Auteur
|
Bericht
|
M(L)....

Forum berichten: 131
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 21:05
|
|
Citaat: Er waren kansen voor hem om zelf te schieten maar zelfs op die momenten was afleggen wel de juiste keuze. Dat daar niet altijd iets uit kwam is logisch maar het leverde wel 3 assists en heel wat extra gevaar op.
Hij had gewoon meer zelf moeten schieten, maar de assists die hij gaf waren wel super. Hoop dat hij wat vaker mag spelen volgend jaar.
Voor de rest !
Fijne kerst en gezellig & sportief nieuwjaar!
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 21:12
|
|
Citaat: Er waren kansen voor hem om zelf te schieten maar zelfs op die momenten was afleggen wel de juiste keuze. Dat daar niet altijd iets uit kwam is logisch maar het leverde wel 3 assists en heel wat extra gevaar op.
Hij had gewoon meer zelf moeten schieten, maar de assists die hij gaf waren wel super. Hoop dat hij wat vaker mag spelen volgend jaar.
Voor de rest !
En van hetzelfde, .
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 21:40
|
|
Voor de rest !
En van hetzelfde, .
Van mij ook. Iemand op dit forum ging nog naar Londen, fijne vakantie daar en ook andere die op vakantie gaan.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 22:07
|
|
Ik zit zojuist de reactie van Suarez te kijken na de wedstrijd over zijn gele kaart. Serieus wat een HELD. Eerst zeggen dat hij volgens mij pas bij 3 gele kaarten geschorst bent. Daarna blijkt dat het niet het geval is en dan Suarez, 'i begrijp scheids niet ik zeg keer drie dat het geen buitenspel is en Publiek roept HEE HEE en hij trekt geel ik begrijp da niet''. Geweldig !
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 22:16
|
|
Voor de rest !
En van hetzelfde, .
Van mij ook. Iemand op dit forum ging nog naar Londen, fijne vakantie daar en ook andere die op vakantie gaan. 
Gingen er twee geloof ik, maar dank je in ieder geval en duim even mee voor Arsenal ;)! Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast!
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 22:27
|
|
Goede overwinning. Eindelijk eens de 10 gehaald en niet blijven steken op 5 en 6. Suárez liet bij momenten zien echt een speler te zijn voor de absolute top. De Zeeuw strooide ook met mooie passes. Aissati was lekker dwingend, dat is een goede ontwikkeling. Verder heeft Kennedy aangetoond dat hij nooit meer in Ajax 1 mag spelen. Dat tegendoelpunt mag gewoon niet gebeuren. Vertonghen laat zich veel te makkelijk uitspelen door een amateur en wat Stekelenburg daar deed sloeg helemaal nergens op.
Sulejmani was weer de Sulejmani van Heerenveen. Zo kennen we hem. Zo heeft hij een heel jaar gepresteerd en dan nog dreigender. Echt genoten van zijn invalbeurt. Het is natuurlijk tegen vermoeide amateurs maar dat maakt niet uit. Hij moet even helemaal overnieuw beginnen en dit was een grote stap daarin. Je zag dat hij in de grote ruimte niet te stoppen is. Jammer dat hij niet zelf een goal wilde scoren, maar dat tekent hem: het teambelang gaat voor. Zo was hij ook bij Heerenveen.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 22:53
|
|
Thuis Nec is de volgende.
De kans is groot dat Ajax - Nec op 27 Januari word gespeeld.
|
brucepblanchard

Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 22:55
|
|
Citaat: Thuis Nec is de volgende.
Is te doen, zelfs zonder Suarez moeten we van NEC kunnen winnen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 23:01
|
|
ha ha. Rip Feyenoord.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 23:02
|
|
NEC thuis is op papier een zeer gunstige loting. PSV/Heerenveen, NAC, FC Twente en Feyenoord waren allen zwaardere tegenstanders geweest. Thuis dan ook nog moet zeker te doen zijn. Maar vanaf de kwartfinales is alles mogelijk dus je moet in ieder geval de wedstrijd met de volle 100% inzet ingaan want anders wordt het nog moeilijk. Suarez doet in ieder geval niet mee wat altijd een aderlating is maar met Sulejmani en Pantelic heeft Ajax sowieso nog twee goede aanvallers en dan moeten ze maar 4-4-2 spelen want Kennedy en Rommedahl moeten sowieso niet meedoen.
|
svvenn

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 23:05
|
|
Citaat: NEC thuis is op papier een zeer gunstige loting. PSV/Heerenveen, NAC, FC Twente en Feyenoord waren allen zwaardere tegenstanders geweest. Thuis dan ook nog moet zeker te doen zijn. Maar vanaf de kwartfinales is alles mogelijk dus je moet in ieder geval de wedstrijd met de volle 100% inzet ingaan want anders wordt het nog moeilijk. Suarez doet in ieder geval niet mee wat altijd een aderlating is maar met Sulejmani en Pantelic heeft Ajax sowieso nog twee goede aanvallers en dan moeten ze maar 4-4-2 spelen want Kennedy en Rommedahl moeten sowieso niet meedoen. Hele leuke loting! Psv wordt belast met eerst een duel tegen Heerenveen en daarna nog Feyenoord :)
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 23:22
|
|
Ik zou tegen NEC met deze opstelling gaan spelen:
Emanuelson Pantelic Sulejmani
Aissati De Zeeuw Gabri
Anita Vertongen Alderweireld Vd Wiel
Ik weet niet of Enoh dan al terug is anders zou ik hem opstellen ipv Aissati.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 23:27
|
|
Citaat: Ik zou tegen NEC met deze opstelling gaan spelen:
Aissati De Zeeuw Gabri
Anita Vertonghen Alderweireld Vd Wiel
Ik zou Sulejmani op links en Urby op rechts zetten. Verder oke alleen zou ik Enoh ( als hij er is, wat hij volgens mij niet is) op de plek van Gabri zetten en ie op die van Aissati.
|
svvenn

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 23:46
|
|
Citaat: Ik zou tegen NEC met deze opstelling gaan spelen:
Aissati De Zeeuw Gabri
Anita Vertonghen Alderweireld Vd Wiel
Ik zou Sulejmani op links en Urby op rechts zetten. Verder oke alleen zou ik Enoh ( als hij er is, wat hij volgens mij niet is) op de plek van Gabri zetten en ie op die van Aissati.
----------Sulejmani- Pantelic-----------
----------------Aissatti----------------
----Emanuelson-De Zeeuw-Gabri----
------------------------------------------
-Anita - Vertonghen - Alderweireld - Vd Wiel
----------------Steek ---------------------
Ik zou voor deze opstelling kiezen waarbij Sulejmani in een min of meer vrije rol voorin speelt om Pantelic heen en de hoeken in kan duiken. Emanuelson die afwisselend met Aissatti op links of door het centrum op kan duiken. De rechterkant wordt redelijk open gehouden voor Vd Wiel die erover heen kan komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 11:58
|
|
Gaan we met z'n allen weer Anita op linksback zetten, echt jongens, die komt te kort. Zet Urby daar neer of dan maar Boilosen, want Anita kun je niks mee.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 15:55
|
|
Citaat: Gisteren tijdens de wedstrijd WHC – Ajax werd het commentaar wederom door Leo Driessen verzorgd. Om nu ook eens het verhaal van Leo Driessen zijn kant te horen, is Ajax1.nl op de beste man afgestapt en hebben hem om een reactie gevraagd.
Tot onze grote verbazing zat er een dik ingepakt lelijk wezen op de tribune, die dacht dat wij WHC fans waren. Dat bleek wel toen we hem benaderde op een vriendelijk toon en wat vragen wilde stellen. En tevens wilde weten wat zijn gevoelens waren over de aanhoudende negatieve berichten vanuit het Ajax kamp op zijn persoon. Vervolgens kwam er een reactie waar wij toch wel even van moesten slikken, en later verschrikkelijk veel lol om gehad hebben. Driessen was er van overtuigd dat wij Leo Driessen fans waren, en de man kwam lekker los en wilde zelfs op de foto.
Leo Driessen kwam met de volgende opmerkingen naar buiten, en ik citeer: “ Die Ajax supportertjes zijn zielig, maar ik vind het allemaal maar onzin.” Vervolgens vroeg de beste man of wij die negatieve berichten van hyves hadden. Volgens Leo is het allemaal gelul in de ruimte, en is hij zeker geen Ajax fan. “Ik ben al jaren grote fan van Telstar.” Dit klopt want hij heeft op zijn telefoon een plaatje van Telstar staan , die hij ons graag even liet zien.
Alle kritiek doet de man dus niet zo heel veel. Hij blijft bij zijn standpunt objectief verslag te doen van iedere club. Iets wat de persdienst van RTL7 ons al eens heeft laten weten in een e-mail.
Leo Driessen en Ajax zal nooit meer een gelukkig huwelijk worden beseffen wij nu. We hadden gisteren de hoop om de ergste gevoelens wat te temperen, door ook zijn kant van het verhaal te laten horen. Gelukkig was dit gister de enige domper op een mooie maar koude voetbalavond met een 14-1 winst.
ajax1.nl
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Do 24 dec 2009 16:18
|
|
Citaat: Gaan we met z'n allen weer Anita op linksback zetten, echt jongens, die komt te kort. Zet Urby daar neer of dan maar Boilesen, want Anita kun je niks mee.
Boilesen is wel erg vroeg laat die eerst even wennen bij de A1 AUB. Zet Shakison daar maar neer of laat Emanuelson er gewoon staan. Emanuelson als linksback met Shakison als back-up lijkt me zeer geschikt. Anita mag dan als verdedigende middenvelder spelen zolang Enoh in Afrika is.
|
Rooie

Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 22:01
|
|
Citaat: Gaan we met z'n allen weer Anita op linksback zetten, echt jongens, die komt te kort. Zet Urby daar neer of dan maar Boilesen, want Anita kun je niks mee.
Boilesen is wel erg vroeg laat die eerst even wennen bij de A1 AUB. Zet Shakison daar maar neer of laat Emanuelson er gewoon staan. Emanuelson als linksback met Shakison als back-up lijkt me zeer geschikt. Anita mag dan als verdedigende middenvelder spelen zolang Enoh in Afrika is.
Anita verdedigende middenvelder?
En de ballen die hoger dan 1.70 m. komen wie moet die dan afstoppen?
En als er een beetje kerel tegenover hem komt die hem ondersteboven loopt, wie moet dan hier zijn tekortkoming opvangen.
En een beetje tegenstander die sneller is dan de gemiddelde voetballer rent hem er helemaal uit qua snelheid.
Nee deze jongen komt tekort voor het grote mannenvoetbal, hij hoort nooit en te nimmer in de basis van Ajax te staan als je iets wil winnen.
Op het middenveld hebben we maar 3 jongens die enigszins kwaliteit bezitten, namelijk, Enoh, Gabri en de Zeeuw.
De rest is allemaal te licht voor Ajax… althans dat vind ik.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Vr 25 dec 2009 22:31
|
|
Davids was een verdedigende middenvelder en die is ook een ukkepuk. Als Anita net als Davids leert een bijtertje te zijn zou hij kunnen uitgroeien tot een goede verdedigende middenvelder voor Ajax. Gabri zie jij liever spelen? Dus jij ziet liever een technisch matige voetballer die alleen hard kan werken maar ongeveer iedereen uit zijn rug laat lopen spelen? Dat is on-Ajax en erg Feyenoord style.
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 00:12
|
|
Anita verdedigende middenvelder?
En de ballen die hoger dan 1.70 m. komen wie moet die dan afstoppen?
En als er een beetje kerel tegenover hem komt die hem ondersteboven loopt, wie moet dan hier zijn tekortkoming opvangen.
En een beetje tegenstander die sneller is dan de gemiddelde voetballer rent hem er helemaal uit qua snelheid.
Nee deze jongen komt tekort voor het grote mannenvoetbal, hij hoort nooit en te nimmer in de basis van Ajax te staan als je iets wil winnen.
Op het middenveld hebben we maar 3 jongens die enigszins kwaliteit bezitten, namelijk, Enoh, Gabri en de Zeeuw.
De rest is allemaal te licht voor Ajax… althans dat vind ik.
Vind je gewicht of lengte nou belangrijk??
Wat een verschrikkelijk lap onzin. Anita niet snel, lekker objectief van je gezien.
|
Rooie

|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 23:03
|
|
Citaat:
Vind je gewicht of lengte nou belangrijk??
Wat een verschrikkelijk lap onzin. Anita niet snel, lekker objectief van je gezien.
Lap onzin?
Laten we zeggen dat het verhaal van jou niet alleen onzin is maar ook een totaal gebrek aan voetbalinzicht heeft.
Misschien moet jij eerst een ergens bij de f-jes gaan kijken om een beetje voetbalkennis op te doen, want dat jij nog heel veel inzicht in het voetbal moet krijgen staat voor mij voor 100% vast.
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 23:14
|
|
Natuurlijk is het fysiek van een speler belangrijk, voetbal is een contact sport. Naast de fysieke kracht zijn er natuurlijk nogmeer elementen die samen bepalen hoe goed of hoe slecht een voetballer is. Afhangkelijk van de sterke en minder sterke punten van een speler wordt zijn positie en rol in het team bepaalt.
Dit lijkt mij bij iedereen wel bekend. Ik vind dat Rooie wel op een erg agressieve manier in diskussie gaat, maar dat doet er nu even niet toe.
Laat het wel duidelijk zijn dat Anita geen trage speler is, hij is trouwens ook neit bijzonder snel en zijn fysiek laat behoorlijk wat te wensen over als jij puur kijkt naar lengte en gewicht. Ook z'n lange bal en inzichten zijn niet geweldig, met zijn inspeel pass is over het algemeen niet veel mis.
Ik vind hem dan ook enkel bruikbaar op het middenveld om een creative speler van de tegenstander met niet erg veel fysieke kracht uit te schakelen. Verder mag je toch wel zeggen dat hij nooit echt door de mand gevallen is, al maakt hij dit jaar in sommige wedstrijden toch wel pijnlijk duidelijk waar zijn minder sterke punten liggen. Maar herinder je je de wedstrijden tegen VVV en Marseille Rooie?
|
Rooie

|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 23:21
|
|
Citaat: Davids was een verdedigende middenvelder en die is ook een ukkepuk. Als Anita net als Davids leert een bijtertje te zijn zou hij kunnen uitgroeien tot een goede verdedigende middenvelder voor Ajax. Gabri zie jij liever spelen? Dus jij ziet liever een technisch matige voetballer die alleen hard kan werken maar ongeveer iedereen uit zijn rug laat lopen spelen? Dat is on-Ajax en erg Feyenoord style.
Ik ga maar even niet in dezelfde bewoordingen reageren als welke ik tegen nummer 10 gedaan heb.
Maar veel anders kan ik ook voor jou niet bedenken, iemand die Anita waardevoller als Gabri vindt, daar heb ik ook mijn bedenkingen bij.
Nogmaals, het is ronduit belachelijk om die dwerg met Davids te vergelijken… misschien kan je hem met Youssof Hersi, Stefano Seedorf of zoiets wel vergelijken….. maar vergelijken met Davids?
Hij is veel trager dan Davids, heeft veel minder snelheid, schotkracht, etc,… en jij durft te stellen dat Anita technisch beter is dan Gabri?… ach laat ook maar ik heb dit al uitgelegd zojuist in het Anita topic.
Ik ben er wel zeker van, dat als jullie het bij Ajax voor het zeggen kregen dat er dan ook geen zak gewonnen werd zoals nu, en ook ongeveer de laatste 13 jaar het geval is… (zeg maar, de tijd dat Ajax met een overschot aan nutteloze voetbaldwergen aan het voetballen was, op o.a. 2004 na want toen hadden we wel kerels zoals Bergdolmo, Zlatan, O Brien, Galasek, Trabelsie, Escude, van Damme, Pasanen etc. , rondlopen en werden we niet erg verzwakt door een teveel aan dwergen in een team tegelijk)…
|
Rooie

|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 23:37
|
|
[quote="thommy
Citaat: Laat het wel duidelijk zijn dat Anita geen trage speler is ,
Ik vind hem dus wel een trage speler, tegen een iets snellere tegenstander zoals o.a. Affelay komt hij snelheid tekort en word hij met redelijk gemak eruit gelopen.
Citaat: Maar herinner je je de wedstrijden tegen VVV
Ja, die wedstrijd tegen het almachtige VVV heb ik gezien, maar om nou te zeggen dat hij daar de pannen van het dak speelde?... nee
Citaat: en Marseille Rooie?
Nee, niet gezien,
maar weet je, ... een voetballer die bij Ajax speelt hoort iedere wedstrijd te presteren en ook tegen echte tegenstanders, daar reken ik VVV toch echt niet bij... en om iemand getalenteert te noemen die ooit eens 2 goede wedstrijden leuk speelt tegen niet al te sterke tegenstanders gaat mij toch echt te ver, ik noem dit soort speler die praktisch iedere wedstrijd slecht presteren, niet bruikbaar voor Ajax.
|
kimika

Forum berichten: 44
|
Geplaatst: Za 26 dec 2009 23:38
|
|
Citaat: Gisteren tijdens de wedstrijd WHC – Ajax werd het commentaar wederom door Leo Driessen verzorgd. Om nu ook eens het verhaal van Leo Driessen zijn kant te horen, is Ajax1.nl op de beste man afgestapt en hebben hem om een reactie gevraagd.
Tot onze grote verbazing zat er een dik ingepakt lelijk wezen op de tribune, die dacht dat wij WHC fans waren. Dat bleek wel toen we hem benaderde op een vriendelijk toon en wat vragen wilde stellen. En tevens wilde weten wat zijn gevoelens waren over de aanhoudende negatieve berichten vanuit het Ajax kamp op zijn persoon. Vervolgens kwam er een reactie waar wij toch wel even van moesten slikken, en later verschrikkelijk veel lol om gehad hebben. Driessen was er van overtuigd dat wij Leo Driessen fans waren, en de man kwam lekker los en wilde zelfs op de foto.
Leo Driessen kwam met de volgende opmerkingen naar buiten, en ik citeer: “ Die Ajax supportertjes zijn zielig, maar ik vind het allemaal maar onzin.” Vervolgens vroeg de beste man of wij die negatieve berichten van hyves hadden. Volgens Leo is het allemaal gelul in de ruimte, en is hij zeker geen Ajax fan. “Ik ben al jaren grote fan van Telstar.” Dit klopt want hij heeft op zijn telefoon een plaatje van Telstar staan , die hij ons graag even liet zien.
Alle kritiek doet de man dus niet zo heel veel. Hij blijft bij zijn standpunt objectief verslag te doen van iedere club. Iets wat de persdienst van RTL7 ons al eens heeft laten weten in een e-mail.
Leo Driessen en Ajax zal nooit meer een gelukkig huwelijk worden beseffen wij nu. We hadden gisteren de hoop om de ergste gevoelens wat te temperen, door ook zijn kant van het verhaal te laten horen. Gelukkig was dit gister de enige domper op een mooie maar koude voetbalavond met een 14-1 winst.
ajax1.nl
Is het jullie wel is opgevallen dat hij bij iedere wedstrijd negatief commentaar heeft? En dat hij bij iedere wedstrijd constant loopt te vertellen hoe het spelletje wel gespeeld moet worden? En dus niet alleen bij Ajax?
|