Auteur
|
Bericht
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:03
|
|
Laten we die eerste 35minuten maar snel vergeten. Wat speelde we slecht zeg. Laatste 10 minuten kwam er in ieder geval weer wat balans en kreeg ook Eriksen wat meer de kans om iets te proberen.
Anita is dramatisch. Kennedy ook, maar is wel nuttig in de verdediging.
Ik verwacht dat Anita eruit gaat, urby terug en Mickey erbij. En Kennedy zal rond de 65e minuut ook wel gewisseld worden.
Wat vinden we van Eriksen? Vind hem best goed spelen. Krijgt wat weinig de bal maar je ziet aan zijn loopacties en de acties aan de bal dat hij echt iets extra's heeft. En hij heeft dreiging, iets wat ik bij Aissati en de Jong best wel mis.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:05
|
|
En dan vergeet ik Aissati, De Jong en Donald nog.
Worden gewoon vervangen door een A-junior en een speler die al de wacht was aangezegd. Dat geeft gewoon aan dat AJAX gewoon niet genoeg klasse heeft en de trainer blijft maar puzzelen. Maar wees dan eens duidelijk;
Koop volgend seizoen een linksback, DIE KAN VERDEDIGEN!!!,waar we al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren om smeken. Koop een goede rechtsbuiten en een balvaste centrumspits en je zult zien dat het veel beter zal gaan.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:06
|
|
Het eerste halfuur liep echt helemaal niets.
Eigenlijk speelde alleen Lindgren degelijk, de rest was slordig (Suarez met name).
Gelukkig gingen we na een halfuurtje wat beter voetballen helaas viel die 1-2 niet de kansen waren er.
Een vreemde wedstrijd die alle kant opkan imo.
Eriksen doet het wel redelijk een lichtvoetige voetballer met een redelijke boost in huis.
|
tasdfm

Forum berichten: 350
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:08
|
|
Hopen dat FCTwente punten verspeelt. Is nu ook rust en nog steeds 0-0. Er blijft hoop
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:08
|
|
Citaat: En dan vergeet ik Aissati, De Jong en Donald nog.
Worden gewoon vervangen door een A-junior en een speler die al de wacht was aangezegd. Dat geeft gewoon aan dat AJAX gewoon niet genoeg klasse heeft en de trainer blijft maar puzzelen. Maar wees dan eens duidelijk;
Koop volgend seizoen een linksback, DIE KAN VERDEDIGEN!!!,waar we al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren om smeken. Koop een goede rechtsbuiten en een balvaste centrumspits en je zult zien dat het veel beter zal gaan.
Eigenlijk zijn dat de enigste posities waardoor Ajax ook in de problemen komt. Een linksback waar je van op aankan, die dus ook verdedigend sterk is. Een goede rechtsbuiten die dreigend is.
De centrumspits hoeft van mij niet perse, afhankelijk van hoe Castillion/Suk zich ontwikkelen en dan als backup een breekijzer ofzo.
Als je een goede linksback hebt die verdedigend zijn man staat dan kan hij aanvallend ook dreigender zijn waardoor de rechtsbuiten ook weinig zijn acties kan maken.
Als je een sterke rechtsbuiten hebt die dreigend is geef je de linksback geen kans mee op te komen omdat hij dan de rechtsbuiten niet alleen kan laten.
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:10
|
|
Citaat: Hopen dat FCTwente punten verspeelt. Is nu ook rust en nog steeds 0-0. Er blijft hoop 
Nice, hoop dat ze verliezen!
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:11
|
|
Zonet Van Halst gezien over de goal van net.....Anita die met buitenkant rechts probeert aan te nemen. Vertonghen die te vroeg stapt....Alderweireld die niet ingrijpt bij de rebound en Van der Wiel die alleen oog heeft voor z'n man....pfff
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:13
|
|
Sulejmani komt erin, Emanuelson linksback, Anita eruit!
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
|
|
Citaat: En dan vergeet ik Aissati, De Jong en Donald nog.
Jaa Toby, geld is er niet, dus Ajax moet eerst is van alle miskopen af en voorlopig geen contracten opwaarderen en verlengen..
Misschien gewoon spelers als Rommedahl en Emanuelson waar de contracten van aflopen niet meer verlengen.
|
tasdfm

|
|
|
Citaat: Zonet Van Halst gezien over de goal van net.....Anita die met buitenkant rechts probeert aan te nemen. Vertonghen die te vroeg stapt....Alderweireld die niet ingrijpt bij de rebound en Van der Wiel die alleen oog heeft voor z'n man....pfff
Ja, het is ook moeilijk
|
tasdfm

|
|
|
Sulejmani voor Anita
|
Starring

Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:14
|
|
De strijdplan van NAC was in het begin heel aardig, snel en agressief als collectief-zijnde druk naar voren zetten én Ajax tot fouten dwingen. Heel gedurft van Maaskant, met Leo als ongrijpbare joker aan de zijkant. Al weet hij heel goed dat je zo'n strijdwijze slechts 40 minuten kan volhouden. Leo zijn eindpass is vaak knudde, maar als hij nog bij ons speelde had het zeker geen 1-1 gestaan. Dan stonden we voor bij rust!
Eriksen is in duels nog wat zwakjes, klopt, maar dat probleem is volgens mij binnen een paar weken tijd verholpen. Die jongen is zwaar intelligent (slimmer dat heel veel jongens op het veld) én technisch behoorlijk functioneel. Aissati is gewaarschuwd.
Oh ja, tactische slechte keuze van Jol om Kennedy op '7' op te stellen. Met Suarez in de spits heb je niks aan Baki-Choco, die wederom uitblinkt in fouten en met name handelingssnelheid.
Ik verwacht een 1-3 overwinning....
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:15
|
|
Citaat: Zonet Van Halst gezien over de goal van net.....Anita die met buitenkant rechts probeert aan te nemen. Vertonghen die te vroeg stapt....Alderweireld die niet ingrijpt bij de rebound en Van der Wiel die alleen oog heeft voor z'n man....pfff
Ja, het is ook moeilijk 
Van Halst geeft meestal zinnig commentaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
|
|
het is weer dramatisch (zoals gewoonlijk de laatste jaren in uitwedstrijden).
De verdediging en de flanken bakken er helemaal niets van. Er wordt slap verdedigd en Kennedy en de (vreselijke) Urby Emanuelson brengen totaal geen gevaar. Vd Wiel is weer slap en Verthongen heeft vandaag te veel moeite met zichzelf om ook nog eens de rest de ondersteunen. Ook Anita is niet best. De rest is ook niet goed, maar vallen niet heel erg op in negatieve zin.
Toen ik de opstelling zag vroeg ik mezelf af: Wie moeten vandaag de goals maken? Ik kwam niet verder dan Suarez en ik hoopte op Eriksen. Dat iemand anders scoort is toeval, want die kans is gewoon klein. Nu maakt Lindgren toevallig de goal.
kortom, dit gaat een hele moeilijke 2e helft worden. Want hopen dat Sulejmani een keer gaat presteren is hoop tegen beter weten in. Maar ja, laten we het toch maar hopen
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
|
|
Hoe diep zijn we gezonken als we hopen dat Twente verliest. Ajax zal eerst zelf is moeten gaan winnen. Twente wint waarschijnlijk gewoon , daar staat het gewoon goed. Utrecht uit is altijd lastig, maar ze zullen wel weer net met 1 doelpuntje verschil winnen.
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:16
|
|
Citaat: Sulejmani voor Anita Zo had Jol moeten beginnen.
|
WdV46

Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:18
|
|
kan iemand mij vertellen waar ik nac-ajax kan vinden op sopcast?
|
tasdfm

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:18
|
|
Vrije trap op mooie plek na goede actie Sulejmani
|
Ping

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:19
|
|
Citaat: kan iemand mij vertellen waar ik nac-ajax kan vinden op sopcast?
Staat 2 Pagina's terug!
( Of 3 ) moet je ff kijken!
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:20
|
|
Sulejmani is alweer flink aan het ontvangen
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:20
|
|
Citaat: kan iemand mij vertellen waar ik nac-ajax kan vinden op sopcast?
Lees je mail ook even (hoofdletters). Welkom! En streams alleen via de pb, he.
|
tasdfm

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:21
|
|
Citaat: Sulejmani is alweer flink aan het ontvangen 
Ja he... Volgens mij loopt die van mij een beeje achter welke minuut zitten jullie ik bij 51.00 ong.
|
bugs

Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:23
|
|
54
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:26
|
|
Als ze zo blijven spelen dan word het vandaag helemaal niets meer.
|
WdV46

Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 15:29
|
|
Sorry mensen, dat van die hoofdletters wist ik niet, staat wel zo netjes eigenlijk! Mijn digitenne weigert en baalde als een stekker dat ik de hele eerste helft al gemist heb. Maar heb inmiddels beeld!
|