Auteur
|
Bericht
|
tasdfm

Forum berichten: 350
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:00
|
|
Dat gaat denk ik ook niet gebeuren...
|
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:01
|
|
Citaat: Nee ik zie het niet meer gebeuren, te weinig kansen gehad..
En de kansen die we hebben gekregen niet afgemaakt, kortom wat een belabberde middag!
Hopelijk krijgen we een Twente-Ruiz momentje ? 90+3 een Goal ?
Nou ping, zou mij echt niets verbazen hoor..
|
tasdfm

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:02
|
|
Ja bij Twente maar niet bij ons...
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:02
|
|
Laat Twente zelf maar zo momentje hebben en NAC ook. Dan staan we nog verder achter worden we zeker geen kampioen want dat verdienen we ook niet. Wat een stelletje prutsers allemaal stuk voor stuk.
|
Ping

Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:03
|
|
Citaat: Sulejmani goed spelen??? Die jongen speelt wederom verschrikkelijk slecht. Wat een ontzettende prutser is d�t.
Ik erger me ook voor de zoveelste keer kapot aan Emanuelson. Ik word niet goed van die gozer!!
Ik vraag me echt af waar ik naar zit te kijken. Het is niet te geloven wat een verzameling prusters Ajax is....
Sulejmani heeft goeie actie.. maar dan 4x vrij kunnen voorzetten en die inlevert bij NAC ? nee dat gaat er bij mij niet in!
Emanuelson kan beter z.s.m. verkocht worden i.p.v. hem vrij laten gaan !!
Leonardo gaat in Fopduiken studeren!! Leonardo kijkt niet eens als een Ajax speler in komt zetten en gaat al lopen rollen!!
Ik zit mezelf toch op naaien hier op die bank joh, GODERVERDOMME ER NOG NIKS AAN DIE WEDSTRIJD VAN TWENTE GEDAAN! JEMIG!
|
Geraldo

|
|
|
Vrije trap Utrecht laatste minuut!
|
tasdfm

|
|
|
Dat was hem... Wat was het slecht.
|
Moasdam

Forum berichten: 41
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:06
|
|
��n woord; Dramatisch.
Ongelovelijk hoe je zo'n belabberde pot neer kunt zetten.
Emanuelson, salarisverhoging? HAHA
|
Geraldo

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:06
|
|
Ooh wat balen, mooie kans voor Utrecht nog in de laatste minuut..
Maar ook dat mocht niet baten, 0-0.
Ajax had 2 puntjes in kunnen lopen..
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:07
|
|
Citaat: Ooh wat balen, mooie kans voor Utrecht nog in de laatste minuut..
Maar ja, dat is het geluk van Twente h�...
|
Zlathan

Forum berichten: 110
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:08
|
|
Konden we iets dichterbij Twente komen, verpesten we het echt bagger.
|
maxwell13

Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:09
|
|
Echt zwaar ondermaats Ajax. Dit Ajax is gebaseerd op toevalsvoetbal. Combinatie voetbal? Niet gezien.
|
Geraldo

|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:09
|
|
Fout! Dat is gewoon zeeer zwak van Ajax..
|
WdV46

Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:10
|
|
Tjonge jonge wat een ellende weer! Volgens mij zaten er weinig met een voldoende bij... Het meest jammere is dat psv zulke lastige wedstrijden slecht speelt, maar wel wint... Van die 2 100% kansen moet er eentje van in.. Mogen nog van geluk spreken dat Twente niet wint. Hoop echt dat er snel weer echt talent doorbreekt!! Alweer een klote gevoel na een AJAX wedstrijd...
|
deadbysunrise

Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:11
|
|
Fout! Dat is gewoon zeeer zwak van Ajax..
Daar had ik het niet over. Ik had het over het geluk van Twente. Wat Ajax hier vandaag heeft laten zien is inderdaad zeer zwak, maar daar had ik het niet over.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:16
|
|
Citaat: Emanuelson, salarisverhoging? HAHA
Opgerot met die loser(mentaliteit). Laat hem transfereren en het geld investeren in echt talent.
Hoe kun je in vredesnaam dat een goede speler vinden? Hij speelt per seizoen 3 tot 6 goede wedstrijden. De rest van de tijd loopt hij er maar bij alsof het hem geen reet kan schelen. Het gebeurt dat zulke spelers uit de jeugdopleiding komen, maar het kan nooit zo zijn dat hij al 6 jaar geen progressie heeft geboekt. Na 2 jaar moet je al zeker kunnen zien dat een speler het niet redt bij AJAX. Zo verschrikkelijk gemankeerd, deze generatie. Je kunt er werkelijk niets mee. AJAX heeft er alleen profijt van bij een transfer. De clubs in het buitenland zijn nog blind en denken dat er nog talent bij AJAX vandaan komt, maar Babel en Maduro zijn jammerlijk mislukt en zullen eindigen bij tweederangs clubjes. Net als Emanuelson.
Transfereren en verbeteren verdomme!!! Suarez voor Babel, Enoh voor Maduro....je ziet het verschil alleen al qua mentaliteit. En dat is geen toeval.
|
El Ch�charito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:17
|
|
Ook Jol kan het niet maken. Belachelijke teringzooi is dit clubje geworden zeg. Hoe kun je in godsnaam aan die 45.000 man verkopen dat je om de 3de plek speelt? Niet! Ajax moet maar eens heel goed gaan nadenken en meteen alles saneren. Een pubertje in zo'n belangrijke pot laten spelen, hoe hersenloos ben je dan als Jol zijnde. Tsja, het zal wel. Ik zal nooit kunnen wennen aan die verwende kut Antillianen en Surinames. En als ook Demy dan nog een kans mist die je er, op je rug met een slappe lul, zo in kan wippen. Ophouden met voetbal dan.
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:19
|
|
Ik erger me de laatste tijd suf aan ajax en Jol. Jol met zijn gebral dat hij alles veel beter kan dan van Basten met geld, Aan Ajax omdat ze totaal niet kunnen voetballen lijkt het.
Is dit ajax nou beter dan onder van basten? Ik zie het niet hoor. Zelfs niet met een kwaliteitsinjectie als de Zeeuw.
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:21
|
|
Citaat: Ook Jol kan het niet maken. Belachelijke teringzooi is dit clubje geworden zeg. Hoe kun je in godsnaam aan die 45.000 man verkopen dat je om de 3de plek speelt? Niet! Ajax moet maar eens heel goed gaan nadenken en meteen alles saneren. Een pubertje in zo'n belangrijke pot laten spelen, hoe hersenloos ben je dan als Jol zijnde. Tsja, het zal wel. Ik zal nooit kunnen wennen aan die verwende k*t Antillianen en Surinames. En als ook Demy dan nog een kans mist die je er, op je rug met een slappe lul, zo in kan wippen. Ophouden met voetbal dan.
Ok, nu voel ik mij aangesproken. Wat hebben Surinamers en Antilianen nou weer ermee te maken? Het zijn gewoon verwende Ajax jeugdspelertjes. Echt HELEMAAAL niks met nationaliteit te maken. Niet alle Surinamers en Antilianen zijn luilakken en verwend. Hollanders( pure Hollanders, als je het zo graag wil) die zijn ook verwend.
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:22
|
|
Er was echt veel te weinig positief vandaag.
Als Suarez zelfs zo slordig is (heeft wel 8x een foute pass gegeven en die kans) dan houdt het echt op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:22
|
|
We hebben al zoveel trainers gehad.....het ligt aan het materiaal en aan de mentaliteit. Wat mij betreft haalt AJAX alleen nog maar talent uit het buitenland. Die vinden het tenminste nog wel een eer om voor AJAX te spelen.
We krijgen zakken geld binnen voor Suarez en in mindere mate voor Emanuelson/transfervrijen en de 2011-contracten die we desnoods ook transfervrij kunnen slijten, maar koop verdorie dan ook types die we missen; een linksback die kan verdedigen etc etc..herhaal, herhaal....Dat AJAX uberhaupt zo'n verschrikkelijke prutser als Furby contractverlenging aanbiedt. OPGEROT MET DIE L*L!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:23
|
|
Citaat: Ik erger me de laatste tijd suf aan ajax en Jol. Jol met zijn gebral dat hij alles veel beter kan dan van Basten met geld, Aan Ajax omdat ze totaal niet kunnen voetballen lijkt het.
Is dit ajax nou beter dan onder van basten? Ik zie het niet hoor. Zelfs niet met een kwaliteitsinjectie als de Zeeuw.
Persoonlijk vind ik dit Ajax wel beter, laten we echter niet vergeten dat Ajax nou niet zoveel pecunnia had om een uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Jol kreeg De Zeeuw, een paar talenten voor de toekomst. Maar kon ook Vermaelen inleveren. De grootste fouten zijn onder Van Basten gemaakt, dat breit Jol ook niet zomaar recht.
De kern van het verhaal blijft de selectiesterkte in mijn ogen, daar zitten gewoon nog gaten in.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:28
|
|
Citaat:
Ok, nu voel ik mij aangesproken. Wat hebben Surinamers en Antilianen nou weer ermee te maken? Het zijn gewoon verwende Ajax jeugdspelertjes. Echt HELEMAAAL niks met nationaliteit te maken. Niet alle Surinamers en Antilianen zijn luilakken en verwend. Hollanders( pure Hollanders, als je het zo graag wil) die zijn ook verwend.
Min of meer toch wel hoor.. Ik wil niet discrimineren maar Pablo bedoelde hier vooral de mentaliteit.. Surinamers en Antilianen zijn wat gemoedelijker/gemakkelijker. "Don't worry about a thing because every little thing 's gonna be alright". De huidige generatie mist de over mijn lijk mentaliteit wat een: Davids, Bogarde, Reiziger 15 jaar geleden wel hadden. Daar ergeren Pablo en ik ons aan, denk dat we niet de enige zijn..
Dat ze niet 100% ervoor vechten. Vandaag op Urby gelet , zakte volledig door het ijs, lied constant zijn man LOPEN, Anita was in geen velde of wegen te bekennen..
Het is ook niet voor niets dat de beste speler van vandaag een "nuchtere" zweed was. Heb vandaag speciaal op Lindgren gelet en die gaat nog meer wedstrijden spelen dit seizoen. Veel aanspeelbaar, correcte passes (niet enkel breed maar ook diep), won veel duels..
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:35
|
|
Heb er geen woorden voor behalve dat die ongekende lapzwansen eens een paar keer een klap met een knuppel moeten krijgen.
Wat stonden een man of 8a9 ongekend ongeinteresseerd te spelen zeg.
Ik zou zeggen, haal er maar wat jeugd bij en begin maar vast te bouwen voor volgend seizoen. Denk dan dus aan Josefzoon, Castillion/Suk en Shakison ofzo.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Zo 17 jan 2010 16:37
|
|
De tweede helft was wel iets beter dan de eerste, maar toch:
- Sulejmani, het enige goede wat hij deed was het veld breed houden. Geen goede voorzet gezien, ook geen dreiging en ook geen actie. En ga dan eens tellen hoevaak Sulejmani de bal wel niet ontvangen heeft.
- Combinanties, niet veel gezien gezien. Of het moet die opzet zijn van Lindgren die net naast werd geschoten. Achteraf had daarom beter De Jong kunnen spelen dan Eriksen. Ook Pantelic werd gemist.
- Het belang van Pantelic in Ajax werd nog extra onderstreept omdat Suarez continu de zijkanten zocht op om gevaarlijk te worden. De spelers op de flank deden ook weinig bruikbaars. Gevolg is dat je eigenlijk zonder spits speelt en je aanval nergens aan op kunt hangen.
- Het was weer duidelijk dat Ajax geen linksback heeft. Anita was het niet, en Urby eigenlijk ook niet.
- Bij de tegengoal stonden 4 man niet op te letten!
|