Auteur
|
Bericht
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:01
|
|
Citaat: Had dit aan het begin van het seizoen nooit gedacht, maar ik ben het helemaal met je eens JD. Ajax moet er alles aan doen om Stekelenburg te behouden. Verlenging gaat mij wat ver, laat hem eerst nog maar eens een seizoen zo sterk keepen.
Om dan in dezelfde situatie te komen als nu met Emanuelson, dat je hem eigenlijk wel moet verkopen. Nee zijn contract loopt in 2012 af dus als Ajax slim is dan beginnen ze nu al met onderhandelen en verlengen ze zijn contract zo snel mogelijk, waarom uitstellen wat je nu kan?
Ik ga mezelf nu erg tegen spreken.
Ik citeer mijzelf (aan begin van dit seizoen): Ik zie liever Vermeer onder de lat, ik vind hem wat zekerder ogen, Stekelenburg heeft vorig seizoen wel kleine stapjes gemaakt maar had naar al die jaren al verder moeten zijn denk ik.
Nu zeg ik: Ajax verleng hem, tot 2014/15, is een topkeeper en als hij dit niveau ook volgend seizoen weer kan brengen heb je al een hele belangrijke pijler in je ploeg.
Vermeer moet je dan maar verhuren, al vraag ik me af of hij daar op zit te wachten. De 2e vraag is dan ook gelijk wie de 2e doelman moet worden achter Stekelenburg. Ik vind Verhoeven als 3e keeper prima maar niet als 2e! Padt heeft de ervaring nog niet, wellicht kan hij die opdoen via verhuur periode (FC Omniworld). Ik vind Khalid Sinouh die ook weleens meedraait bij Lucky Ajax een optie, ik vind het een betrouwbare keeper en hij wordt zeer onderschat!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:13
|
|
Stekelenburg is toch een raar verhaal. Ineens dit seizoen ontwikkelt hij zich stormachtig en verbeterd hij zich aanzienlijk.
Wat dat betreft dus gelijk verlengen als die mogelijkheid zich voordoet.
Even los van de lofuitingen een kleine kritische noot. Gisteren de tegengoal van nec was toch een heel klein beetje Stekelenburg zijn fout. Die de hoge bal ietsjes verkeerd inschat waardoor hij die bal wat moeizaam wegslaat uit het 5-meter gebied..
Maar ach, dan gaan we wel héél kritisch worden he!
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:16
|
|
Citaat: Stekelenburg is toch een raar verhaal. Ineens dit seizoen ontwikkelt hij zich stormachtig en verbeterd hij zich aanzienlijk.
Wat dat betreft dus gelijk verlengen als die mogelijkheid zich voordoet.
Even los van de lofuitingen een kleine kritische noot. Gisteren de tegengoal van nec was toch een heel klein beetje Stekelenburg zijn fout. Die de hoge bal ietsjes verkeerd inschat waardoor hij die bal wat moeizaam wegslaat uit het 5-meter gebied..
Maar ach, dan gaan we wel héél kritisch worden he!
Dat was echt weer een stekelenburg momentje. We moeten idd niet te kritisch worden, iedere keeper maakt weleens zo'n fout. Zeker met de wetenschap dat het 4-0 staat en je teleurgesteld bent dat je geen kampioen wordt kan dit gebeuren toch een stukje concentratie verlies.
|
deadbysunrise
Forum berichten: 228
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 12:58
|
|
Hij heeft wel humor: http://www.dumpert.nl/mediabase/933311/ad344d7c/maarten_stekelenburg_%28ajax%29.html
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 17:51
|
|
Stekelenburg is inderdaad aan een goed seizoen bezig. Hij heeft nu het vertrouwen van Jol gekregen dat hij eerste keeper is. Waar er vorig twijfels waren wie nou eerste keeper was is het bij Jol heel duidelijk. Ook weet Stekelenburg dat hij eerste keeper zal zijn voor Oranje. Dat geeft een keeper een enorme boost.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 10:51
|
|
Citaat:
...
Ook Stekelenburg wil best nadenken over een transfer. 'Als er deze zomer iets moois komt, ga ik erover nadenken. Er kunnen bij Ajax altijd gekke dingen gebeuren.'
bron
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 10:59
|
|
Beetje stemmingmakerij van de journalisten..
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 7 mei 2010 11:29
|
|
Stemmingmakerij? Hij zegt het zelf, hoor.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 12:23
|
|
Hopelijk komt er niemand voor Stekelenburg en gaat Ajax komend seizoen hard aan de slag om zijn contract te verlengen. Stekelenburg speelt al jaren bij Ajax en is een belangrijke speler in het team die ik het liefst nog minstens jaren bij ons onder de lat zie staan.
Bied hem een contract aan van 2 miljoen per jaar plus een contractueel vastgelegde bonus van 5 ton als Ajax kampioen word. Zo'n salaris zal hij ook niet snel bij een andere Europese subtopper verdienen en ik verwacht niet dat er een Europese topclub voor hem gaat komen.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 14:55
|
|
2 miljoen en een halve ton aan premies? Ja mooi niet!
Wat een oppotunisme en geld verspilling.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 15:08
|
|
Citaat: 2 miljoen en een halve ton aan premies? Ja mooi niet!
Het klinkt alsof er iemand ook een halve ton pot heeft gerookt.
On-topic: verder natuurlijk belachelijk. Dat zou AJAX 2,5 miljoen euro kosten aan salaris. Hij verdient nu met 2,2 miljoen al een belachelijk salaris. Hopelijk keept hij een redelijk WK en kan AJAX cashen.
|
Leonel
|
Geplaatst: Za 8 mei 2010 15:11
|
|
Citaat: 2 miljoen en een halve ton aan premies? Ja mooi niet!
Het klinkt alsof er iemand ook een halve ton pot heeft gerookt.
On-topic: verder natuurlijk belachelijk. Dat zou AJAX 2,5 miljoen euro kosten aan salaris. Hij verdient nu met 2,2 miljoen al een belachelijk salaris. Hopelijk keept hij een redelijk WK en kan AJAX cashen.
Oeps, sorry. Inderdaad veel gerookt gisteren
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 9 mei 2010 09:41
|
|
Ik hoop gewoon dat Stekelenburg bij Ajax blijft. Het een redelijk seizoen gedraaid, heeft ook meer durf getoond in zijn vijf meter gebied. Hij zou dat nog meer moeten doen, maar er zit al een vooruitgang in vergelijking begin van het seizoen. Als Stekelenburg toch vertrekt, hoop ik op een nieuwe keeper want in Vermeer heb ik weinig vertrouwen als eerste doelman.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 10 mei 2010 09:45
|
|
Citaat: On-topic: verder natuurlijk belachelijk. Dat zou AJAX 2,5 miljoen euro kosten aan salaris. Hij verdient nu met 2,2 miljoen al een belachelijk salaris. Hopelijk keept hij een redelijk WK en kan AJAX cashen.
Inderdaad hij gaat dus meer verdienen als Ajax kampioen word maar aangezien de inkomsten dan ook een stuk hoger zijn kan Ajax zich het ook permiteren om hem meer te laten verdienen. Als Ajax niet kampioen word dan verdient hij weer minder dan hij nu doet dus bespaar je geld wanneer de inkomsten tegenvallen.
Zo zou ik ook het basissalaris van Emanuelson verlagen maar door een bonus bij een kampioenschap hem een hoger maximumsalaris bieden (1 miljoen + 5 ton). Hetzelfde geld voor Enoh, ik zou proberen zijn contract tot 2014 te verlengen met een baissalaris van 5 ton en een bonus van 5 ton, zijn salaris is nu nog behoorlijk laag en daarom verwacht ik dat Ajax hem niet enorm veel hoeft te bieden om zijn contract te verlengen.
Ik zou dus een heel systeem van bonussen invoeren. Mindere basissalarissen zonder wedstrijd bonussen maar met hogere kampioensbonussen en andere bonussen voor bijvoorbeeld het halen van de beker of het overwinteren in Europa.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 14:14
|
|
'Stekelenburg past in het rijtje Buffon, Cassilas en Julio Cesar'
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 14:32
|
|
Maar natuurlijk.....Carlo....
|
Leonel
|
Geplaatst: Za 12 jun 2010 14:47
|
|
AJax wilt hem zeker verkopen. ff de prijs opkrikken.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 13 jun 2010 08:28
|
|
De goed nieuws show moet blijkbaar doorgaan over de Oranjespelers. Deze woorden van l'Ami zullen behoorlijk uit de context zijn getrokken door de desbetreffende journalist.
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 14 jun 2010 10:37
|
|
Citaat: Maarten Stekelenburg laat zich bij het bepalen van zijn sportieve toekomst niet leiden door de hoogte van het salaris."Ik zal Ajax niet verlaten om veel geld verdienen, wil zo hoog mogelijk spelen. Geld is niet belangrijk".
De Ajax doelman benadrukt nu niet met een mogelijke transfer bezig te zijn. "Ik focus me volledig op het WK. Ooit wil ik wel de stap maken en ik heb daar een mooie leeftijd voor. Maar ik heb ook met Ajax te maken. Ik mag uiteraard niet voor niks weg. En er is nu niets concreet."
Telegraaf
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 jun 2010 12:31
|
|
Pfff, noem maar 1 club waar hij meer dan 2,2 miljoen euro kan verdienen...Kan hij makkelijk zeggen.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 14 jun 2010 15:56
|
|
Stond net anders goed te keepen. Maarja, het is een lijnkeeper he. Dat zijn ideale ballen voor hem.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 14 jun 2010 16:21
|
|
Maarten is een verstandige man. Heeft de leeftijd om naar het buitenland te gaan als keeper, maar door zijn kind heeft hij de noodzaak niet.
Gaat echt alleen weg als het een club van zijn dromen betreft.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 5 jul 2010 09:11
|
|
Volgens Kicker in beeld bij Van Gaal. Laat de leegloop maar beginnen.
Hoeveel zal Ajax voor hem vragen? Als ik zie dat Neuer 18 miljoen waard is volgens Transfermarkt.de, dan zal Stekelenburg toch ook wel voor minimaal 15 miljoen vertrekken?
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 5 jul 2010 09:27
|
|
Het was te verwachten dat er een club voor Stekelenburg zou komen gezien zijn prestaties op het WK. Als je tien miljoen voor Stekelenburg krijgt mag Ajax heel tevreden zijn.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 5 jul 2010 10:01
|
|
Vermeer naar voren schuiven, door de ontwikkeling van Stekelenburg gaan we er dan wel iets op achteruit maar het valt intern op te vangen.
Gewoon de teams maar tegen elkaar op laten bieden dan.
|