Auteur
|
Bericht
|
Starring

Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:16
|
|
Laat ik het kort houden. Ik ben blij met de winst, maar er heerst bij mij berusting bij het vertoonde spel van de ploeg én bij spelers individueel. Eigenlijk al jaren, maar goed...
Ik zie deze wedstrijd als huiswerk voor de leiding van Ajax. 60% van de selectie is het shirt van Ajax simpelweg niet waard.
Ajax doet er verstandig aan om de boel te blijven saneren en daarvoor in de plaats toptalent met een goede mentaliteit te blijven kopen. We moeten financieel maar andere manieren bedenken om aan geld te komen
Jol blijf ik steunen, maar langzamerhand rijzen er bij mij ook vraagtekens aangaande zijn selectiebeleid. Spelers die structureel (vooral ook in voorgaande jaren) niet presteren, dien je z.s.m. aan de kant te schuiven...
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:16
|
|
Citaat: Ajax moet echt is beginnen met het saneren van het team,
Opgerot met die Emanuelson, Sulejmani, Aissati...verlies nemen voor die kneuzen. Krijg je misschien samen nog een miljoentje of 10 voor. Begin daar maar eens mee.
Ik vond Sulejmani nu wel dreiging hebben, alleen het waardelozen is zijn voorzetten komen keer op keer niet aan.. dat is weer een probleem!!
maar Aissati ik dacht dat het een type " a la " Affelay was.. maar daar heb ik me op vergist.. Emanuelson.. tsjah, laat die ook maar gaan... Wielaert moet je gewoon een strik op en op het vliegtuig of trein zetten en kijken waar hij terecht komt.. Kennedy per direcht weg doen en Sarpong terug halen.. die is sowieso beter.. Lindgren mag blijven, hij speelde 2 fantastische wedstrijden!
Sulejmani moeten ze denk ik gewoon een jaar verhuren, ver buiten het nachtleven van Amsterdam..
Deze jonge is geen schim meer van de jonge bij Heerenveen.. Ik ben eigenlijk het wachten op deze jongen beu. Hij heeft nu al anderhalf jaar de tijd gehad om te wennen aan het ozoo hoge niveau.. ughu
|
Jinx

Forum berichten: 44
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:17
|
|
Nou het was met geknepen billen op de bank zitten (ivm werk kon ik niet naar de wedstrijd). Gelukkig hebben we gewonnen alleen de manier waarop heeft iedereen kunnen zien. Vond weer vertonghen 1 van de slechtste spelers, ook aissati en miralem waren weer drama.
Denk niet dat Jol Miralem gaat opstellen op korte termijn. Wat was hij allemaal aan het doen? Wat hij doet kan elke amateur ook, ongelofelijk. Misschien kan Marco B hem bij zijn volgende club overnemen voor 16 miljoen.
Ook de voorzetten van iedereen waren echt dramatisch! Misschien moeten we ze even op een rijtje zetten voor onze jongens, denk dat je dan een avondvullend programma hebt. Dat is echt heel kwalijk..!
Borst naar voren en zondag 3 punten pakken
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
|
|
Ik zie iets positiefs aan het spel! Het was Dramatisch! Dat betekent dat de volgende wedstrijd wel goed is. Was de vorige keer ook zo.
|
Geraldo

|
|
|
Citaat: Laat ik het kort houden. Ik ben blij met de winst, maar er heerst bij mij berusting bij het vertoonde spel van de ploeg én bij spelers individueel. Eigenlijk al jaren, maar goed...
Ik zie deze wedstrijd als huiswerk voor de leiding van Ajax. 60% van de selectie is het shirt van Ajax simpelweg niet waard.
Ajax doet er verstandig aan om de boel te blijven saneren en daarvoor in de plaats toptalent met een goede mentaliteit te blijven kopen. We moeten financieel maar andere manieren bedenken om aan geld te komen
Jol blijf ik steunen, maar langzamerhand rijzen er bij mij ook vraagtekens aangaande zijn selectiebeleid. Spelers die structureel (vooral ook in voorgaande jaren) niet presteren, dien je z.s.m. aan de kant te schuiven...
En hier heb ik niks meer aan toe te voegen ;)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:18
|
|
Ik ben nu effe blij zeg , ik leef in een roes. Ondanks het slechte spel ben ik nu zeer gelukkig met de overwinning. Weet je waarom?
1 Ja natuurlijk Ajax heeft gewonnen.
2 Ik zit op een school iets onder Rotterdam met 1500 leerlingen en iets van 7 tiende deel is Kakkerlak
3 Ik keek met mijn 2 broers ( F'noord en PSV ) en die gingen helemaal uit hun dak toen N.E.C scoorde, en lachte me vierkant uit, en toen Ajax scoorde ging ik helemaal los ik schreeuwde het uit van vreugde!!!!!! 
Trouwens 0-1 Kakkies
Maar als het zo moet tegen de Kakkies dan levert dat een dikke nederlaag op
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:20
|
|
Verdomme, hebben we nog gewonnen ook. Normaal blij, maar had het nu volkomen terecht gevonden als NEC door was gegaan, ten minste een team met 100% inzet.
Jol leer die mannekes nou eens een positiespel.
3e wedstrijd op rij dat het belabbert, maar ook echt belabbert is.
Citaat: Ik zie iets positiefs aan het spel! Het was Dramatisch! Dat betekent dat de volgende wedstrijd wel goed is. Was de vorige keer ook zo.
Zondag tegen AZ?
|
gwar

Forum berichten: 4
Nieuws reacties: 104
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:21
|
|
Het spijt me, maar mij doet het gewoon pijn om dit gestuntel te zien. Het lage tempo, de verkeerde keuzes, het niet of op de verkeerde momenten doordekken, ongelofelijk! Dit moet Jol toch ook wel zien en als de spelers dit zo blijven uitvoeren moet hij keuzes durven maken, of qua spelers of qua speelstijl, want dit is gewoon schandalig zwak!
|
yk_93

Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:22
|
|
Haha Feyenoord is goed bezig! Als Ajax zo speelt als vandaag kunnen ze na de eerste helft al onder de douche stappen.
|
Geraldo

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:23
|
|
Citaat: Haha Feyenoord is goed bezig! Als Ajax zo speelt als vandaag kunnen ze na de eerste helft al onder de douche stappen.
Ik begin al te beven voor aankomend weekend..
|
maxwell13

Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:24
|
|
Wat een wedstrijd .... Ajax had de wedstrijd redelijk onder controle tot het slappe aanpakken van Urby en de dekkingsfouten van Alderweireld en Verthongen. Dit natuurlijk in combinatie met niet afgemaakte kansen. En dan roep je die 2de goal gewoon over jezelf af.
Dat NEC daarna gevaarlijk wordt ja wat wil je als Ajax met 5 aanvallers gaat spelen en 1 middenvelder.
Het ergste van dit alles is dat Ajax niet eens met een man meer de controle kan houden over de wedstrijd.
|
michel08

Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:25
|
|
Onderhand al 0-2 voor, fantastisch schot Van Bronckhorst.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
|
|
Citaat: Haha Feyenoord is goed bezig! Als Ajax zo speelt als vandaag kunnen ze na de eerste helft al onder de douche stappen.
Ik begin al te beven voor aankomend weekend..
Ik ook trouwens een prachtige goal hoor dat moet je Van Bronckhorst nageven
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
|
|
Citaat: Het spijt me, maar mij doet het gewoon pijn om dit gestuntel te zien. Het lage tempo, de verkeerde keuzes, het niet of op de verkeerde momenten doordekken, ongelofelijk! Dit moet Jol toch ook wel zien en als de spelers dit zo blijven uitvoeren moet hij keuzes durven maken, of qua spelers of qua speelstijl, want dit is gewoon schandalig zwak!
Mentaliteit, Kwaliteit het zijn de 2 speerpunten die een Ajax-speler moet hebben. Je moet elke wedstrijd winnen, maar aan deze 2 punten voldoen een Urby, Aissati en met pijn in me hart Sulejmani al niet. Anita, De Jong, Eriksen (Nog niet) kwamen erin, ook niet.
Welkom trouwens!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:27
|
|
Citaat: Ik zie deze wedstrijd als huiswerk voor de leiding van Ajax. 60% van de selectie is het shirt van Ajax simpelweg niet waard.
Ajax doet er verstandig aan om de boel te blijven saneren en daarvoor in de plaats toptalent met een goede mentaliteit te blijven kopen.
Helemaal mee eens en vooral met dit.
Bedankt, Jinx, voor het quoten van jouw post op de voorpagina.
Citaat: Het spijt me, maar mij doet het gewoon pijn om dit gestuntel te zien. Het lage tempo, de verkeerde keuzes, het niet of op de verkeerde momenten doordekken, ongelofelijk! Dit moet Jol toch ook wel zien en als de spelers dit zo blijven uitvoeren moet hij keuzes durven maken, of qua spelers of qua speelstijl, want dit is gewoon schandalig zwak!
Inderdaad. Veel te veel dezelfde types lulletjes rozenwater. Emanuelson, De Jong, Aissati, Sulejmani....zulke overbetaalde types.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:29
|
|
Citaat: michel08
Nog welkom trouwens, 2 berichten na bijna 1,5 jaar!
Twente ook op 0-2 bij Sparta R'dam en de Eagles doen het goed bij NAC uit, na een minuut of 65/70 nog 0-0 
DIKKE EDIT :
0-1 Go Ahead Eagles De Groot 65
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:32
|
|
Wat een waardeloos zootje lapzwansen stond er weer vandaag.
Ik ben gematigd blij over het doorgaan maar daar is alles mee gezegd.
Ik was al bij punt 6 met opsommingen dat ze waardeloos zijn en ben toen maar gestopt. Ik berust me er vandaag maar bij.
Hopelijk haalt Jol snoeihard uit voor de camera.
Je zou toch verdomme verwachten dat die lapzwansen begrijpen dat ze voor 150% moeten voetballen. Als Jol (en zelfs silva) aangeeft dat ze mensen willen (kopen) die zich altijd tot het randje geven!
Wat mij betreft exit Urby (verkoop), Anita (verhuur), Mickey (verhuur) en aissati (verhuur/verkoop).
Wat er bij moet komen zijn een keiharde verdediger met ervaring die soms spelers even verrot scheld als ze maar halfbakken ingrijpen (type Stam), een echt goede rechtsbuiten en linksback. Ik verwacht dat de linksbuiten/10 door Lodeiro gevuld gaat worden.
Maar voor nu: STELLETJE PRUTSERS!
|
Nikosh

Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:34
|
|
Citaat: Ajax moet echt is beginnen met het saneren van het team,
Opgerot met die Emanuelson, Sulejmani, Aissati...verlies nemen voor die kneuzen. Krijg je misschien samen nog een miljoentje of 10 voor. Begin daar maar eens mee.
Emanuelson moet zeker blijven. Zonde om zo een goede speler weg te doen. Sulejmani kunnen we gelijk verkopen. We kunnen blij zijn als we 10% van de aankoopprijs kunnen terugkrijgen. Over Aissati twijfel ik nog...
Hahaha, ik wil wel eens weten wat jij zo goed vind aan Emanuelson, die jonge loopt nu al wel 6/7 jaar rond in de A-selectie. Aan het begin was het een aardig talent, maar hoord rond deze tijd al wel uitgeleerd te zijn..
Totaal geen ontwikkeling bij deze gast, zeker ervoor zorgen dat deze jonge weg is in de zomer..
Als linksback maakt hij weinig fouten en kan hij net als Greg veel aanvallende impulsen geven.
|
AFCA_MT

Forum berichten: 27
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:38
|
|
Wat was NEC efficient zeg....en wat hadden we een mazzel met die rode kaart, verder wel terecht; ik ben alleen bang dat feyenoord psv er zo uitgooit en psv dan minder wedstrijden hoeft te spelen en zo kampioen word....
|
Jinx

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:40
|
|
Urby is een leuke speler als je hem in top team zet. Dan kan hij lekker mee ballen. Alleen als je hem in een minder team zet zakt hij heel maar dan ook heel ver weg!
Hij kan een team niet beter maken. Leuke wissel speler maar meer niet
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:41
|
|
Een woord: Sarpong.
Verder schaam ik me als Ajacied. Ik snap niet dat mensen op dit forum zelfs durven te juichen. Een wanvertoning op en top. Enkel bij Lindgren en De Zeeuw staat een goede kop op. Nou Fregge, jij mag van mij weer zeggen dat 'het nog kan', kampioen worden. Mij uitschelden dat ik geen Ajacied ben. Ja, en jij bent een pubertje met gebrek aan realiteitszin. Sorry, maar dat moest er even uit.
Verder ben ik er wel uit wie er zondag tegen Feyenoord moeten spelen en hoop ik dat Urby geblesseerd is. Die hebben we niet meer nodig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:42
|
|
Kampioen wordt Psv ook wel. Zelfs als ze 10 wedstrijden meer moeten spelen dan AJAX.
|
Jinx

|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:42
|
|
Citaat: Wat was NEC efficient zeg....en wat hadden we een mazzel met die rode kaart, verder wel terecht; ik ben alleen bang dat feyenoord psv er zo uitgooit en psv dan minder wedstrijden hoeft te spelen en zo kampioen word....
Ben je serieus??? Alsof die ene wedstrijd meer het verschil zal maken? haha. De finale spelen ze na de competitie, het zou dus om de halve finale gaan.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:43
|
|
Op zich leek er niks aan de hand als Eriksen de bal bij een 1-0 stand erin werkt. Dan loop je uit naar de 2-0 en voetbal je het rustig uit. Het spel was weer is slecht aan Ajax kant maar dat is al een hele tijd zo. Verder is het makkelijk om een paar spelers eruit te pikken, maar alle spelers waren onder de maat.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 27 jan 2010 21:44
|
|
Ik betrapte mezelf er daarnet ook op dat toen Urby geblesseerd raakte ik ook tegen mijn ouders (keek daar mee) zei: "Ach, die is toch niet onmisbaar".
Daarnaast zei ik ook al: Eigenlijk zou heel dat stadion muisstil moeten zijn toen ze op 2-2 kwamen. Dat uitbundige juichen van de mensen die er zaten had van mij niet gehoeven (laat staan van de spelers).
Jol zijn gezicht tijdens de wedstrijd sprak boekdelen. Zeker bij die bal aan de zijlijn waar door 2 spelers half werd ingegrepen. Je zag hem echt kijken met een blik van: "hoe is het toch mogelijk dat ze zich zo slap inzetten".
Wat dat betreft zou Frank de Boer eens wat vaker die gasten op hun plek moeten zetten. En Jol mag ook wel eens keiharde signalen afgeven dat hij inzet eist. Als een speler half ingrijpt? BAM, wisselen!
Leren ze het vanzelf! Deze jongens (grootste deel) willen het niet horen, dan maar voelen!
Maarja, ik verwacht dat ze tegen 010 ineens weer voor 200% lopen.
Na NAC lukte ze dat ook ineens tegen AZ (het was niet goed maar ze knokte tenminste).
|