Auteur
|
Bericht
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 14:51
|
|
Overigens wel schrijnend als je dit topic maar een klein beetje doorleest. Ik heb altijd al gezegd dat Stekelenburg een topkeeper was voor Ajax.
343 en wat andere gasten mogen zich echt schamen hoe ze over Stekelenburg, keihard juichen als HSV interesse had. Mensen uitlachen als ze zeggen dat Stekelenburg meer dan 10 miljoen waard was. Ook over van der Wiel trouwens. Die 2 gaan ons nu waarschijnlijk 35 miljoen opleveren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 14:54
|
|
Citaat: Overigens wel schrijnend als je dit topic maar een klein beetje doorleest. Ik heb altijd al gezegd dat Stekelenburg een topkeeper was voor Ajax.
343 en wat andere gasten mogen zich echt schamen hoe ze over Stekelenburg, keihard juichen als HSV interesse had. Mensen uitlachen als ze zeggen dat Stekelenburg meer dan 10 miljoen waard was. Ook over van der Wiel trouwens. Die 2 gaan ons nu waarschijnlijk 35 miljoen opleveren.
Ja maar je moet ook niet vergeten hoe dramatisch slecht hij speelde, onder Van Basten in de 2e seizoenshelft. Hij maakte blunder na blunder...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 14:56
|
|
Nee, hoor, ik schaam me niet. Stekelenburg heeft 6 jaar fouten mogen maken. Het laatste jaar heeft hij zijn beste jaar gehad. Hij is gemeten naar het verleden een redelijke keeper. Meer niet.
Ik kan mij niet herinneren dat ik mensen heb uitgelachen vanwege de mogelijke transfersom voor VDW en Stekelenburg. Integendeel.
Het WK is perfect geweest. Als er dan toch spelers moeten vertrekken dan maar zo.
Heerlijk hoe spelers gehyped worden (op een WK)....voorbeelden te over van spelers die een goed WK speelden, een megatransfer maakte en daarna totaal niets klaar maakten bij hun nieuwe club.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Do 8 jul 2010 21:57
|
|
Stekelenburg heeft dit seizoen een enorme sprong vooruit gemaakt. Ondanks dat die nog een aantal fouten maakt is die veel constanter geworden in zijn presteren. Het is nu mooi voor Stekelenburg dat die het op een hoog niveau laat zien, maar het is iets minder voor Ajax.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 9 jul 2010 00:30
|
|
De fouten maakt-ie natuurlijk nog steeds. Als keeper is hij daarnaast echter wel gegroeid.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 13:17
|
|
We kunnen wel stellen dat hij wéér heel goed heeft gekeept in de WK finale.
Ben bang dat hij weg gaat. Vermeer is een goede reserve, maar geen basisspeler. Als hij een keertje moet invallen: TOP! Maar bij een langere periode verzaakt hij. Logisch voor een jonge keeper -als is hij niet meer zo jong-, maar dat hoort niet bij een topclub. Vermeer redt ook geen punten voor je. Stekelenburg moet nog een jaartje bij Ajax blijven, en dan naar de échte top gaan, Arsenal, Chelsea, AC Milan dat zijn clubs waar hij naar toe moet. Die hebben ook een nieuwe keeper nodig. Of Manchester United moet hem nú kopen, en aan Ajax verhuren. Of ruilen met Van der Sar en wat geld erbij.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 22:15
|
|
Citaat: Vermeer redt ook geen punten voor je.
Ik stel voor dat jij de wedstrijden van Ajax in de Uefa Cup onder Marco van Basten is even terug gaat kijken.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 22:29
|
|
Citaat: We kunnen wel stellen dat hij wéér heel goed heeft gekeept in de WK finale.
Ben bang dat hij weg gaat. Vermeer is een goede reserve, maar geen basisspeler. Als hij een keertje moet invallen: TOP! Maar bij een langere periode verzaakt hij. Logisch voor een jonge keeper -als is hij niet meer zo jong-, maar dat hoort niet bij een topclub. Vermeer redt ook geen punten voor je. Stekelenburg moet nog een jaartje bij Ajax blijven, en dan naar de échte top gaan, Arsenal, Chelsea, AC Milan dat zijn clubs waar hij naar toe moet. Die hebben ook een nieuwe keeper nodig. Of Manchester United moet hem nú kopen, en aan Ajax verhuren. Of ruilen met Van der Sar en wat geld erbij.
Ik vind dat je Vermeer tekort doet. Kijk alleen naar de ontwikkeling van Stekelenburg, hij is pas dit seizoen goed gaan keepen, en heeft toch echt al 165 competitie wedstrijden gespeeld. Ik geloof dat Vermeer de positie van Steek prima kan opvangen. Aan een ruil met Van der Sar heb je helemaal niks, die is oud(blessure gevoelig) en stopt na dit seizoen.
Je moet wel een hoog bedrag vragen voor Steek, rond de 15 a 20 miljoen. Ajax zal zijn huid duur moeten verkopen.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 22:57
|
|
Vermeer heeft geweldige reflexen, maar is slecht met uitkomen en hoge ballen. Bij iemand met de lengte van Stekelenburg is zoiets trainbaar, maar Vermeer is gewoon te klein. Wil je die tekortkomingen verbeteren dan moet je wel héél veel talent hebben, maar het is geen tweede Casillas.
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 17:36
|
|
Ik ben nooit een fan van steek geweest, maar het afgelopen seizoen is hij enorm gegroeid en vind ik hem veel meer uitstralen. Ik schaam me niet over het feit dat ik nooit positief over hem was. Ik vond Vermeer altijd een groter talent ik kan niet over hem oordelen omdat ik dit seizoen weinig van hem heb kunnen zien.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 11:12
|
|
[list">Maarten Stekelenburg is woensdag gehuldigd in zijn woonplaats Limmen. Een dag na de grootse huldiging in Amsterdam werd de doelman van Ajax en het Nederlands elftal geëerd door 1200 plaatsgenoten. Met een shawl van voetbalvereniging Limmen om de schouders gedrapeerd, ontving ‘Steek’ de gemeentelijke waarderingsspeld, de hoogste onderscheiding van de gemeente Castricum.
De zilveren onderscheiding werd de Ajacied opgeprikt door loco-burgemeester Christel Portegies. Ook Sportwethouder Bert Meijer was bij de ceremonie aanwezig. Stekelenburg zal weinig moeite hebben gehad om de weg te vinden naar de Burgerij, de locatie waar de ceremonie plaatsvond. Een lang lint van paraplu’s wees de geboren Haarlemmer de weg naar de Burgerij, voor de gelegenheid omgedoopt in de ‘Stekelenburgerij’. De barre weersomstandigheden weerhielden veel Limmenaren en Castricummers niet om de international toe te juichen. ,,Zoveel mensen, dat had ik nooit gedacht’’, toonde de doelman, die een sterk WK keepte, zich onder de indruk van het eerbetoon. ,,Er staan zelfs nog mensen buiten. Ongelofelijk.’’[/list">
Ajax.nl
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 15 jul 2010 13:11
|
|
Citaat: Vermeer redt ook geen punten voor je.
Ik stel voor dat jij de wedstrijden van Ajax in de Uefa Cup onder Marco van Basten is even terug gaat kijken.
Idd, en AZ thuis dit seizoen. Maar als hij er voor langere tijd instaat heeft hij dat nie meer. Het lijkt wel of hij zich alleen optimaal kan concentreren als hij er één of misscien twee keer moet staan ipv een heel seizoen.
Citaat:
Ik vind dat je Vermeer tekort doet. Kijk alleen naar de ontwikkeling van Stekelenburg, hij is pas dit seizoen goed gaan keepen, en heeft toch echt al 165 competitie wedstrijden gespeeld. Ik geloof dat Vermeer de positie van Steek prima kan opvangen. Aan een ruil met Van der Sar heb je helemaal niks, die is oud(blessure gevoelig) en stopt na dit seizoen.
Je moet wel een hoog bedrag vragen voor Steek, rond de 15 a 20 miljoen. Ajax zal zijn huid duur moeten verkopen.
Hoezo? Van der Sar kan toch voor 1 seizoen keepen en dan kan Vermeer leren van Van der Sar. Als VdS geblesseerd is valt Vermeer in.
Misschien is Vermeer het seizoen erop beter?
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 14:22
|
|
Was toch van vrij groot belang gisteren. Al moet ik daarbij zeggen dat ik alleen de tweede helft heb gezien, maar toch.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 14:36
|
|
Van groot belang met een paar schoonheidsfouten. Hopelijk zet hij dit seizoen zijn stijgende lijn door.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 14:37
|
|
Stekelenburg heeft Ajax gisteren vier keer behoed van een tegendoelpunt. Rollertje op de lijn gestopt, schot van Vierinha in de korte hoek, penalty gestopt en één-op-één met Salpingidis. Was gisteren samen met Suárez de beste speler aan Ajax zijde.
|
R.O.B.
Forum berichten: 82
|
Geplaatst: Do 5 aug 2010 15:09
|
|
Vergeet ook niet dat hij zeker bij het 3e doelpunt niet vrijuit ging. Kwam niet sterk over om die situatie even de bal op te rapen...
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 10:16
|
|
Toch wel heerlijk om zo'n keeper te hebben! Die redt gewoon punten voor je. Moet ook fijn zijn voor de verdedigers om zo'n keeper achter je te hebben!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 14:40
|
|
Citaat: Stekelenburg heeft Ajax gisteren vier keer behoed van een tegendoelpunt. Rollertje op de lijn gestopt, schot van Vierinha in de korte hoek, penalty gestopt en één-op-één met Salpingidis. Was gisteren samen met Suárez de beste speler aan Ajax zijde.
Tja, daar staat een keeper voor, ik vond hem absoluut niet vrijuit gaan bij alle goals.
De 1-0 kon hij mss nog het minste aan doen, ging kruislings voor hem langs. Daarna de 2-3 stond hij gewoon stil en keek erna. De 3-3 was hij gewoon te laat, daar moet hij zich vooral voor schamen..
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 14:46
|
|
Als er iemand staat te slapzakken bij die tweede, is het Sulejmani wel. De derde is inderdaad knullig.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 15:17
|
|
Stekelenburg staat ook voor zn goal, voor de eerste paal. Hij mag daar gewoon niet staan.. Tja van Sulejmani zijn we nu af..
|
Cruiser
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Za 21 aug 2010 23:42
|
|
Ik weet niet of Jol deze speelstijl aanhangt, maar ik vind dat Steek de laatste tijd wel erg veel de lange bal hanteert, met vaak onnodig balverlies als gevolg.
Vanavond (tegen Roda JC) viel het gelukkig mee. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij het team regelmatig aan het werk zet om de bal te veroveren
Misschien moet er toch eerder vooruit gevoetbald worden en niet steeds de bal terug naar de keeper.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 22 aug 2010 01:19
|
|
Misschien gebeurt dit naar aanleiding van die wedstrijd ( kan me de opponent niet meer herinneren ) dat alle uitgetrapte ballen precies aankwamen. Het is mij overigens nog niet echt opgevallen, maar ik zal er toch eens op gaan letten want het is toch relatief zorgelijk als je op deze wijzen keer op keer de bal onnodig verliest terwijl je met een simpel balletje breed de bal gewoon in de ploeg houd!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 22 aug 2010 01:26
|
|
Ajax speelt sowieso heel veel met de lange bal deze tijd. Ook Vertonghen en Alderweireld slaan vaak het middenveld over en dat komt omdat het middenveld technisch veel te zwak is. Deze speelstijl hoort niet bij Ajax en kan verandert worden door meer technisch goede spelers zoals Lodeiro en Aissati op het middenveld te plaatsen.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 22 aug 2010 01:32
|
|
Helemaal mee eens Ghostwriter! Je zet Lodeiro op tien en je hebt meteen al een stuk meer voetbal in de ploeg.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 28 aug 2010 14:24
|
|
Stekelenburg zegt Arsenal af
http://www.vi.nl/Achtergronden/Transfer ... enburg.htm
|