Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 00:40
|
|
Citaat: Jol alleen blij met uitslag
Trainer Martin Jol was na de zwaarbevochten zege van Ajax in de kwartfinale van de nationale beker op NEC (3-2) eigenlijk alleen maar tevreden over de uitslag. „Ik ben blij dat we hebben gewonnen”, zei hij. „Ik vond het trouwens ook heel fijn dat het publiek ons bleef steunen.”
Jol: „ In de eerste helft ging het allemaal nog wel. Al was het weer een middenvelder die ons op voorsprong bracht”, doelde hij op het openingsdoelpunt van Demy de Zeeuw. „Daarna verzuimden we afstand te nemen. Zonder Luis Suarez komen we toch heel moeilijk tot scoren. Daarna kan ik alleen maar opgelucht zijn dat we in de verlenging nog een achterstand van 1-2 goedmaken.”
Telesport.nl
Moet je Pantelic geen 120 minuten laten staan en misschien eens jongens als Josefzoon en Suk de kans geven. Eriksen heeft in ieder geval aangetoond er nog niet klaar voor te zijn. Zal ook wel weer in Jong Ajax gaan ballen op het moment dat Lodeiro gaat meedoen. Sulejmani, tsja. Ik neem aan dat ik mezelf niet hoef te herhalen.
NEC is echt één van de slechtste ploegen. In de Eredivisie. En het speelde met tien man. En later met negen man.
Vond het trouwens sneu voor Sarpong.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 01:07
|
|
Go Ahead Eagles in de halve finale... Hopelijk dat het deze keer geen gevalletje onderschatting wordt!
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 02:15
|
|
Citaat: Jol alleen blij met uitslag
Trainer Martin Jol was na de zwaarbevochten zege van Ajax in de kwartfinale van de nationale beker op NEC (3-2) eigenlijk alleen maar tevreden over de uitslag. „Ik ben blij dat we hebben gewonnen”, zei hij. „Ik vond het trouwens ook heel fijn dat het publiek ons bleef steunen.”
Jol: „ In de eerste helft ging het allemaal nog wel. Al was het weer een middenvelder die ons op voorsprong bracht”, doelde hij op het openingsdoelpunt van Demy de Zeeuw. „Daarna verzuimden we afstand te nemen. Zonder Luis Suarez komen we toch heel moeilijk tot scoren. Daarna kan ik alleen maar opgelucht zijn dat we in de verlenging nog een achterstand van 1-2 goedmaken.”
Telesport.nl
Ik dacht dat juist het middenveld voor meer doelpunten moest zorgen? Dat zei Jol toch in het begin van het seizoen? Ik snap dan niet waarom hij dat zegt. Misschien om zo toch een voorhoede speler te halen.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 02:17
|
|
Tegen GAE moet Ajax natuurlijk gewoon winnen en dan heeft Ajax een zeer reele kans om nog een prijs te pakken. Dat is de enige nuttige uitkomst van deze wedstrijd.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 06:10
|
|
Alsof Suárez die ballen er in schoot. Er zullen misschien wat meer ballen op goal zijn geweest, maar meer niet. Babos stond goed te keepen.
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 08:07
|
|
Ik vind het verontrustender dat we tegen 10 man een voorsprong niet vast kunnen houden. Tuurlijk, we hadden de kansen af moeten maken, maar juist dat we de goals zo weggeven is erg.
Natuurlijk moet er tegen GAE gewonnen kunnen worden, maar onderschat ze aub niet. Niet veel clubs winnen uit bij NAC en bij Heracles, en GAE speelt geregeld erg goede wedstrijden in de Jupiler League en Ajax wil nog wel eens een club onderschatten (Dordrecht,AGOVV).
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 08:17
|
|
Er is gewoon een verbinding tussen aanval-middenveld-verdediging, er staan gewoon 2 teams (5 en 5+keeper) op het veld, de ruimte tussen de linies is te groot. Dit omdat een aantal spelers het aanvallend niet kan brengen (Aissati, Sulejmani), de Zeeuw te aanvallend speelt omdat er dus geen gevaar uitkomt van Aissati, Sulejmani..
Met de komst van Lodeiro hoop ik in ieder geval dat de verbinding weer iets beter gaat lopen, nu zijn we toch teveel afhankelijk van de grillen van Suarez, hopelijk wordt dit met Lodeiro beter.. Als Lodeiro aanvallend meer kan brengen dan Aissati en Sulejmani te samen, dan kan de Zeeuw meer als verbindingsspeler gaan opereren waardoor de linies korter op elkaar komen te staan.
Het liefste zou ik eigenlijk nog twee defensievere sterkere backs hebben zodat een Vertonghen/Alderweireld kan instappen Iets wat zelden/nooit gebeurd..
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 08:52
|
|
En alstublieft een kerel van min. 1m90 voor de verdediging die alles weg kan koppen.
Want wat verliezen we toch een enorme partij kopduels verdedigend.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:53
|
|
We hadden gewoon al die kansen in de reguliere speeltijd moeten maken: Eriksen voor open goal, Pantelic die in de wegloopt bij een schot van De Jong (die zou er 100% ingaan). Als je dat niet doet kom je in de problemen, dat blijkt maar weer. Met Suárez had 1 van die kansen er sowieso ingezeten.
GAE moet je gewoon verslaan en dan staan we in de finale!
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 10:57
|
|
Citaat: We hadden gewoon al die kansen in de reguliere speeltijd moeten maken: Eriksen voor open goal, Pantelic die in de wegloopt bij een schot van De Jong (die zou er 100% ingaan). Als je dat niet doet kom je in de problemen, dat blijkt maar weer. Met Suárez had 1 van die kansen er sowieso ingezeten.
GAE moet je gewoon verslaan en dan staan we in de finale!
Pantelic in de weg lopen!?!? Juist niet. Die liep juist weg (en nam een verdediger mee) om ruimte te creeeren. Dat de Jong enorm zwak schiet en de verkeerde hoek kiest kan Pantelic niets aan doen.
Kijk de herhaling maar eens terug, vooral de manier waarop de jong de bal schiet ook.
Verder heb je natuurlijk gelijk.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 11:10
|
|
De Jong is een enorme slapjanus, dat is al tijden duidelijk. Met zulke spelers win je het kampioenschap niet.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 14:20
|
|
Ach, aan Siem ligt het niet eens.
Wel moet ik zeggen dat dit natuurlijk een veel betere wedstrijd is voor Christian om in te spelen dan NAC-uit. Nu kon je wel echt zien dat Christian wel degelijk kan voetballen en dat als 17(!!!!!)-jarig broekie. Die kans moet hij natuurlijk maken, maar dat kan bij zo'n gast nog met zenuwen te maken hebben. Gewoon bij de selectie blijven betrekken, want hier zit bergen potentie in.
Jammer alleen dat het leek dat hij niet meer durfde te schieten. Hij begon met een schot toen hij erin kwam en toen hij die kans mistte leek het alsof hij liever niet meer zelf schoot. Je zag dat het wat met hem deed, zo'n kans missen. Get over it Christian, Pantelic heeft er daar wel 100 van gemist.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 16:41
|
|
loopactie was goed, ach geef hem nog 10x zo'n kans en hij zit er 9x in.
|
rastoe

Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Do 28 jan 2010 17:03
|
|
Citaat: Ik was in het stadion aanwezig, ik zat in een vak waar alleen maar schreeuwende k*t kinderen zaten en toen dacht ik.. Waar zijn alle echte supporters? Bovenste ring zat niemand helemaal leeg dat vond ik jammer. Verder vond ik Urby goed spelen en liet Sulejmani weer niks zien. Pantelic deed het ook niet echt goed maar dat vergeef ik hem, hij is net terug. We hebben Suarez echt nodig.
Haha toevallig vak 121? Al die kleine kids met hun Ajax ajax ajax haha. 
Juist dat vak ja. Gingen zelfs mensen NEC roepen.. 
Haha ja er zat een man met een NEC sjaal om..
|