Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 3 jul 2011 23:13
|
|
Ja Ibrahimovic was qua moment een erg slechte transfer, maar Ibrahimovic was opgestookt door Raiola al vuurtjes aan het stoken gegaan in de ploeg. Ineens uit het niets had hij problemen met van der Vaart en konden de twee elkaar niet meer luchten of zien. Erg vervelend voor het groepsproces zo aan het begin van het seizoen. Op zo'n moment kun je een speler vast houden aan zijn contract, hopende dat de conflicten vanzelf overgaan of je kunt er voor kiezen om een speler toch maar zijn zin te geven, wat geld mee te pakken, maar niet meer het maximale uit een transfer te halen. Ik denk dat zo'n situatie erg lastig te managen is voor een coach of een bestuurder.
Stekelenburg acht ik bovendien een stuk meer integer. Dus diezelfde risico's zul je niet lopen.
|
kladde
Forum berichten: 99
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 12:42
|
|
Volgens het AD is Stekelenburg naar AS Roma
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/articl ... Roma.dhtml
Volgens blackmoon_ams op Ajaxnetwerk klopt dit alleen is volgens hem de transfersom 8,5 miljoen plus bonus ipv 7 miljoen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 12:48
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141688
Volgens dit bericht zou er weer eerst een keeper wegmoeten bij Roma..
Kladde jou bericht is ook alweer van een week geleden hé
|
kladde
Forum berichten: 99
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 14:19
|
|
ehum whoops.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 20:01
|
|
Citaat: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141688
Volgens dit bericht zou er weer eerst een keeper wegmoeten bij Roma..
Kladde jou bericht is ook alweer van een week geleden hé
Doni zou naar Liverpool vertrekken dacht ik..
Gestopt
|
Felixvdw
Forum berichten: 253
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Do 7 jul 2011 21:51
|
|
Citaat: Maarten Stekelenburg non è così vicino alla Roma, stando almeno a quanto fanno capire dal quartiere generale dell'Ajax. Danny Blind, direttore sportivo del club di Amsterdam, è stato chiaro con calciomercatoweb.it: "Per quanto riguarda Maarten non abbiamo ricevuto alcuna offerta ufficiale da parte della Roma, vedremo cosa succederà la prossima settimana. E' uno dei migliori portieri in circolazione e lui è aperto a fare nuove esperienze. Inghilterra? Al momento non sono pervenute proposte in sede, ma suppongo possa interessare a molti club, dato il suo valore. Il prezzo? Nel momento in cui verrà una squadra interessata lo comunicheremo a loro".
Vertaling (google )
Citaat: Maarten Stekelenburg is niet zo dicht bij Rome, althans volgens wat zij begrijpen vanuit het hoofdkantoor van Ajax. Danny Blind, sportief directeur van de Amsterdamse club, werd duidelijk met calciomercatoweb.it: "Ten aanzien van Maarten niet hebben ontvangen geen officiële bod op het deel van Rome, zullen we zien wat er volgende week gebeuren en 'een van de beste keepers in omloop en. hij staat open voor nieuwe ervaringen. Engeland? op dit moment geen voorstellen werden hier ontvangen, maar denk dat het van belang kunnen zijn voor vele clubs, aangezien de waarde. De prijs? Wanneer een team betreft zullen wij de hoogte hen. "
Bron http://www.sportal.it/news/news747853.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 12:19
|
|
Die zal wel gaan.
Van een serieuze poster van AN:
Citaat: Roma idd in Amsterdam voor overleg met Rob Jansen. Zoals eerder vermeld is Ajax al eerder deze week akkoord gegaan met de transfersom van 8.5 miljoen (+ bonus clausule).
Het woord is Maarten zelf of die al dan niet naar Roma - verwacht wel meer nieuws in de loop van vandaag omdat zoals eerder vermeld door mij Roma een "deadline" van vrijdag had gesteld aan Roma.
Wellicht dat Maarten twijfels heeft over Roma???? (gokje overigens)
Verder weinig nieuws
1. Lille heeft na Bordeaux navraag gedaan over de vraagprijs voor El Hamdaoui (4.5 Miljoen) - beiden nog geen bod uitgebracht
2. Vraagprijs Vertonghen - 25 miljoen (!) - geen club die overigens nog interesse heeft getoond
Overigens Ajax's goed recht om nu voor elke dragende speler de hoofdprijs te vragen, goedkoop shoppen doen ze maar elders in NL.
Met het geld van De Zeeuw en Stekelenburg (en het verdwijnen van hun salaris) is er weer wat mogelijk.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 12:22
|
|
Wat mij vooral goed doet is de vraagprijs voor Vertonghen! 25 miljoen, zo is dat, geen gelul maar over de balk komen.
Stekelenburg voor 8,5 miljoen is natuurlijk ook een mooi bedrag. Vraag me wel af of hij zelf daarheen wilt.
el hammie mag van mij zsm weg.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 12:43
|
|
Deadline van Roma door Roma.. Neem aan dat dat een foutje is..
Vraagprijs voor Vertonghen doet mij ook goed..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 12:59
|
|
8.5 is een mooi bedrag met nog een 1 jarig contract.
Voor een van de beste keepers ter wereld is het wel een schijntje natuurlijk.
Ik snap niet dat een club als Arsenal dit niet voor hem op tafel legt, die club heeft eens wat ervaring nodig en die haal je met Maarten binnen.
Daarnaast speelt Arsenal CL en Roma niet.
Vind Roma ook totaal niet bij hem passen....
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 13:01
|
|
1) Je moet nog maar afwachten of Arsenal CL speelt. In ieder geval wel de voorronde..
Verder heeft Arsenal een vrij getalenteerde Poolse keeper. Waar Wenger vertrouwen in heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 13:15
|
|
Citaat: 1) Je moet nog maar afwachten of Arsenal CL speelt. In ieder geval wel de voorronde..
Verder heeft Arsenal een vrij getalenteerde Poolse keeper. Waar Wenger vertrouwen in heeft.
Probleem is dat Arsenal talenten zat heeft, talent alleen is niet genoeg.
En voetbal begint achterin, een talent op goal is leuk maar bij een topclub moet een keeper punten voor je pakken.
Verder ben ik weinig onder de indruk van de keepers bij Arsenal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 14:27
|
|
Op AN is te lezen dat hij 'even' weg moest uit De Lutte.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 14:34
|
|
Citaat: Op AN is te lezen dat hij 'even' weg moest uit De Lutte.
Om ze af te zeggen denk ik
|
Snertkees
Forum berichten: 109
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 14:36
|
|
Citaat: Op AN is te lezen dat hij 'even' weg moest uit De Lutte.
Om ze af te zeggen denk ik Laten we het hopen, dan kunnen ze z'n contract verlengen en nog een keer kampioen worden.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 14:39
|
|
Citaat: Wat mij vooral goed doet is de vraagprijs voor Vertonghen! 25 miljoen, zo is dat, geen gelul maar over de balk komen.
Stekelenburg voor 8,5 miljoen is natuurlijk ook een mooi bedrag. Vraag me wel af of hij zelf daarheen wilt.
el hammie mag van mij zsm weg.
Ach, voor Suarez vroeger wij er ook 35 kan ik mij nog herinneren. Als er dalijk 18 wordt geboden, is ook Vertonghen weg. Mark my words.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 14:51
|
|
En dat zou natuurlijk ook een meer dan prima bedrag zijn.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 15:32
|
|
Absoluut. Maar we moeten niet gaan doen alsof wij dezelfde bedragen kunnen vangen als andere Europese topclubs.
|
Snertkees
Forum berichten: 109
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 15:44
|
|
Voor een topper als Vertonghen denk ik wel dat je een aardig bedrag kan vragen hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 15:46
|
|
Weer verder on-topic over Stekelenburg. Ik zit op nieuws te wachten en dan is het niet de bedoeling om over Vertonghen te praten in deze topic.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 15:48
|
|
Niet zo aanstellen Toby haha .
Steekie gaat wel. Deze periode. Als we dan ook echt 8,5 miljoen vangen, ben je binnen. Kun je jezelf weer gaan versterken op een benodigde positie.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 16:03
|
|
Dit geld wordt niet geïnvesteerd hoor. Ze hebben Babos op het oog als vervanger. Dat betekent dus dat Vermeer eerste keeper wordt. Daar wordt niet ingeïnvesteerd dus. In een middenvelder ook niet lijkt mij. Ik zie De Boer ook geen rechtsback kopen als Van der Wiel er nog is. Een spits..? Lijkt mij niet. Tenminste, niets bijzonders aangezien Sigthórsson eerste spits zal zijn. Lijkt mij sterk dat er een buitenspeler bij komt. We hebben drie spelers die prima als linksback kunnen spelen. En centraal achterin hebben we naast de twee Belgen ook nog de ervaren Ooijer en de jonge Boilesen die er kan spelen. Verder zal De Boer het willen doen met jeugdspelers schat ik in.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 16:06
|
|
Als Stekelenburg vertrekt wordt de kans een stuk reëeler dat De Boer nog een spits gaat halen, maar dat hoeft natuurlijk niet persee. 8,5 miljoen plus bonussen (ik meende 7 miljoen maximaal te horen) is voor een keeper die nog één jaar onder contract staat niet te weigeren. Hebben we financieel ook wat meer lucht en dan kunnen we bijvoorbeeld in de winterstop alsnog de selectie versterken mocht dat nodig zijn, zonder afhankelijk te zijn om eerst weer spelers te moeten verkopen.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 16:09
|
|
Met die 8,5 miljoen kun je een prima buitenspeler kopen die Sulejmani en Ozbiliz in een klap doen vergeten. Dan heb je met Lukoki en Ebecilio nog back-up.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 16:11
|
|
Ik verwacht zeker nog 1 of 2 aankopen. De Boer zou sowieso nog een voorhoede speler kopen en Daniels is ook niet voor niets nog op proef.
|