Auteur
|
Bericht
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 30 dec 2009 16:43
|
|
Zijn er hier nog mensen die gaan?
Ik zelf zal present zijn. Woensdag heen, zaterdag terug.
|
BenKie

Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Vr 1 jan 2010 16:45
|
|
Citaat: Zijn er hier nog mensen die gaan?
Ik zelf zal present zijn. Woensdag heen, zaterdag terug.
Onze groep gaat ook Mikieeee..... Alleen zo kort mogelijk want Turijn is een klote stad. Niets te beleven daar. Ik vergelijk het met het Rottedam van Itali�.
Daarnaast vind ik juventus ook een klote club. (dat is wel erg veel klote, maar het is niet anders).
De historie van die vereniging spreekt mij niet aan, de supporters niet en vooral het Delle Alpi stadion is een verschrikking. Zij spelen nu niet voor niets in het Stadio Olympia.
Wij weten nog niet hoe wij gaan, auto of bus. Wij zien wel, maar komen doen wij!!!!!!!
The F-SIDE ON TOUR!!!
mzzl.
Ben.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 2 jan 2010 22:56
|
|
Nee maar ik ga wel naar de heen wedstrijd, Ajax-Juventus. Hoop dat het net zo'n feest wordt als bij Fiorentina uit,
http://www.youtube.com/watch?v=4bneYozX ... re=related
|
mike_zuid2

Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 4 jan 2010 13:15
|
|
Gezellig Ben.
Wie weet gaan we nog een dagje naar Milan ofzo. We zien het allemaal wel. Woensdagavond even naar de training, donderdag is de wedstrijd dus dan ben je daar de hele dag mee bezig in de kroeg vooral, en vrijdag hebben we dan om even te relaxen en de overwinning te vieren!!!
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 11:27
|
|
Dit wordt een hele mooie confronatie denk ik. Vooral zaak om Trezeguet en Diego uit de wedstrijd te spelen. Ik denk dat onze huidige verdedigers het zwaar gaan krijgen tegen de Fransman. Een hele slimme speler die altijd wel zijn doelpuntje meepikt. Al viel hij gister wel geblesseerd uit gisteren.
Diego moet je gewoon irriteren en het lijkt me dat Anita een geschikte man is, om hem uit de wedstrijd te spelen.
Hoewel Juventus een grote naam heeft, denk ik toch dat Ajax gelijkwaardig is aan deze Italiaanse club. Het gaat een mooie wedstrijd worden. En zoals Johan Cruijff zou zeggen, degene die de minste fouten maakt, wint.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 15:34
|
|
Citaat: En zoals Johan Cruijff zou zeggen, degene die de minste fouten maakt, wint.
Of zoals Cruijff zou zeggen : Italianen kunnen niet van ons winnen, wij kunnen wel van hun verliezen
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 15:59
|
|
Citaat: Dit wordt een hele mooie confronatie denk ik. Vooral zaak om Trezeguet en Diego uit de wedstrijd te spelen. Ik denk dat onze huidige verdedigers het zwaar gaan krijgen tegen de Fransman. Een hele slimme speler die altijd wel zijn doelpuntje meepikt. Al viel hij gister wel geblesseerd uit gisteren.
Diego moet je gewoon irriteren en het lijkt me dat Anita een geschikte man is, om hem uit de wedstrijd te spelen.
Hoewel Juventus een grote naam heeft, denk ik toch dat Ajax gelijkwaardig is aan deze Italiaanse club. Het gaat een mooie wedstrijd worden. En zoals Johan Cruijff zou zeggen, degene die de minste fouten maakt, wint.
Ben het eens wat betreft Diego, geen milimeter ruimte geven die kerel.
Verder is het nog maar afwachten of Trezeguet erbij is aangezien hij geblesseerd is geraakt..
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 16:29
|
|
Citaat: En zoals Johan Cruijff zou zeggen, degene die de minste fouten maakt, wint.
Of zoals Cruijff zou zeggen : Italianen kunnen niet van ons winnen, wij kunnen wel van hun verliezen 
Jammergenoeg zijn die tijden er niet meer
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 16:43
|
|
Het is: Je kan niet van Italianen winnen, maar je kan wel van ze verliezen
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 16:53
|
|
Weet je het zeker, meestal zijn de uitspraken nogal logisch van Cruijff en deze vind ik iets minder logisch.
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 17:04
|
|
Zoals ajaxfan410 hem zei klopt hij.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 17:29
|
|
Citaat: David Trezeguet heeft in het duel met Parma van woensdag
(2-1 winst) een blessure opgelopen aan zijn rechterenkel. Juventus hoopt dat de aanvaller fit zal zijn voor de Europa League-duels met Ajax.
Al vroeg in de wedstrijd tegen Parma hield de 32-jarige Franse spits een kwetsuur over aan een duel met Christian Panucci. Onderzoek wees uit dat Trezeguet ongeveer veertig dagen nodig zal hebben om te herstellen. Op 18 februari ontvangt Ajax de ploeg uit Turijn.
VI.nl
40 dagen... Die missen we dus.
|
Rinus

Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 17:39
|
|
Vind ik heel erg, wie komt er nu voor hem in de plaats? Amauri, Iaquinta, Del Piero?
|
El Ch�charito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 17:59
|
|
Als het Amauri is, kunnen we het zo goed als schudden. Wat een beest.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 18:05
|
|
Citaat: Als het Amauri is, kunnen we het zo goed als schudden. Wat een beest.
Die zal sowieso wel spelen ook als Trezeguet fit zou zijn. Ajax heeft gewoon onzettend veel geluk want Trezeguet is de beste speler van Juve en Vertonghen en Alderweireld zouden geen kans hebben gemaakt tegen hem.
|
El Ch�charito

|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 18:30
|
|
Trezequet beter dan Amauri? Ken jij Amauri niet? Amauri is het beest, daar hebben die watjes uit Amsterdam h�l�m��l ni�ts tegen te zeggen.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 18:32
|
|
Citaat: Trezequet beter dan Amauri? Ken jij Amauri niet? Amauri is het beest, daar hebben die watjes uit Amsterdam h�l�m��l ni�ts tegen te zeggen.
Ik ben ze beide zeer goed, ben Amauri zelfs een keer tegengekomen in een club in Palermo, maar ik vind Trezequet een betere speler.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 18:55
|
|
Citaat: Trezequet beter dan Amauri? Ken jij Amauri niet? Amauri is het beest, daar hebben die watjes uit Amsterdam h�l�m��l ni�ts tegen te zeggen.
Ik ben ze beide zeer goed, ben Amauri zelfs een keer tegengekomen in een club in Palermo, maar ik vind Trezequet een betere speler.
Amauri is natuurlijk fysiek veel beter, maar ik ben eerlijk gezegd banger voor Trezequet.
Ach als je van Juve wil winnen, moet je op elk front beter zijn, en moet elke speler individueel meer dan het maximale uit zichzelf halen. Dan maakt het niet uit of er een Trezequet of een Amauri staat.
|
El Ch�charito

|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 19:13
|
|
Amauri minder dan Trezequet? Jezus Christ, wat zijn de meningen voortaan verdeeld. Ik vind Amauri beter, dat hadden jullie wel door denk ik. Amauri is techniek gemengd met kracht. En kracht is ontzettend belangrijk in het voetbal, en vooral tegen Ajax. Zie die Lukaku en dat zal heus niet de laatste zijn die Ajax gemakkelijk fopt met zo'n fysiek. Nee, ik ben er bang voor.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 19:31
|
|
Citaat: Amauri minder dan Trezequet? Jezus Christ, wat zijn de meningen voortaan verdeeld. Ik vind Amauri beter, dat hadden jullie wel door denk ik. Amauri is techniek gemengd met kracht. En kracht is ontzettend belangrijk in het voetbal, en vooral tegen Ajax. Zie die Lukaku en dat zal heus niet de laatste zijn die Ajax gemakkelijk fopt met zo'n fysiek. Nee, ik ben er bang voor.
Ik probeerde te zeggen, dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt of je tegen welke van de twee moet voetballen. Ze zijn beide een klasse apart, en je zult en hele goede dag moeten hebben om ze te kloppen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 7 jan 2010 22:44
|
|
Weet je het zeker, meestal zijn de uitspraken nogal logisch van Cruijff en deze vind ik iets minder logisch.
Ik had het fout inderdaad. Dan maar een orginele: "Als Italianen ��n kans krijgen, maken ze er twee".
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Vr 8 jan 2010 17:31
|
|
Ik twijfel eigenlijk of ik wel naar deze wedstrijd ga. De prijzen zijn zo belachelijk duur. M�n eigen plekkie kost godsamme 70 euro. 
Waardoor ik, mits ik daadwerkelijk besluit te gaan, net als bij vrijwel alle EU en bekerwedstrijden zal uitwijken naar zuid (met alle plezier overigens, daar valt iets meer te beleven ). Maar ook daar zijn de kaarten duur, richting de 40,-. Opzich niet onlogisch natuurlijk; het is een mooi affiche (wanneer was het voor het laatst dat er zo�n grote club op bezoek kwam in Amsterdam?) en dus ruikt Ajax zijn kansen; cashen.
Maar erg netjes vind ik het niet na het debacle tegen Anderlecht en in de overige Europese thuiswedstrijden ook niet echt verwend te zijn...
Uitwedstrijd weet ik ook nog niet of ik ga, die kans is erg klein.
Van de wedstrijden zelf verwacht ik niet al te veel, trouwens. Ajax is niet goed genoeg. En Juventus... Tsja dat is gewoon Juventus: saai.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 8 jan 2010 19:04
|
|
Ik zou ook kaarten voor Ajax-Juventus willen kopen. Het liefst drie kaarten. Is het mogelijk om die bij de plaatselijke ticketbox te halen? Ik heb geen clubcard of iets dergelijks. Hoeveel kost de gemiddelde kaart?
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 8 jan 2010 19:14
|
|
Citaat: Ik zou ook kaarten voor Ajax-Juventus willen kopen. Het liefst drie kaarten. Is het mogelijk om die bij de plaatselijke ticketbox te halen? Ik heb geen clubcard of iets dergelijks. Hoeveel kost de gemiddelde kaart?
Als je geen clubcard ofzo hebt ben je als laatst aan de beurt. Dan zul je waarschijnlijk aan 50 euro ofzo moeten denken.
Hier vind je meer informatie over de kaartverkoop tegen Juventus.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 17:01
|
|
[list">Juventus ook zonder Poulsen tegen Ajax
Met de pijnlijke thuisnederlaag tegen AC Milan was het leed van Juventus niet geleden. De blessure van Christian Poulsen is veel ernstiger aanzien dan aangenomen.
Poulsen moest zondag na ruim een uur plaatsmaken voor Paolo De Ceglie. Vanwege een kuitbeenblessure was voor de Deense middenvelder het duel met AC Milan (0-3) gedaan. Nader onderzoek wees uit dat de international zijn linkerkuitbeen gebroken en daardoor twee maanden niet inzetbaar is.
Voor Juventus komt het wegvallen van Poulsen op een slecht moment. De Turijnse club staat op het punt Tiago te verhuren aan Atl�tico Madrid, terwijl Mohammed Sissoko met Mali actief is op het toernooi om de Afrika Cup.
Poulsen, die door de kuitblessure de tweede Europa League-duels met Ajax mist, komt in de ziekenboeg Gianluigi Buffon, David Trezeguet en Sebastian Giovinco tegen.
# bron: VI.nl[/list">
|