Auteur
|
Bericht
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 20:17
|
|
Vast door de tips van Stam om professioneel om te gaan met het lichaam. Ik denk dat Huntelaar ook tijdens de vakantie wel zijn conditie heeft bijgehouden en VD Wiel moest uitrevalideren, dus die was ook tijdens de vakantie gedreven.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 20:20
|
|
Citaat: Vast door de tips van Stam om professioneel om te gaan met het lichaam. Ik denk dat Huntelaar ook tijdens de vakantie wel zijn conditie heeft bijgehouden en VD Wiel moest uitrevalideren, dus die was ook tijdens de vakantie gedreven. Stam heeft sowieso op dat gebied de jonge Ajacieden flink geholpen. Ik hoop dat Ajax hem als een soort krachttrainer erbij haalt aangezien hij zelf heeft aangegeven een nieuwe rol binnen het voetbal te krijgen.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Wo 6 aug 2008 20:29
|
|
Ik ook(maar dan niet perse als krachttrainer, maar gewoon als trainer in de technische staf), maar ik denk dat onder Van Basten de club weer gaat professionaliseren naar het niveau van een internationale topclub.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 7 aug 2008 22:23
|
|
Volgens Bild heeft HSV interesse in Ajax. Men denkt blijkbaar dat hij slechts 15 miljoen moet kosten en dat de echte top geen interesse heeft.
In de VI spreekt Huntelaar nog steeds de wens uit om bij te tekenen. Hopelijk verlaagt Ajax de clausulesom gewoon.
|
Wij zijn Ajax
|
Geplaatst: Do 7 aug 2008 22:24
|
|
Zijn droomtransfer .
|
ericje
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 17:36
|
|
Het is alleen maar goed dat er voor de toptalenten van Ajax veel aandacht is
|
koenajax
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 18:22
|
|
Hij is mijn favoriete speler
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 8 aug 2008 18:24
|
|
Ga je je er nog voor zorgen dat je posts zinvol en interessant zijn, of niet? Hier hebben we namelijk helemaal niets aan. En zoals ik al aangaf in m'n PM is het de bedoeling dat je op je spelling, interpunctuur en het gebruik van hoofdletters gaat letten.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Za 9 aug 2008 14:27
|
|
Hunt is té belangrijk, zo bleek gister wederom. Bijtekenen en volgend jaar verpatsen dan maar, Dario staat al te popelen.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Za 9 aug 2008 14:30
|
|
Citaat: Hunt is té belangrijk, zo bleek gister wederom. Bijtekenen en volgend jaar verpatsen dan maar, Dario staat al te popelen.
Waaruit maak je op dat hij zo belangrijk is? Gisteren vond ik hem juist een zwakke pot spelen. Hij maakt een mooi doelpunt maar voetballend liet het niet veel over.
|
koenajax
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Di 12 aug 2008 16:13
|
|
hij is geweldig
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 12 aug 2008 16:15
|
|
Dag, koen. Je hebt een ban.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 12 aug 2008 17:48
|
|
Citaat: Hunt is té belangrijk, zo bleek gister wederom. Bijtekenen en volgend jaar verpatsen dan maar, Dario staat al te popelen.
Waaruit maak je op dat hij zo belangrijk is? Gisteren vond ik hem juist een zwakke pot spelen. Hij maakt een mooi doelpunt maar voetballend liet het niet veel over.
Omdat hij haast onmogelijke ballen tóch erin krijgt en zo meerdere malen zijn team over dode punten meehelpt. Nee, ik twijfel daar niet aan.
|
djurre
Forum berichten: 30
|
Geplaatst: Di 12 aug 2008 18:24
|
|
Langzaam aan Dario brengen, hem er in zetten voor huntelaar als je met 3-0 voor staat. Als hij weet door te breken kan Ajax zich op andere mogelijk vertrekkende spelers zoals suarez gaan richten.
Ajax heeft nu een droomaanval en Huntelaar is nu niet te missen, ik hoop dat Sulejmani genoeg met zich mee brengt om volgend seizoen garant te staan voor goals samen met Cvitanich.
Als Huntelaar dan vertrekt samen met Suarez dan kan Ajax toch nog vertrouwen op 2 spelers, Cvitanich en Sulejmani.. Dan moet er nog 1 buitenspeler worden aangetrokken om het goed te maken.
Huntelaar is niet te houden, dat is logisch.. Hij moet gewoon aan het eind van het seizoen verkocht worden voor ongeveer 25 miljoen..
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 13 aug 2008 10:30
|
|
Dan moet hij wel bijtekenen, Djurre. Anders kan Ajax fluiten naar zo'n bedrag. Voor spelers met een contract voor 1 jaar wordt doorgaans niet veel betaald.
Ik zou hem een contractverlenging aanbieden met een clausule van 20 miljoen.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 13 aug 2008 15:43
|
|
ik denk dat we het ook zonder huntelaar kunnen redden, dario is geen verkeerde speler, en verder met suarez en sulejmani samen moet dat toch ook gaan lukken allemaal.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Wo 13 aug 2008 20:25
|
|
Met een vertrek van Huntelaar lever je veel doelpunten in. Met Cvitanich krijg je er weer een aantal terug, de vraag is, zal dat genoeg zijn?
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 13:34
|
|
Ik weet niet of Cvitanich er nou wel zo veel in gaat schieten. Wat wel vast staat, is dat je met Suarez, Sulejmani en Aissati, een drietalspelers hebt die ook veel scoren.
Huntelaars vertrek naar Real Madrid lijkt ook nog een kwestie van tijd:
'Real bereidt bod op Huntelaar voor'
Real Madrid gaat opnieuw werk maken van Klaas-Jan Huntelaar. De Spaanse grootmacht bereidt volgens Sky Sports een bod van ruim 25 miljoen euro voor op de spits van Ajax.
Real Madrid-trainer Bernd Schuster wil graag voor de start van de Spaanse Primera División zijn voorhoede versterken met een extra spits. Naar verluidt heeft de Duitse oefenmeester zijn zinnen gezet op de 25-jarige Huntelaar.
De Nederlandse international wordt al geruime tijd in verband gebracht met verschillende Europese topclubs. Zo zou ook Manchester United geïnformeerd hebben naar de diensten van de Ajax-aanvaller
VoetbalPrimeur
'Huntelaar wordt de nieuwe 'punta' van Real Madrid' @ 14-aug-2008 11:30
Michael Phelps en Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto) sieren donderdag de voorpagina van Marca, een van de grootste sportkranten van Spanje. De een grossiert in medailles in Beijing, de ander dankt zijn prominente plaats aan de hernieuwde interesse van Real Madrid.
De tijd dringt voor De Koninklijke om nog voor het einde van de transferperiode (31 augustus) een nieuwe aanvaller aan te trekken. Volgens Marca heeft trainer Bernd Schuster de toezegging van het bestuur gekregen dat er spoedig een concurrent komt voor Raúl en Ruud van Nistelrooy.
Beoogde nieuwe ‘punta’ is Huntelaar, waarvoor Real zo’n 25 miljoen euro zou willen bieden. Door het mislukken van de transfer van Cristiano Ronaldo is er aan liquide middelen geen gebrek in Bernabéu. Dit voorjaar sprak Schuster in Sportweek in lovende bewoordingen over de Achterhoeker: “Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk.â€
Huntelaars contract in Amsterdam loopt tot medio 2010. Besprekingen om de verbintenis te verlengen, leidden tot niets. (MA)
Sportweek
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 14:03
|
|
Het bevalt me allemaal niks. Ben bang dat het weer zo'n last minute transfer wordt a la Ibrahimovic.. Gelukkig heeft Ajax de zaakjes aanvallend nu wel op orde, althans, zo lijkt het tenminste.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 14:18
|
|
Citaat: Het bevalt me allemaal niks. Ben bang dat het weer zo'n last minute transfer wordt a la Ibrahimovic.. Gelukkig heeft Ajax de zaakjes aanvallend nu wel op orde, althans, zo lijkt het tenminste. Ajax heeft met Cvitanich natuurlijk al een opvolger of Ajax kan overstappen naar een 4-4-2 systeem met Sulejmani en Suarez in de spits. Maar het zal dan nog absoluut jammer zijn als Huntelaar vertrekt.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 14:53
|
|
Van Basten zal denk ik nooit overstappen op een 4-4-2. Hij wilde per sé 4-3-3 spelen en dat zal hij niet snel veranderen.
Ik hoop echt dat Huntelaar blijft! Cvitanich heeft nog veel te veel kansen nodig om te scoren. Al werkt hij nog zo hard, Huntelaar zal hij dit seizoen niet doen vergeten.
Laten we Dario maar rustig brengen en de druk op de schouders van Huntelaar laten liggen. Hij heeft bewezen dat hij er mee om kan gaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 15:27
|
|
http://www.ajaxfans.net/v2/nieuws.php?id=116&titel=
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 20:03
|
|
Siempre Real op AN over dit bericht
Citaat: Marca weet niets, het denkt iets te weten. Er is op dit moment helemaal niemand in Bernabeu die ook maar iets aan Marca verteld. Het zijn speculaties, gebasseerd op helemaal niets. In Madrid is men niet blij met Marca tav de soap rond Ronaldo. Heel voorzichtig wordt toch de beschuldigende vinger richting Marca uitgestoken...
Eerst moet Baptista weg, dan pas zou er een aanvaller gehaald kunnen worden. Daarbij worden 3 namen genoemd: Villa, Berbatov en Huntelaar. Niet geheel toevallig ook 3 namen die in Manchester gehoord worden.
Ze hebben nog 17 dagen, er kan van alles gebeuren!
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Do 14 aug 2008 20:50
|
|
Citaat: Siempre Real op AN over dit bericht
Citaat: Marca weet niets, het denkt iets te weten. Er is op dit moment helemaal niemand in Bernabeu die ook maar iets aan Marca verteld. Het zijn speculaties, gebasseerd op helemaal niets. In Madrid is men niet blij met Marca tav de soap rond Ronaldo. Heel voorzichtig wordt toch de beschuldigende vinger richting Marca uitgestoken...
Eerst moet Baptista weg, dan pas zou er een aanvaller gehaald kunnen worden. Daarbij worden 3 namen genoemd: Villa, Berbatov en Huntelaar. Niet geheel toevallig ook 3 namen die in Manchester gehoord worden.
Nu moet je Huntelaar alleen voor een monsterbedrag verkopen. Want we hebben dus nog maar 17 dagen. Want nou als Ajax nou niemand weet te vinden. Ja we hebben Cvitanich, maar dan is er nog een leeg plekje over door Huntelaars vertrek, dus doe maar niet.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 15 aug 2008 04:39
|
|
Citaat: Siempre Real op AN over dit bericht
Citaat: Baptista van Real naar AS Roma
ROME - AS Roma heeft de Braziliaan Julio Baptista voor negen miljoen euro overgenomen van Real Madrid. Dat hebben beide clubs donderdag bevestigd.
De 26-jarige Baptista maakte in 2005 de overstap van Sevilla naar Real, maar zat meer op de bank dan hij in het veld stond. In het seizoen 2006/2007 werd de aanvaller verhuurd aan Arsenal.
(ANP)
Baptista is dus al weg.
|