Auteur
|
Bericht
|
svvenn

Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:06
|
|
Natuurlijk is het een hoofdklasser, natuurlijk stond het al (wat was het?) 10-1 toen Sulejmani erin kwam, maar ik heb wel genoten van zijn invalbeurt. Die jongen laat in een kwartier tijd zien 100x meer klasse te hebben dan Kennedy..
|
coennie89

Forum berichten: 12
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:06
|
|
Citaat: Wel heel erg simpel. Als je ziet dat er in de meeste gevallen iedereen voor eigen succes ging, had de score een stuk hoger kunnen uitvallen.
Helemaal mee eens. Maar ik snap ook wel dat wanneer je zo ver voor staat dat je het zelf wilt proberen.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:08
|
|
Citaat: 1-13 gekkenhuis man. Grootste beker overwinning van Ajax ooit.
Zo klopt het.
Jol had jongens als Blind, Siem de Jong en Zeegelaar hier (meer) speeltijd moeten gunnen. Dat had makkelijk gekunt tegen zo'n ontzettend zwakke tegenstander.
Sulejmani viel trouwens goed in, hij had een aantal goede versnellingen en de laatste 4 doelpunten werden volgens mij allen door hem voorbereid.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:12
|
|
Citaat: Sulejmani viel trouwens goed in, hij had een aantal goede versnellingen en de laatste 4 doelpunten werden volgens mij allen door hem voorbereid. Als je het hier niet meer kunt bewijzen dan kun je gelijk Sulejmani afschrijven. Maar het moet hem deugd hebben gedaan deze wedstrijd.
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:14
|
|
Sowieso grootste overwinning toch? Ik dacht dat 12-1 tegen Vitesse het record was..
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:14
|
|
Citaat: Natuurlijk is het een hoofdklasser, natuurlijk stond het al (wat was het?) 10-1 toen Sulejmani erin kwam, maar ik heb wel genoten van zijn invalbeurt. Die jongen laat in een kwartier tijd zien 100x meer klasse te hebben dan Kennedy..
Amen.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:18
|
|
Citaat: Sowieso grootste overwinning toch? Ik dacht dat 12-1 tegen Vitesse het record was..
Hebben ze niet Europees ooit 16-2? gespeeld
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:20
|
|
Twente - Helmond Sport, 0-0, 34 Minuten gespeeld.
|
Bolkestein

Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:21
|
|
Dat was helaas geen overwinning voor ons, die 16-2..
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:21
|
|
Sulejmani is zijn snelheid gelukkig niet kwijt. Blijft op z'n gevaarlijkst als hij de ruimtes in wordt gelanceerd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:22
|
|
Citaat: Sowieso grootste overwinning toch? Ik dacht dat 12-1 tegen Vitesse het record was..
Hebben ze niet Europees ooit 16-2? gespeeld
14-0 tegen Red Boys, ploegje uit Luxemburg dacht ik, in de UEFA cup.
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:22
|
|
Twente 1-0 Helmond Sport, De Jong.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:24
|
|
Citaat: Dat was helaas geen overwinning voor ons, die 16-2..
Die wedstrijd is ze vergeven, destijds zat mijn opa zelfs nog in de luiers
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:24
|
|
Sulejmani moet alleen weer even zelf durven schieten ook, hij lijkt wel angstig om zelf uit te halen, dat viel me vorige wedstrijden ook al op.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:27
|
|
Zo is Sulejmani: onzelfzuchtig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:28
|
|
Citaat: Twente 1-0 Helmond Sport, De Jong.
Graag in de Twente-topic verder, Ping.
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:28
|
|
Ok, 343, ik zal dat doen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:29
|
|
Nadat Mickey erin kwam was er wel een nieuwe opleving, dat is toch een goed teken.
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:31
|
|
Ajax met dubbele cijfers naar kwartfinale
23/12/2009 20:18
WHC was in de achtste finale in het KNVB-bekertoernooi een gewillig slachtoffer voor Ajax (1-14), dat na ruim een half uur al de monsterscore binnen handbereik had.
Ajax overleefde met moeite de twee voorgaande rondes. AGOVV Apeldoorn en FC Dordrecht dwongen de Amsterdamse formatie tot een verlenging. Dit keer bleef overwerk de ploeg van trainer Martin Jol bespaard.
In tegenstelling tot de bekerduels met AGOVV en Dordrecht nam Jol voor het duel met WHC geen risico door spelers rust te gunnen. Ajax trad in Zwolle in de sterkste opstelling aan tegen de Zaterdaghoofdklasser, dus met ook Luis Suarez in de basis.
Ajax nam geen halve maatregelen tegen het makke WHC. Na de openingstreffer van Marko Pantelic in de achttiende minuut liep de Amsterdamse ploeg in een tijdsbestek van een kwartier uit naar een 6-0 voorsprong.
Na de 2-0 van Pantelic deden Suarez en Ismail Aissati ieder twee keer van zich spreken. Op slag van rust redde Jolf Stel de eer van WHC, dat in het eerste kwartier van de tweede helft weer het hoofd diep boog voor Ajax. Door Suarez (2x) en een eigen doelpunt van Jeffrey Bosch stond de Amsterdamse formatie na een uur op de rand van dubbele cijfers.
In de 67ste minuut was het raak. Kennedy Bakircioglu bracht de tiende Ajax-treffer op het scorebord. Het clubrecord – in 1961 kreeg Rapiditas in het bekertoernooi met 10-0 klop – kon definitief uit de geschiedenisboeken worden geschrapt na de tweede treffer van de Zweedse aanvaller zeven minuten voor tijd. Na de treffer van Demy de Zeeuw bepaalde Suarez met twee goals de eindstand op 1-14.
Bron: Vi.nl
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:31
|
|
Citaat: Nadat Mickey erin kwam was er wel een nieuwe opleving, dat is toch een goed teken.
Dit viel mij inderdaad ook op.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:33
|
|
Nu hopen dat Jol in de winterstop Jozefzoon, Castillion en Eriksen bij de selectie haalt en hun een kans geeft. Volgens mij zou Jozefzoon zo Rommedahl en Kennedy eruit moeten kunnen spelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:33
|
|
Citaat: Ajax met dubbele cijfers naar kwartfinale
WHC was in de achtste finale in het KNVB-bekertoernooi een gewillig slachtoffer voor Ajax (1-14), dat na ruim een half uur al de monsterscore binnen handbereik had.
Ajax overleefde met moeite de twee voorgaande rondes. AGOVV Apeldoorn en FC Dordrecht dwongen de Amsterdamse formatie tot een verlenging. Dit keer bleef overwerk de ploeg van trainer Martin Jol bespaard.
In tegenstelling tot de bekerduels met AGOVV en Dordrecht nam Jol voor het duel met WHC geen risico door spelers rust te gunnen. Ajax trad in Zwolle in de sterkste opstelling aan tegen de Zaterdaghoofdklasser, dus met ook Luis Suarez in de basis.
Ajax nam geen halve maatregelen tegen het makke WHC. Na de openingstreffer van Marko Pantelic in de achttiende minuut liep de Amsterdamse ploeg in een tijdsbestek van een kwartier uit naar een 6-0 voorsprong.
Na de 2-0 van Pantelic deden Suarez en Ismail Aissati ieder twee keer van zich spreken. Op slag van rust redde Jolf Stel de eer van WHC, dat in het eerste kwartier van de tweede helft weer het hoofd diep boog voor Ajax. Door Suarez (2x) en een eigen doelpunt van Jeffrey Bosch stond de Amsterdamse formatie na een uur op de rand van dubbele cijfers.
In de 67ste minuut was het raak. Kennedy Bakircioglu bracht de tiende Ajax-treffer op het scorebord. Het clubrecord – in 1961 kreeg Rapiditas in het bekertoernooi met 10-0 klop – kon definitief uit de geschiedenisboeken worden geschrapt na de tweede treffer van de Zweedse aanvaller zeven minuten voor tijd. Na de treffer van Demy de Zeeuw bepaalde Suarez met twee goals de eindstand op 1-14.
Daar staat dat we moesten verlengen tegen AGOVV, dat klopt niet.
|
Ping

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:37
|
|
Citaat: Ajax met dubbele cijfers naar kwartfinale
Daar staat dat we moesten verlengen tegen AGOVV, dat klopt niet.
Kijk nou, dit zie ik nu pas maar ik heb het van Voetbal Internationaal gehaald, dus zitten die er een beetje naast.
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:38
|
|
Citaat: Zo is Sulejmani: onzelfzuchtig.
Onzelfzuchtig is 1 ding maar helemaal niet schieten is dan weer teveel van het goede.
Zo was hij in zijn Heerenveen tijd ook niet, een goede voorzet geven is super, maar zeker als voorhoede speler moet je zelf ook gewoon eens een kans pakken. er waren vandaag echt momenten dat hij gewoon zelf had moeten schieten.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Wo 23 dec 2009 20:42
|
|
Er waren kansen voor hem om zelf te schieten maar zelfs op die momenten was afleggen wel de juiste keuze. Dat daar niet altijd iets uit kwam is logisch maar het leverde wel 3 assists en heel wat extra gevaar op.
|