Auteur
|
Bericht
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 11:17
|
|
Citaat: Het is wel vreemd dat ze meteen een 1 op 4 voor deze wedstrijd geven. Verwachten ze geen grote toeloop???
Moet je er nog snel bijzijn als seizoenkaarthouder. Je zou als je het heel erg slecht treft niet eens op je eigen plaats terecht kunnen, en duurdere kaarten moeten kopen.
Snap er weinig van.
Voor welke vakken hebben de personen die kaarten nodig hebben interesse???
Bedoel je de personen zonder Clubkaart oid.?
Als je dat bedoeld dan graag vak 120 of vak 121, en als het kan zou ik graag 2 kaarten willen ''kopen''.
Waarom zulke dure vakken???
PM me maar als je zeker bent, dan komen we er wel uit.
|
Nieles86
Forum berichten: 11
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 11:48
|
|
Citaat: Hallo ,
...
Ik verzamel zoveel mogelijk van Ajax en ben op zoek naar gebruikte tickets of seizoenskaarten van Ajax . Zijn er hier mensen die hun tickets of kaarten weggooien , wel zou je dan zo goed willen zijn om deze mijn richting op te sturen ?
Ik had een aantal Ajax tickets, maar heb deze weggegooid. Had nog wel een ticket van het Amsterdam Tournament 2008 Dag 2 in mijn portemonnee zitten
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Do 31 dec 2009 12:52
|
|
Citaat: Hallo ,
...
Ik verzamel zoveel mogelijk van Ajax en ben op zoek naar gebruikte tickets of seizoenskaarten van Ajax . Zijn er hier mensen die hun tickets of kaarten weggooien , wel zou je dan zo goed willen zijn om deze mijn richting op te sturen ?
Ik had een aantal Ajax tickets, maar heb deze weggegooid. Had nog wel een ticket van het Amsterdam Tournament 2008 Dag 2 in mijn portemonnee zitten
Ik heb al mijn kaarten nog, maar ik hou ze mooi vast. Is toch een stukje geschiedenis. Ze worden niet echt netjes bewaard, maar ik heb ze gewoon in een zak zitten, niet op volgorde ofzo. Ik ken gasten die alles mooi op volgorde hebben, maar daar ben ik dan weer te lui voor.
|
BenKie
Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Za 2 jan 2010 17:42
|
|
Citaat:
Ze worden niet echt netjes bewaard, maar ik heb ze gewoon in een zak zitten, niet op volgorde ofzo. ..... maar daar ben ik dan weer te lui voor.
Hahahaa...... leer mij Mikie kennen!!!!!!!!!
Maar ook ik heb dit altijd al gedaan. Al mijn kaartjes heb ik bewaard, heb er de uitslag, doelpuntenmakers en het aantal toeschouwers op geschreven. Mijn eerste kaartje in van de wedstrijd AJAX vs arsenal seizoen 69/70.
En ja..... wat doe je ermee? Nou niets, maar het is een mooi bezit. Het ligt in een doos op zolder bij mijn andere AJAX relikwieën. Ik heb er wel een paar afgegeven aan het Amsterdams Historisch Museum voor de tentoonstelling: "AJAX, gezien door de ogen van de supporters".
Dan zie je opeens filmbeelden van mijn oude kaartjes... lachen man!
mzzl.
Ben.
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Ma 4 jan 2010 12:48
|
|
Vooral die sortie kaartjes vond ik mooi, met dat ouwe logo. Daar heb ik er nog wel behoorlijk wat van.
Indertijd dat losse kaartjes halen tenminste nog goed te doen was.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 10 jan 2010 19:34
|
|
Zouden er om half 2 Dinsdag nog genoeg kaartjes zijn voor Ajax-Juve ?
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Zo 10 jan 2010 21:56
|
|
Ik zou het niet weten, maar misschien ken je hier iemand goed en geef je even je barcode door aan die persoon en regelt die persoon de kaarten.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Zo 10 jan 2010 22:00
|
|
Lijkt me wel. Het mag dan een tegenstanders zijn waar normaliter veel (dagjes)mensen op af zullen komen, de hoge prijzen zullen toch ook mensen afschrikken. Bovendien is dinsdag de eerste dag waarop de kaarten in de verkoop gaan en dan ook nog alleen voor seizoenskaarthouders. Kan me niet voorstellen dat het dan al uitverkocht is.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:26
|
|
Ik wilde net kaartjes bestellen voor Ajax-Juve maar zie dat voor SCC houders dat pas morgen begint.
Gelukkig maar, want dacht dat het gister al begon.
Al seizoenskaarthouders die kaartjes hebben?
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:30
|
|
Nu volg ik het niet meer. Hoe zit dit nou:
Start voorverkoop
Vanaf dinsdag 12 januari 2010 09:00 uur
Alle Ajax SCC-houders
Maximaal 2 kaarten per Seizoen Club Card, kortingstarief
Geen eigen plek verkoop
(vanaf 20 januari kunnen er nog 2 extra kaarten gekocht worden zonder korting)
Vanaf woensdag 20 januari 2010 09:00 uur
Alle Ajax SCC-, Sup.CC-, AJS.CC- en KCC -houders
Maximaal 4 kaarten per Seizoen Club Card, normaal tarief
Vanaf zaterdag 23 januari 2010 09:00 uur
Alle Ajax SCC-, Sup.CC-, AJS.CC-, KCC- en CC-houders
Maximaal 4 kaarten per Club Card, normaal tarief
Vanaf woensdag 27 januari 2010 09:00 uur
Alle Ajax SCC-, Sup.CC-, AJS.CC-, KCC-, CC-houders én ClubCard-houders overige clubs
(m.u.v. Feyenoord, ADO den Haag en Oranje)
Maximaal 4 kaarten per Club Card, normaal tarief
De verkoop voor Supporters Clubcard houders begint dus pas op 20 januari!?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:35
|
|
Citaat: Al seizoenskaarthouders die kaartjes hebben?
Kan niet als de kaartverkoop pas morgen begint he.
De kaartjes zijn wel weer belachelijk duur. Waarom moesten we laatst eigenlijk een enquete invullen over de toegangsprijzen? Ze doen volgens mij niks met de uitkomsten. Als je ziet dat het duurste kaartje voor een Ajax-Roda JC al 54,50 euro is, dan denk je toch echt dat ze de supporters het liefst een zo groot mogelijke poot uit willen draaien. En als je dan ook eens goed voetbal krijgt te zien en je meedoet om de prijzen ok, maar voor de derde plek loopt geen enkele Ajacied warm. Ik zie dat je zelfs voor 66 euro een kaart kun kopen voor Juventus-thuis, dat gaat toch niemand betalen voor een achtste finale Europa League?
Als je een Supporters Clubcard hebt, kun je inderdaad op 20 januari kaarten halen, sincere1983.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:39
|
|
Citaat: Al seizoenskaarthouders die kaartjes hebben?
Kan niet als de kaartverkoop pas morgen begint he.
De kaartjes zijn wel weer belachelijk duur. Waarom moesten we laatst eigenlijk een enquete invullen over de toegangsprijzen? Ze doen volgens mij niks met de uitkomsten. Als je ziet dat het duurste kaartje voor een Ajax-Roda JC al 54,50 euro is, dan denk je toch echt dat ze de supporters het liefst een zo groot mogelijke poot uit willen draaien. En als je dan ook eens goed voetbal krijgt te zien en je meedoet om de prijzen ok, maar voor de derde plek loopt geen enkele Ajacied warm. Ik zie dat je zelfs voor 66 euro een kaart kun kopen voor Juventus-thuis, dat gaat toch niemand betalen voor een achtste finale Europa League?
Als je een Supporters Clubcard hebt, kun je inderdaad op 20 januari kaarten halen, sincere1983.
Gracias! Toch ook mooi hoe dat gaat: Eerst begon de kaartverkoop op 6 januari, toen 10 januari en nu begint de voorverkoop pas 12 januari.
Hopelijk is er op 20 januari nog wat beschikbaar op Zuid of in de buurt daarvan.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 08:44
|
|
Citaat: Gracias! Toch ook mooi hoe dat gaat: Eerst begon de kaartverkoop op 6 januari, toen 10 januari en nu begint de voorverkoop pas 12 januari.
Hopelijk is er op 20 januari nog wat beschikbaar op Zuid of in de buurt daarvan.
Ik denk dat de Zuid tribune wel uitverkocht is op 20 januari. Seizoenkaarthouders kunnen 2 kaartjes kopen op 1 seizoenkaart. Dat betekent dus dat iemand die een clubcard heeft later aan de beurt kan komen dan een bekende van een seizoenkaarthouder die normaal nooit naar Ajax gaat. Eigenlijk is het in theorie dus mogelijk dat sommige seizoenkaarthouders niet naar de wedstrijd kunnen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 09:27
|
|
Toch, uhm, apart hoe ze dat elke keer weer regelen.
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 12:59
|
|
En dat je vanaf 20 januari pas 2 kaarten bij kan kopen lees ik ook pas voor het eerst.....grrrrr Dat is niet gunstig voor Lexafca
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 13:20
|
|
Citaat: En dat je vanaf 20 januari pas 2 kaarten bij kan kopen lees ik ook pas voor het eerst.....grrrrr Dat is niet gunstig voor Lexafca
2 bij kopen??? Dat was toch 4?
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 16:57
|
|
Je kunt als seizoenkaarthouder morgen 2 kaarten per seizoenkaart kopen en vanaf de 20ste er nog 2 per seizoenkaart bijkopen.
Zo lees ik dat tenminste.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 19:23
|
|
Klopt, inderdaad.
Dat slaat ook helemaal nergens op. Is ook sinds kort veranderd.
Morgen kunnen kaarten met 15% korting worden gekocht (beiden kaarten met korting). Op 20 januari kan dan een seizoenskaarthouder nog eens 2 kaarten kopen, maar dan zonder korting..
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 20:40
|
|
Jep, dat is volgens mij nog niet zolang geleden veranderd, ze zijn denk ik toch bang dat de ticketverkoop te snel gaat.
Maar Lex hoeft zich geen zorgen te maken..... ik heb wat seizoenkaarten gecharterd.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 21:06
|
|
Citaat: Ik zou ook kaarten voor Ajax-Juventus willen kopen. Het liefst drie kaarten. Is het mogelijk om die bij de plaatselijke ticketbox te halen? Ik heb geen clubcard of iets dergelijks. Hoeveel kost de gemiddelde kaart?
Vraag aan mensen met een seizoenkaart (het liefst meerdere) om kaarten te regelen voor een schappelijk prijsje. Geef die jongens een kleine fooi en je hebt goede en goedkope plaatsen.
HIER GRAAG VERDER OVER DE UITWEDSTRIJD!!
Ik ken in mijn nabije omgeving niemand die een seizoenskaart voor Ajax heeft. Is er iemand op dit forum die kaarten voor mij zou willen regelen? Ik wil dan wel een fooi geven voor vijf euro per kaart. In totaal zoek ik drie kaarten.
Ik zou in ieder geval heel erg blij zijn als iemand dat voor mij zou willen doen.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Ma 11 jan 2010 21:17
|
|
Koen misschien, die vond het te duur.
Ik ga wel, Ajax blijft Ajax.
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Di 12 jan 2010 09:14
|
|
Citaat: Ik zou ook kaarten voor Ajax-Juventus willen kopen. Het liefst drie kaarten. Is het mogelijk om die bij de plaatselijke ticketbox te halen? Ik heb geen clubcard of iets dergelijks. Hoeveel kost de gemiddelde kaart?
Vraag aan mensen met een seizoenkaart (het liefst meerdere) om kaarten te regelen voor een schappelijk prijsje. Geef die jongens een kleine fooi en je hebt goede en goedkope plaatsen.
HIER GRAAG VERDER OVER DE UITWEDSTRIJD!!
Ik ken in mijn nabije omgeving niemand die een seizoenskaart voor Ajax heeft. Is er iemand op dit forum die kaarten voor mij zou willen regelen? Ik wil dan wel een fooi geven voor vijf euro per kaart. In totaal zoek ik drie kaarten.
Ik zou in ieder geval heel erg blij zijn als iemand dat voor mij zou willen doen.
Ik had 4 seizoenkaarten geregeld, maar had al afspraken me Lexafca om voor hem kaarten te regelen.
Ik zal nog wel even wat rondvragen....
Als ik nog snel wat hoor, dan PM ik je wel even.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Di 12 jan 2010 10:29
|
|
Citaat: Koen misschien, die vond het te duur.
Ik ga wel, Ajax blijft Ajax.
Ik twijfel nog. Even kijken nog.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 12 jan 2010 12:19
|
|
Ik heb vanmorgen kaarten besteld, maar heb heb per mail nog geen bevestiging ontvangen, iets dat meestal meteen na de bestelling wel gebeurd. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Mocht er nog iemand kaarten willen, dan kan ik nog 2 kaartjes bestellen op mijn seizoenskaart, maar dan wel pas in de ronde van 20 januari.
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Di 12 jan 2010 14:34
|
|
Er waren vanochtend zeker problemen bij de online verkoop. Als je geen mail heb is er ergens iets fout gegaan, moet je zeker even de supportersbalie bellen.
ik heb trouwens geen gasten meer gevonden die nog geen kaarten hadden, dus voor de rest kan ik voor anderen even niet veel betekenen.
|