Geregistreerd: 30-04-2008 Forum berichten: 4810 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 maa 2011 16:49
Citaat:
De kwaliteiten van Verhoeven worden vaak onderbelicht en z'n voorkomen overbelicht, maar het is een goede lijnkeeper. Dat zagen we in de oefenwedstrijd tegen HSV.
Maar lang niet zo goed als Stekelenburg.. Nee, daarom is er ook een verschil tussen een eerste keeper en een tweede keeper of zelfs derde keeper als Vermeer fit is. Verhoeven is gewoon een goede stand-in voor Stekelenburg. Wel zeer jammer voor Stekelenburg.
Geregistreerd: 12-10-2009 Forum berichten: 240 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Za 12 maa 2011 18:53
Ik vind dit echt verschrikkelijk. Mijn eerste gedachte was meteen dag kampioensschap en volgende ronde EL. Ik ben in tegenstelling tot wat andere mensen hier totaal niet enthousiast over Verhoeven. Ik vind dit een zeer beperkte matige keeper die aardige reflexes heeft maar meer niet. Ik zit nog steeds in mijn hoofd met de 1-0 die HSV toendertijd in de oefenwedstrijd scoorde. Echt dit heeft mijn weekend verziekt.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:03
Doodziek.......de kleine kansen die we overal nog op hadden verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik heb geen greintje vertrouwen in Verhoeven........wat een walgelijk klote seizoen is dit weer........bah !!!
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:04
Slechter nieuws was er gewoon niet mogelijk omtrent Ajax
Het wordt nu heel zwaar om een rol van betekenis te spelen in de strijd om het kampioenschap en de Europa League. Hopelijk is Stekelenburg fit voor de bekerfinale, dan kan Ajax die prijs nog pakken.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:42
Verhoeven is een redelijkste stand-in, maar zeker geen Stekelenburg. Ik baal hier heel erg van want er is sowieso in Nederland geen betere keeper dan Steek. Verder zullen we het met Verhoeven moeten doen, al heeft hij de keren dat hij moest invallen voor Steek het na behoren gedaan.
Geregistreerd: 03-03-2011 Forum berichten: 357 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:48
Ik deel hierbij de mening van Ricardo. Verhoeven is een redelijke keeper, mogelijk een aanwinst voor menig sub-topper in de Eredivisie. Echter is hij niet goed genoeg om de Nr. 1 van Ajax te zijn . Als stand-in heeft hij zich al een aantal maal bewezen, en heb daarom ook alle vertrouwen in hem. Zondag tegen Willem II zal hij wel geen tegendoelpunt krijgen ( Niet alleen vanwege onze top verdediging, en de positie waarin Willem II nu staat ) . Dat zorgt ook weer voor zelfvertrouwen voor deze , zeker niet slechte, keeper.
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:55
De duels tegen Twente aan het eind van de competitie zou Stekelenburg kunnen halen als het 6 weken duurt, daartussenin zou het veldspel gewoon zo goed moeten zijn dat Ajax zichzelf niet in de problemen brengt. Tegen Willem II wordt het zeker geen probleem, maar Ajax moet ook nog uit naar Ado en NEC en thuis tegen Groningen. Groningen is nu nog uit vorm, maar in vorm een lastige tegenstander.
Geregistreerd: 19-10-2008 Forum berichten: 1144 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 20:37
Citaat:
Stekelenburg niet vier tot zes maar zeven tot negen weken absent
Woensdag, 16 maart 2011 om 20:22
Het laat zich raden of Maarten Stekelenburg dit seizoen nog in actie zal komen. De keeper van Ajax en het Nederlands elftal brak afgelopen zaterdag zijn duim tijdens de training en werd woensdag geopereerd, zo meldt zijn club via de officiële website. De 28-jarige keeper zou vier tot zes weken uitgeschakeld zijn, maar die prognose is nu opgeschroefd naar zeven tot negen weken.
Met het originele herstelschema in gedachten zou Stekelenburg weer tijdig opgelapt zijn, om de resterende paar wedstrijden van het seizoen plaats te nemen onder de lat. Met de nieuwe prognose, zo meldt Ajax, is Stekelenburg echter zeven tot negen weken niet beschikbaar voor trainer Frank de Boer en Oranje-bondscoach Bert van Marwijk.
Tijdens de operatie werd duidelijk dat, voor een zo goed mogelijk herstel van de duim, voor een andere techniek wordt gekozen. Dat houdt praktisch in dat Stekelenburg tussen 4 mei en 18 mei zijn rentree weer kan maken. Ajax' laatste twee duels in de Eredivisie zijn op 1 mei (SC Heerenveen-uit) en 15 mei (FC Twente-thuis). Het is afwachten wanneer de keeper weer terug kan keren. Tot die tijd vervangt Jeroen Verhoeven hem.
Geregistreerd: 03-03-2011 Forum berichten: 357 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 20:40
Ik zag het net ook . Hopelijk blijft hij wel op conditie , en kan hij meteen spelen als hij hersteld is . 7 tot 9 weken niet spelen, is toch vrij lang.
Geregistreerd: 19-10-2008 Forum berichten: 1144 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 20:44
Er staat trouwens dat Verhoeven tot die tijd hem vervangt, maar Vermeer is toch ook weer aan het trainen? Weet iemand wanneer hij weer speelklaar is? Toch een betere keeper dan Verhoeven.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 22:03
Citaat:
Er staat trouwens dat Verhoeven tot die tijd hem vervangt, maar Vermeer is toch ook weer aan het trainen? Weet iemand wanneer hij weer speelklaar is? Toch een betere keeper dan Verhoeven.
Ik hoop dat Vermeer over een week of 2 weer onder de lat kan en mag staan, want vind hem net zoals jij al zegt beter als Verhoeven. En ik hoop dat die fout tegen Willem II een incident was, want zulk soort ballen mogen nooit meer in. Al moet Vermeer dan half geblesseerd op doel staan.
Geregistreerd: 18-10-2009 Forum berichten: 1469 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 22:11
Zijn laatste wedstrijd in een Ajax-shirt was die in een verloren wedstrijd tegen Spartak die 1 kans hebben gehad. Toch jammer, hij had een beter afscheid verdiend.
Geregistreerd: 31-03-2009 Forum berichten: 2138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 17 maa 2011 00:11
Citaat:
Ik hoop dat Vermeer over een week of 2 weer onder de lat kan en mag staan, want vind hem net zoals jij al zegt beter als Verhoeven. En ik hoop dat die fout tegen Willem II een incident was, want zulk soort ballen mogen nooit meer in. Al moet Vermeer dan half geblesseerd op doel staan.
Oh wat mis ik Steekie nu al..
Vermeer over 2 weken? Die heeft nog geen minuut gespeeld toch? Traint toch ook nog niet met de groep mee? Die moet zometeen eerst weer ritme opbouwen bij Jong Ajax.