Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 17:39
|
|
Jullie zijn wel erg achterdochtig. Ik heb RC ook op Facebook en hij heeft mij ook al eens gemaild over contacten voor z'n foundation.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 18:32
|
|
Ten eerste is het niet leuk van RC om ons hier niet op de hoogte te houden van de veiling. Ook El Lute heeft regelmatig wat positiefs gepost over de stichting en hij zou daar ook wel een reactie op willen hebben.
Maar de stichting bestaat gewoon en het is een goede stichting, ik ben al een paar jaar lid en ken RC ook van een feest die ze georganiseerd hebben. Hier ergens staat ook de link van de stichting.
Hij is dus gewoon te vertrouwen, maar af en toe niet zo attent
Anders mail ik hem wel even.
Dus RC post hier aub even de uitslag zijn we allemaal weer blij
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 18:36
|
|
Als we over achterdochtig gaan beginnen praten dan leidt jij wel de dans, Thomas. Voor de rest moet je gewoon zwijgen, ik heb tegen jou niet eens 1 woord verspild tot jij jezelf er weer moest tussen wringen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 18:38
|
|
Huh? Ik achterdochtig? Waar heb je het nou weer over?
We zitten hier op een forum. Op het moment dat jij RC dus ergens van beschuldigt op zo'n forum, doe je dat in het openbaar. Dan moet je niet zo kleinzerig reageren op het moment dat iemand daar wat van zegt, omdat er geen hout van je beschuldiging klopt.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 19:05
|
|
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet . Ik werd net door Gallina gemaild (waarvoor dank) dat er wat verwarring is ontstaan.
We hebben de veiling met een goed resultaat afgerond. Voor het grootste deel zijn de artikelen betaald en afgeleverd, maar het precieze bedrag heb ik nog niet. Waar ik erg blij mee ben, is dat de meeste mensen die hebben geboden ook echt geinteresseerd waren in de stichting. Het ging het niet alleen om het product, maar ook om het goede doel. Misschien dat daarom ook relatief hoge bedragen zijn geboden.
Zelf ben ik net deze week teruggekomen uit Argentinië en een vrijwilliger in Nederland heeft deze actie verder afgerond. Ik ben inderdaad nogal druk geweest met de activiteiten in Rosario en daarnaast is er daar ook een goede vriend overleden waardoor ik echt andere zaken aan mijn hoofd heb gehad. Vandaar dat ik weinig heb gereageerd. Excuses.
Als jullie vragen of opmerkingen hebben (over de stichting, veiling of mijn forum-gedrag, en laten we deze niet al te veel mixen), neem dan gewoon contact met me op. Ik ben op zich superbereikbaar, via mail, twitter, Facebook, telefoon, etc. Dat is fijner dan dat jullie elkaar van zaken gaan beschuldigen. Thomas en Gallina zijn al mijn Facebook-matties .
Aan een aantal van jullie heb ik al via een DM uitgelegd waarom ik over het algemeen minder op het forum te vinden ben. Ik reageer liever niet meer op Ajax-gerelateerde posts. Het Zuid-Amerika topic vind ik wel interessant. Ook politiek gerelateerde artikelen lees ik graag, maar het is er om diverse redenen niet van gekomen.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:42
|
|
Citaat: Huh? Ik achterdochtig? Waar heb je het nou weer over?
We zitten hier op een forum. Op het moment dat jij RC dus ergens van beschuldigt op zo'n forum, doe je dat in het openbaar. Dan moet je niet zo kleinzerig reageren op het moment dat iemand daar wat van zegt, omdat er geen hout van je beschuldiging klopt.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 21 jan 2010 20:47
|
|
Wat loop je nou vreemd te doen? Waarom ben ik achterdochtig?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Zo 7 feb 2010 21:39
|
|
Ik zou jullie nog op de hoogte houden van de resultaten van de veiling. Eigenlijk is het heel goed verlopen. Het filmpje is meer dan 3000 keer bekeken, wat in elk geval 3000 keer kans is dat mensen de naam EL DESAFIO hebben gezien. De shirts zijn verkocht, alleen met de schoenen hebben we wat problemen gehad, omdat de mensen die hebben geboden na afloop niet meer van zich hebben laten horen. Later dit jaar volgt een herkansing. Toch waren de meeste mensen juist heel positief en hebben we ook via dit forum mensen als donateurs kunnen werven. Enorm bedankt daarvoor! El Desafio is een relatief kleine, maar professioneel werkende stichting en een kleine bijdrage heeft bij ons al een grote impact. Ik durf te stellen dat grote NGO's hier nog wat van kunnen leren. Het zou mooi zijn als jullie ons kritisch blijven volgen, want kritische vragen kunnen alleen meer betere resultaten opleveren.
Hoe het hele proces is verlopen kan je lezen op ons blog (http://www.eldesafio.org/blog/index.php ... n/?lang=nl).
Volg ons ook op Facebook via http://www.facebook.com/eldesafio en op Twitter via http://www.twitter.com/eldesafio
Nogmaals enorm bedankt voor jullie aandacht!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 7 feb 2010 22:44
|
|
Leuk zeg heb het net even gelezen.
Best wel veel geld voor 2 shirts!
Raar van die mensen. Maar ja, die heb je er natuurlijk altijd tussen zitten.
Misschien een idee om de schoenen op een Uruguayaans voetbalforum te zetten?
De prijzen zijn daar natuurlijk veel lager, maar er hoeft er maar één tussen te zitten.
En voor zometeen: suerte!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 7 feb 2010 23:41
|
|
Graag gedaan, RC. Mooie actie van jullie!
|