterstop weg te sturen. Daarnaast heeft Huntelaar die drive nog wel om kampioen te worden. Maar ik sluit niet uit dat Ajax alsnog voor een goedkoop alternatief in de verdediging gaat zoals Wielaert.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 12:38
|
|
Citaat: Tsja, die vertrekt natuurlijk. Kan AJAX eindelijk eens aandacht besteden aan de zwakste linie; de verdediging.
Ik ben ook heel benieuwd naar hoe Ajax het vertrek van Huntelaar op gaat vangen. Ik neem aan dat er een nieuwe spits bijkomt, want Ajax probeert altijd aanvallende versterkingen te halen. Ik denk niet dat men het vanaf de zomer van 2009 al op Cvitanich, Bodul en Castillion gaat gooien, eerlijk gezegd. Sowieso moet Cvitanich dit seizoen eens gaan spelen in de punt, want dan weet je als club wat je aan hem hebt.
Overigens wel een beetje een raar standpunt van Huntelaar en zijn zaakwaarnemer. Huntelaar heeft namelijk altijd gezegd dat hij wil dat Ajax aan hem verdient.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 12:39
|
|
Punt is dat Ajax ook met Huntelaar niet verzekerd is van een kampioenschap. Klinkt paradoxaal, maar Ajax kan het alleen maken Huntelaar te behouden als men in de winter opnieuw het elftal versterkt.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 15:01
|
|
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ook al is de verdedigende linie zwak, toch vind ik Ajax kwalitatief gezien het beste elftal van Nederland te hebben. Met dit elftal zou Ajax gewoon kampioen moeten kunnen worden.
Ik verwacht dat Huntelaar inderdaad niet in de winterstop maar in de zomerstop zal vertrekken.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 15:31
|
|
Natuurlijk kan het, maar Ajax kan ook heel goed het kampioenschap mislopen. Zou dus een dure gok blijken, als je CL misloopt en een hoop geld voor Huntelaar.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 08:15
|
|
Niks is zeker in het voetbal, als Huntelaar dit seizoen zo door blijft gaan zal zijn waarde dalen en wordt Suarez dalijk meer waard als Huntelaar.
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 18:38
|
|
Had ajax uiteindelijk misschien toch wel met de clausule van 17mil moeten gaan onderhandelen
Ik denk zelf dat Huntelaar er wel weer bovenop komt. Hij heeft toch al eens zo'n dipje gehad? Was dat niet onder ten Cate?
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 18:55
|
|
Citaat: Had ajax uiteindelijk misschien toch wel met de clausule van 17mil moeten gaan onderhandelen
Ik denk zelf dat Huntelaar er wel weer bovenop komt. Hij heeft toch al eens zo'n dipje gehad? Was dat niet onder ten Cate?[/code">
Klopt, hij begon zelfs een aantal wedstrijden vanaf de bank.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 18:58
|
|
Citaat: Had ajax uiteindelijk misschien toch wel met de clausule van 17mil moeten gaan onderhandelen
Ik denk zelf dat Huntelaar er wel weer bovenop komt. Hij heeft toch al eens zo'n dipje gehad? Was dat niet onder ten Cate?
ja en dan was hij in de winterstop al weg? Aankomende zomer kan hij ook nog wel weg voor nog minsten 15miljoen als hij ze niveau nog een beetje haalt.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 19:58
|
|
In de beginperiode dat Huntelaar bij Ajax speelde scoorde hij ook weinig. Het is belangrijk dat iedereen gewoon vertrouwen in hem blijft houden, hij is het echt niet opeens verleerd. Binnenkort krijgt hij nog meer aanvoer van Aisatti? dus dat gaat wel goed komen!
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 20:05
|
|
Citaat: In de beginperiode dat Huntelaar bij Ajax speelde scoorde hij ook weinig. Het is belangrijk dat iedereen gewoon vertrouwen in hem blijft houden, hij is het echt niet opeens verleerd. Binnenkort krijgt hij nog meer aanvoer van Aisatti? dus dat gaat wel goed komen!
Dat valt nog maar te bezien. Van Basten is gek op zijn verdedigende middenvelder, en het zou mij dan ook niks verbazen als hij het seizoen wil door komen zonder echte nummer 10. Bovendien zou Sulejmani daar dan spelen en Sarpong op de vleugels.
|